Clipjes bekeken en Malta ziet er strak uit, maar blijft toch een soort van middelmatige Slo Mo kopie incl de obligate dance moves. Ze hebben er in ieder geval alles aan gedaan zo te zien en ben niet eens heel erg somber qua kwalificatie kansen.
Albanië vind dat lichtere blauw met zwart niet echt mooi, maar verder qua stijl okay op die flappen over d'r schoenen na. Had iets ordinairders verwacht. Performance heel erg statisch, en niet echt super gezongen. Komt nogal zwak over in dat filmpje
Griekenland erg streetwise. Best sober en eenvoudige outfit op zich, op d'r schoenen na. Maar het staat haar goed. Veel draaiende camera shots om haar heen en nogal heel erg drukke led afbeeldingen op de achtergrond. Denk dat het meer een tv gericht optreden is? Hoe dan ook gaat me dit never nooit een liefhebber van dit nummer maken
Zwitserland outfit vind ik dus echt niet mooi en leidt me persoonlijk alleen maar af. Het optreden met die schijf kan er super gelikt uitzien op TV, dus aan die veraf stukjes heb ik niet zoveel om echt een indruk te krijgen. Hoop alleen dat het teveel is. Ik bedoel het nummer is al heel veel, als je er ook nog bij gaat bewegen en er gebeurt heel veel op het scherm dan kan dat wel eens overkill worden. Wel hele mooie belichting trouwens
Tsjechië op zich wel een mooi pak met 2 uitsmijters die ze graag wil laten zien. Erg veel rood en zwart, nogal donker en somber. Zang klinkt erg zwak in dat filmpje. Zou hier niet blij mee zijn
Oostenrijk best een classy outfit voor haar doen. Zie Albanië. Optreden lijkt me vrij standaard voor zo'n nummer. Ziet er strak genoeg uit. Belichting is mooi bij die instrumentale stukjes. Zang is meh, maar dat wisten we al
Denemarken een klassiek pak. Misschien wat te ouwelijk voor haar leeftijd. Er is een dubbelganger die zand van haar schouders afschudt? Is dat led of een iets van een effect op het podium ofzo? Zo te zien verder zoals in de nationale finale. Zang kan beter denk ik
Armenië traditionele outfits, beetje saaiig misschien. Ik weet niet of een band setting hier een ideaal was, of misschien ook weer wel om het plezier te benadrukken. Komt op mij wel iets te statisch over zo, kan op beeld anders zijn. Nummer zelf vind ik inmiddels bloedirritant