quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Jaaa, zijn we al klaar voor deze rollercoaster?![]()
![]()
![]()
Let’s be scared of the boom boom together.![]()
![]()
Heb vrij vandaag dus kon dit even rustig bekijken maar jeez, de analyse die deze man doet is erg fijn. En doet mij Europapa nog meer waarderen.. Jammer dat deze analyse niet verplichte kost is voor de jury, zou de scores flink omhoog laten schieten.. (thanx voor het delen Momo)quote:
Duitsland.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:41 schreef Fred_B het volgende:
Wat is de meest Radio 2-erige inzending dit jaar die onze jury-12 gaat krijgen eigenlijk? Zweden? België? Of gaan we ‘gewoon’ voor Zwitserland?
Ohhhh geweldig, ga ik straks thuis kijken! Hun analyses gaan zo diep (soms wat te diep maar daarom heten ze ook Overthinking it) maar zijn zo scherp.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:06 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Heb vrij vandaag dus kon dit even rustig bekijken maar jeez, de analyse die deze man doet is erg fijn. En doet mij Europapa nog meer waarderen.. Jammer dat deze analyse niet verplichte kost is voor de jury, zou de scores flink omhoog laten schieten..
Mia wel hoor, die houdt wel van de aandachtquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:35 schreef Ama het volgende:
Vroeg me nog af of Mia en/of Dion wel zin hebben in punten uitdelen.
Soow, die heeft zich ingelezen. Dat is nog eens een analysequote:
Ik ben een fan van deze kanaal.quote:
Ze hebben ook meerdere andere video's van dit jaar die echt geslaagd zijn waaronder Kroatië en Griekenland.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben een fan van deze kanaal.
En wat een gewéldige video is dit geworden
quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Team pyromanenCornald approves https://www.mediacourant.(...)afgebrande-woningen/
Voor de VaraGids is er een fotoshoot geweest met oud deelnemers die gaan europappaënquote:
Pyro pa pa pa pa pa pa pa. Hey.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Team pyromanenCornald approves https://www.mediacourant.(...)afgebrande-woningen/
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb alvast een screenshot van de stand bij de bookmakers gemaakt, voor het geval we straks naar beneden donderen![]()
Ja okee. Heel veel al![]()
[ afbeelding ]
Het waren 2 fantastische maanden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb alvast een screenshot van de stand bij de bookmakers gemaakt, voor het geval we straks naar beneden donderen![]()
Ja okee. Heel veel al![]()
[ afbeelding ]
Sow. Ik ben opeens klaarwakkerquote:
Dat konden we toen wel lije. Nu nietquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef Fred_B het volgende:
De vorige keer dat we in deze mate opgewonden waren over onze eerste repetitie, kwamen we uiteindelijk met een kapotte IKEA-lamp hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |