Meestal gooien de mensen hun deuren en ramen open als het zonnig wordt maar hier blijft alles potdicht. Liefst ook nog de luiken en gordijnen dichtquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja mij ook...
Oooh bah, ja vreselijk...
Slaapkamer pal op het oosten.Ik vind de ochtendzon altijd wel okee.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Meestal gooien de mensen hun deuren en ramen open als het zonnig wordt maar hier blijft alles potdicht. Liefst ook nog de luiken en gordijnen dicht
We kijken de finale met vrienden maar dat gaat meer om het gezellig samen zijn met hapjes en drankjesquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal ruk.
Als ik weet om welke tijd NL aan de beurt is, kijk ik even, anders alleen de uitslagen, en dat duurt ook héél lang.
Moet ik dan toch maar eens een kijkje nemen danquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ESF topic is dan wel vermakelijk.
Dan zal ik daar wat gaan gluren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ESF topic is dan wel vermakelijk.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of van heel nat naar heel droog ( en dan heb ik het over regenbuien FF)
Hier ook....vouwgordijnen gaan ook dicht.... alles is hier hermetisch afgesloten.... en dan gaat s'avonds laat alles open... even door laten waaien...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Meestal gooien de mensen hun deuren en ramen open als het zonnig wordt maar hier blijft alles potdicht. Liefst ook nog de luiken en gordijnen dicht
Nu nog wel idd maar als je in die ellenlange zomer zit wanneer het weken boven de 25 graden is dan zit inmiddels de hitte binnen.. dan is het ook in de ochtend minder aangenaamquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slaapkamer pal op het oosten.Ik vind de ochtendzon altijd wel okee.
Hier precies zo.. mijn man vindt het altijd zo vreselijk en roept dan ook altijd dat het op een bunker lijktquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier ook....vouwgordijnen gaan ook dicht.... alles is hier hermetisch afgesloten.... en dan gaat s'avonds laat alles open... even door laten waaien...
Neej hoor.... als hij weer naar boven verhuist, mis ik het in het begin zelfs...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Vinden jullie het geluid van een ventilator niet vervelend?
Ben doof aan één kant en daar zet ik dan de ventilator op en in bed ga ik op mijn goede oor liggen dus hoor ik het nietquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Nope, kom net nog uit de struiken. Meer blad en tak in m'n haar dan haar op m'n hoofd inmiddels. Die postbode zal ook wel gedacht hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:35 schreef Frummelie het volgende:
@:KinKiJan hoest met de kittens en de mamapoes... iets kunnen vinden?
Zeker wel! Hier geen ventilator op de slaapkamer, herrie/hitte, dan kies ik voor hitte.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ja het is niet gezellie maar liever dat, dan die hitte...quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier precies zo.. mijn man vindt het altijd zo vreselijk en roept dan ook altijd dat het op een bunker lijktGelukkig heeft hij er geen probleem mee..
Vind dat ze het wel overdreven belangrijk maken. Stel je wordt 5e ofzo met een leuk nummer...dat is toch prachtig.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:23 schreef lojanda het volgende:
Bij HVNL zeggen ze dat Joost met een flinke kater is opgestaan.. hij is bij de Bookmakers gezakt naar de vierde plek.
Het lijkt wel dat het Songfestival steeds belangrijker is geworden de laatste jaren. Vroeger wilden er volgens mij ook maar weinig artiesten aan meedoen.
Als je vijfde wordt dan heb je het idd best goed gedaan hoor. The Common Linnets werden tweede en zie maar wat die daar allemaal door hebben mee mogen makenquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat ze het wel overdreven belangrijk maken. Stel je wordt 5e ofzo met een leuk nummer...dat is toch prachtig.
Voor mij heeft hij al gewonnen
Ben ook voor 80% doof aan 1 oor.Mooi voordeel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben doof aan één kant en daar zet ik dan de ventilator op en in bed ga ik op mijn goede oor liggen dus hoor ik het nietVoor manlief is het eennander verhaal
maar hij zegt altijd dat hij er wat voor over moet hebben om met mij te mogen zijn
Hahahaaa... ik lig echt in een kreukie hier... meer blad en tak dan haar op m'n hoofd...quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, kom net nog uit de struiken. Meer blad en tak in m'n haar dan haar op m'n hoofd inmiddels. Die postbode zal ook wel gedacht hebben
Iilse had het zonder ook wel gered.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als je vijfde wordt dan heb je het idd best goed gedaan hoor. The Common Linnets werden tweede en zie maar wat die daar allemaal door hebben mee mogen maken
Rambo Kinkijan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahahaaa... ik lig echt in een kreukie hier... meer blad en tak dan haar op m'n hoofd...![]()
![]()
Wel even checken op teken hé...![]()
Nou hoop wel dat het goed gaat met het poezengezinnetje...🤗
kinkieeee dacht die vastquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, kom net nog uit de struiken. Meer blad en tak in m'n haar dan haar op m'n hoofd inmiddels. Die postbode zal ook wel gedacht hebben
Ieder nadeel heeft z’n voordeel zoals Cruijff altijd zeiquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ook voor 80% doof aan 1 oor.Mooi voordeel.
Heb moeders wel op de ring staan, kwam vannacht pas langs, hoop dan maar dat ze rest van de tijd bij die jongen ligt. Weet ook welke kant ze op ging na het eten, maar helaas nog niks gevonden dus.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahahaaa... ik lig echt in een kreukie hier... meer blad en tak dan haar op m'n hoofd...![]()
![]()
Wel even checken op teken hé...![]()
Nou hoop wel dat het goed gaat met het poezengezinnetje...🤗
en soms oostindisch doofquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ook voor 80% doof aan 1 oor.Mooi voordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |