SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Hier echt net.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:53 schreef JJH het volgende:
Nou, hier hebben ze de zon nog niet verteld dat de dag alweer begonnen is.
Z'n familie komt wel even langs voor de uitvaart.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weer eentje minder die op mn auto kan schijten.
Zijn/haar partner zat erbij en keek ernaquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n familie komt wel even langs voor de uitvaart.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn/haar partner zat erbij en keek erna![]()
ohh je bedoeld weer gerelateerdquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, maar gisteren had ik nog een trui aan
*fingers crossedquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Op de naar de 45! Die 40,7 °C van 2019 moet makkelijk overtroffen kunnen worden deze zomer.
Oehquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*fingers crossed [ afbeelding ]
in thailand zijn er dacht ik 30 mensen overleden nu door de hittegolf
Genieten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die harry mens is toch ook niet meer om aan te zienquote:
HdPquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, vind je het jammer dat je daar nu niet bent?
Oh de Tokkies zoeken weer publiciteit. Nou, maak je borst maar nat voor de nieuwe kerstsingle dan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:07 schreef Ama het volgende:
Lol over tokkie TV gesproken, open net Amazon.
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel vreselijk ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Het hotel had een piepkleine lift. Een doodskist aan een touwtje, met vloerbedekking tegen de wanden, zo eentje. Maximale belasting van 150 kilo.
Ik sta erin want m'n knieën kraakten enorm. Stapt er op het allerlaatste moment nog een man in. Zo kwamen we wel aan de 150 kiloEn het was zo'n. klein. liftje. We stonden bijna met de neus tegen elkaar. Vond het echt niet tof. En ik had al op deur sluiten gedrukt he, en dan nog propt ie zich er even bij in.
Bah.
Nu alquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh de Tokkies zoeken weer publiciteit. Nou, maak je borst maar nat voor de nieuwe kerstsingle dan.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh de Tokkies zoeken weer publiciteit. Nou, maak je borst maar nat voor de nieuwe kerstsingle dan.
quote:
Volgend jaar op het ESF.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eurotokkie, eurotokkie!quote:
Top 5 positie dus al zeker.quote:
quote:Veelpleger (32) zonder rijbewijs ramt politieauto in Emmen tijdens vluchtpoging. 'Beetje domme actie van mij'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |