Vooral Celtics schieten slecht, Cavs schieten de helft van hun drietjes erinquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:39 schreef Hathor het volgende:
Partijtje slecht schieten van beide kanten zeg. Maar gewoon doorgaan hoor.
Dat met twee maten meten is altijd al vervelend geweest. In de playoffs hebben ze denk ik wel dat ze (in het algemeen) iets meer toelaten doordat 'spelers meer emotie hebben dan'.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Doncic is een heel naar mannetje. Komt, net als iedere andere superster, ook weer overal mee weg. Schreeuwt doodleuk FUCK YOU in het gezicht van een scheidsrechter, geen tech
Mavs winnen deze pot omdat iedereen god-like van 3 aan het schieten was, lijkt mij heel stug dat ze dat nog een stuk of 4x gaan doen.
Ja ik vind het echt vervelend worden dat wanneer OKC tegen een andere superster speelt dat het zo duidelijk is wie er een voorkeur krijgt. Zo godsgruwelijk irritant om tegen gasten als Embiid en Doncic te spelen. Ik weet ook wel dat SGA naar fouls aan het zoeken is maar ik heb hem zelden tot nooit vies zien spelen, of constant tegen de scheids te zeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat met twee maten meten is altijd al vervelend geweest. In de playoffs hebben ze denk ik wel dat ze (in het algemeen) iets meer toelaten doordat 'spelers meer emotie hebben dan'.
Hij is altijd wel druk met de scheidsen. Weet niet of het terecht is of niet. vroeger werd vanalles op Shaq ook niet gefloten omdat hij zo groot en sterk was. Luka is ook flink fysiek natuurlijk voor zijn positie en misschien fluiten ze dan kleiene dingetjes niet zo snel en wordt hij daar boos over.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt vervelend worden dat wanneer OKC tegen een andere superster speelt dat het zo duidelijk is wie er een voorkeur krijgt. Zo godsgruwelijk irritant om tegen gasten als Embiid en Doncic te spelen. Ik weet ook wel dat SGA naar fouls aan het zoeken is maar ik heb hem zelden tot nooit vies zien spelen, of constant tegen de scheids te zeuren.
Doncic had vannacht ook weer zo'n moment dat hij een speler die in zijn rug komt opzoekt door naar achter te beuken, erg mooi dat die daar z'n eigen enkel mee blesseerde.
Als Murray nu niet goed speelt na het cadeau van Silver dan verdienen ze het ook niet meer. Zou wel zonde zijn van de veelbelovende matchup inderdaad. Als er weinig series tot 6 of 7 wedstrijden gaan wordt het ook saai met kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef Hathor het volgende:
Ik hoop dat Denver er vanavond iets van bakt, want het zou toch wel een enorme deceptie zijn als de defending champs er zo makkelijk uitvliegen.
Ben er wel bang voor overigens.
Maar goed....GO KNICKS!
Dallas-OKC gaat naar 7, mark my words.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Murray nu niet goed speelt na het cadeau van Silver dan verdienen ze het ook niet meer. Zou wel zonde zijn van de veelbelovende matchup inderdaad. Als er weinig series tot 6 of 7 wedstrijden gaan wordt het ook saai met kijken.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dallas-OKC gaat naar 7, mark my words.
Jij denkt dat het sneller over zal zijn?quote:
Hopelijk wel, heb weinig zin om 7 wedstrijden naar de jankmuil van Doncic te kijken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij denkt dat het sneller over zal zijn?
Gebrek aan ervaring, ik zie OKC wel een paar ringen pakken de komende jaren, nu is het misschien nog te vroeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Doe het lekker schriftelijk af, geen idee waar OKC mee bezig is.
Ongetwijfeld, maar dit begint behoorlijk pijnlijk te worden om aan te zien. Niemand heeft offensief ook maar een idee wat die doet, buiten SGA.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gebrek aan ervaring, ik zie OKC wel een paar ringen pakken de komende jaren, nu is het misschien nog te vroeg.
Commentaar is wel weer verschrikkelijk, heel erg op de hand van Dallas imo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:44 schreef Hathor het volgende:
Leuke pot.![]()
Beter als dat eurovisie tokkiefestival.
Ik zit te kijken op een stream, dus geen last van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Commentaar is wel weer verschrikkelijk, heel erg op de hand van Dallas imo.
In de rust wel ja, maar het commentator duo is enkel bezig met Doncic en Irving afzuigen, ondanks dat ze allebei behoorlijk slecht schieten tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef Hathor het volgende:
Chet wordt in ieder geval helemaal opgehemeld in de rust, vanwege zijn blockingskills, \
En terecht trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |