Nee dat ventje van Utrecht die in deze lollercompetitie wel aan de lopende band scoort.quote:
Op de forumpjes werd er geklaagd dat Dessers zo snel mogelijk vervangen moest worden door Danilo.quote:Op maandag 29 april 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
DessersGOD. Leuk voor die jongen, tijdje terug beschouwden ze dat nog als de slechtste aankoop ooit.
Robin van Persie gaat als trainer een ongekend succes wordenquote:Op maandag 29 april 2024 09:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Robin van Persie acteert een professionele voetbaltrainer.
- Lokale_Notabele, forum.fok.nl, 29-4-2024
Mensen die Pusic willen begrijp ik niet zo. Gevalletje assistent, faalde ook hopeloos bij Twente.quote:Op maandag 29 april 2024 11:05 schreef Kerftminister het volgende:
Ik wil Pusic of een buitenlander. En aangezien Pusic in Mostar geboren is betekent dat, dat ik gewoon een buitenlandse trainer wil.
Wie wil jij eigenlijk wel?quote:Op maandag 29 april 2024 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Pusic willen begrijp ik niet zo. Gevalletje assistent, faalde ook hopeloos bij Twente.
Werd toch kampioen bij Twente?quote:Op maandag 29 april 2024 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Pusic willen begrijp ik niet zo. Gevalletje assistent, faalde ook hopeloos bij Twente.
Schreuder had misschien wel gekund in dezelfde situatie als waar Slot mee begon, nu is er wel meteen prestatiedruk.quote:Op maandag 29 april 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Mckenna, Rydstrom of Schreuder (die andere)
Ik denk dat Schreuder helemaal niet gefaald heeft bij ajaxquote:Op maandag 29 april 2024 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schreuder had misschien wel gekund in dezelfde situatie als waar Slot mee begon, nu is er wel meteen prestatiedruk.
Dat was toch die gekke brit met zijn tegeltjeswijsheden? Ik vind Pusic veel te driftig voor een hoofdcoach, als de assistent een keer rood krijgt maakt dat niet zo heel veel uit maar voor een trainer is dat een ander geval...quote:
Het gaat om zijn broertje, Klaas.quote:Op maandag 29 april 2024 11:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat Schreuder helemaal niet gefaald heeft bij ajax
kijk wat er daarna is gebeurd met nog 3 andere trainers
Eens. Feyenoord moet vol voor Alfred Schreuder gaan.quote:Op maandag 29 april 2024 11:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat Schreuder helemaal niet gefaald heeft bij ajax
kijk wat er daarna is gebeurd met nog 3 andere trainers
ja dat snap ikquote:
misschien moeten we ook voor die potter gaat met zijn toverstaf en zijn ontslagvergoeding van 68 miljoenquote:Op maandag 29 april 2024 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord moet vol voor Alfred Schreuder gaan.
Om druk bij hem weg te nemen zou ik hem ook een 10jarig contract aanbieden.
Ik doelde op dat KKD jaar.quote:Op maandag 29 april 2024 11:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat was toch die gekke brit met zijn tegeltjeswijsheden? Ik vind Pusic veel te driftig voor een hoofdcoach, als de assistent een keer rood krijgt maakt dat niet zo heel veel uit maar voor een trainer is dat een ander geval...
Ik denk dat gedoeld wordt op het kampioenschap in de KKDquote:Op maandag 29 april 2024 11:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat was toch die gekke brit met zijn tegeltjeswijsheden? Ik vind Pusic veel te driftig voor een hoofdcoach, als de assistent een keer rood krijgt maakt dat niet zo heel veel uit maar voor een trainer is dat een ander geval...
Ik hoef geen trainer die ontslagen is bij Chelsea in een seizoen dat zij 12e zijn geworden.quote:Op maandag 29 april 2024 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien moeten we ook voor die potter gaat met zijn toverstaf en zijn ontslagvergoeding van 68 miljoen
ik denk dat potter liever bij feyenoord wil instappen dan bij 020...
Uit alle verhalen die ik over die vent hoor is dat ook een totale mislukkelingquote:Op maandag 29 april 2024 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien moeten we ook voor die potter gaat met zijn toverstaf en zijn ontslagvergoeding van 68 miljoen
ik denk dat potter liever bij feyenoord wil instappen dan bij 020...
Het was eerder een prestatie geweest als hij niet was gepromoveerd dat jaar, en zelfs toen ontslagen vanwege betonvoetbal.quote:
Er is geen weg meer terug voor ajaxquote:Op maandag 29 april 2024 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uit alle verhalen die ik over die vent hoor is dat ook een totale mislukkeling
Dus prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |