Hmja. Jij mag er ook komen, toch?quote:
Hier is het gezelligerquote:
Dit is correctquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 29 april 2024 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is correctDat is een keuze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik neem aan ook in KSC (maar daar kom ik nooit), en ook wel in R&P, maar doelde op KPD iddquote:
Oh nee daar kom ik niet..hihiquote:Op maandag 29 april 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik neem aan ook in KSC (maar daar kom ik nooit), en ook wel in R&P, maar doelde op KPD idd
Leuker kunnen we het niet makenquote:
[..]
Dit is correctwij zijn niet leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nou ja... dat dus...quote:
quote:
ik vind jou wel leukquote:
tjaquote:Op maandag 29 april 2024 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar de keuze van @:gianni61 om niet hier te posten![]()
Want wij zijn niet gezellig(er)....
Ben ik ookquote:Op maandag 29 april 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
je kunt niet iedereen tevreden stellen
ook al vind ik Gianni wel een lieverd
nouuu vooruit dan maarquote:
[..]
Dit is correctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Morguhlekker bakkie
in het zonnetje achter het glas nog, maar lekker hoor!!!!
Morguh ToTquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
Hier heeft het vanmorgen geregend en de zon is nog niet echt van plan zich te laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |