Ook dat schreeuwen wordt nogal eens overdreven. Aan het begin was hij niet voor onbeperkte steun, dus waren de pro Oekraense mensen boos en nu is hij niet voor het in de steek laten van Oekrane en zijn de slaafjes van Russische propaganda kritische zelfstandige denkers juist boos. En iemand is het niet met mijn onderbuik eens dus wat een flutkenner met een te grote bek is het toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Van wijk is een schreeuwert maar geen beroepsfantast imo
Er is wel heel veel meer steun nodig om de Russen uit heel Oekrane te trappen. Dat is niet alleen realistisch, maar ook iets dat zelfs een kind kan zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:01 schreef -XOR- het volgende:
Rob de Wijk is (net als ik) weldegelijk voorstander van continuering en intensivering van steun aan Oekraine, hij is alleen realistisch genoeg om in te zien dat het daarmee nog niet gaat lukken om het hele land terug te veroveren.
Wat ook een kind kan zien is dat dat er niet in gaat zitten, militaire steun gaat er niet komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er is wel heel veel meer steun nodig om de Russen uit heel Oekrane te trappen. Dat is niet alleen realistisch, maar ook iets dat zelfs een kind kan zien.
De Wijk is met zijn 69 jaar nog volop in de angst van de koude oorlog blijven hangen vermoed ik, dat 'ie geld krijgt van de Russen betwijfel ik echter ten zeerste.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij De Wijk kan ik maar twee dingen bedenken. Of hij denkt dat Rusland als plaatsvervanger van de Sovjet-Unie vrijwel onverslaanbaar is, zoals men tot eind jaren '80 nog wel eens dacht. Of hij heeft gewoon geldschieters uit Rusland.
Net zoals de tanks,vliegtuigen en langeafstandsraketten, komen er uiteindelijk ook boots on the ground.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat ook een kind kan zien is dat dat er niet in gaat zitten, militaire steun gaat er niet komen.
De knop wat betreft "schiet Rusland maar in puin met wat wij leveren" is nu wel om aan het gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat ook een kind kan zien is dat dat er niet in gaat zitten, militaire steun gaat er niet komen.
Maar ik noem hem geen flutkenner, hij heeft meer en betere bronnen dan wij. Je kunt lastig ontkennen dat zijn toon altijd hoog is, of het nou positief of negatief is. Niet in de laatste plaats omdat hij daar ook exposure voor zijn podcast mee creert.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ook dat schreeuwen wordt nogal eens overdreven. Aan het begin was hij niet voor onbeperkte steun, dus waren de pro Oekraense mensen boos en nu is hij niet voor het in de steek laten van Oekrane en zijn de slaafjes van Russische propaganda kritische zelfstandige denkers juist boos. En iemand is het niet met mijn onderbuik eens dus wat een flutkenner met een te grote bek is het toch.
De Wijk beweerde toch ooit dat 'ie door de Amerikanen op de hoogte gesteld was van de schuilplek van Bin Laden? Waarom die man sindsdien berhaupt nog als "expert" gezien wordt is me echt een raadsel.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar ik noem hem geen flutkenner, hij heeft meer en betere bronnen dan wij. Je kunt lastig ontkennen dat zijn toon altijd hoog is, of het nou positief of negatief is. Niet in de laatste plaats omdat hij daar ook exposure voor zijn podcast mee creert.
Ik weet het niet. Maar zijn Haagse Centrum voor Strategische Studies is samen met Instituut Clingendael wel een belangrijke denktank als het over deze oorlog gaat. In politiek Den Haag wordt er zeker naar geluisterd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:14 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Wijk is met zijn 69 jaar nog volop in de angst van de koude oorlog blijven hangen vermoed ik, dat 'ie geld krijgt van de Russen betwijfel ik echter ten zeerste.
Poetin wordt geen held. Na zijn aftreden en/of zijn dood wordt hij door zijn opvolger net zo afgeserveerd als destijds Stalin door Chroetsjov.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het idee van Idisrom maakt van Poetin een held. Maakt van Oekrane een verliezer. En zorgt ervoor dat het conflict dichterbij komt omdat bij een potentieel NAVO-conflict onze jongens ook moeten gaan vechten.
Nee, dan is Poetin vastpinnen in Oekrane slimmer en goedkoper.
FB / We willen een Joost smileyquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kom die smiley overal tegen hier op Fok, maar die staat niet in de smiley lijst onderaan, zowel op de mobiele als de desktop versie.
Als de oorlog voorbij is, en Poetin alle gebieden mag houden die Rusland veroverd heeft, dan zal dit in Rusland inderdaad verkocht worden alsof Poetin een held is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Poetin wordt geen held. Na zijn aftreden en/of zijn dood wordt hij door zijn opvolger net zo afgeserveerd als destijds Stalin door Chroetsjov.
Poetin zal nooit stoppen , ook niet nadat heel Ukraine Rusland is geworden , nooitquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als de oorlog voorbij is, en Poetin alle gebieden mag houden die Rusland veroverd heeft, dan zal dit in Rusland inderdaad verkocht worden alsof Poetin een held is.
Sommigen hier zijn het debacle van: "IK WIST ALS ENIGE IN NL WAAR BIN LADEN ZICH OPHIELD!' -vergeten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ook dat schreeuwen wordt nogal eens overdreven. Aan het begin was hij niet voor onbeperkte steun, dus waren de pro Oekraense mensen boos en nu is hij niet voor het in de steek laten van Oekrane en zijn de slaafjes van Russische propaganda kritische zelfstandige denkers juist boos. En iemand is het niet met mijn onderbuik eens dus wat een flutkenner met een te grote bek is het toch.
Ik begrijp tekst niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Sommigen hier zijn het debacle van: "IK WIST ALS ENIGE IN NL WAAR BIN LADEN ZICH OPHIELD!' -vergeten.
We gaan zo direct dood.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:38 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, het is tenminste niet hypocriet. En bij de vermisten groeien misschien wel zonnebloemen.
[ x ]
Goede speech. 10/10 zou top motivatie hebben nuquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:38 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, het is tenminste niet hypocriet. En bij de vermisten groeien misschien wel zonnebloemen.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |