Wat een bullshitquote:Op zondag 28 april 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afmaken is ook overdreven. Ligt er volledig aan hoe erg hij door de mand zou vallen. Vind ik bij Wieffer erg lastig in te schatten, maar ik zou het verstandiger vinden als ie niet zo'n grote stap zou zetten.
quote:Op zondag 28 april 2024 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat Don Kloesoe nu denkt "Wat zou van Geel doen?" en dat hij dan precies het tegenovergestelde doet.
don't mind itquote:User
Welke trainer zou Martin van Geel waarschijnlijk aanstellen bij Feyenoord als vervanger van Arne Slot? En welke trainer is daar het tegenovergestelde van?
ChatGPT
Martin van Geel heeft in het verleden laten zien dat hij de voorkeur geeft aan Nederlandse trainers met ervaring in de Eredivisie. Een mogelijke vervanger voor Arne Slot zou iemand kunnen zijn zoals Dick Advocaat, aangezien Advocaat een ervaren Nederlandse trainer is met een uitgebreide staat van dienst in zowel binnen- als buitenland.
Als we kijken naar het tegenovergestelde van Dick Advocaat, zou dat een trainer kunnen zijn met een meer experimentele benadering, wellicht een buitenlandse coach met een sterke nadruk op tactiek en modern voetbal. Een voorbeeld zou Marcelo Bielsa kunnen zijn, bekend om zijn intense focus op tactiek en zijn unieke speelstijl. Bielsa's aanpak staat vaak haaks op de meer traditionele Nederlandse benadering van het spel, wat hem een interessante tegenpool zou maken.
In tegenstelling tot die gasten ben ik een toevoeging. Ik zorg er voor dat jullie niet gaan zweven.quote:Op zondag 28 april 2024 16:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Raar maar hoor. Maar dat vind ik net zo goed van Feyenoorders die provocerend in het Ajax topic posten. Ik bedoel hoe oud zijn we nou.
Dat is nu Danilo?quote:Op maandag 29 april 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
DessersGOD. Leuk voor die jongen, tijdje terug beschouwden ze dat nog als de slechtste aankoop ooit.
Nee dat ventje van Utrecht die in deze lollercompetitie wel aan de lopende band scoort.quote:
Op de forumpjes werd er geklaagd dat Dessers zo snel mogelijk vervangen moest worden door Danilo.quote:Op maandag 29 april 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
DessersGOD. Leuk voor die jongen, tijdje terug beschouwden ze dat nog als de slechtste aankoop ooit.
Robin van Persie gaat als trainer een ongekend succes wordenquote:Op maandag 29 april 2024 09:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Robin van Persie acteert een professionele voetbaltrainer.
- Lokale_Notabele, forum.fok.nl, 29-4-2024
Mensen die Pusic willen begrijp ik niet zo. Gevalletje assistent, faalde ook hopeloos bij Twente.quote:Op maandag 29 april 2024 11:05 schreef Kerftminister het volgende:
Ik wil Pusic of een buitenlander. En aangezien Pusic in Mostar geboren is betekent dat, dat ik gewoon een buitenlandse trainer wil.
Wie wil jij eigenlijk wel?quote:Op maandag 29 april 2024 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Pusic willen begrijp ik niet zo. Gevalletje assistent, faalde ook hopeloos bij Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |