quote:
Benfica-Ajax jaren 60.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:26 schreef Sabata het volgende:
Ende im Gelände. 0-3 eindstand, zie dat nog maar eens om te draaien
Maar Bochum is niet zo goed in scoren als ze niet thuis spelen dit seizoenquote:
Dat was toen een sensatie. Ajax stelde nog niks voor en Benfica was al jaren Europese top. Bochum en Dusseldorf zijn denk ik normaal gesproken gelijkwaardig. Zou wel mooi zijn Dusseldorf weer in de Bundesliga. Mooie traditions verein.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar Bochum is niet zo goed in scoren als ze niet thuis spelen dit seizoen
Dat is waarom ik het bier alvast koud heb gezet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was toen een sensatie. Ajax stelde nog niks voor en Benfica was al jaren Europese top. Bochum en Dusseldorf zijn denk ik normaal gesproken gelijkwaardig. Zou wel mooi zijn Dusseldorf weer in de Bundesliga. Mooie traditions verein.
Sankt Pauli is samen met Bayern m'n favoriet in Duitsland. En ik ben ooit op de Rehperbahn geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is waarom ik het bier alvast koud heb gezet.
Sankt Pauli én Düsseldorf weer terug.
Wordt de Bundesliga weer een echte traditions competitie.
Dan nog even die kutclubs als Rattenbal er uit en het is weer mooi
Ouwe hoerenlopertquote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sankt Pauli is samen met Bayern m'n favoriet in Duitsland. En ik ben ooit op de Rehperbahn geweest.
Het was in militaire dienst toen we twee weken in Duitsland bivakkeerden.quote:
Waarom willen mannen dat toch altijd mededelen...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sankt Pauli is samen met Bayern m'n favoriet in Duitsland. En ik ben ooit op de Rehperbahn geweest.
Dankjewel voor herhalen van wat ik eerder al aangaf.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Normaal is de relegation 1e tegen 2e Bundesliga een makkie voor de 1e Bundesliga club. Behalve wanneer het een relatief grotere 2e Bundesliga club is. Zo won Nürnberg ooit ook van Cottbus. Maar HSV-Greuther Fürth, Mönchengladbach-Bochum enzo zijn makkies. Maar nu vind ik het op papier ook een echt mogelijk voor Düsseldorf op voorhand hoor. Bochum is niet zo’n gevestigde naam en is bovendien de kwetsbaar door de afloop van de competitie. En dat blijkt ook, in zie ze dit niet meer omdraaien.
Ooh, sorry he, ik heb niet alles bijgelezenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dankjewel voor herhalen van wat ik eerder al aangaf.
Ahh. Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ooh, sorry he, ik heb niet alles bijgelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |