SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durant zal wel getrade worden voor picks ja. Hilarisch genoeg is OKC een logische keuze, veel picks en veel jonge spelers (al zullen ze niet veel keus krijgen Presti, mocht het ooit al gaan gebeuren)quote:Op maandag 29 april 2024 10:20 schreef Mykonos het volgende:
Haha Phoenix, zero picks komende 5 jaar, Beal dik contract (met no-trade clause), die zijn echt fucked.
Zin in Wolves-Nuggets
Van wat ik begrepen heb wil hij koste wat kost tenminste een jaar samen met Bronny spelen, die gaat in de draft voor volgend seizoen heb ik gelezen. Ik vraag me alleen af wie er op hem en zijn armzalige stats zit te wachten, want het is op dit moment absoluut geen NBA materiaal, alleen diegene die hem draft krijgt er Lebron gratis bij.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:22 schreef Zwansen het volgende:
3e keer in 4 jaar in de eerste ronde uitgeschakeld. Dat andere jaar speelden ze geen playoffs. Tijd om te stoppen denk ik?
Silver in tranen want niemand boeit de dwergenmarkten als OKC, Minnesota en Sjenverquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:27 schreef DeeBee het volgende:
Bronny
Nuggets werden weer mooi genaaid, Jokic geen enkele free throw op 20 shots en Lakers kregen er overall 3x zoveel en nog die lead wegchoken
Ik zit te duimen voor je.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Sweep
Reporter: You are the youngest #1 seed ever, win 4 straight, how does that feel for the group right now?
Dort: Feels good. We got more.
Nooit gedacht dat ik er nog echt in zou geloven dat er dit jaar al een kans is op een conference finale![]()
Ik dacht eerst nu met Rozier eruit bij Miami, aan Lowry hadden ze meer gehad deze playoffs. Maar dat valt zo te zien wel weer mee.quote:Op woensdag 1 mei 2024 02:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Lowry met zijn ''kleine man-syndroom'' Pleur toch op man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |