Die jongen is gewoon erg druk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:42 schreef onlogisch het volgende:
Echt jammer nu @:Scrummiehelemaal viral gaat zijn 'goede vriend' @:GGMM HELEMAAL niet thuisgeeft.
![]()
![]()
![]()
Oh ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Was je diner ook ergquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit geloof je niet, maar ik ga nu eten
Big Onlo Coco is watching youquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:15 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 66% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 02-05-2024 19:09:24 ]
quote:
Dit heb ik gemistquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:42 schreef onlogisch het volgende:
Echt jammer nu @:Scrummiehelemaal viral gaat zijn 'goede vriend' @:GGMM HELEMAAL niet thuisgeeft.
![]()
![]()
![]()
Komt iequote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:15 schreef GGMM het volgende:
Hij is niet helemaal darkmode-proof
[ afbeelding ]
Maar dat vergeef ik je (onlogisch kan daar pislink van worden)
Je hebt de ketting verpest, heel jammer.quote:
quote:
quote:
Graag voor- en napicsquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:24 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch ik moet vanmiddag nog een afspraak maken bij de Aziatische kapper. Hopelijk vergeet ik het niet.
Doe jij eigenlijk meer dan alleen de gym?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Hoe goed doen jullie het op de Pisces29 -index?
Lang
Sterk
Enorm sportief
Goed kop haar
Gedreven
Geen stilzitter
![]()
![]()
![]()
/ 6 Not bad
Bedankt, nu voel ik me PURE MIDDELMAATquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk meer dan alleen de gym?Dat noem ik namelijk niet enorm sportief.
Voorstelrondjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
Op je vrije dag een online cursus volgen met een voorstelrondje, wat een knakendag is dit nu al.
Natuurlijk niet, hij heeft er zelfs toegang tot ESF door gekregen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Gemist dat @:Scrummie compleet viraal ging?
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft er zelfs toegang tot ESF door gekregen.
Gedreven moderator @onlogisch wordt subiet zijn hok weer ingedrukt door user @Pisces29quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk meer dan alleen de gym?Dat noem ik namelijk niet enorm sportief.
Jawel, maar ik zie die smiley nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Gemist dat @:Scrummie compleet viraal ging?
ScrummieGod.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft er zelfs toegang tot ESF door gekregen.
Ik moet wel mijn goede vriendin @yvonne een beetje tevreden houden, ik heb een belofte gedaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
ESF wordt weer genieten boys.
Ik reken op jullie.
[ afbeelding ]
Welke browser zit je?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie die smiley nog steeds niet
digibeet out
Oh ik zie hem wel, maar ik zie hem niet in dat vakje waar ik zelf een smiley kan aanklikken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:21 schreef Scrummie het volgende:
Wel raar, ik zie die smiley zelfs als ik niet ingelogd ben.
Nee goed opmerktquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik zie hem wel, maar ik zie hem niet in dat vakje waar ik zelf een smiley kan aanklikken.
Oh.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik zie hem wel, maar ik zie hem niet in dat vakje waar ik zelf een smiley kan aanklikken.
Al besprokenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh.
Ja, daar staat ie ook niet.
Gewoon : J (zonder spatie Caland, zonder spatie)
Ze zoekt dus Superman.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Lang
Sterk
Enorm sportief
Goed kop haar
Gedreven
Geen stilzitter
![]()
![]()
![]()
/ 6 Not bad
Ik heb een grote piemel en een grote bankrekeningquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Lang
Sterk
Enorm sportief
Goed kop haar
Gedreven
Geen stilzitter
![]()
![]()
![]()
/ 6 Not bad
Ik een hele kleine.(maar hij is wel moddertjevet)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb een grote piemel en een grote bankrekening
Sportief en haar is Superman?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zoekt dus Superman.
Vandaar dat ze vrijgezel is.
Hoe kort is 'ie?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik een hele kleine.(maar hij is wel moddertjevet)
Onder een afdak?quote:
De helft in de gym heeft gewoon een buikje.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vertelde je net nog dat ik heel sportief ben. Nou ja, op mijn index dan.
Ik heb momenteel ook nog wel een laagje vet over de abdominals hangen maar dat mag je geen buikje noemen denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De helft in de gym heeft gewoon een buikje.
Akkoord.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook nog wel een laagje vet over de abdominals hangen maar dat mag je geen buikje noemen denk ik.
@Oriente gespot.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De helft in de gym heeft gewoon een buikje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |