Een mooie wwwwwquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:26 schreef Sabata het volgende:
Nee, Wehen Wiesbaden Weent Wrange tranen. Der Jahn is volgend seizoen 2. Liga club
Dit nummer is het enige goede aan VFLquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Fortuna![]()
![]()
![]()
Na de 1-0 voor Bochum, dacht ik even zou het nog spannend worden? Nee dat zal wel niet.
Niet verder gekeken en de wedstrijd eigenlijk ook vergeten tot ik gisteren de eindstand hoorde.
[..]
Ik ga in december weer een wedstrijd van Bayern bezoeken. Ik gok op ontslag voor 29 november.quote:
Snap eerlijk gezegd niet hoe je bij Vinnie uitkomt. Ook al hebben er daarvoor natuurlijk al 48 trainers nee gezegd. Ook best apart natuurlijk.quote:
Ik vind het geen verkeerde keuze. Als persoon mag ik hem wel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd niet hoe je bij Vinnie uitkomt. Ook al hebben er daarvoor natuurlijk al 48 trainers nee gezegd. Ook best apart natuurlijk.
Mooi stukje over Union gelezen vanmiddag in "de Staantribune"quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou, ik ga denk ik niet naar de eerste ronde van de Dfb Pokal.
Greifswalder FC tegen Union Berlin.
Dat is best een eindje kachelen
Tip: in de webshop van datzelfde staantribune het boek ‘een Nederlander verklaart Union Berlin’quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi stukje over Union gelezen vanmiddag in "de Staantribune"
Ik zag de advertentie. Ik snap nu ook beter de fanschap.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tip: in de webshop van datzelfde staantribune het boek ‘een Nederlander verklaart Union Berlin’
Heb ik even uitgeleend. Daarna kan Tong80 hem gewoon lenenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tip: in de webshop van datzelfde staantribune het boek ‘een Nederlander verklaart Union Berlin’
8-0 hoort thuis bij een oefenwedstrijd en niet bij een strijd om promotie.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:53 schreef Mickytjuh het volgende:
https://www.facebook.com/(...)tid=rS40aB7S9Ucbxw6v
Voor de mensen die het zich afvroegen, ruim 18 duizend bezoekers trok de wedstrijd van de dames van Union Berlin, in de strijd om te promoveren naar de 2de Bundesliga.
De supporters hebben voor een record gezorgd!
Nadat Union Berlin de eerste Bundesliga club was met een vrouw in het trainersteam, hebben ze nu ook het record aan bezoekers van een dameswedstrijd.
1. Het damesteam van FC Union Berlin versloeg zondagmiddag SV Henstedt-Ulzburg met 8-0 voor ruim 18.000 fans in de Alte Försterei op een prachtige dag voor het damesvoetbal in de stad die hun plaats in de 2e zo goed als heeft bevestigd.
Sarah Abu Sabbah maakte een hattrick en kreeg op het scoreformulier gezelschap van Pia Metzker, Dina Orschmann met twee mooie goals, Lisa Heiseler en Lisa Görsdorf.
Paar dagen geleden:quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:27 schreef tong80 het volgende:
Trainer Edin Terzic vertrekt ondanks het bereiken van de Champions League-finale afgelopen seizoen per direct bij Borussia Dortmund. De 41-jarige Duitser heeft volgens de club gevraagd zijn contract te verscheuren en daar heeft de nummer 5 van de Bundesliga afgelopen seizoen mee ingestemd.
Sportredactie 13-06-24, 13:17 Laatste update: 13:22
Terzic dacht in het seizoen 2022/2023 kampioen te worden met Dortmund, maar dat ging op de laatste speeldag nog mis. Begin deze maand verloor Dortmund de Champions League-finale van Real Madrid (2-0).
https://www.ad.nl/buitenl(...)a-dortmund~a18f9408/
Benieuwd naar de reden.
Maar Hummels vertrekt toch ook?quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Paar dagen geleden:
[BILD] Mats Hummels’ departure from Dortmund is almost a done deal! It's because Hummels received less & less supporters among the bosses for months. The main reason is the lasting disrupted relationship between him & Edin Terzić, now irreparable. Internally, it’s said: Hummels or Terzić must go.
🐍🐍🐍
Ja dat werd later bekend. Hummels schijnt niet de enige te zijn geweest die kritiek had. Maar goed, ik vond het gewoon grappig. Behalve de CL finale halen waren de prestaties natuurlijk niet best.quote:
Open jij het nieuwe topic ?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:52 schreef Sabata het volgende:
Kicker suggereerde dat het nieuwe bestuur (waaronder ene Sven M. ) niet was opgezet met de manier waarop Terziç met clubiconen als Hummels en Reus omging. De een had al besloten te stoppen, de ander vertrekt, men vond dat blijkbaar Terziç zijn schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |