SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Hier echt net.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:53 schreef JJH het volgende:
Nou, hier hebben ze de zon nog niet verteld dat de dag alweer begonnen is.
Z'n familie komt wel even langs voor de uitvaart.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weer eentje minder die op mn auto kan schijten.
Zijn/haar partner zat erbij en keek ernaquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n familie komt wel even langs voor de uitvaart.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn/haar partner zat erbij en keek erna![]()
ohh je bedoeld weer gerelateerdquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, maar gisteren had ik nog een trui aan
*fingers crossedquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Op de naar de 45! Die 40,7 °C van 2019 moet makkelijk overtroffen kunnen worden deze zomer.
Oehquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*fingers crossed [ afbeelding ]
in thailand zijn er dacht ik 30 mensen overleden nu door de hittegolf
Genieten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die harry mens is toch ook niet meer om aan te zienquote:
HdPquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, vind je het jammer dat je daar nu niet bent?
Oh de Tokkies zoeken weer publiciteit. Nou, maak je borst maar nat voor de nieuwe kerstsingle dan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:07 schreef Ama het volgende:
Lol over tokkie TV gesproken, open net Amazon.
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel vreselijk ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Het hotel had een piepkleine lift. Een doodskist aan een touwtje, met vloerbedekking tegen de wanden, zo eentje. Maximale belasting van 150 kilo.
Ik sta erin want m'n knieën kraakten enorm. Stapt er op het allerlaatste moment nog een man in. Zo kwamen we wel aan de 150 kiloEn het was zo'n. klein. liftje. We stonden bijna met de neus tegen elkaar. Vond het echt niet tof. En ik had al op deur sluiten gedrukt he, en dan nog propt ie zich er even bij in.
Bah.
Nu alquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh de Tokkies zoeken weer publiciteit. Nou, maak je borst maar nat voor de nieuwe kerstsingle dan.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh de Tokkies zoeken weer publiciteit. Nou, maak je borst maar nat voor de nieuwe kerstsingle dan.
quote:
Volgend jaar op het ESF.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eurotokkie, eurotokkie!quote:
Top 5 positie dus al zeker.quote:
quote:Veelpleger (32) zonder rijbewijs ramt politieauto in Emmen tijdens vluchtpoging. 'Beetje domme actie van mij'
quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:22 schreef Ama het volgende:
Het was weer gezellig hier in de wijk.
[ afbeelding ]
[..]
Nee joh, zou je denken.quote:'Beetje domme actie van mij'
Waar koop ik zure kersensap?quote:
Dat klinkt echt fantastisch.quote:
Heet dat op dit tijdstip niet gewoon ontbijten?quote:
Ontbijt? In welke tijdzone zit je?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heet dat op dit tijdstip niet gewoon ontbijten?
what about second breakfast?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lunch is nog lang niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontbijt? In welke tijdzone zit je?Ben al onderweg naar Amsterdam voor een lunchafspraak.
Mijn maag is het hier niet mee eens.quote:
Als je nu al onderweg bent naar een lunchafspraak zit jij in een andere tijdzone (of ben je met het OV).quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontbijt? In welke tijdzone zit je?Ben al onderweg naar Amsterdam voor een lunchafspraak.
of je hebt gewoon trekquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je nu al onderweg bent naar een lunchafspraak zit jij in een andere tijdzone (of ben je met het OV).
Nee, die had ik om 7 uur.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Dinerafspraak om 18:00, maar ik heb al honger, dus ik vertrek om 13:00?quote:
Ik ben deze persoon meestalquote:
En dan alvast snackenquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Dinerafspraak om 18:00, maar ik heb al honger, dus ik vertrek om 13:00?
OV en nog wat andere dingen te doen op locatie voor het lunchtijd is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je nu al onderweg bent naar een lunchafspraak zit jij in een andere tijdzone (of ben je met het OV).
Beetje pre-dinner. Duh.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Dinerafspraak om 18:00, maar ik heb al honger, dus ik vertrek om 13:00?
Je zit in een VreetSC of niet hoor.quote:
Denk aan je bikini lijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
ik had zondag verjaardag om 1300. Wist wel dat er eten zou zijn maar kreeg toch weer trek dus ik had een frikandel broodje gehaald als pre-lunch
Every body is a beach body.quote:
Body positivity enzoquote:
Ohja woke.quote:
Nah, gewoon zero fucks. Ik ga niet NIET naar het strand in zwemkleding omdat ik te dik zou zijn, kom op zeg.quote:
Nee dat snap ik.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gewoon zero fucks. Ik ga niet NIET naar het strand in zwemkleding omdat ik te dik zou zijn, kom op zeg.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
ik had zondag verjaardag om 1300. Wist wel dat er eten zou zijn maar kreeg toch weer trek dus ik had een frikandel broodje gehaald als pre-lunch
Tsjah werk en wanneer ik de deur uit ga heb ik nog geen trek. Ben eigenlijk wel gewend om dan te wachten tot lunchtijd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben deze persoon meestalOf ontbijtje om 10:00.
Dat. Eerste wat ik eet is vaak rond half één, één uur.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Tsjah werk en wanneer ik de deur uit ga heb ik nog geen trek. Ben eigenlijk wel gewend om dan te wachten tot lunchtijd.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ah IJs komt dus naar de strandmeet
Heb je ook zo'n drijfboei mee?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed, ik ben 2 kg zwaarder dan wanneer ik strak ben en train het er nou wel weer even af.
Is toch lekkerder als huismoeders je staan aan te gapen als je met je neonrode broekje over het strand paradeert.
Doe dat ook vaak maar weet niet of het wel gezond is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Tsjah werk en wanneer ik de deur uit ga heb ik nog geen trek. Ben eigenlijk wel gewend om dan te wachten tot lunchtijd.
strandmeet?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ah IJs komt dus naar de strandmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |