ToTGod!quote:
Wakker en klaar voor de dag! En daar?quote:
Ben wel uit bed, maar wakker worden zit er nog niet echt in.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wakker en klaar voor de dag! En daar?
Kinderen hequote:Op dinsdag 30 april 2024 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben wel uit bed, maar wakker worden zit er nog niet echt in.
Mini-ToT was vanmorgen veel te vroeg actief.
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Heeft hij niet zo'n kleurtjesklok?quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet toch maar weer elke avond vertellen dat hij tot 7.30 stil moet blijven.
Nee, hij heeft een gewone digitale wekker en ik heb er een papiertje bij gelegd met 7:30 er op.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:45 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft hij niet zo'n kleurtjesklok?
Tevens GM![]()
Er zijn van die klokken die een lichtje geven op de tijd dat een kind uit b ed mag komenquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet toch maar weer elke avond vertellen dat hij tot 7.30 stil moet blijven.
Hier ookquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wakker en klaar voor de dag! En daar?
Nog niet, maar het is gewoon even een kwestie van hem helpen herinneren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn van die klokken die een lichtje geven op de tijd dat een kind uit b ed mag komen
Heb je zoiets al eens geprobeerd?
Spuit 11
Snap ik,quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, maar het is gewoon even een kwestie van hem helpen herinneren.De klad is er een beetje in gekomen.
Ik begin er niet meer aanquote:
Ow met dit mannetje valt het gelukkig reuze mee.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik,
ALs bij kinderen ergens de klad in komt is het vaak moeilijk recht te breien
Van "goed naar slecht" gaat super makkelijk maar anders om kan soms best een ramp zijn
Mailyquote:
Dat is wel fijnquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow met dit mannetje valt het gelukkig reuze mee.![]()
Hij luistert heel goed, zeker naar papa!
Ik ouwehoer gewoon ontzettend met hem, laat hem vaak weten hoe trots ik op hem ben, leg hem van alles uit, geef hem veel ruimte om lekker maf te zijn, maar als papa laat merken dat iets niet mag, dan weet hij dat hij het ook niet moet proberen!quote:
Dat heb je dan super goed gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ouwehoer gewoon ontzettend met hem, laat hem vaak weten hoe trots ik op hem ben, leg hem van alles uit, geef hem veel ruimte om lekker maf te zijn, maar als papa laat merken dat iets niet mag, dan weet hij dat hij het ook niet moet proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |