Jordy de Wijs dan? Hij heeft de looks van Jaap Stamquote:Op maandag 27 mei 2024 20:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Vincent Vermij naar de Bundesliga. Dat zag ik niet aankomen een paar jaar geleden.
Sterker, Vermeij hééft al in de Bundesliga gespeeld. Is een keer door coach Streich van Freiburg 2 naar Freiburg 1 gepromoveerd voor een paar weekends ivm blessures. Daarna echter naar Dusseldorf verhuisdquote:Op maandag 27 mei 2024 20:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Vincent Vermij naar de Bundesliga. Dat zag ik niet aankomen een paar jaar geleden.
Klopt.quote:
Oké, dit neem ik terug.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken, maar dit wordt niet meer spannend hoor.
Te spannend dit.quote:
Nee ik zet het bier terug.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik zou gewoon gaan zuipen nu @:Mickytjuh
Laat ik deze van @tong80 even naar voren halen. Bochum mist zojuist een reuzekans op de 0-4. Potztausendquote:
En Düsseldorf kreeg de penalty niet die ze verdiend haddenquote:Op maandag 27 mei 2024 22:19 schreef Sabata het volgende:
[..]
Laat ik deze van @:tong80 even naar voren halen. Bochum mist zojuist een reuzekans op de 0-4. Potztausend
Wat vind je leuk aan Fortuna? Echt een saaie kutclub met een dito stadion.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Düsseldorf kreeg de penalty niet die ze verdiend hadden
Ik vind de supporters van Bochum gemiddeld genomen super kut.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan Fortuna? Echt een saaie kutclub met een dito stadion.
Ik heb het 1e van Alemania nog tegen het eerste van Union zien voetballen.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb Fortuna Düsseldorf nog tegen het tweede van Alemannia Aachen zien spelen, haha. Kun je nagaan hoe snel het kan gaan in voetbal.
Dat is toch wel ca. 20 jaar geleden?quote:Op maandag 27 mei 2024 22:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb Fortuna Düsseldorf nog tegen het tweede van Alemannia Aachen zien spelen, haha. Kun je nagaan hoe snel het kan gaan in voetbal.
Dat is wel oprecht een probleemquote:Op maandag 27 mei 2024 22:45 schreef Sabata het volgende:
drama in het stadion. speaker meldt dat het bier op is 😱
Duitsers en hun bieractquote:Op maandag 27 mei 2024 22:45 schreef Sabata het volgende:
drama in het stadion. speaker meldt dat het bier op is 😱
Eigenlijk is het Pilsquote:
nope maar kastenmeier ook nietquote:Op maandag 27 mei 2024 23:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan Luthe tegenwoordig wel penaltys stoppen?
hij schijnt normaal de captain te zijnquote:Op maandag 27 mei 2024 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom laat DD die verdediger die amper speelde de eerste pingel nemen
Krijgen vanaf komend seizoen een nieuwe. Dacht 15.000 man en dan ook nog 2e bundesligaquote:Op maandag 27 mei 2024 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Münster goden. Heerlijk stadionnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |