quote:According to the NBA's Last Two Minute Report from Game 5 of the instant classic first-round series between the Philadelphia 76ers and New York Knicks, Tyrese Maxey's heroics never should've happened.
That's because the league said the game's refereeing crew missed a Maxey travel on his 3-pointer with 25.4 seconds to go, on which he was fouled by Knicks center Mitchell Robinson and made the free throw, beginning Philadelphia's remarkable comeback from down 6 with 28.9 seconds remaining in regulation to eventually win 112-106 in overtime and keep the 76ers' season alive.
Pacers gaan dit alsnog weggooienquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Tja, zonder Butler ging het sowieso al lastig worden. Vrij vervelend dat er zoveel series beslist lijken te worden door blessures. Zion, Giannis, Lillard, Butler, Kahwi etc etc
In eigen huis? Dat denk ik niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pacers gaan dit alsnog weggooien
Mwa vorige keer ook maar net goed . Ziet er verkrampt uit , laten schotklok tot heel laat oplopen en dan heb je Haliburton die liever niet wil schieten 9 van de 10 keer.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In eigen huis? Dat denk ik niet eerlijk gezegd.
Geen idee wat er met Haliburton is gebeurd na de ASB, dat liep daarvoor toch een heel stuk lekkerder inderdaad. Maar zonder Lillard, en zeker zonder Giannis, denk ik niet dat de Pacers er nog 2 gaan verliezen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa vorige keer ook maar net goed . Ziet er verkrampt uit , laten schotklok tot heel laat oplopen en dan heb je Haliburton die liever niet wil schieten 9 van de 10 keer.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 06:29 schreef 3rr0r het volgende:
Beverley kortsluiting, gooit bal hard naar fan. Flinke schorsing voor begin volgend seizoen voor hem lijkt me.
[ x ]
En Palinka zal wel weer gewoon blijven zitten en komend seizoen weer met een waardeloos team komen.quote:
Het is ook heel erg jammer voor ze dat dochter Buss en Linda Rambis het daar nog steeds bepalen en dat nepotisme kut is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En Palinka zal wel weer gewoon blijven zitten en komend seizoen weer met een waardeloos team komen.
Even Bronnie draften zodat Lebron nog een jaartje blijft
Het zijn ook altijd dezelfde namen he, buiten JJ Redick nu dan. Redick zal het ook wel worden, met z'n LeBron podcast.quote:
Niks mis met Budenholzert , raar dat die nog geen club heeft na een jaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde namen he, buiten JJ Redick nu dan. Redick zal het ook wel worden, met z'n LeBron podcast.
Denk dat die een sabbatical in heeft gelast, de scapegoat zijn na de dood van je broer en, minder heftig, een blessure van je sterspeler zal er wel inhakken. Maar inderdaad een prima coach, heeft ook bewezen met sterren om te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis met Budenholzert , raar dat die nog geen club heeft na een jaar.
Gelijk een mooie en "vroeg".quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Maar 1 pot vandaag door die (bijna) sweeps..
Dit was inderdaad tamelijk aso van hem.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik vond die Beverly altijd al een verschrikkelijk naar mannetje. Dit maakt het er allemaal niet beter op.
Beter dat die ook gewoon ff 20 potjes aan de kant blijft komend seizoen. Of beter nog, gewoon met pensioen gaat.
En dan gaan de Nuggets evengoed nog verliezenquote:Op zondag 5 mei 2024 01:30 schreef GotenSSJ het volgende:
18-4 naar 18-15, lekker Minnesota
In 4,5 minuut van 18-4 naar 23-25![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |