Van dichtbij ziet de outfit er ook wel erg goedkoop uit. Even de echte beelden afwachten, want weer eigenlijk niet helemaal hoe dit te beoordelen allemaal.quote:
Hmm, ik vind dit nog niet heel overtuigend. Had ook iets kleurrijkers verwacht bij het nummer. Afgezien van de outfit dan, die ik wel vind passen bij Nemo maar misschien ook weer iets te veel afleidend is. Beetje een mismatch maar wie weet maken de tv-beelden veel goedquote:
Dat topje ziet er vooral van veraf heel vreemd uit.quote:
Frankrijk vorig jaar was zo een letdown na de foto’squote:Op maandag 29 april 2024 18:07 schreef Mandy040986 het volgende:
Tof hoor die foto’s van Nemo, maar die van Nederland zagen er vorig jaar ook goed uit.
En die van Frankrijk toen helemaal.
Gotsamme die outfit. Lijkt wel een Muppet.quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 15:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Joost is morgen aan de beurt. En dit jaar vinden de repetities achter gesloten deuren plaats. Vanaf volgende week maandag, tijdens de generale repetities, mag er (fan)pers aanwezig zijn. Dan zullen er ook wel weer hoofden te zien zijn, ja.
Oooh ik las de topicpointer te enthousiastquote:Op maandag 29 april 2024 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent zelfs een dag te vroeg voor de repetitie van Joost en het is besloten voor pers dus we moeten het doen met de updates van Eurovision zelf die verstopt worden in de krochten van het interwebz.
quote:Op maandag 29 april 2024 21:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Alle overzichtjes van vandaag
Malta; AnnethingIsPossible in ESF / [2024] Malta: Sarah Bonnici - Loop #1
Albanië: AnnethingIsPossible in ESF / [2024] Albanië: Besa Kokëdhima - Titan #2
Griekenland: AnnethingIsPossible in ESF / [2024] Griekenland: Marina Satti - Zari #1
Zwitserland: AnnethingIsPossible in ESF / [2024] Zwitserland: Nemo - The Code #2
Tsjechië: AnnethingIsPossible in ESF / [2024] Tsjechië: Aiko - Pedestal #1
Oostenrijk: AnnethingIsPossible in ESF / [2024] Oostenrijk: Kaleen - We Will Rave #1
Denemarken: AnnethingIsPossible in ESF / [2024] Denemarken: Saba - Sand #1
Armenië: AnnethingIsPossible in ESF / [2024] Armenië: Ladaniva - Jako #1
Grieken zelf zijn gek op Zariquote:Op maandag 29 april 2024 21:00 schreef aarontje112 het volgende:
Best opvallend dat TikTok clipje van Griekenland al 750.000 keer is bekeken, Zwitserland “slechts” 200.000 keer.
Leermomentje. Ga er maar vanuit dat 'het' sowieso fout isquote:Op maandag 29 april 2024 17:28 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Godver, ik probeer het de hele tijd goed te doen.
Ik zie het al, vanavond staan we tweede.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:37 schreef Fred_B het volgende:
Bookmakerupdate voor de liefhebber:
1. Zwitserland 3,47
2. Kroatië 5,75
3. Nederland 5,90
4. Italië 7,20
5. Oekraïne 14,25
6. Israël 25,50
7. Frankrijk 28,50
8. Griekenland 48,00
9. Ierland 72,50
10. België 100,00
Het zou mij verbazen als het niet het geval is. Denk (met alle respect) dat Kroatië voor de winst toch wel iets meer nodig had in de act dan hoofdzakelijk die kopie van Dora, even uitgaande van wat we tot op heden gezien hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie het al, vanavond staan we tweede.
quote:The staging for this features a huge circular prop (maybe three or four metres in diameter), that Dons stands in at the start of the song. It doesn’t move or spin or light up, but it does create a really powerful focal point on stage.
Dons is wearing his trademark royal blue sleeveless pantsuit , and he’s backed by an LED wall of gently pulsing lights and circles. The lighting effects are actually really clever – lots of slow-moving blue spotlights in the verses that kick into much brighter, whiter lights in the chorus. They feel like searchlights, and it gives this whole performance a MOOD
Een man in een hamster wheel is een garantie voor succes.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:15 schreef Niels93 het volgende:
Hmm, wat is de toegevoegde waarde van die prop als het niet beweegt of er niets mee gebeurt?
https://www.reddit.com/r/(...)als_day_4_live_blog/quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:01 schreef grazz het volgende:
Geen idee waar je de reddit link kunt vinden, dus iemand?
Verslagen door een boomerquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:23 schreef Dave het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)als_day_4_live_blog/
denk ik? maar ben ook maar een boomer he?
Nee. Het is een combinatie van Reddit + TikTok + Eurovision.tvquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar is er nergens een georganiseerder iets?
Oh halloquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een meer interessante blauwe outfit
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:15 schreef Niels93 het volgende:
Hmm, wat is de toegevoegde waarde van die prop als het niet beweegt of er niets mee gebeurt?
quote:It doesn’t move or spin or light up, but it does create a really powerful focal point on stage.
Podium verkleinen / aandacht naar één punt trekken, denk ik?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:15 schreef Niels93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |