SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Hier echt net.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:53 schreef JJH het volgende:
Nou, hier hebben ze de zon nog niet verteld dat de dag alweer begonnen is.
Z'n familie komt wel even langs voor de uitvaart.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weer eentje minder die op mn auto kan schijten.
Zijn/haar partner zat erbij en keek ernaquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n familie komt wel even langs voor de uitvaart.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn/haar partner zat erbij en keek erna![]()
ohh je bedoeld weer gerelateerdquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, maar gisteren had ik nog een trui aan
*fingers crossedquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Op de naar de 45! Die 40,7 °C van 2019 moet makkelijk overtroffen kunnen worden deze zomer.
Oehquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*fingers crossed [ afbeelding ]
in thailand zijn er dacht ik 30 mensen overleden nu door de hittegolf
Genieten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die harry mens is toch ook niet meer om aan te zienquote:
HdPquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, vind je het jammer dat je daar nu niet bent?
Oh de Tokkies zoeken weer publiciteit. Nou, maak je borst maar nat voor de nieuwe kerstsingle dan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:07 schreef Ama het volgende:
Lol over tokkie TV gesproken, open net Amazon.
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel vreselijk ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Het hotel had een piepkleine lift. Een doodskist aan een touwtje, met vloerbedekking tegen de wanden, zo eentje. Maximale belasting van 150 kilo.
Ik sta erin want m'n knieën kraakten enorm. Stapt er op het allerlaatste moment nog een man in. Zo kwamen we wel aan de 150 kiloEn het was zo'n. klein. liftje. We stonden bijna met de neus tegen elkaar. Vond het echt niet tof. En ik had al op deur sluiten gedrukt he, en dan nog propt ie zich er even bij in.
Bah.
Nu alquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh de Tokkies zoeken weer publiciteit. Nou, maak je borst maar nat voor de nieuwe kerstsingle dan.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh de Tokkies zoeken weer publiciteit. Nou, maak je borst maar nat voor de nieuwe kerstsingle dan.
quote:
Volgend jaar op het ESF.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eurotokkie, eurotokkie!quote:
Top 5 positie dus al zeker.quote:
quote:Veelpleger (32) zonder rijbewijs ramt politieauto in Emmen tijdens vluchtpoging. 'Beetje domme actie van mij'
quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:22 schreef Ama het volgende:
Het was weer gezellig hier in de wijk.
[ afbeelding ]
[..]
Nee joh, zou je denken.quote:'Beetje domme actie van mij'
Waar koop ik zure kersensap?quote:
Dat klinkt echt fantastisch.quote:
Heet dat op dit tijdstip niet gewoon ontbijten?quote:
Ontbijt? In welke tijdzone zit je?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heet dat op dit tijdstip niet gewoon ontbijten?
what about second breakfast?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lunch is nog lang niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontbijt? In welke tijdzone zit je?Ben al onderweg naar Amsterdam voor een lunchafspraak.
Mijn maag is het hier niet mee eens.quote:
Als je nu al onderweg bent naar een lunchafspraak zit jij in een andere tijdzone (of ben je met het OV).quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontbijt? In welke tijdzone zit je?Ben al onderweg naar Amsterdam voor een lunchafspraak.
of je hebt gewoon trekquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je nu al onderweg bent naar een lunchafspraak zit jij in een andere tijdzone (of ben je met het OV).
Nee, die had ik om 7 uur.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Dinerafspraak om 18:00, maar ik heb al honger, dus ik vertrek om 13:00?quote:
Ik ben deze persoon meestalquote:
En dan alvast snackenquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Dinerafspraak om 18:00, maar ik heb al honger, dus ik vertrek om 13:00?
OV en nog wat andere dingen te doen op locatie voor het lunchtijd is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je nu al onderweg bent naar een lunchafspraak zit jij in een andere tijdzone (of ben je met het OV).
Beetje pre-dinner. Duh.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Dinerafspraak om 18:00, maar ik heb al honger, dus ik vertrek om 13:00?
Je zit in een VreetSC of niet hoor.quote:
Denk aan je bikini lijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
ik had zondag verjaardag om 1300. Wist wel dat er eten zou zijn maar kreeg toch weer trek dus ik had een frikandel broodje gehaald als pre-lunch
Every body is a beach body.quote:
Body positivity enzoquote:
Ohja woke.quote:
Nah, gewoon zero fucks. Ik ga niet NIET naar het strand in zwemkleding omdat ik te dik zou zijn, kom op zeg.quote:
Nee dat snap ik.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gewoon zero fucks. Ik ga niet NIET naar het strand in zwemkleding omdat ik te dik zou zijn, kom op zeg.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
ik had zondag verjaardag om 1300. Wist wel dat er eten zou zijn maar kreeg toch weer trek dus ik had een frikandel broodje gehaald als pre-lunch
Tsjah werk en wanneer ik de deur uit ga heb ik nog geen trek. Ben eigenlijk wel gewend om dan te wachten tot lunchtijd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben deze persoon meestalOf ontbijtje om 10:00.
Dat. Eerste wat ik eet is vaak rond half één, één uur.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Tsjah werk en wanneer ik de deur uit ga heb ik nog geen trek. Ben eigenlijk wel gewend om dan te wachten tot lunchtijd.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ah IJs komt dus naar de strandmeet
Heb je ook zo'n drijfboei mee?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed, ik ben 2 kg zwaarder dan wanneer ik strak ben en train het er nou wel weer even af.
Is toch lekkerder als huismoeders je staan aan te gapen als je met je neonrode broekje over het strand paradeert.
Doe dat ook vaak maar weet niet of het wel gezond is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Tsjah werk en wanneer ik de deur uit ga heb ik nog geen trek. Ben eigenlijk wel gewend om dan te wachten tot lunchtijd.
strandmeet?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ah IJs komt dus naar de strandmeet
Ja, mooie tijd toch.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat. Eerste wat ik eet is vaak rond half één, één uur.
Ligt er in het weekend een beetje aan hoe de dag loopt. Maar het is zelden het eerste wat ik doe.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, mooie tijd toch.
Als ik in het weekend uit bed ga doe ik ook meestal nog wat dingen in huis voor ik eten ga.
Nou, als ik mn moeder mag geloven is dit zeer slechtquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe dat ook vaak maar weet niet of het wel gezond is.
Meh, geloof dat de huidige conclusies zijn dat de impact op algemene gezondheid verwaarloosbaar is, wanneer je eet (mits wel een gezond/gebalanceerd eetpatroon verder). Dus als je je er prettig bij voelt, geen probleem.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe dat ook vaak maar weet niet of het wel gezond is.
Ja precies, ik moet er niet aan denken om tussen 7 en 9 al wat te etenquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Op werkdagen heb ik nog een soort van vaste tijden voor het eten. Op vrije dagen of thuiswerkdagen is het nog erger.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies, ik moet er niet aan denken om tussen 7 en 9 al wat te etenIk denk dat ik veel meer en frequenter zou eten als ik geen werk had, maar ja, ik heb wel werk
ik eet meestal wat fruit en kwark, komt ook de stoelgang goed op gang en hoef ik niet op het werk te kakkenquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies, ik moet er niet aan denken om tussen 7 en 9 al wat te etenIk denk dat ik veel meer en frequenter zou eten als ik geen werk had, maar ja, ik heb wel werk
een slimme meid....quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
treurigquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Wie ging er hier ook alweer naar de dodenherdenking in Amsterdam? Je moet nu kaartjes reserveren.
Ik voel dit zo ergquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Op werkdagen heb ik nog een soort van vaste tijden voor het eten. Op vrije dagen of thuiswerkdagen is het nog erger.
Ik las het, heb ze al.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Wie ging er hier ook alweer naar de dodenherdenking in Amsterdam? Je moet nu kaartjes reserveren.
De zon schijnt hier nu maar het is nog niet warm ofzoquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:56 schreef Ama het volgende:
Nu nog een beetje zon en het kan vanavond weer de kast in.
Ja hier ook Skyr met banaan en muesli omdat dat lekker licht isquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik eet meestal wat fruit en kwark, komt ook de stoelgang goed op gang en hoef ik niet op het werk te kakken
Peertjes zijn ook licht.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hier ook Skyr met banaan en muesli omdat dat lekker licht is
Er hangt beddengoed dus dat heeft niet veel nodig om droog te worden gelukkig.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De zon schijnt hier nu maar het is nog niet warm ofzo
Ik heb nog steeds geen nieuw droogrek daarvoorquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Er hangt beddengoed dus dat heeft niet veel nodig om droog te worden gelukkig.
Herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel dit zo ergOp thuiswerkdagen is mijn avondeten soms wel eens de enige maaltijd van de dag
Ik zou echt willen dat het anders was, maar in drukke periodes lukt het me soms gewoon niet.
Ik had het geluk dat hier nog wat random oogjes in de buitenmuren zaten dus ik heb 2 waslijnen voor het keukenraam hangen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen nieuw droogrek daarvoor
Check.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar dit.
Soms denk ik, waarom heb ik zo'n hoofdpijn ineens. En dan heb ik nog niks gedronken de hele dag
gewoon op de grond leggenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen nieuw droogrek daarvoor
Oh ja dat ookquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar dit.
Soms denk ik, waarom heb ik zo'n hoofdpijn ineens. En dan heb ik nog niks gedronken de hele dag
Maar helpt simpelweg een fles naast je werkplek niet al? Moet daar die uur aanduiding voor er op staan?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja dat ookIk wil eigenlijk zo'n uurwaterfles kopen
[ afbeelding ]
Nee dan neem ik geen slokkenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar helpt simpelweg een fles naast je werkplek niet al? Moet daar die uur aanduiding voor er op staan?
Het hielp bij mij in zoverre dat het wel een "oh, shit, die staat al sinds 10 uur onaangeraakt"-bewustzijn gaf.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar helpt simpelweg een fles naast je werkplek niet al? Moet daar die uur aanduiding voor er op staan?
ik heb een literfles hier op mn bureau staanquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:09 schreef Crack_ het volgende:
ik drink veel bij lunch en avondeten, routine van gemaakt. Dat werkt hier
Oh ik denk dat ik dan voor de uurlijkse wekker op mn telefoon zou gaan. Of een app met notificaties zou zoeken voor zoiets. Mijn horloge kan dat ook, vind ik irritantquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee dan neem ik geen slokkenGeen idee of dat wel gaat werken met die uuraanduiding, maar na al minstens 8 jaar consistent te weinig te drinken is het iets eenvoudigs en goedkoops om toch even te proberen.
Kijk, dat probleem heb ik nou nooit.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:13 schreef Puala het volgende:
Ik moet eerder opletten dat ik niet te veel drink op sommige dagen
Ik hou niet zo van allerlei onderbrekende geluiden en alarmen, een reguliere werkdag geeft me al te veel onderbrekingen omdat iedereen telkens vragen heeft en/of wil bellen. Maar als zo'n uurwaterfles ook niet werkt is dat misschien wel waar ik naar toe moet. We zien wel, ik wil eerst gewoon wat eenvoudigs en goedkoops proberenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik dan voor de uurlijkse wekker op mn telefoon zou gaan. Of een app met notificaties zou zoeken voor zoiets. Mijn horloge kan dat ook, vind ik irritant
Afgelopen zomer dat ik ergens op 8-9 liter op een dag. Disclaimer daarbij was dat het 30+ was en ik alleen maar fysiek werk aan het verstouwen was van 8-22u. En dan kon ik echt nog hoofdpijn hebben ivm vocht tekortquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijk, dat probleem heb ik nou nooit.
Ben nu wel benieuwd hoeveel jij zou drinken aan de XTCquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Afgelopen zomer dat ik ergens op 8-9 liter op een dag. Disclaimer daarbij was dat het 30+ was en ik alleen maar fysiek werk aan het verstouwen was van 8-22u. En dan kon ik echt nog hoofdpijn hebben ivm vocht tekort
Indrukwekkende hoeveelheid.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Afgelopen zomer dat ik ergens op 8-9 liter op een dag. Disclaimer daarbij was dat het 30+ was en ik alleen maar fysiek werk aan het verstouwen was van 8-22u. En dan kon ik echt nog hoofdpijn hebben ivm vocht tekort
Ik ben nu overgestapt naar water met een smaakje. Iets minder ideaal, want meer afval en water op zich bevalt me prima, maar de gierige Hollander in me vindt het zonde als ik dat niet opdrink.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van allerlei onderbrekende geluiden en alarmen, een reguliere werkdag geeft me al te veel onderbrekingen omdat iedereen telkens vragen heeft en/of wil bellen. Maar als zo'n uurwaterfles ook niet werkt is dat misschien wel waar ik naar toe moet. We zien wel, ik wil eerst gewoon wat eenvoudigs en goedkoops proberen
Jep, moest wel. Want anders ging t echt mis. Maar heel grappig is het ook niet meer hoor. 2x op een dag omkleden en gewoon de zout kringen op je rug als je kleren weer opdroogdequote:Op dinsdag 30 april 2024 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Indrukwekkende hoeveelheid.Vulde je ook mineralen/zouten aan?
Geen idee. Ik kom echt van veel te weinig drinken en ben echt flessen bij me gaan dragen en alarmen gaan zetten om me er bewust van te worden. En dat is dus zo goed gelukt dat ik nu op reguliere prima hoeveelheden zit. De verhouding thee-water-fris zou anders mogen, dat wel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd hoeveel jij zou drinken aan de XTC
Ik noem specifiek XTC omdat ik dat associeer met watervergiftiging en dat mensen veel te veel drinken, als er iets anders is wat dat veroorzaakt mag het ook prima datgene zijn
Harry heeft blauwe pilletjes nodig om er nog op te kunnen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die harry mens is toch ook niet meer om aan te zien
Tjonge dan ben je ook meer aan t drinken dan aant werken lijkt me, of kon je t tegelijk doen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Jep, moest wel. Want anders ging t echt mis. Maar heel grappig is het ook niet meer hoor. 2x op een dag omkleden en gewoon de zout kringen op je rug als je kleren weer opdroogde
Ik had het altijd te druk met praten enz om tering veel te gaan drinken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd hoeveel jij zou drinken aan de XTC
Ik noem specifiek XTC omdat ik dat associeer met watervergiftiging en dat mensen veel te veel drinken, als er iets anders is wat dat veroorzaakt mag het ook prima datgene zijn
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tjonge dan ben je ook meer aan t drinken dan aant werken lijkt me, of kon je t tegelijk doen?
Jij denkt dat voor 8 liter je 14 uur aan het drinken bent ipv werken? Maar nee, dat is gewoon tussendoor in je pauze's behoorlijke hoeveelheden wegwerken. En tussendoor zweten ipv toiletbezoekquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tjonge dan ben je ook meer aan t drinken dan aant werken lijkt me, of kon je t tegelijk doen?
Ja toch, dan heb je wel betere dingen te doenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had het altijd te druk met praten enz om tering veel te gaan drinken.
Enige wat ik deed was proberen te onthouden wanneer ik (bij) had genomen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja toch, dan heb je wel betere dingen te doenEen paar vriendinnen van me zetten altijd allerlei tijdstippen in notities en wekkers en weet ik veel wat allemaal. Bijvoorbeeld voor wanneer ze bij mogen nemen en wanneer ze weer water moeten drinken. Dan denk ik toch ook van dan geniet je toch helemaal niet van de 'leuke effecten', als je de hele tijd bezig moet zijn met allerlei irritante wekkers en deadlines en dingen
Ik snap.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Jep, moest wel. Want anders ging t echt mis. Maar heel grappig is het ook niet meer hoor. 2x op een dag omkleden en gewoon de zout kringen op je rug als je kleren weer opdroogdeVerbouwen klinkt zo leuk maar is eigenlijk gewoon heel hard werken
![]()
De x in xtc staat voor Excel spreadsheet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja toch, dan heb je wel betere dingen te doenEen paar vriendinnen van me zetten altijd allerlei tijdstippen in notities en wekkers en weet ik veel wat allemaal. Bijvoorbeeld voor wanneer ze bij mogen nemen en wanneer ze weer water moeten drinken. Dan denk ik toch ook van dan geniet je toch helemaal niet van de 'leuke effecten', als je de hele tijd bezig moet zijn met allerlei irritante wekkers en deadlines en dingen
Hahahaha.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De x in xtc staat voor Excel spreadsheet.
Hmm, kan daar ergens wel jaloers op zijn, op mensen die amper zwetenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap.Kerel is nogal een zweter, die komt nog wel eens zout terug van het fietsen. Zelf nooit gehad, zelfs met m'n vochtinname "on point" zweet ik amper.
elkaar herinneren is ook een goedequote:Op dinsdag 30 april 2024 11:28 schreef rival het volgende:
De bekertjes water die mijn collega neerzet worden meestal wel opgedronken
Als ik die toch niet had
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De x in xtc staat voor Excel spreadsheet.
Dikgedrukte dus, moet ook echt opletten dat ik extern koel als het serieus heet is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, kan daar ergens wel jaloers op zijn, op mensen die amper zweten
maar geen idee of je daar last van hebt? dat je warmte minder goed kwijt kan oid?
Jaloers.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap.Kerel is nogal een zweter, die komt nog wel eens zout terug van het fietsen. Zelf nooit gehad, zelfs met m'n vochtinname "on point" zweet ik amper.
die is toch ook al bijna een eeuw oud?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Harry heeft blauwe pilletjes nodig om er nog op te kunnen.
ahja, dat lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikgedrukte dus, moet ook echt opletten dat ik extern koel als het serieus heet is.
Eh, scheelt vooral qua wassen.quote:
als je die poen van appie terughebtquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:32 schreef Crack_ het volgende:
ik heb die zweetaandoening, twijfel om het te laten opereren. Is maar 1k, denk dat ik het ga doen maar weet nog niet wanneer
nee?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je die poen van appie terughebt
We hadden ooit een collega die een zweetprobleem had of alleen vond dat hij dat had. Hij kwam altijd met een big shopper binnen en ik dacht dat hij daar eten in had zitten, maar kwam er later achter dat die vol met kleding zat. Ik weet niet hoe, maar het is me nooit opgevallen dat hij de hele dag van kleding wisselde. Maar dat deed hij dusquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zweet me altijd de tering.
Ga dan vaak even naar het toilet om me op te frissen. Mensen denken dat ik een hele kleine blaas heb.
True.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:33 schreef Karzai het volgende:
maar je hoeft altijd te penetreren om sex te hebben
Wat voor operatie is dat? Ik zweet me ook altijd de tering, ook in de winter. IJspegels hangen aan de neus maar m'n rug is zeiknat. Ik durf veel kleren niet te dragen en kan kleren vrij snel wegtyfen. Genieten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:32 schreef Crack_ het volgende:
ik heb die zweetaandoening, twijfel om het te laten opereren. Is maar 1k, denk dat ik het ga doen maar weet nog niet wanneer
Lijkt me lastig voor de gozer, als het allemaal tussen de oren zat. Geen idee of zoiets te behandelen is voor een psycholoog.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hadden ooit een collega die een zweetprobleem had of alleen vond dat hij dat had. Hij kwam altijd met een big shopper binnen en ik dacht dat hij daar eten in had zitten, maar kwam er later achter dat die vol met kleding zat. Ik weet niet hoe, maar het is me nooit opgevallen dat hij de hele dag van kleding wisselde. Maar dat deed hij dusMaar we weten dus niet of hij dit probleem echt had of dat het tussen de oren zat bij hem. Was ook best een bijzondere jongen omdat hij hier altijd heel stiekem over deed, maar wel regelmatig aan anderen vroeg of hij naar poep rook als hij terug kwam van de wc. En best veel mentale problemen, waarom we misschien dachten dat dit daar ook mee te maken had.
Wel rottig als je zo'n probleem hebt natuurlijk
Meestal is het niet zo'n punt, tot zeg 25 graden blijf ik wel fatsoenlijk functioneren als ik (bij fysiek werk dan) tussendoor braaf m'n polsen en hoofd koel en gewoon naar m'n lichaam luister qua tempo. Daarboven wordt het zeuren en bij 30+ lig ik dood te gaan.quote:
Ja of het probleem er nou echt was of alleen mentaal, het is sowieso een naar probleemquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me lastig voor de gozer, als het allemaal tussen de oren zat. Geen idee of zoiets te behandelen is voor een psycholoog.
dit heet MiraDry en is (volgens mij) voornamelijk voor okselsquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor operatie is dat? Ik zweet me ook altijd de tering, ook in de winter. IJspegels hangen aan de neus maar m'n rug is zeiknat. Ik durf veel kleren niet te dragen en kan kleren vrij snel wegtyfen. Genieten.
Om fysiek naar van te worden, zo'n lange hittegolf.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:39 schreef rival het volgende:
Zolang ik maar relaxt ben, niks aan de hand. Ook niet tijdens een hittegolf.
Als het 25+ is moet ik altijd heel relaxt doen om niet te oververhitten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:39 schreef rival het volgende:
Zolang ik maar relaxt ben, niks aan de hand. Ook niet tijdens een hittegolf.
Rock jij ook altijd zo'n tomaathoofd?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het 25+ is moet ik altijd heel relaxt doen om niet te oververhitten.
Natte handen heb ik dan weer niet zo, het zit vooral op de rugquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit heet MiraDry en is (volgens mij) voornamelijk voor oksels
oh en is niet echt operatie maar meer een ingreep
heb wel ooit naar een operatie gekregen om zenuwbanen door te snijden bij polsen zodat ik geen zweethanden meer heb, want dat is het enige wat praktische klachten geeft. Maar dat vond ik toch iets te heftig
Kreefthoofdquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rock jij ook altijd zo'n tomaathoofd?
Hebbik nooit gebruikt. Heb toen het recept van een Griekse restaurant eigenaar gekregenquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:56 schreef Karzai het volgende:
ik zie nu dat er ook dille en munt in de tzatziki gaat @:dotteke, kan ik nog een keer lopen, naja tis lekker weer en ik heb verder weinig te doen
Klinkt intens, zenuwbanen doorsnijden. Zitten daar ook nog bijeffecten aan vast?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit heet MiraDry en is (volgens mij) voornamelijk voor oksels
oh en is niet echt operatie maar meer een ingreep
heb wel ooit naar een operatie gekregen om zenuwbanen door te snijden bij polsen zodat ik geen zweethanden meer heb, want dat is het enige wat praktische klachten geeft. Maar dat vond ik toch iets te heftig
Ik leef op in zo'n periode. Maarja dat gesprek hebben we hier elke hittegolfquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om fysiek naar van te worden, zo'n lange hittegolf.
En dat is iets waar ik meestal wel voor kan zorgenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal is het niet zo'n punt, tot zeg 25 graden blijf ik wel fatsoenlijk functioneren als ik (bij fysiek werk dan) tussendoor braaf m'n polsen en hoofd koel en gewoon naar m'n lichaam luister qua tempo. Daarboven wordt het zeuren en bij 30+ lig ik dood te gaan.![]()
Ik "verlies" ook altijd heel snel laagjes als ik het warm krijg, dus bij feestjes enzo zorg ik dat ik die optie heb.
Heb jij zo'n geile Barbara Streisand neus dan?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn neus zweet altijd enorm snel. Maar goed, een keer vegen en dat is weer weg.
Damn, klinkt als iemand die eigenlijk helemaal niet op werk had moeten verschijnen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja of het probleem er nou echt was of alleen mentaal, het is sowieso een naar probleem![]()
Hij is (ongerelateerd aan de mentale problematiek) ontslagen in de periode dat het het allerslechtst met hem ging, dus ik denk sowieso nog wel eens aan hem, wat jeetje dat ging niet goedIneens schreeuwend en krijsend op de grond gaan liggen in meetings, nonchalant tijdens de standup vertellen dat hij weer de hele nacht wakker had gelegen omdat hij niet kon stoppen met huilen, etc. Dan vraag je je toch nog wel eens af "hoe zou het nu met die jongen gaan"
Ik wel in ieder geval.
Dat valt nog enigszins mee, maar wel zweethoofd en zweetalles als het erg warm is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rock jij ook altijd zo'n tomaathoofd?
Heeft zij vroeger geboxt of zo?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij zo'n geile Barbara Streisand neus dan?
Angstzweet is echt heftig wat geur betreft.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb soms ook van dat fijne angstzweet, dat ruikt echt vervelend.
Ja, klopt wel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zie dit ook een beetje bij mn kat, die kan bepaalde temperaturen dan nog wel hebben en vanaf bepaalde temperatuur kan die ook alleen nog maar liggen en dood zijn
dit zie ik nu ook bij jou voor me![]()
Lit, nooit geweten.quote:“Angstzweet bevat bepaalde chemische verbindingen die het een specifieke geur geven. Adrenaline komt vrij bij stress en zorgt ervoor dat speciale klieren in de oksels (de apocriene zweetklieren) stoffen produceren die uiteindelijk geuren worden.”
Kipfilet heeft dit ook als je die in goedkope olie bakt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:44 schreef bitterbal het volgende:
ik krijg in thailand als het echt warm is mini blaasjes omdat de zweetkanaaltjes verstopt zijn ofzo. noemen ze tropische rode hond
[ afbeelding ]
Dus ik zweet niet zoveel
zweet je ook niet snel?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
handen is de enige die me echt belemmert, touchscreen kan ik niet gebruiken in de zomer. Dat is een beetje vervelendquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Natte handen heb ik dan weer niet zo, het zit vooral op de rugO en m'n gezicht
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kipfilet heeft dit ook als je die in goedkope olie bakt.
Dat laatste alleen bij heel hard MTben.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zweet je ook niet snel?
[..]
handen is de enige die me echt belemmert, touchscreen kan ik niet gebruiken in de zomer. Dat is een beetje vervelend![]()
en met leren schrijven was het lastig want dat glibberde te veel![]()
gezicht is ook wel vervelend, heb je ook wel eens dat je eigen zweet in je oog druppelt?
Bij hogere temperaturen juist heel snel; en dan koelt het ook nauwelijks af.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zweet je ook niet snel?
[..]
handen is de enige die me echt belemmert, touchscreen kan ik niet gebruiken in de zomer. Dat is een beetje vervelend![]()
gezicht is ook wel vervelend, heb je ook wel eens dat je eigen zweet in je oog druppelt?
Ik haat die zo ergquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
Is ook leuk bij de Dirk. Die hebben zo'n koelcel waar je in kan lopen om melk te pakken enz.
Whehehe, lekker in je zomerse outfit de koeling in.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik haat die zo ergIk heb het heel snel koud en dan gaat m'n vriend daar een kwartier staan nadenken welk toetje hij wil en hele tijd aan mij vragen "denk je dat ik dit lekker zou vinden?" Hou op man ik wil eruit.
Ze mogen best eens opschieten met die revolutie. Wat een kutland is het toch ookquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:22 schreef bitterbal het volgende:
haatbaarden![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-jarige-demonstrante
dat weet ik niet, niet naar gekeken verder. Ik zou zeggen lijkt me wel maar dit verzin ikquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt intens, zenuwbanen doorsnijden. Zitten daar ook nog bijeffecten aan vast?
oh dit heb ik ook wel eens, maar ik zweet kei veelquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:44 schreef bitterbal het volgende:
ik krijg in thailand als het echt warm is mini blaasjes omdat de zweetkanaaltjes verstopt zijn ofzo. noemen ze tropische rode hond
[ afbeelding ]
Dus ik zweet niet zoveel
Tnx opa.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Je voelt je zoveel beter als je er fysiek gezond uitziet, en niet hebt toegegeven aan zwakheden en je sport en voeding op orde hebt.
Eerst investeren daarna oogsten.
Oh god, het opzwellen. Ik vergat het opzwellen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:48 schreef TaMieke het volgende:
Ik krijg vooral dikke voeten en handen, zeker als ik veel moet lopen. En daardoor snel blaren.
Verder zweet ik niet veel, ook niet met sporten. Ik ben gewoon gemaakt voor 25+
Ja echt jankenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe, lekker in je zomerse outfit de koeling in.
aahwww dat is wel shitquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt wel.Toen de binnentemperatuur weer gezakt was naar 27C kwam er weer wat leven in, hoger is het vooral heen en weer slepen van bed naar bank naar hangmat en terug.
ohja, dat je echt levend aan het koken bentquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij hogere temperaturen juist heel snel; en dan koelt het ook nauwelijks af.
ja weet niet of ze dat luktquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze mogen best eens opschieten met die revolutie. Wat een kutland is het toch ook
Ja, dat doet pijnquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zweet je ook niet snel?
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken het alleen als het lekker warm isquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat weet ik niet, niet naar gekeken verder. Ik zou zeggen lijkt me wel maar dit verzin ik
[..]
oh dit heb ik ook wel eens, maar ik zweet kei veel
heeft dat wat met elkaar te maken?
kogelvisdraakquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik zwel ook op als ik te zout heb gegeten, da's niet alleen bij warmte.
we hadden vroeger een koelcel voor de bloemen en een koele garage. Ik mis het.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
Is ook leuk bij de Dirk. Die hebben zo'n koelcel waar je in kan lopen om melk te pakken enz.
In de zomer ga ik soms expres naar de Dirk om heel even daar te kunnen staan, ook al is de Dirk mijn 4e optie qua supermarkten onder normale omstandighedenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik haat die zo ergIk heb het heel snel koud en dan gaat m'n vriend daar een kwartier staan nadenken welk toetje hij wil en hele tijd aan mij vragen "denk je dat ik dit lekker zou vinden?" Hou op man ik wil eruit.
Ik dacht heel wat jaren terug "die Birkenstocks zijn wel handig voor mn plat voeten". Nou niet dus. Normaal heb ik smalle voeten, dus de smalle versie gepakt. Maar met warm weer werden mn voeten normaal formaat. En al die ribbeltjes en dingetjes zorgen natuurlijk voor extra wrijvingquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh god, het opzwellen. Ik vergat het opzwellen.
Ik heb sinds de winter een wenkbrauwstift in plaats van mijn oude vertrouwde gel en poeder, aangezien ze die niet meer verkopen bij de Kruidvat en Etos. Ik kwam er onder de douche een keer achter dat die absoluut niet watervast is. Zo blij dat ik daar toen achterkwam en niet in de zomer in het openbaar ergensquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat doet pijnEn altijd zout in m'n wenkbrauwen. Ik heb ook van die ultra-watervaste mascara, anders zit het op m'n kin.
haha dat je al zo'n druppel vanuit je oog kan zien hangen in je wenkbrauwquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat doet pijnEn altijd zout in m'n wenkbrauwen. Ik heb ook van die ultra-watervaste mascara, anders zit het op m'n kin.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de zomer ga ik soms expres naar de Dirk om heel even daar te kunnen staan, ook al is de Dirk mijn 4e optie qua supermarkten onder normale omstandigheden
Teva's die je aan alle kanten kunt verstellenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht heel wat jaren terug "die Birkenstocks zijn wel handig voor mn plat voeten". Nou niet dus. Normaal heb ik smalle voeten, dus de smalle versie gepakt. Maar met warm weer werden mn voeten normaal formaat. En al die ribbeltjes en dingetjes zorgen natuurlijk voor extra wrijving
Ringen heb ik ook maar opgegeven. In de winter valt alles af want te dunne vingers, in de zomer zit alles te strak.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb sinds de winter een wenkbrauwstift in plaats van mijn oude vertrouwde gel en poeder, aangezien ze die niet meer verkopen bij de Kruidvat en Etos. Ik kwam er onder de douche een keer achter dat die absoluut niet watervast is. Zo blij dat ik daar toen achterkwam en niet in de zomer in het openbaar ergens
Ik ben wel van plan die te bestellen, al schrok ik wel van de prijsquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Teva's die je aan alle kanten kunt verstellen![]()
Snap ik wel ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze worden ook wel elk jaar duurder jaquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan die te bestellen, al schrok ik wel van de prijs
Heb nu van die goedkope sandalen met een platte zool, werkt beter blijkbaar.
Kijk een kenner, inkomen en afkomst kun je inderdaad duidelijk ruiken als je erop let.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Had ooit een vriendin met een typisch pauper zweetgeurtje, die ruik ik nog weleens bij mensen als ik in een grote stad ben.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
we hadden vroeger een koelcel voor de bloemen en een koele garage. Ik mis het.
Genoeg drinken, niet te lang stilzitten, niet met je benen over elkaar, voeten blijven bewegen als je zit, regelmatig even opstaan, misschien even koelen met doekjes uit de vriezer ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef Crack_ het volgende:
hier ook dikke voeten en vingers in de zomer, ik dacht dat iedereen dat had?![]()
kun je er iets aan doen? heeft dat iets met vochtinname te maken oid?
oh, ja oke, alles anders doen dusquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Genoeg drinken, niet te lang stilzitten, niet met je benen over elkaar, voeten blijven bewegen als je zit, regelmatig even opstaan, misschien even koelen met doekjes uit de vriezer ofzo.
Toch ook maar eens overstag.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Teva's die je aan alle kanten kunt verstellen![]()
Ik heb het nog nooit gehad maar een vriendin van me had het in Thailand (waar we toen met een groepje waren) zo erg dat ze haar schoenen niet eens meer aan kon. Ik dacht toen misschien dat het iets met lichaamsvet te maken had (dit klinkt zo onaardig, omg, maar zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef Crack_ het volgende:
hier ook dikke voeten en vingers in de zomer, ik dacht dat iedereen dat had?![]()
De tips van Gerrie, maar hou in je achterhoofd dat het ook gewoon aanleg is, dus je kan het beperken, niet compleet voorkomen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Kattencafe??quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, even gezellig naar het kattencafe en naar de bios.
Heerlijk, zo'n vakantie.
Ik weet ook niet of ik een kleurtje wil of gewoon saai voor zwart zal gaan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze worden ook wel elk jaar duurder jaMaar ze gaan ook lang mee gelukkig.
Hmm, ja zou kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad maar een vriendin van me had het in Thailand (waar we toen met een groepje waren) zo erg dat ze haar schoenen niet eens meer aan kon. Ik dacht toen misschien dat het iets met lichaamsvet te maken had (dit klinkt zo onaardig, omg, maar zo bedoel ik het niet). Maar misschien toch ook gewoon aanleg vs. geen aanleg?
oh, jammerquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De tips van Gerrie, maar hou in je achterhoofd dat het ook gewoon aanleg is, dus je kan het beperken, niet compleet voorkomen.
Skechers heeft ook leuke zag ik van de week, maar die was niet verstelbaar genoeg voor mijn platte smalle pootjesquote:
Ik kreeg de tip om steunkousen te dragen als ik veel moest zitten. Ik heb er in het vliegtuig ook snel last van en dan draag ik die dingen ook.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De tips van Gerrie, maar hou in je achterhoofd dat het ook gewoon aanleg is, dus je kan het beperken, niet compleet voorkomen.
De enige mensen die ik kende die daar last van hebben zijn best wel dik, dus ik dacht zal daar wel iets mee te maken hebbenquote:
Aww dit is zo zielig eigenlijkquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik mocht vroeger nooit mn mama's hand vasthouden omdat ze mijn zweethanden maar irrititant vond. En dat is het ookmocht ik alleen der pinkie vasthouden
awwwwquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik mocht vroeger nooit mn mama's hand vasthouden omdat ze mijn zweethanden maar irrititant vond. En dat is het ookmocht ik alleen der pinkie vasthouden
Lang zitten en zwaartekracht ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip om steunkousen te dragen als ik veel moest zitten. Ik heb er in het vliegtuig ook snel last van en dan draag ik die dingen ook.
Awwwquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:58 schreef Crack_ het volgende:
ik heb er ook last van en ben niet dikquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De enige mensen die ik kende die daar last van hebben zijn best wel dik, dus ik dacht zal daar wel iets mee te maken hebbenMaar volgens mij ben jij hartstikke slank, dus zal dan toch wel iets anders zijn
Les 1 van kinderen traumatiseren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar in de trein naar/uit Engeland heb ik er geen last van, dus het zal ook wel met het vliegen zelf te maken hebben denk ik.quote:
Ik had er ook al last van toen ik nog normaal was.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er ook last van en ben niet dik
Druk?quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar in de trein naar/uit Engeland heb ik er geen last van, dus het zal ook wel met het vliegen zelf te maken hebben denk ik.
Ja daarom, zal er wel los van staan. Wel heel veel pech als het aanleg is en er niet zo veel aan te doen is, het lijkt me enorm irritantquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk het. Tijdens m'n laatste verre vlucht blies ik voor m'n gevoel helemaal opquote:
Ik had er ook met niet-dik last van.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er ook al last van toen ik nog normaal was.
hee dat is wel een goede, voor reizen inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip om steunkousen te dragen als ik veel moest zitten. Ik heb er in het vliegtuig ook snel last van en dan draag ik die dingen ook.
Hmm, ik weet ook niet of mensen met overgewicht dat perse sneller hebben, of dat zij sneller last ervan hebben dan mensen met een lager gewichtquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De enige mensen die ik kende die daar last van hebben zijn best wel dik, dus ik dacht zal daar wel iets mee te maken hebbenMaar volgens mij ben jij hartstikke slank, dus zal dan toch wel iets anders zijn
M'n zus heeft jouw formaat (lomp gezegd misschienquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee dat is wel een goede, voor reizen inderdaad
[..]
Hmm, ik weet ook niet of mensen met overgewicht dat perse sneller hebben, of dat zij sneller last ervan hebben dan mensen met een lager gewicht
echt geen ideeik dacht dat iedereen dit had met heet weer
jij bent niet dikquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus heeft jouw formaat (lomp gezegd misschien) en heeft het altijd koud en nooit dikke enkels en voeten. Ze heeft alleen soms dikke vingers. Ze zweet ook niet
Dan zit ze ergens met de jas nog aan en ik zit mezelf koelte toe te wapperen.
En die verwende chocoladekleurige kindertjes in Tsjaad maar klagen om een beetje honger.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:02 schreef bitterbal het volgende:
laatste keer na die aanrijding kon ik zelfs die air max niet meer aan voor 5 weken
Haha jawel joh, er moet minstens 15 kilo af eigenlijk. Al m'n kleren zitten te strak, afgelopen jaar was heftigquote:
hou toch opquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha jawel joh, er moet minstens 15 kilo af eigenlijk. Al m'n kleren zitten te strak, afgelopen jaar was heftig
quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die verwende chocoladekleurige kindertjes in Tsjaad maar klagen om een beetje honger.
Gezellig!quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh misschien combineren we hem wel
Ga jij regelmatig naar buiten een stuk wandelen enzo. Bedoel je hebt zittend werk, enzoquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er ook al last van toen ik nog normaal was.
M'n zus is dikker dan ik en die heeft ook alleen af en toe dikke vingers.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus heeft jouw formaat (lomp gezegd misschien) en heeft het altijd koud en nooit dikke enkels en voeten. Ze heeft alleen soms dikke vingers. Ze zweet ook niet
Dan zit ze ergens met de jas nog aan en ik zit mezelf koelte toe te wapperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |