Volledig random.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat zulke fouten als nu op Lively tegenwoordig bestraft werden met vrije worpen en balbezit om ze in te dammen. Is dat weer aangepast of heb ik het verkeerd?
Laatste 2 minuten van een kwart enkel dacht ik?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht dat zulke fouten als nu op Lively tegenwoordig bestraft werden met vrije worpen en balbezit om ze in te dammen. Is dat weer aangepast of heb ik het verkeerd?
Welkom in deze series. Doncic he.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:00 schreef 3rr0r het volgende:
Raar om af te fluiten daar, niet Thunder hun schuld dat Luka op de grond ligt
In Dallas zullen ze (onbewust?) toch wel iets meer geneigd zijn hem calls te geven. Opzich wordt hij ook wel met enige regelmaat gefouled waarbij niks wordt gefloten dus ik snap wel waarom hij klaagt, alleen ook genoeg keren dat het onterecht klagen is.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, je kunt net zo goed de volgende 2 schriftelijk af doen. Tegen 8 man kun je niet winnen.
Gun weinig personen een blessure, maar voor Draymond en Doncic maak ik graag een uitzondering. Wat een ontzettende kleuter is dat zeg.
Ongetwijfeld, maar uiteindelijk verlies je met 4 punten en scoort Dallas 6 punten uit situaties waar er gewoon gefloten moet worden. Shai wordt in z'n gezicht geslagen en speelt 2 posessions half blind zonder fluitsignaal en Williams wordt onderuit geschopt (weliswaar zonder opzet, maar nog steeds een foul), en dat levert Dallas 2x een 3-punter op. Vorige wedstrijden was dit ook al zo met Chet die in zijn gezicht wordt geslagen door Irving bijvoorbeeld. Aan het einde wanneer OKC terug dreigt te komen hebben ze ineens wel een bril op en krijgt SGA niet het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Dallas zullen ze (onbewust?) toch wel iets meer geneigd zijn hem calls te geven. Opzich wordt hij ook wel met enige regelmaat gefouled waarbij niks wordt gefloten dus ik snap wel waarom hij klaagt, alleen ook genoeg keren dat het onterecht klagen is.
Kan me die foul op Chet nog herinneren ja, daar waren ze echt blind. Vaak is het you win some you lose some, in dat je fouls ten onrechte meekrijgt en niet maar soms slaat het uit naar het ene team. Meestal die met de juiste sterren of de hoger gerankte.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar uiteindelijk verlies je met 4 punten en scoort Dallas 6 punten uit situaties waar er gewoon gefloten moet worden. Shai wordt in z'n gezicht geslagen en speelt 2 posessions half blind zonder fluitsignaal en Williams wordt onderuit geschopt (weliswaar zonder opzet, maar nog steeds een foul), en dat levert Dallas 2x een 3-punter op. Vorige wedstrijden was dit ook al zo met Chet die in zijn gezicht wordt geslagen door Irving bijvoorbeeld. Aan het einde wanneer OKC terug dreigt te komen hebben ze ineens wel een bril op en krijgt SGA niet het voordeel van de twijfel.
Plus genoeg andere calls waar Dallas weer het voordeel krijgt, Doncic die een duw aan Dort geeft waarna Dort z'n 4de of 5de foul krijgt. Dat soort ongein.
Vrij duidelijk dat de NBA liever Doncic en Irving een ronde verder wil hebben dan de jonkies uit een kut stad die niets voorstelt. En als je dan zelf ook nog eens slecht speelt kun je dat verschil niet meer goed maken.
Of Doncic die uit het niets een jump ball krijgt. Zet, pak hem beet, Pokusevski of Brandon Miller in die situatie en die krijgen echt die call niet. Dat constate gejank en gezeik van Doncic heeft nog effect ook, dat is het ergste.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan me die foul op Chet nog herinneren ja, daar waren ze echt blind. Vaak is het you win some you lose some, in dat je fouls ten onrechte meekrijgt en niet maar soms slaat het uit naar het ene team. Meestal die met de juiste sterren of de hoger gerankte.
Kon niet alles precies volgen vandaag maar op het einde Shai die omhoog gaat en dan een offensive foul krijgt omdat z'n elleboog Luka raakt was erg oneerlijk. Als iemand een beweging maakt met z'n elleboog oke, maar gewoon omhoog gaan met de bal in je handen waardoor je ellebogen wat uitsteken is niks mis mee, moet de verdediger maar er beter voor staan en zien hoe hij alsnog zijn verdedigende actie maakt.
Derde bij MVP he. Shai is een rustige bescheiden jongen, die krijgt als 2e bij MVP nog niet echt de credits.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of Doncic die uit het niets een jump ball krijgt. Zet, pak hem beet, Pokusevski of Brandon Miller in die situatie en die krijgen echt die call niet. Dat constate gejank en gezeik van Doncic heeft nog effect ook, dat is het ergste.
Ook vaak genoeg op zoek naar de foul, dat is ook niet per se leuk om naar te kijken, maar ik vind het wel fijn dat die niet iedere 20 seconden bij de scheids staat te janken zoals veel andere supersterren.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Derde bij MVP he. Shai is een rustige bescheiden jongen, die krijgt als 2e bij MVP nog niet echt de credits.
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Derde bij MVP he. Shai is een rustige bescheiden jongen, die krijgt als 2e bij MVP nog niet echt de credits.
Van zo'n foto kan ik niet zeggen of het terecht was, misschien was er eerder al contact bij de arm of is de stand van z'n been het gevolg van dat tegen hem aan werd gesprongen.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook 3 free throws voor Doncic trouwens. Natural shooting motion.
Leg mij maar uit hoe je hier tegen moet winnen.
Kan me deze situatie niet herinneren, kwam het tegen op reddit, maar zelfs als je iemand licht raakt gaan je benen meestal niet in een spagaat.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van zo'n foto kan ik niet zeggen of het terecht was, misschien was er eerder al contact bij de arm of is de stand van z'n been het gevolg van dat tegen hem aan werd gesprongen.
Lekker samen podcasten.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
LeBrick weer een marionet nodig die hij kan controleren .
quote:Op zondag 12 mei 2024 22:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Atlanta trouwens de nummer 1 pick in de komende Draft.
Sarr kan zijn koffers richting ATL gaan pakken denk ik.
Klopt ja, lekker voor hen, maar de Pistons zijn weer eens keihard genaaid bijvquote:Op zondag 12 mei 2024 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]3% kans om nr1 pick te krijgen hadden ze
Pacers hebben vandaag goed door dat als ze met 3-1 achter naar NY gaan het zo goed als zeker gedaan is
Misschien juist omdat het (naar het schijnt) zo'n jaar is waarbij er geen mega duidelijke beste is om als nr1 eruit te gaan, je als 2 t/m 5 alsnog iemand kan scoren die een topper blijkt te zijn. Topper als in vergelijkbaar met wat je als nr 1 had kunnen kiezen.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt ja, lekker voor hen, maar de Pistons zijn weer eens keihard genaaid bijvWeer de 5de pick, en ze hebben al zo'n slecht team
Dat met die ellebogen was HET handelsmerk van Karl Malone, en daar zijn de nodige verwondingen bij gevallen wel.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan me die foul op Chet nog herinneren ja, daar waren ze echt blind. Vaak is het you win some you lose some, in dat je fouls ten onrechte meekrijgt en niet maar soms slaat het uit naar het ene team. Meestal die met de juiste sterren of de hoger gerankte.
Kon niet alles precies volgen vandaag maar op het einde Shai die omhoog gaat en dan een offensive foul krijgt omdat z'n elleboog Luka raakt was erg oneerlijk. Als iemand een beweging maakt met z'n elleboog oke, maar gewoon omhoog gaan met de bal in je handen waardoor je ellebogen wat uitsteken is niks mis mee, moet de verdediger maar er beter voor staan en zien hoe hij alsnog zijn verdedigende actie maakt.
Die draft van aankomend jaar zit niks tussen waar je voor gaat zitten.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
1. Hawks
2. Wizards
3. Rockets
4. Spurs
5. Pistons
6. Hornets
7. Trail Blazers
8. Spurs (via Raptors)
9. Grizzlies
10. Jazz
11. Bulls
12. Thunder (via Rockets)
13. Kings
14. Trail Blazers (via Warriors)
Vind dat een scheids wel prima kan bepalen/zien wanneer iemand gewoon omhoog gaat met de intentie normaal te scoren en daarbij z'n elleboog nou eenmaal wat uitsteekt (natuurlijke houding en intentie), of dat iemand omhoog gaat met de gedachte 'ik ga iedereen die te dichtbij staat eens laten voelen dat ze weg moeten blijven'. Meen dat Shai normaal omhoog ging en Luka gewoon naar hem toe kwam en daardoor geraakt werd.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat met die ellebogen was HET handelsmerk van Karl Malone, en daar zijn de nodige verwondingen bij gevallen wel.
Vrijwel zeker out voor game 5 en game 6 is eveneens twijfelachtig.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:38 schreef 3rr0r het volgende:
Is Anunoby er lang uit met z'n blessure? Heb dat niet meegekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |