SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durant zal wel getrade worden voor picks ja. Hilarisch genoeg is OKC een logische keuze, veel picks en veel jonge spelers (al zullen ze niet veel keus krijgen Presti, mocht het ooit al gaan gebeuren)quote:Op maandag 29 april 2024 10:20 schreef Mykonos het volgende:
Haha Phoenix, zero picks komende 5 jaar, Beal dik contract (met no-trade clause), die zijn echt fucked.
Zin in Wolves-Nuggets
Van wat ik begrepen heb wil hij koste wat kost tenminste een jaar samen met Bronny spelen, die gaat in de draft voor volgend seizoen heb ik gelezen. Ik vraag me alleen af wie er op hem en zijn armzalige stats zit te wachten, want het is op dit moment absoluut geen NBA materiaal, alleen diegene die hem draft krijgt er Lebron gratis bij.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:22 schreef Zwansen het volgende:
3e keer in 4 jaar in de eerste ronde uitgeschakeld. Dat andere jaar speelden ze geen playoffs. Tijd om te stoppen denk ik?
Silver in tranen want niemand boeit de dwergenmarkten als OKC, Minnesota en Sjenverquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:27 schreef DeeBee het volgende:
Bronny
Nuggets werden weer mooi genaaid, Jokic geen enkele free throw op 20 shots en Lakers kregen er overall 3x zoveel en nog die lead wegchoken
Ik zit te duimen voor je.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Sweep
Reporter: You are the youngest #1 seed ever, win 4 straight, how does that feel for the group right now?
Dort: Feels good. We got more.
Nooit gedacht dat ik er nog echt in zou geloven dat er dit jaar al een kans is op een conference finale![]()
Ik dacht eerst nu met Rozier eruit bij Miami, aan Lowry hadden ze meer gehad deze playoffs. Maar dat valt zo te zien wel weer mee.quote:Op woensdag 1 mei 2024 02:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Lowry met zijn ''kleine man-syndroom'' Pleur toch op man
quote:According to the NBA's Last Two Minute Report from Game 5 of the instant classic first-round series between the Philadelphia 76ers and New York Knicks, Tyrese Maxey's heroics never should've happened.
That's because the league said the game's refereeing crew missed a Maxey travel on his 3-pointer with 25.4 seconds to go, on which he was fouled by Knicks center Mitchell Robinson and made the free throw, beginning Philadelphia's remarkable comeback from down 6 with 28.9 seconds remaining in regulation to eventually win 112-106 in overtime and keep the 76ers' season alive.
Pacers gaan dit alsnog weggooienquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Tja, zonder Butler ging het sowieso al lastig worden. Vrij vervelend dat er zoveel series beslist lijken te worden door blessures. Zion, Giannis, Lillard, Butler, Kahwi etc etc
In eigen huis? Dat denk ik niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pacers gaan dit alsnog weggooien
Mwa vorige keer ook maar net goed . Ziet er verkrampt uit , laten schotklok tot heel laat oplopen en dan heb je Haliburton die liever niet wil schieten 9 van de 10 keer.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In eigen huis? Dat denk ik niet eerlijk gezegd.
Geen idee wat er met Haliburton is gebeurd na de ASB, dat liep daarvoor toch een heel stuk lekkerder inderdaad. Maar zonder Lillard, en zeker zonder Giannis, denk ik niet dat de Pacers er nog 2 gaan verliezen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa vorige keer ook maar net goed . Ziet er verkrampt uit , laten schotklok tot heel laat oplopen en dan heb je Haliburton die liever niet wil schieten 9 van de 10 keer.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 06:29 schreef 3rr0r het volgende:
Beverley kortsluiting, gooit bal hard naar fan. Flinke schorsing voor begin volgend seizoen voor hem lijkt me.
[ x ]
En Palinka zal wel weer gewoon blijven zitten en komend seizoen weer met een waardeloos team komen.quote:
Het is ook heel erg jammer voor ze dat dochter Buss en Linda Rambis het daar nog steeds bepalen en dat nepotisme kut is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En Palinka zal wel weer gewoon blijven zitten en komend seizoen weer met een waardeloos team komen.
Even Bronnie draften zodat Lebron nog een jaartje blijft
Het zijn ook altijd dezelfde namen he, buiten JJ Redick nu dan. Redick zal het ook wel worden, met z'n LeBron podcast.quote:
Niks mis met Budenholzert , raar dat die nog geen club heeft na een jaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde namen he, buiten JJ Redick nu dan. Redick zal het ook wel worden, met z'n LeBron podcast.
Denk dat die een sabbatical in heeft gelast, de scapegoat zijn na de dood van je broer en, minder heftig, een blessure van je sterspeler zal er wel inhakken. Maar inderdaad een prima coach, heeft ook bewezen met sterren om te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis met Budenholzert , raar dat die nog geen club heeft na een jaar.
Gelijk een mooie en "vroeg".quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Maar 1 pot vandaag door die (bijna) sweeps..
Dit was inderdaad tamelijk aso van hem.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik vond die Beverly altijd al een verschrikkelijk naar mannetje. Dit maakt het er allemaal niet beter op.
Beter dat die ook gewoon ff 20 potjes aan de kant blijft komend seizoen. Of beter nog, gewoon met pensioen gaat.
En dan gaan de Nuggets evengoed nog verliezenquote:Op zondag 5 mei 2024 01:30 schreef GotenSSJ het volgende:
18-4 naar 18-15, lekker Minnesota
In 4,5 minuut van 18-4 naar 23-25![]()
Gelukkig maar dat 0/0/0 zo hun kant op komtquote:Op maandag 6 mei 2024 00:50 schreef 3rr0r het volgende:
Wagner 1/15 FG, Suggs 2/13 FG, tsja, Banchero kan niet alles doen.
Waarom denken ze dat Klay daar wel opeens weer volop gaat scoren (op de momenten dat het nodig is)?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat 0/0/0 zo hun kant op komt
https://streamable.com/5k5hg6
(Voormalige) sterren op hun retour hebben altijd een hoog 'I can fix him' gehalte. Het idee van Klay is altijd leuker dan Klay in je team. Kijk ook maar naar gasten als Harden, Westbrook, Hayward, Chris Paul en DeRozan.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom denken ze dat Klay daar wel opeens weer volop gaat scoren (op de momenten dat het nodig is)?
De wanhoop van de kleine markten die geen supersterren in free agency kunnen aantrekken en dus over gaan tot overbetalen voor de versleten jongens.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom denken ze dat Klay daar wel opeens weer volop gaat scoren (op de momenten dat het nodig is)?
Een Ray Allen rol zoals die toen bij Miami had kan wel maar die nam meen ik ook niet meer dan zo'n 10 punten voor z'n rekening toen.quote:Op maandag 6 mei 2024 23:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
(Voormalige) sterren op hun retour hebben altijd een hoog 'I can fix him' gehalte. Het idee van Klay is altijd leuker dan Klay in je team. Kijk ook maar naar gasten als Harden, Westbrook, Hayward, Chris Paul en DeRozan.
Teams zijn er nog altijd niet achter dat LeBron de uitzondering is.
Murray zal toch echt fatsoenlijk moeten gaan spelen willen de Nuggets hier nog een kans maken. 3/18 (16,7%) is gewoon onvoldoende om kans te maken op een overwinning.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 06:00 schreef Zwansen het volgende:
Ze komen dichterbij, maar 19 punten lijkt te veel.
Mwah, Gobert was behoorlijk goed in die eerste pot en droeg flink bij aan de winst. De Wolves hebben een bredere ploeg en zijn gewoon veel beter dan de -minder statische- Nuggies.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 06:23 schreef 3rr0r het volgende:
Rudy mag wel vaker een kind krijgen van de Wolves als de avond dan zo gaat denk ik
En way te langzaam. Zowel met terug sprinten als er verdedigd moet worden en bijvoorbeeld bij het opstaan na een schwalbe, bijna halve minuut bezig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Echt niemand is bang van de MVP als ze naar de rim gaan . Mokerslechte slappe verdediger
Was het naar iemand gericht, hetgeen hij gooide?quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:39 schreef Hathor het volgende:
Murray bestraft met een boete van 100.000 dollar, omdat hij dingen op het veld gooide. Je zou toch zeggen dat daar op zijn minst een schorsing op hoort te staan, want een boete van 100K is voor die gasten natuurlijk een schijntje.
Twijfelachtige actie weer van Silver.
Hij gooide het blijkbaar naar de ref.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was het naar iemand gericht, hetgeen hij gooide?
Nog niks gehoord over Beverley trouwens die een bal hard richting fan gooide, kennelijk hebben ze daar langer voor nodig om het te onderzoeken.
Oke, met een handdoek gooien naar iemand ga je hem niet verwonden, tenzij hij erover uitglijdt. Maar van Silver verwacht je wel dat er zero tolerance is voor wat betreft 'geweld' tegen de refs. Dus het is inderdaad gedaan om de series levend te houden.quote:
Dat is wat ik zeg. Als dit Draymond was geweest was er al een schorsing uitgesproken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oke, met een handdoek gooien naar iemand ga je hem niet verwonden, tenzij hij erover uitglijdt. Maar van Silver verwacht je wel dat er zero tolerance is voor wat betreft 'geweld' tegen de refs. Dus het is inderdaad gedaan om de series levend te houden.
Gedragen ze zich weer als aandachtshoeren?quote:Op donderdag 9 mei 2024 03:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan iemand Marbury eruit flikkeren samen met vriendje Starks ?
Eerste vloog bijna de scheids aan met Starks erachter.quote:Op donderdag 9 mei 2024 03:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gedragen ze zich weer als aandachtshoeren?
quote:Nuggets' Nikola Jokic wins NBA MVP for 3rd time in 4 seasons
quote:Jokic earned the award for the third time in four seasons, succeeding last season's MVP, Philadelphia 76ers center Joel Embiid. Jokic topped Shai Gilgeous-Alexander of the Oklahoma City Thunder and Luka Doncic of the Dallas Mavericks, who finished second and third, respectively, in the voting. The Milwaukee Bucks' Giannis Antetokounmpo finished fourth, and New York Knicks guard Jalen Brunson was fifth in voting.
Politiezaakquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was het naar iemand gericht, hetgeen hij gooide?
Nog niks gehoord over Beverley trouwens die een bal hard richting fan gooide, kennelijk hebben ze daar langer voor nodig om het te onderzoeken.
quote:Indianapolis police announced Wednesday they've opened an investigation into an "NBA player and citizen" altercation that happened at Gainbridge Fieldhouse on the night Milwaukee Bucks guard Patrick Beverley threw a ball at a fan in the final minutes of a season-ending loss to the Indiana Pacers.
Police said in a news release the case has been forwarded to detectives, "who are currently investigating this situation and take all accusations seriously."
Detectives will present the case to the Marion County Prosecutor's Office at the conclusion of the investigation, the release stated.
Cameras showed Beverley sitting on the bench and tossing a ball into the stands, hitting a fan in the head with about 2½ minutes left in Thursday's contest. After a different fan threw the ball back to Beverley, who was holding his arm out for it, the Bucks guard fired it back at that spectator.
Beverley spoke about his behavior on an episode of "The Pat Bev Podcast" that was released Wednesday. He said he was called a word that he'd never been called before but added that his own actions were "still inexcusable."
quote:He also avoided a suspension and punishment for making a money sign at an official earlier in the second quarter.
Silver is echt een lachwekkend figuur, totaal geen gezag. Ja als het om het debiele broertje Porter gaat wel, maar dat is ook de enige.quote:Op donderdag 9 mei 2024 05:07 schreef 3rr0r het volgende:
Murray had dit ook nog gedaan blijkbaar
[..]
Dat was meer als hij die fan echt had verwond, meen dat ze de bal wel konden opvangen/afweren en hem niet keihard op de neus kregen bijvoorbeeld. En verzachtende omstandigheid wellicht dat er iets naar hem was geroepen wat niet zo netjes was.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:06 schreef DrMarten het volgende:
[ x ]
4 wedstrijdjes aan de kant zitten
Stuk of 15-20 had toch wel het minimum mogen zijn.
Vooral Celtics schieten slecht, Cavs schieten de helft van hun drietjes erinquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:39 schreef Hathor het volgende:
Partijtje slecht schieten van beide kanten zeg. Maar gewoon doorgaan hoor.
Dat met twee maten meten is altijd al vervelend geweest. In de playoffs hebben ze denk ik wel dat ze (in het algemeen) iets meer toelaten doordat 'spelers meer emotie hebben dan'.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Doncic is een heel naar mannetje. Komt, net als iedere andere superster, ook weer overal mee weg. Schreeuwt doodleuk FUCK YOU in het gezicht van een scheidsrechter, geen tech
Mavs winnen deze pot omdat iedereen god-like van 3 aan het schieten was, lijkt mij heel stug dat ze dat nog een stuk of 4x gaan doen.
Ja ik vind het echt vervelend worden dat wanneer OKC tegen een andere superster speelt dat het zo duidelijk is wie er een voorkeur krijgt. Zo godsgruwelijk irritant om tegen gasten als Embiid en Doncic te spelen. Ik weet ook wel dat SGA naar fouls aan het zoeken is maar ik heb hem zelden tot nooit vies zien spelen, of constant tegen de scheids te zeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat met twee maten meten is altijd al vervelend geweest. In de playoffs hebben ze denk ik wel dat ze (in het algemeen) iets meer toelaten doordat 'spelers meer emotie hebben dan'.
Hij is altijd wel druk met de scheidsen. Weet niet of het terecht is of niet. vroeger werd vanalles op Shaq ook niet gefloten omdat hij zo groot en sterk was. Luka is ook flink fysiek natuurlijk voor zijn positie en misschien fluiten ze dan kleiene dingetjes niet zo snel en wordt hij daar boos over.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt vervelend worden dat wanneer OKC tegen een andere superster speelt dat het zo duidelijk is wie er een voorkeur krijgt. Zo godsgruwelijk irritant om tegen gasten als Embiid en Doncic te spelen. Ik weet ook wel dat SGA naar fouls aan het zoeken is maar ik heb hem zelden tot nooit vies zien spelen, of constant tegen de scheids te zeuren.
Doncic had vannacht ook weer zo'n moment dat hij een speler die in zijn rug komt opzoekt door naar achter te beuken, erg mooi dat die daar z'n eigen enkel mee blesseerde.
Als Murray nu niet goed speelt na het cadeau van Silver dan verdienen ze het ook niet meer. Zou wel zonde zijn van de veelbelovende matchup inderdaad. Als er weinig series tot 6 of 7 wedstrijden gaan wordt het ook saai met kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef Hathor het volgende:
Ik hoop dat Denver er vanavond iets van bakt, want het zou toch wel een enorme deceptie zijn als de defending champs er zo makkelijk uitvliegen.
Ben er wel bang voor overigens.
Maar goed....GO KNICKS!
Dallas-OKC gaat naar 7, mark my words.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Murray nu niet goed speelt na het cadeau van Silver dan verdienen ze het ook niet meer. Zou wel zonde zijn van de veelbelovende matchup inderdaad. Als er weinig series tot 6 of 7 wedstrijden gaan wordt het ook saai met kijken.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dallas-OKC gaat naar 7, mark my words.
Jij denkt dat het sneller over zal zijn?quote:
Hopelijk wel, heb weinig zin om 7 wedstrijden naar de jankmuil van Doncic te kijken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij denkt dat het sneller over zal zijn?
Gebrek aan ervaring, ik zie OKC wel een paar ringen pakken de komende jaren, nu is het misschien nog te vroeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Doe het lekker schriftelijk af, geen idee waar OKC mee bezig is.
Ongetwijfeld, maar dit begint behoorlijk pijnlijk te worden om aan te zien. Niemand heeft offensief ook maar een idee wat die doet, buiten SGA.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gebrek aan ervaring, ik zie OKC wel een paar ringen pakken de komende jaren, nu is het misschien nog te vroeg.
Commentaar is wel weer verschrikkelijk, heel erg op de hand van Dallas imo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:44 schreef Hathor het volgende:
Leuke pot.![]()
Beter als dat eurovisie tokkiefestival.
Ik zit te kijken op een stream, dus geen last van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Commentaar is wel weer verschrikkelijk, heel erg op de hand van Dallas imo.
In de rust wel ja, maar het commentator duo is enkel bezig met Doncic en Irving afzuigen, ondanks dat ze allebei behoorlijk slecht schieten tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef Hathor het volgende:
Chet wordt in ieder geval helemaal opgehemeld in de rust, vanwege zijn blockingskills, \
En terecht trouwens.
Volledig random.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat zulke fouten als nu op Lively tegenwoordig bestraft werden met vrije worpen en balbezit om ze in te dammen. Is dat weer aangepast of heb ik het verkeerd?
Laatste 2 minuten van een kwart enkel dacht ik?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat zulke fouten als nu op Lively tegenwoordig bestraft werden met vrije worpen en balbezit om ze in te dammen. Is dat weer aangepast of heb ik het verkeerd?
Welkom in deze series. Doncic he.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:00 schreef 3rr0r het volgende:
Raar om af te fluiten daar, niet Thunder hun schuld dat Luka op de grond ligt
In Dallas zullen ze (onbewust?) toch wel iets meer geneigd zijn hem calls te geven. Opzich wordt hij ook wel met enige regelmaat gefouled waarbij niks wordt gefloten dus ik snap wel waarom hij klaagt, alleen ook genoeg keren dat het onterecht klagen is.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, je kunt net zo goed de volgende 2 schriftelijk af doen. Tegen 8 man kun je niet winnen.
Gun weinig personen een blessure, maar voor Draymond en Doncic maak ik graag een uitzondering. Wat een ontzettende kleuter is dat zeg.
Ongetwijfeld, maar uiteindelijk verlies je met 4 punten en scoort Dallas 6 punten uit situaties waar er gewoon gefloten moet worden. Shai wordt in z'n gezicht geslagen en speelt 2 posessions half blind zonder fluitsignaal en Williams wordt onderuit geschopt (weliswaar zonder opzet, maar nog steeds een foul), en dat levert Dallas 2x een 3-punter op. Vorige wedstrijden was dit ook al zo met Chet die in zijn gezicht wordt geslagen door Irving bijvoorbeeld. Aan het einde wanneer OKC terug dreigt te komen hebben ze ineens wel een bril op en krijgt SGA niet het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Dallas zullen ze (onbewust?) toch wel iets meer geneigd zijn hem calls te geven. Opzich wordt hij ook wel met enige regelmaat gefouled waarbij niks wordt gefloten dus ik snap wel waarom hij klaagt, alleen ook genoeg keren dat het onterecht klagen is.
Kan me die foul op Chet nog herinneren ja, daar waren ze echt blind. Vaak is het you win some you lose some, in dat je fouls ten onrechte meekrijgt en niet maar soms slaat het uit naar het ene team. Meestal die met de juiste sterren of de hoger gerankte.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar uiteindelijk verlies je met 4 punten en scoort Dallas 6 punten uit situaties waar er gewoon gefloten moet worden. Shai wordt in z'n gezicht geslagen en speelt 2 posessions half blind zonder fluitsignaal en Williams wordt onderuit geschopt (weliswaar zonder opzet, maar nog steeds een foul), en dat levert Dallas 2x een 3-punter op. Vorige wedstrijden was dit ook al zo met Chet die in zijn gezicht wordt geslagen door Irving bijvoorbeeld. Aan het einde wanneer OKC terug dreigt te komen hebben ze ineens wel een bril op en krijgt SGA niet het voordeel van de twijfel.
Plus genoeg andere calls waar Dallas weer het voordeel krijgt, Doncic die een duw aan Dort geeft waarna Dort z'n 4de of 5de foul krijgt. Dat soort ongein.
Vrij duidelijk dat de NBA liever Doncic en Irving een ronde verder wil hebben dan de jonkies uit een kut stad die niets voorstelt. En als je dan zelf ook nog eens slecht speelt kun je dat verschil niet meer goed maken.
Of Doncic die uit het niets een jump ball krijgt. Zet, pak hem beet, Pokusevski of Brandon Miller in die situatie en die krijgen echt die call niet. Dat constate gejank en gezeik van Doncic heeft nog effect ook, dat is het ergste.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan me die foul op Chet nog herinneren ja, daar waren ze echt blind. Vaak is het you win some you lose some, in dat je fouls ten onrechte meekrijgt en niet maar soms slaat het uit naar het ene team. Meestal die met de juiste sterren of de hoger gerankte.
Kon niet alles precies volgen vandaag maar op het einde Shai die omhoog gaat en dan een offensive foul krijgt omdat z'n elleboog Luka raakt was erg oneerlijk. Als iemand een beweging maakt met z'n elleboog oke, maar gewoon omhoog gaan met de bal in je handen waardoor je ellebogen wat uitsteken is niks mis mee, moet de verdediger maar er beter voor staan en zien hoe hij alsnog zijn verdedigende actie maakt.
Derde bij MVP he. Shai is een rustige bescheiden jongen, die krijgt als 2e bij MVP nog niet echt de credits.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of Doncic die uit het niets een jump ball krijgt. Zet, pak hem beet, Pokusevski of Brandon Miller in die situatie en die krijgen echt die call niet. Dat constate gejank en gezeik van Doncic heeft nog effect ook, dat is het ergste.
Ook vaak genoeg op zoek naar de foul, dat is ook niet per se leuk om naar te kijken, maar ik vind het wel fijn dat die niet iedere 20 seconden bij de scheids staat te janken zoals veel andere supersterren.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Derde bij MVP he. Shai is een rustige bescheiden jongen, die krijgt als 2e bij MVP nog niet echt de credits.
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Derde bij MVP he. Shai is een rustige bescheiden jongen, die krijgt als 2e bij MVP nog niet echt de credits.
Van zo'n foto kan ik niet zeggen of het terecht was, misschien was er eerder al contact bij de arm of is de stand van z'n been het gevolg van dat tegen hem aan werd gesprongen.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook 3 free throws voor Doncic trouwens. Natural shooting motion.
Leg mij maar uit hoe je hier tegen moet winnen.
Kan me deze situatie niet herinneren, kwam het tegen op reddit, maar zelfs als je iemand licht raakt gaan je benen meestal niet in een spagaat.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van zo'n foto kan ik niet zeggen of het terecht was, misschien was er eerder al contact bij de arm of is de stand van z'n been het gevolg van dat tegen hem aan werd gesprongen.
Lekker samen podcasten.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
LeBrick weer een marionet nodig die hij kan controleren .
quote:Op zondag 12 mei 2024 22:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Atlanta trouwens de nummer 1 pick in de komende Draft.
Sarr kan zijn koffers richting ATL gaan pakken denk ik.
Klopt ja, lekker voor hen, maar de Pistons zijn weer eens keihard genaaid bijvquote:Op zondag 12 mei 2024 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]3% kans om nr1 pick te krijgen hadden ze
Pacers hebben vandaag goed door dat als ze met 3-1 achter naar NY gaan het zo goed als zeker gedaan is
Misschien juist omdat het (naar het schijnt) zo'n jaar is waarbij er geen mega duidelijke beste is om als nr1 eruit te gaan, je als 2 t/m 5 alsnog iemand kan scoren die een topper blijkt te zijn. Topper als in vergelijkbaar met wat je als nr 1 had kunnen kiezen.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt ja, lekker voor hen, maar de Pistons zijn weer eens keihard genaaid bijvWeer de 5de pick, en ze hebben al zo'n slecht team
Dat met die ellebogen was HET handelsmerk van Karl Malone, en daar zijn de nodige verwondingen bij gevallen wel.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan me die foul op Chet nog herinneren ja, daar waren ze echt blind. Vaak is het you win some you lose some, in dat je fouls ten onrechte meekrijgt en niet maar soms slaat het uit naar het ene team. Meestal die met de juiste sterren of de hoger gerankte.
Kon niet alles precies volgen vandaag maar op het einde Shai die omhoog gaat en dan een offensive foul krijgt omdat z'n elleboog Luka raakt was erg oneerlijk. Als iemand een beweging maakt met z'n elleboog oke, maar gewoon omhoog gaan met de bal in je handen waardoor je ellebogen wat uitsteken is niks mis mee, moet de verdediger maar er beter voor staan en zien hoe hij alsnog zijn verdedigende actie maakt.
Die draft van aankomend jaar zit niks tussen waar je voor gaat zitten.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
1. Hawks
2. Wizards
3. Rockets
4. Spurs
5. Pistons
6. Hornets
7. Trail Blazers
8. Spurs (via Raptors)
9. Grizzlies
10. Jazz
11. Bulls
12. Thunder (via Rockets)
13. Kings
14. Trail Blazers (via Warriors)
Vind dat een scheids wel prima kan bepalen/zien wanneer iemand gewoon omhoog gaat met de intentie normaal te scoren en daarbij z'n elleboog nou eenmaal wat uitsteekt (natuurlijke houding en intentie), of dat iemand omhoog gaat met de gedachte 'ik ga iedereen die te dichtbij staat eens laten voelen dat ze weg moeten blijven'. Meen dat Shai normaal omhoog ging en Luka gewoon naar hem toe kwam en daardoor geraakt werd.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat met die ellebogen was HET handelsmerk van Karl Malone, en daar zijn de nodige verwondingen bij gevallen wel.
Vrijwel zeker out voor game 5 en game 6 is eveneens twijfelachtig.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:38 schreef 3rr0r het volgende:
Is Anunoby er lang uit met z'n blessure? Heb dat niet meegekregen.
Gelachen om hoe hij zijn vrije worpen neemt, maar dat is wel vaker bij die lange centers.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En weer een grap in de plee offs .
Hebben nooit echt hoeven leren om te basketballen vanwege hun lengte en fysieke voorsprong en dat werd gisteren weer pijnlijk duidelijk bij hem lolquote:Op maandag 13 mei 2024 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gelachen om hoe hij zijn vrije worpen neemt, maar dat is wel vaker bij die lange centers.
Bijna zichzelf uitgeschakeld, hij wilde KAT omhoog helpen maar gleed uit over het zweet dat diezefde KAT net op de grond had gedeponeerd.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hebben nooit echt hoeven leren om te basketballen vanwege hun lengte en fysieke voorsprong en dat werd gisteren weer pijnlijk duidelijk bij hem lol
Lange benen zijn kut soms weet ik uit eigen ervaring . Arme Rudy kon daar gewoon zijn poten breken.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bijna zichzelf uitgeschakeld, hij wilde KAT omhoog helpen maar gleed uit over het zweet dat diezefde KAT net op de grond had gedeponeerd.
Jeetje. Had dan gewoon de Magic door laten gaan.. Celtics eerst al een gehavend Miami en nu Cleveland.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Ebolaliers zijn toch wel pioniers
Tanken in de plee-offs
Vooral Chet scoort veel minder dan hij gedurende het seizoen deed of niet? En Williams.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Je had net zo goed niet op kunnen komen dagen, niemand buiten Shai haalt ook maar enig offensief niveau in deze serie. Ondertussen lijkt elke bum van Dallas de serie van z'n leven te spelen. Fucking PJ Washington, Tim Hardaway en Derrick Jones Jr die je de das om gaan doen, ongelofelijk.![]()
Dit is over na de volgende pot, no way dat OKC hier een game 7 uit gaat halen.
Het is vooral Williams die het af laat weten, Chet is deze serie te druk bezig met het verdedigen en dat snap ik wel. Williams schiet al 4 wedstrijden belabberd, en dan hebben roleplayers als Joe, Hayward en Dort ook nog eens de bibberitus als ze moeten schieten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vooral Chet scoort veel minder dan hij gedurende het seizoen deed of niet? En Williams.
Giddey vanaf de bank nu. Benieuwd of hij dat zo laat volgende wedstrijd, de coach.
Gister was het ook nog eens thuis, maar kennelijk halen ze daar niet zo'n extra boost uit en zelfvertrouwen, in eigen vertrouwde plek. Eigenlijk hoeft maar eentje het een stuk beter te doen en ze winnen. Joe die eens een goede dag heeft met drietjes of Jalen die dichter bij Shai niveau scoort. Bij de Mavs speelde iedereen goed meen ik (goed als in naar verwachting) , misschien Kyrie die zelf wat minder productief was.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is vooral Williams die het af laat weten, Chet is deze serie te druk bezig met het verdedigen en dat snap ik wel. Williams schiet al 4 wedstrijden belabberd, en dan hebben roleplayers als Joe, Hayward en Dort ook nog eens de bibberitus als ze moeten schieten.
Simpelweg teveel, geen idee of dit een ervaringsdingetje is en de zenuwen toe slaan oid, maar het is heel onkarakteristiek. Ze hebben niet zo slecht geschoten over een 4-game stretch sinds November 2022 blijkbaar.
Kan ook averechts werken als zo'n stadion zo luid is, zeker op deze leeftijden, hoewel ze nog wel aardig begonnen. 8-2, daarna ging het heel snel bergafwaarts.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gister was het ook nog eens thuis, maar kennelijk halen ze daar niet zo'n extra boost uit en zelfvertrouwen, in eigen vertrouwde plek. Eigenlijk hoeft maar eentje het een stuk beter te doen en ze winnen. Joe die eens een goede dag heeft met drietjes of Jalen die dichter bij Shai niveau scoort. Bij de Mavs speelde iedereen goed meen ik (goed als in naar verwachting) , misschien Kyrie die zelf wat minder productief was.
De goat en god toevoegingen zijn meer een geintje om bewondering te overdrijven. In VBL tenminste wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 02:19 schreef Hathor het volgende:
Lukagoat gaat wel een brug te ver, daarvoor heeft ie nog niks op zijn palmares staan.
De term GOAT wordt sowieso veel te losjes gebruikt de laatste tijd. Er is er maar een en we weten allemaal wie dat is.
Niet op social media, daar is een hele meute mensen die serieus geloven dat Lebron het beste is wat basketbal ooit te bieden had. En Jordan heeft alleen maar gewonnen omdat hij in een era of plumbers speelde en zo. Kobe? Nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 02:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De goat en god toevoegingen zijn meer een geintje om bewondering te overdrijven. In VBL tenminste wel.
Zullen wel jongeren zijn die Jordan alleen kennen van een Youtube filmpje en Lebron wel gewoon hebben zien spelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 03:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet op social media, daar is een hele meute mensen die serieus geloven dat Lebron het beste is wat basketbal ooit te bieden had. En Jordan heeft alleen maar gewonnen omdat hij in een era of plumbers speelde en zo. Kobe? Nooit van gehoord...
Ga met dat soort idioten maar eens serieus in discussie.
Kastvulling. Hoe bepalen ze dat uberhaupt, minste fouls en techs en vriendelijkst lachende gozer?quote:Sixers' Tyrese Maxey wins NBA Sportsmanship Award
Als je voor de series had gezegd dat Washington de 2nd coming van Jordan zou zijn de eerste 3 games, en dat Hardaway en Jones zulke games gingen hebben dan hadden ze je in een gesticht gestopt denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:22 schreef Salina het volgende:
Dallas Goden.
Nuggets Goden.
Toch mooi omgedraaid zo.
Droomfinale (Western Conference) tussen Lukagod en JokicGOD komt wel dichtbij zo.
Jokic met een genottelijke masterpiece tegen Gobert eergisteren, en gisteren de jongetjes van OKC die een oorwassing kregen van de mannen van Dallas.
Lukagoat eindelijk eens locked in, in plaats van te zeuren en kreunen tegen de referees.
Nu even afmaken graag.
Moet zeggen dat die midseason additions van Washington en Gafford, plus de komst van Lively dit seizoen en het sterke spel van Jones Jr. wel hun vruchten afwerpen.
En dat voor een stelletje bums.
Washington was toch al een een aardig spelertje bij Charlotte toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je voor de series had gezegd dat Washington de 2nd coming van Jordan zou zijn de eerste 3 games, en dat Hardaway en Jones zulke games gingen hebben dan hadden ze je in een gesticht gestopt denk ik.
Neemt natuurlijk niet weg dat het knap is om het dan alsnog maar te doen. Maar de noemer bums is wel uitgevonden voor dit soort types hun normale niveau ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |