quote:MAASTRICHT - Een sportschool in Maastricht wil het contract met een sporter ontbinden die volgens hen te veel zou stinken.
quote:Andere sporters klagen steen en been over zijn zure zweetgeur, zo schrijft L1 nieuws. Volgens de regionale zender, die de naam van de sportschool bewust niet noemt, zou er al langere tijd worden geklaagd.
Er zijn ook meerdere gesprekken met de man gevoerd. Dat zou ’voorzichtig en integer’ zijn gedaan vanwege de gevoeligheid van het onderwerp. Alle aanbevelingen: douchen en meer deodorant gebruiken, zijn vooralsnog in de wind geslagen. „Helaas reageerde de man niet echt goed op de kritiek”, aldus de sportschool tegen de zender.
De sportschool vraagt andere sporters ook te klagen zodat er actie kan worden ondernomen.
Sportscholen kunnen op basis van hun eigen reglement overlast veroorzakers weren. De rechter heeft ooit bepaald dat ’hinder in de vorm van een onaangename lichaamsgeur’ reden kan zijn voor het nemen van maatregelen zoals het weren van mensen. Dat gebeurde destijds bij een bibliotheek die een man met stinkende zweetvoeten wilde weren.
Mwah, zo'n hele meutende zwetende mensen in de sportschool ruikt natuurlijk niet echt lekker, en een zweetgeur an sich zal in een sportschool ook echt geen probleem zijn (als je normaal bezig bent in een sportschool ga je immers vanzelf zweten). Het probleem zal hier vooral zijn dat iemand al megastinkend binnen komt en dan nog eens tekeer gaat, en met name dat eerste kun je wel voorkomen natuurlijk (je kleren eens in de was, na 38 jaar misschien eens een nieuw shirtje kopen, deo, niet na vijf doucheloze dagen naar de sportschool, etc)quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:43 schreef Bocaj het volgende:
Al zal verse zweet niet echt stinken denk ik zo.
Later toen gesprekken blijkbaar niets opleverden...quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
En toen hebben ze eerst de krant gebeld?
Gewoon eruit pleuren die gast!quote:Andere sporters klagen steen en been over zijn zure zweetgeur, zo schrijft L1 nieuws. Volgens de regionale zender, die de naam van de sportschool bewust niet noemt, zou er al langere tijd worden geklaagd.
Ja, en toen hebben ze dus de krant gebeld?quote:
!00% weet je het nooit hoe zoiets in het nieuws komt...quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, en toen hebben ze dus de krant gebeld?
Haha wat is dit nou weer? Er is overlast, er is een gesprek geweest dat niets heeft opgeleverd. Zeg eenzijdig het contract op en geef die kerel het restant van zijn abonnementsgeld retour. Moeilijker hoef je het niet te maken hoor.quote:De sportschool vraagt andere sporters ook te klagen zodat er actie kan worden ondernomen.
Denk het ja, of gewoon een verhaal dat hij heeft gehoord op een verjaardag en heeft opgeschreven. Kan me voorstellen dat je soms aardig je best moet doen voor verhalen als je voor L1 werkt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:50 schreef archito het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe dit op een nieuwssite belandt. Heeft de sportschool de media ingeschakeld? Een journalist die lid is van betreffende sportschool en dacht een interessant verhaal te schrijven?
Dit kan niet waar zijnquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik nog bij een vereniging hardliep liep er wel eens man mee die had gewoon zijn spijkerbroek en overhemd aan. Met een kammetje in zijn borstzakje. Erg bijzonder.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik nog bij een vereniging hardliep liep er wel eens man mee die had gewoon zijn spijkerbroek en overhemd aan. Met een kammetje in zijn borstzakje. Erg bijzonder.
Ja maar het is zo makkelijk opbergen als je je shirt gewoon schuin tegen de muur kunt zettenquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Of was je sportkleding eens een keer ipv die steeds opnieuw te dragen.
Het komt meestal door vers zweet dat weer in hetzelfde sportshirt trekt (ook al is dit gewassen). Persoonlijk heb ik dit ook tijdens het hardlopen bij bepaalde shirts die ik draag. Die gaan dan weer enorm meuren omdat de zweetlucht echt in die stof is getrokken. Laten weken in azijn doet wonderenquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:43 schreef Bocaj het volgende:
Al zal verse zweet niet echt stinken denk ik zo.
Zure geuren? Klinkt als een willekeurige dag op "Nieuws & Achtergronden".quote:Andere sporters klagen steen en been over zijn zure zweetgeur
Alsof die lucht daar opvalt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:52 schreef thedeedster het volgende:
Kunnen ze die man geen baan aanbieden als agent bij XR-demonstraties?
Da's ook waar.quote:
dat kan je niet zomaar doen, dat is namelijk contractbreuk en zover ik weet kan er een schadevergoeding geeist worden al dan geen Amerikaanse bedragenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:13 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Haha wat is dit nou weer? Er is overlast, er is een gesprek geweest dat niets heeft opgeleverd. Zeg eenzijdig het contract op en geef die kerel het restant van zijn abonnementsgeld retour. Moeilijker hoef je het niet te maken hoor.
Wie weet? Misschien heb je nog wel geluk. Kan je weer lekker leeglopen op alle foute posts.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:57 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En het is niet eens een buitenlander.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wie weet? Misschien heb je nog wel geluk. Kan je weer lekker leeglopen op alle foute posts.
Dan mag Donald wel opletten, die loopt continu scheten te laten die niet bepaald fris ruiken volgens zijn omgeving.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:34 schreef Starhopper het volgende:
De Vicepresidentskandidaat van Trump weet wel raad met stinkerds:
NWS / Vicepresidentskandidaat voor Donald Trump schiet eigen hond dood
Dat kan inderdaad helemaal in je gaan zitten die lucht, ik kan me nog iemand herinneren uit mijn jeugd die tijdens het uitgaan altijd een vislucht bij zich had. Werkte 6 dagen per week op de markt in een viskraam, douchte zich wel degelijk elke dag, maar stinkte gewoon altijd naar vis. Tot op de dag van vandaag draagt hij dan ook de toepasselijke bijnaam 'vis', hij heet Henry maar ik denk dat er maar weinig zijn die dat weten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:00 schreef Cockwhale het volgende:
Dan moet je wel echt stinken, wil je in die standaard zweetlucht in sportscholen nog wat anders ruiken. Werkt zeker in een viskraam.
Dat wil ik best geloven als je elke dag die gore cheeseburgers van McDonalds eet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:18 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dan mag Donald wel opletten, die loopt continu scheten te laten die niet bepaald fris ruiken volgens zijn omgeving.
Die lucht zal van het eten komen, de frequentie zal met leeftijd te maken hebben. Helaas hoor ik te veel waaien in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven als je elke dag die gore cheeseburgers van McDonalds eet.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:34 schreef Starhopper het volgende:
De Vicepresidentskandidaat van Trump weet wel raad met stinkerds:
NWS / Vicepresidentskandidaat voor Donald Trump schiet eigen hond dood
Het staat niet in de titel, maar ze schoot haar geit dood omdat het stonk en zich gedroeg als een geit. (Nadat ze haar pup doodschoot, omdat ze die had geprobeerd te trainen met een shock collar wat leidde tot een moment van aggressie.)quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Wel heel rigoureus idd.
Ik had de hond eerst maar eens naar het asiel gebracht.
Die kunnen beoordelen of de hond geschikt is voor adoptie ja of nee.
Een hond blijft natuurlijk wel een hond met al hun instincten. (Kunnen inderdaad wel eens gek worden in het bos als ze een konijntje zien rennen... Knap baasje die zijn hond nog aan het luisteren krijgt.)
Ik zou ook GEK worden als ik steeds maar een stroomstoot in mijn nek kreeg...quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het staat niet in de titel, maar ze schoot haar geit dood omdat het stonk en zich gedroeg als een geit. (Nadat ze haar pup doodschoot, omdat ze die had geprobeerd te trainen met een shock collar wat leidde tot een moment van aggressie.)
Ahh, zo'n stinkend lid.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:01 schreef Oud_student het volgende:
Je kunt je 30 cm + toch gewoon beter wassen
Wat? Nog nooit meegemaakt. Een gewassen shirt stinkt niet hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Het komt meestal door vers zweet dat weer in hetzelfde sportshirt trekt (ook al is dit gewassen).
Op zich zou dat genoeg moeten zijn. Tenzij je niet elke dag schone kleren aantrekt en je edele delen wast.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb ooit een autistische collega gehad die gewoon niet snapte dat 1 keer per week douchen niet genoeg was.
Racisme gevangen in één postquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:06 schreef muay-toy het volgende:
Ik heb vanuit eerste hand vernomen dat het om een Somalische man op slippers gaat, die zo stinkt.
Je stinkt dus?quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:19 schreef Discombobulate het volgende:
Dan mag je ook wel iets anders aanpassen in je leven of is er iets anders qua ongezondheid. Geen enkel gezond persoon stinkt echt dusdanig dat het niet te harden is. Mijn eigen zweet stinkt echt amper, tenzij ik koorts heb of ziek ben of wat gegeten heb o.i.d.
Asperges ofzo bedoel ik daarmee. Of knoflook. Iig dingen die daar invloed op hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |