Als je een scheurjurk, veenlijk, panterpak en twee doses Krumpers hebt doorstaan ben je niet meer zo snel in paniek.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:17 schreef d_elise het volgende:
[..]
Het is hysterisch, maar echt ZO LEUK! Ook hier op het forum. Het is geen negatieve paniek of whatever en dat krijgt Joost toch maar mooi voor elkaar: we hebben zóveel plezier dit jaar met z'n allen, inclusief Joost die waarschijnlijk heel tevreden lacht na z'n eerste repetitie en alle reacties.
Ja gezien en geretweet! Stond hier al geloof ik of was dat in het Repetitietopic want ik ben de weg kwijt in alle chaos!quote:
Die ziet bevestigd dat het songfestival is bezweken onder absurditeiten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef grazz het volgende:
Nou eens zien wat Aran zo te melden heeft...
Zoiets had ik ook in gedachten ❤️quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Denk dat De Troef een soort hologram wordt aan het einde waardoor z'n ouders bij hem op het podium lijken te komen. Dat past namelijk bij de 'fysiek niet mogelijk' omschrijving van Gover. En de emoties die Gover zei dat ze wilden overbrengen. (En het is een soort maanlanding vanuit de hemel.)
Curryworstenquote:
Trekt wel weer bijquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak in m'n leven BLIJF KALM en ALLES KOMT GOED en WE WETEN NOG AMPER IETS geroepen in een repetitietopic als nu. Hardop gelachen om alle reacties sinds die eerste foto.
Als ie het aanhoudt, wellicht als referentie naar z’n jeugd (knuffel). Ik vind zo’n vogelpakje persoonlijk verder niet grappig, dus ga vooralsnog nog maar even uit van een troll actie, voor m’n eigen gemoedsrust.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:51 schreef Spumonisal het volgende:
Zal dat blauwe kippenpak überhaupt meerwaarde hebben? Of staat Appie daar nou de hele tijd alleen maar in een kippenpak achter dat keyboard. Het zal toch *iets* van een functie of bedoeling hebben lijkt me? Of is dat juist het absurde/grappige
waar ik ze ook nog wel voor aan zie is dat ze iedere repetitie hem in een ander pakkie stoppen om iedereen te trollen.... En daar ook serieus geld aan hebben uitgegeven zodat we er allemaal intrappen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:51 schreef Spumonisal het volgende:
Zal dat blauwe kippenpak überhaupt meerwaarde hebben? Of staat Appie daar nou de hele tijd alleen maar in een kippenpak achter dat keyboard. Het zal toch *iets* van een functie of bedoeling hebben lijkt me? Of is dat juist het absurde/grappige
Ik ook niet op zich nee. Tenzij het slaat op de act misschien. Er zitten verder ook geen vogelreferenties in de tekst. Of misschien beelden ze tijdens de coupletten iets uit? Of misschien wordt Appie nog gelanceerd want vogels moeten vliegen? Kippen dan weer niet, maar ze kunnen het proberenquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ie het aanhoudt, wellicht als referentie naar z’n jeugd (knuffel). Ik vind zo’n vogelbakje persoonlijk verder niet grappig, dus ga vooralsnog nog maar even uit van een troll actie, voor m’n eigen gemoedsrust.
Zitten toch angrybirds in de clip?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:03 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ik ook niet op zich nee. Tenzij het slaat op de act misschien. Er zitten verder ook geen vogelreferenties in de tekst. Of misschien beelden ze tijdens de coupletten iets uit? Of misschien wordt Appie nog gelanceerd want vogels moeten vliegen? Kippen dan weer niet, maar ze kunnen het proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |