Zou leuk geweest zijn als hij een gastrol had gekregen in Married With Children: Weird Al Bundy!quote:
quote:Op zondag 28 april 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou leuk geweest zijn als hij een gastrol had gekregen in Married With Children: Weird Al Bundy!
Greysquote:
Mailyquote:
Sallyquote:
Net tosti's opquote:Op maandag 29 april 2024 13:24 schreef maily het volgende:
Koffie/lunchpauze met peperkoek en boterrrr![]()
Zeker.quote:
Ik zou niksquote:
quote:
Jij ook hoor, moppie van mequote:
Blijf je wel een Slijmbalquote:Op maandag 29 april 2024 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij ook hoor, moppie van me
Ben ik een keer aardigquote:Op maandag 29 april 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijf je wel een Slijmbal
![]()
Ik heb me al afgemeld voor zaterdag bij @:Nizno
Jullie moeten het zonder mij doen
Feestjequote:Op maandag 29 april 2024 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik een keer aardig
En ben je er zaterdag ook al niet
Oehquote:
* Lovely zwijgt maar evenquote:Op maandag 29 april 2024 16:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over een gangbang en gelijk is @:lovely hier
Lovekequote:
In het tuinhuisje.quote:Op maandag 29 april 2024 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gangbang bij @:TheStigsDutchCousin thuis?
ik hooop hetquote:
geen idee van de andere deelnemersquote:Op maandag 29 april 2024 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik hooop het
maaar weet al niet meer van welk land het was.. wat op 1 staat bij de bookmakers.. snap wel dat die ook een hele goede kans heeft om te winnen
Blijf je nu?quote:
Jaquote:
quote:
quote:
Welnee, maar daarmee kan iemand toch ook vast bindenquote:
Ja.quote:Op maandag 29 april 2024 17:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welnee, maar daarmee kan iemand toch ook vast binden
hmmm ja jaquote:Op maandag 29 april 2024 17:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb kettingenquote:Op maandag 29 april 2024 17:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Des Foksquote:Op maandag 29 april 2024 17:26 schreef Lovely het volgende:
Nooit gesprekken samen quoten, krijg je hele rare gesprekken van
Deze niet, die zijn veel te zwaarquote:
Oh kunnen deze bij, nekspieren trainen!quote:
Train dan liever mijn armen en buikquote:Op maandag 29 april 2024 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze niet, die zijn veel te zwaar
[..]
Oh kunnen deze bij, nekspieren trainen!
Zijn deze ook goed voorquote:
Kun je @Lovely achterop vastbindenquote:Op maandag 29 april 2024 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn deze ook goed voor
Maak er mijn motor mee vast
Oeps ....quote:Op maandag 29 april 2024 18:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die gaat een deurtje verderop al trouwen met @:aardappelschotel
Daar heb ik geen ketting voor nodigquote:
Stig komt daar toch niet.quote:Op maandag 29 april 2024 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup of uh kan zijn dat ze aan bigamie doen
Ohquote:Op maandag 29 april 2024 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup of uh kan zijn dat ze aan bigamie doen
Sowquote:Op maandag 29 april 2024 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Stig komt daar toch niet.
Wat niet weet, wat niet deert.
Oh! Doe mij er ook eentje dan, en trek d'r wat leuks aan!quote:Op maandag 29 april 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
* Lovely gaat even wat klonen van zich zelf maken
* Lovely noteert alvast een bestellingquote:Op maandag 29 april 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh! Doe mij er ook eentje dan, en trek d'r wat leuks aan!
quote:Op maandag 29 april 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
metquote:Op maandag 29 april 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh! Doe mij er ook eentje dan, en trek d'r wat leuks aan!
Ahw, liefquote:Op maandag 29 april 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
mag ik er ook 1?quote:Op maandag 29 april 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely noteert alvast een bestelling
Zeg.. je levert er toch niet méér dan één in dezelfde woonplaats hè... ?quote:
Ik denk het niet, maar mocht dat zo zijn. Dan zorg ik er wel voor dat de kloon iets anders uit zietquote:Op maandag 29 april 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg.. je levert er toch niet méér dan één in dezelfde woonplaats hè... ?
Geweldige service lever je!quote:Op maandag 29 april 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar mocht dat zo zijn. Dan zorg ik er wel voor dat de kloon iets anders uit ziet
druk druk druk, maar erg goedquote:Op maandag 29 april 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
Een tijd niet gezien Gianni hoe is t ermee?
Moet mijn klanten tevreden houden héquote:Op maandag 29 april 2024 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldige service lever je!
Mooizo..quote:Op maandag 29 april 2024 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
druk druk druk, maar erg goed
en met u?
Giannniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 29 april 2024 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
druk druk druk, maar erg goed
en met u?
Grijsjequote:Op maandag 29 april 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Giannniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
Ik heb jullie verwaarloosd he?quote:
Soms moet er geld verdient wordenquote:
ik bedoelde meer in een ander deel van FOK!quote:
Daar ben ik wel vakerquote:Op maandag 29 april 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoelde meer in een ander deel van FOK!
Heb ik nog iets spannends gemist?quote:
Oke, geef me een paar uur. Of dagenquote:Op maandag 29 april 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
heeeeel veel
lees maar even terug![]()
een uurquote:Op maandag 29 april 2024 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, geef me een paar uur. Of dagen
Zo snel ben ik nietquote:
*onderweg isquote:
Hij hangt elders op FOK! uitquote:Op maandag 29 april 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
Een tijd niet gezien Gianni hoe is t ermee?
In meerdere vijvers vissen!quote:
Hier welquote:
treurie, kan gebeuriequote:
Hmja. Jij mag er ook komen, toch?quote:
Hier is het gezelligerquote:
Dit is correctquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 29 april 2024 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is correctDat is een keuze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik neem aan ook in KSC (maar daar kom ik nooit), en ook wel in R&P, maar doelde op KPD iddquote:
Oh nee daar kom ik niet..hihiquote:Op maandag 29 april 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik neem aan ook in KSC (maar daar kom ik nooit), en ook wel in R&P, maar doelde op KPD idd
Leuker kunnen we het niet makenquote:
[..]
Dit is correctwij zijn niet leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou ja... dat dus...quote:
quote:
tjaquote:Op maandag 29 april 2024 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar de keuze van @:gianni61 om niet hier te posten![]()
Want wij zijn niet gezellig(er)....
Ben ik ookquote:Op maandag 29 april 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
je kunt niet iedereen tevreden stellen
ook al vind ik Gianni wel een lieverd
[..]
Dit is correctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Morguhlekker bakkie
in het zonnetje achter het glas nog, maar lekker hoor!!!!
Morguh ToTquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
Hier heeft het vanmorgen geregend en de zon is nog niet echt van plan zich te laten zien.
ToTGod!quote:
Wakker en klaar voor de dag! En daar?quote:
Ben wel uit bed, maar wakker worden zit er nog niet echt in.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wakker en klaar voor de dag! En daar?
Kinderen hequote:Op dinsdag 30 april 2024 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben wel uit bed, maar wakker worden zit er nog niet echt in.
Mini-ToT was vanmorgen veel te vroeg actief.
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Heeft hij niet zo'n kleurtjesklok?quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet toch maar weer elke avond vertellen dat hij tot 7.30 stil moet blijven.
Nee, hij heeft een gewone digitale wekker en ik heb er een papiertje bij gelegd met 7:30 er op.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:45 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft hij niet zo'n kleurtjesklok?
Tevens GM![]()
Er zijn van die klokken die een lichtje geven op de tijd dat een kind uit b ed mag komenquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet toch maar weer elke avond vertellen dat hij tot 7.30 stil moet blijven.
Hier ookquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wakker en klaar voor de dag! En daar?
Nog niet, maar het is gewoon even een kwestie van hem helpen herinneren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn van die klokken die een lichtje geven op de tijd dat een kind uit b ed mag komen
Heb je zoiets al eens geprobeerd?
Spuit 11
Snap ik,quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, maar het is gewoon even een kwestie van hem helpen herinneren.De klad is er een beetje in gekomen.
Ik begin er niet meer aanquote:
Ow met dit mannetje valt het gelukkig reuze mee.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik,
ALs bij kinderen ergens de klad in komt is het vaak moeilijk recht te breien
Van "goed naar slecht" gaat super makkelijk maar anders om kan soms best een ramp zijn
Mailyquote:
Dat is wel fijnquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow met dit mannetje valt het gelukkig reuze mee.![]()
Hij luistert heel goed, zeker naar papa!
Ik ouwehoer gewoon ontzettend met hem, laat hem vaak weten hoe trots ik op hem ben, leg hem van alles uit, geef hem veel ruimte om lekker maf te zijn, maar als papa laat merken dat iets niet mag, dan weet hij dat hij het ook niet moet proberen!quote:
Dat heb je dan super goed gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ouwehoer gewoon ontzettend met hem, laat hem vaak weten hoe trots ik op hem ben, leg hem van alles uit, geef hem veel ruimte om lekker maf te zijn, maar als papa laat merken dat iets niet mag, dan weet hij dat hij het ook niet moet proberen!
Haha dank je!quote:
Leuk dat je dit allemaal met hem doet en ook fijn dat je in de gelegenheid bent om dit allemaal te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dank je!
Ja we hebben een super hechte band samen.
Gisteren ook samen naar een speeltuin gefietst een km verderop. (Hij op zijn kleine fietsje, eindelijk zonder zijwieltjes), en van daaruit naar een ander dorp toe dat 3,5 km van huis is (de andere richting uit vanuit die speeltuin gezien, dus dat was een rit van 4,5 km).
Eenmaal in het dorp heeft hij een hele tijd rond zitten fietsen tussen de kinderen door daar, en toen hebben we een terrasje gepakt, ff wat gegeten en gedronken en toen weer terug naar huis gefietst.
Sallyquote:
Scooter? Wat ouderwets! Heb je nog geen fatbike?quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk dat je dit allemaal met hem doet en ook fijn dat je in de gelegenheid bent om dit allemaal te doen.
Ik ga ff snel de scoot aanslingeren en naar de fysio
Motorbikequote:Op dinsdag 30 april 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Scooter? Wat ouderwets! Heb je nog geen fatbike?
Ik wist dat er zo iets zou komenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo iets zou komen
Dan ook niet doen. En nee, de mijne verkoop ik (nog) nietquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:12 schreef ToT het volgende:
Op zich zou ik best wel weer een motor willen hebben, maar dat is voorlopig een luxe die ik me nog niet kan / wil permitteren.
Al wel een rijbewijs ervoor dan?quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:12 schreef ToT het volgende:
Op zich zou ik best wel weer een motor willen hebben, maar dat is voorlopig een luxe die ik me nog niet kan / wil permitteren.
Lijkt me wel danquote:
Ge wittet nie wah,quote:
scootmobielquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Scooter? Wat ouderwets! Heb je nog geen fatbike?
De DotMobiel!quote:
Die ziet er weer wat anders uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 30-04-2024 12:44:40 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ziet er weer wat anders uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
Gemaakt door een Fokker, toen ik mod was in BB de afgelopen maandenquote:
Ik heb een Kawasaki ZZR 600 gehad, een Yamaha Virago 1100, 2 Harley's en een Suzuki GS750 die tot een caféracer is omgebouwd.quote:
Zo zo, heel wagenparkquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een Kawasaki ZZR 600 gehad, een Yamaha Virago 1100, 2 Harley's en een Suzuki GS750 die tot een caféracer is omgebouwd.
Whehe neuh.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo zo, heel wagenparkAllemaal tegelijk?
Gaafquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een Kawasaki ZZR 600 gehad, een Yamaha Virago 1100, 2 Harley's en een Suzuki GS750 die tot een caféracer is omgebouwd.
Die Virago reed het meest comfortabel, maar ik moest per sé een Harley!quote:
Zware motoren lijken me ook niks denk ik. Ook niet als ik straks 50+ ben.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Virago reed het meest comfortabel, maar ik moest per sé een Harley!Grote fout!
Beide bikes waren zwaar onbetrouwbaar.
Ja als je er eentje vers van de lopende band hebt zal het vast wel beter zijn.
Ja mijn 2e Harley had iets van 60 - 70 PK op 300 kilo of zo!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zware motoren lijken me ook niks denk ik. Ook niet als ik straks 50+ ben.
Heb nu 600cc tussen de benen. En ik vermoed dat ie wel wat minder weegt dan 300quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn 2e Harley had iets van 60 - 70 PK op 300 kilo of zo!![]()
Deze rode was iets pittiger.
Ja die ZZR van mij had 105PK op 200 kg.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb nu 600cc tussen de benen. En ik vermoed dat ie wel wat minder weegt dan 300
Jaquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die ZZR van mij had 105PK op 200 kg.
Die was Zeer Zeer Rap!
Uiteraard heb je echt VEEL snellere bikes.
Die ziet er best dodelijk uit!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Ik wil deze:
[ afbeelding ]
Suzuki Hayabusa, 1300cc, eerdere modellen konden 300+quote:
Ja ik weet nog dat de grote merken een onderlinge afspraak hadden gemaakt dat ze geen snellere motoren gingen maken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Suzuki Hayabusa, 1300cc, eerdere modellen konden 300+
Owja, dat verhaal was ik alweer bijna vergetenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet nog dat de grote merken een onderlinge afspraak hadden gemaakt dat ze geen snellere motoren gingen maken.
En toen kwam de Hayabusa uit!En de andere merken waren ook gewoon doorgegaan met snellere monsters te maken!
Die zijn echt suicide.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Suzuki Hayabusa, 1300cc, eerdere modellen konden 300+
Ja was ook in een film, ik weet niet meer welke. Dat alle landen ter wereld onderling hadden afgesproken om alle nukes te ontmantelen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, dat verhaal was ik alweer bijna vergeten![]()
Maar dat soort dingen krijg je bij onderlinge afspraken, er hoeft maar een speler F you te denken en de hele markt is fucked
Ja het had ook de bijnaam "de dodenmotor", gezien het hoge percentage dodelijke ongelukken die daar mee gebeurden.quote:
Ieuw... Lijkt me toch niet echt bevorderlijk neequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het had ook de bijnaam "de dodenmotor", gezien het hoge percentage dodelijke ongelukken die daar mee gebeurden.
Een kennis van me had gezien dat een Hayabusa op een kruispunt tegen een auto klapte. De bestuurder vloog over de motorkap (voor de voorruit langs dus) en ondanks zijn leren motorpak schuurden zijn benen helemaal over het wegdek uit in 1 lange strepen.
Geen idee of dat überhaupt fysiek mogelijk is, maar zo legde hij het me wel uit!
Toen ik net mijn rijbewijs had, heb ik wel eens 225 km/u tussen Deventer en Apeldoorn gereden. Dat was wel een keer geinig!quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ieuw... Lijkt me toch niet echt bevorderlijk nee
Pas je wel op, @:TheStigsDutchCousin ?
Zou niet willen dat je een ongeluk krijgt, natuurlijk...
Maar waarom eigenlijk zou men zo'n motor willen hier in Nederland? Je mag toch niet hard rijden hier.
Alleen op circuits??
Dat is wel een hele mooie motorquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Ik wil deze:
[ afbeelding ]
Omdat ik het een mooie fiets vind. En je kan reguleren middels een schakelaar hoeveel maximum vermogen je uit het blok haalt, hoe ver je het gas ook open trekt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ieuw... Lijkt me toch niet echt bevorderlijk nee
Pas je wel op, @:TheStigsDutchCousin ?
Zou niet willen dat je een ongeluk krijgt, natuurlijk...
Maar waarom eigenlijk zou men zo'n motor willen hier in Nederland? Je mag toch niet hard rijden hier.
Alleen op circuits??
Da's nice!quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik het een mooie fiets vind. En je kan reguleren middels een schakelaar hoeveel maximum vermogen je uit het blok haalt, hoe ver je het gas ook open trekt.
Klopt, stand A, B en C dacht ik. En uiteraard ga je hem een keer proberen. Maar het gaat niet alleen om de potentie van de motor maar ook om die van mezelf. En ik ga niet harder rijden dan ik zelf kan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's nice!Een soort eco stand dus?
Maar het maximale haal je dan idd alleen op een circuit of op de autobahn uit.
Het visuele is natuurlijk wel top, maar je benut de potentie van de motor maar voor een relatief klein deel.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt, stand A, B en C dacht ik. En uiteraard ga je hem een keer proberen. Maar het gaat niet alleen om de potentie van de motor maar ook om die van mezelf. En ik ga niet harder rijden dan ik zelf kan.
So heej! Wow! En dat achterlichtquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
Ik kan ff geen foto van de advertentie hier plaatsen, dan maar de advertentie zelf: https://www.marktplaats.n(...)aa-8375-cb63786d6159
Zoiets vind ik weer gaaf!
Ik heb wel enkele schuivers gemaakt. Maar niks aan over gehouden. Pak aanquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik ben een paar keer echt bijna op m'n bek gegaan met een bike. Dat waren duidelijke signalen dat ik het ff iets rustiger aan moest doen!
Die ZZR heb ik uit veiligheidsoverwegingen verkocht.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb wel enkele schuivers gemaakt. Maar niks aan over gehouden. Pak aan
Ik heb 2 keer schade gereden op een motor waarvan 1 keer heftige schuiver met 130km/u op tt circuit Assen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb wel enkele schuivers gemaakt. Maar niks aan over gehouden. Pak aan
Allemaal goed gekomenquote:
Dat is kut!quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer schade gereden op een motor waarvan 1 keer heftige schuiver met 130km/u op tt circuit Assen.
2e keer was lullig schuivertje met 10km/u in de herfst op een glad stukje. Toen ik de motor probeerde op te rapen heb ik hem op zijn andere kant laten vallen. Heeft me toen 500 euro gekost om plaatwerk plus spuiten te laten herstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is kut!
Maar die schuiver....daaamn!
Ben jij dit trouwens? ff achter een spoiler gezet wegens privacy-overwegingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
Laatst een Picachu-versie hiervan gezien.quote:
[..]
Dat is kut!
Ben jij dit trouwens? ff achter een spoiler gezet wegens privacy-overwegingen.Op het circuit was met een zwaar verzekerde motor tijdens een track day. Heeft me enkel een nieuw pak gekost en ik heb een dikke week gevoeld dat ik gevallen was. Gelukkig had ik toen een oudere helm op die maar een paar krasjes eraan heeft overgehouden. Ben daar toen nog heel goed vandaan gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die foto heb ik je privé in vertrouwen gestuurd!![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst een Picachu-versie hiervan gezien.
Mini-ToT zat in de auto en ik zei meteen dat hij moest kijken!De hilariteit er om, schitterend!
Oh ja, die kan ook nogquote:
Whehehe!quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op het circuit was met een zwaar verzekerde motor tijdens een track day. Heeft me enkel een nieuw pak gekost en ik heb een dikke week gevoeld dat ik gevallen was. Gelukkig had ik toen een oudere helm op die maar een paar krasjes eraan heeft overgehouden. Ben daar toen nog heel goed vandaan gekomen.
En die foto heb ik je privé in vertrouwen gestuurd!![]()
[..]
Dat is kut!
Ben jij dit trouwens? ff achter een spoiler gezet wegens privacy-overwegingen.Omg omg omg @Kissingbird @greysbones @SallySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:53 schreef maily het volgende:
[..]
Omg omg omg @:KissingBird @:greysbones @:Sally
Met m'n Harleys vond ik het nooit zo fijn om tussen het verkeer door te rijden: de eerste had een stuur van 80 cm bree en de 2e had (half-)apenhangers waardoor je met lage snelheden vrij instabiel reed.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
Een van de meest heerlijke gevoelens op een motor is als je in een file langs iedereen door kunt rijden. Genot om al die verafschuwende blikken van automobilisten te zien![]()
Ja, al kijk ik wel uit omdat zo'n dwaas af en toe toch snel zonder te kijken van baan wisseltquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
Een van de meest heerlijke gevoelens op een motor is als je in een file langs iedereen door kunt rijden. Genot om al die verafschuwende blikken van automobilisten te zien![]()
Mailyquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:53 schreef maily het volgende:
[..]
Omg omg omg @:KissingBird @:greysbones @:Sally
Ik heb maar 1 keer een systeem helm op gehad die ik geleend had van een vriend om zijn motor van de garage naar zijn huis te rijden na een grote beurt. Zelf heb ik alleen integraalhelmen gehad die in je in kart en autosport races mag gebruiken. Meestal gebruik ik de 2 helmen die te oud zijn voor de FIA licentie als motor helmen. Die zijn net iets te duur geweest om na 7 jaar nooit meer te gebruikenquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Oef helmen, ik moet meteen aan 2 systeemhelmen denken die ik heb gehad.
Eentje die je meerdere keren keihard moest dichtrammen voor-ie eindelijk een keer bleef zitten en eentje met drukknopen die met zo veel kracht vastgedrukt moesten worden dat je telkens met piepende oren zat als alles eenmaal goed zat.
Met gepaste snelheid ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
Met een brede motor lijkt het me ook lastiger idd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Met m'n Harleys vond ik het nooit zo fijn om tussen het verkeer door te rijden: de eerste had een stuur van 80 cm bree en de 2e had (half-)apenhangers waardoor je met lage snelheden vrij instabiel reed.
Of van die mongolen die het niet uit kunnen staan en je een blok willen zettenquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al kijk ik wel uit omdat zo'n dwaas af en toe toch snel zonder te kijken van baan wisselt
Hoeveel dan?quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer een systeem helm op gehad die ik geleend had van een vriend om zijn motor van de garage naar zijn huis te rijden na een grote beurt. Zelf heb ik alleen integraalhelmen gehad die in je in kart en autosport races mag gebruiken. Meestal gebruik ik de 2 helmen die te oud zijn voor de FIA licentie als motor helmen. Die zijn net iets te duur geweest om na 7 jaar nooit meer te gebruiken
Precies! Gewoon zorgen dat je er snel voorbij bent dus gewoon met 200km/u erlangs scheurenquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:59 schreef maily het volgende:
[..]
Met gepaste snelheid ja.
Niet met 50 km per uur als de auto's stilstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat laatste vooral ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een brede motor lijkt het me ook lastiger idd.
[..]
Of van die mongolen die het niet uit kunnen staan en je een blok willen zetten
Ik wijk juist altijd uit als ik in de spiegel zie dat een motor wil passeren. Meestal levert dat me wel een vriendelijk gebaar op!quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een brede motor lijkt het me ook lastiger idd.
[..]
Of van die mongolen die het niet uit kunnen staan en je een blok willen zetten
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies! Gewoon zorgen dat je er snel voorbij bent dus gewoon met 200km/u erlangs scheuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gek doet dit inmiddels al ruim 20 jaar?!?
Ik wijk niet perse uit, maar houd in de auto wel rekening ermee dat ik niet ga bewegen als ik een motor zie aankomen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wijk juist altijd uit als ik in de spiegel zie dat een motor wil passeren. Meestal levert dat me wel een vriendelijk gebaar op!
Ga je mee?quote:
Nou, als je je goed vast houdt zal het wel meevallenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, als je je goed vast houdt zal het wel meevallen
Ik zou wel even je ophanging goed laten nakijken voor je grey meeneemtquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, als je je goed vast houdt zal het wel meevallen
Noem je Grey nou dik?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel even je ophanging goed laten nakijken voor je grey meeneemt
Dat vind ik nogal een 'breed' begripquote:
Greys past primaquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel even je ophanging goed laten nakijken voor je grey meeneemt
Tweezitterquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Op je bagagedrager?
Ik neem je mee ee ee ee ee......
Soooquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een 'breed' begrip![]()
![]()
IN MIJN HELM WELquote:
Greys kan het wel hebben, genoeg vlees om de klap op te vangenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Greys kan het wel hebben, genoeg vlees om de klap op te vangen
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow!quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Beetje brakjes vandaag
Beetje misselijk, hoofdpijn en dikke keel. Dus rustig aan doen vandaag.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Minderz, hoezo dan?
Ik ook, maar ik ga zo wel naar de sportzaal.
Thanks vogeltjequote:
Beterschapquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje misselijk, hoofdpijn en dikke keel. Dus rustig aan doen vandaag.
Lovelyquote:
Sallyquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:52 schreef Sally het volgende:
Kan beter zeggen: mogguh allemaal![]()
Beterschap, Stiggy
Stggiequote:Op woensdag 1 mei 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Sally
Thanks dames
He bah ....quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Beetje brakjes vandaag
quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
He bah ....
Zat je klep niet goed dicht?
Sterkte hoor! #mannengriep
quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
He bah ....
Zat je klep niet goed dicht?
Sterkte hoor! #mannengriep
Kweet ut niequote:
Dat zal 'm lerenquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kweet ut nie
gaan we denk ik nog langer horen![]()
duurt altijd lang zoiets
O jaquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mwah... kweet nie hoe leerbaar hij is![]()
toch man hé
quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en hij is te ziek om nu te reageren![]()
Hmmmm Mini-ToT had gisteren exact dezelfde symptomen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje misselijk, hoofdpijn en dikke keel. Dus rustig aan doen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |