Met Fok! erbij vind ik die intocht wel leuk, anders nietquote:
Laten we eerlijk zijn, er is ook weinig verschil met de intocht van sinterklaas. Het is allebei redelijk belachelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:52 schreef RipCity het volgende:
Maar even he... De NOS doet net alsof ze het sinterklaasjournaal zijn of dat Nederlandse kijkers een stel 12-jarige debielen zijn.
Niet zo gek want Emmenaar van het jaar haha. Jannes gaat later op de route zingen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:51 schreef H_T het volgende:
Potverdorie, ze hebben DE Elvis Presley van Emmen weten te strikken!
Jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:52 schreef RipCity het volgende:
Maar even he... De NOS doet net alsof ze het sinterklaasjournaal zijn of dat Nederlandse kijkers een stel 12-jarige debielen zijn.
Enigszins teleurgesteld dat hij geen Emmer van het jaar isquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet zo gek want Emmenaar van het jaar haha. Jannes gaat later op de route zingen.
Die van de Jumbo is beste getest met een 8.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zit klaar met oranje tompouce en kopje thee met honing
Ik heb die van de AH, die supermarkt zit hier om de hoekquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die van de Jumbo is beste getest met een 8.
Dekaplus kreeg een 4.
Die kreeg een 6+, dacht ik.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb die van de AH, die supermarkt zit hier om de hoek
Ik dacht dat niemand op het balkon mocht staan tijdens de route.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:57 schreef H_T het volgende:
Lekker pilsdrinkende jeugd op het balkon gespot in de uitzending
Niet in Emmenquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:58 schreef H_T het volgende:
'Belangrijkste vraag vandaag: waar is het feestje?'
Daar hebben een stuk of acht jongeren dan geen boodschap aanquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat niemand op het balkon mocht staan tijdens de route.
Genoeg denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:01 schreef JohnBercow het volgende:
Zijn er in Emmen nog wat leuke pandjes te koop voor de Vastgoedprins?
Alles voor Eurovision marketing @Greysquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:01 schreef Ama het volgende:
Bouke zijn pak doet me beetje denken aan Joost Klein zijn pak haha.
Daarvoor kijk ikquote:
Met de W van Willemquote:
40-45 jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:04 schreef Slobeend het volgende:
45 bezoekers in Emmen vandaag, hoorden jullie dat ook?
Stond zojuist op station Emmen, op een paar in het oranje geklede gekken na wat het net zo dood als normaalquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:04 schreef Slobeend het volgende:
45 bezoekers in Emmen vandaag, hoorden jullie dat ook?
ff buigen, jullie ook voor je tv, respect he aan de koning.quote:
Ja er is veel geld ingestoken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:06 schreef RipCity het volgende:
Wel 4dubbele beveiliging dit jaar zeg. Veel meer dan normaal
Normaal kan dat niet eens maar ze hebben de bushalte gesloopt denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Alles langs 255cm + spiegels breedte
quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Prins Bril is ook mee, om voor dat pandjes te kijken.
Ok. Ken de situatie nietquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Normaal kan dat niet eens maar ze hebben de bushalte gesloopt denk ik.
Die wenkies bijna net zo irritant als die van die Gravinfluencer. Geeft haar constante bitchfacequote:Op zaterdag 27 april 2024 11:07 schreef roos94 het volgende:
Alexia heeft van de drie wel alle mooie genen gejat van haar zusjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Welke is dat van de drie?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:07 schreef roos94 het volgende:
Maar eloise heeft ook echt een rotkop. Sorry.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die wenkies bijna net zo irritant als die van die Gravinfluencer. Geeft haar constante bitchface
Ariane begint best een mooie vrouw te worden, beter dan haar zussen...quote:
De jongste is ook wel een mooi meisje.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:07 schreef roos94 het volgende:
Goed opgedroogd ja.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ariane begint best een mooie vrouw te worden, beter dan haar zussen...![]()
Ze heeft ook wat raar groen op haar hoofdquote:
Als zij troonopvolgster zou zijn was de populariteit van het Koningshuis waarschijnlijk wel wat hoger geweest, denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:07 schreef roos94 het volgende:
Alles beter dan Jannesquote:
Is ze trans?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:09 schreef RipCity het volgende:
Amalia krijg je altijd een beetje NikkieTutorials vibes bij
Denk je Emmen, dan denk je Elvisquote:
ik vind dat ze dat toch leuk doen...... Nouja ff kijken en nu?quote:
Willem wordt oud zeg.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:10 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Ariane, Amalia, Willem, Maxima, Alexia.
Die kan je later wel echt heel dik verkopenquote:
ah Marianne en Alexia dus aan zijkanten...quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:10 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt, dit wist ik nog niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:10 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Doorgeven aan de hofhoudingquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:13 schreef RipCity het volgende:
Wat moet wimlex met doosje chocola van 3 euro van de Appie
100% weggegooid naderhand. Voor je 't weet zijn ze vergiftigd.quote:
Ariane vind ik wel de knapste.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:10 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Marianne?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
ah Marianne en Alexia dus aan zijkanten...
tja ze worden snel oud he
Dat is toch rapquote:
Constantijn en Laurentien zijn er.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mis ik Constantijn, Laurentien en Mabel?
Nee zijn er wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
DIE LANGE!quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
En Eloise is te druk met gravinfluencen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:16 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Constantijn en Laurentien zijn er.
Mabel is er volgens mij nooit. Die is druk met aandelen Adyen
Yirumaquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh god ik hoor Amelie op een piano.
Die is in NY op stage (ja ik haat dat ik dat weet).quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
En Eloise is te druk met gravinfluencen.
Eloise is toch geen lid?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen van de kinderen van de neven van Willem is erbij.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welnee, Alexia is met afstand de knapste.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ariane begint best een mooie vrouw te worden, beter dan haar zussen...![]()
die grafmuziek is volgens mij van de NOSquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is dit muziekje van de nos of wordt het daar gespeeld?
Dat zou knapper zijnquote:
Eigenlijk is Amalia dus het minst goed gelukt. Zoiets als de eerste pannenkoek.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:18 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Welnee, Alexia is met afstand de knapste.
Ariane had vroeger wel zo'n down syndroom gezicht, dat is grotendeels verdwenen.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:18 schreef Arcee het volgende:
Ariane is wel de langste van het stel, niet?
Op hakken wel, zonder hakken gewoon WA.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:18 schreef Arcee het volgende:
zat ik me dus ook af te vragen, ik gok toch bandje?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is dit muziekje van de nos of wordt het daar gespeeld?
Of de hoogste hakken aan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:18 schreef Arcee het volgende:
gehehehe zelfde opgevallen als mij dus, naja. LOL voor wie t zag.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:21 schreef JohnBercow het volgende:
Ja ik zou hier ook van moeten huilen.
Natuurlijk nietquote:
Alexia heeft de genes van haar moeder. Haar zussen beide meer van Willem.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:20 schreef FvanS het volgende:
Ik begin steeds minder te geloven dat Alexia van Alexander is. Zit totaal niets van hem in.
Zijne Majesteit voor jouquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:22 schreef RipCity het volgende:
Haha wimlex wil die dragqueen niet aankijken en heel snel weg
GMTAquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:23 schreef PeterKelder het volgende:
Het verplichte dansgroepje mag hun ding ook weer doen
Heerlijk met kromme tenen kijken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:23 schreef TommyL0204 het volgende:
Elk jaar ook een cringefest he, en toch elk jaar weer kijken
Ik wacht op de lokale specialiteitquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:23 schreef PeterKelder het volgende:
Het verplichte dansgroepje mag hun ding ook weer doen
Vreselijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:24 schreef Arcee het volgende:
Ik vind deze hele optocht awkward as fuck.
Geen idee. ze keek naar een modeshow, wellicht vond ze het niks.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Waarom moest Maxima huilen? Amalia is wel een schat denk ik. Zo'n zorgzaam persoon.
Denk hooikoorts, ik loop ook continu te tranen nu buiten.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Waarom moest Maxima huilen? Amalia is wel een schat denk ik. Zo'n zorgzaam persoon.
tja je weet gewoon al dat die hele koninklijke familie denkt, laat dit thank god zsm maar weer voorbij zijn,quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:24 schreef Arcee het volgende:
Ik vind deze hele optocht awkward as fuck.
Kosterworst of een rare koek kan natuurlijk ookquote:
100%quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:25 schreef littlemindy het volgende:
Zouden die meiden nou ook niet denken: Hoe lang duurt dit nog?
quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:25 schreef FvanS het volgende:
[..]
Geen idee. ze keek naar een modeshow, wellicht vond ze het niks.
jaaa heeerlijk om dat soort momenten te zienquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:26 schreef PeterKelder het volgende:
"Bent u hier als eens geweest?"
- "Zeker!" *pijnlijke stilte*![]()
Oranje tompouce, dusquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht Willem pakt er 5 voor zichzelf
ja toch wel vind ik het elke keer weer grappig.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:27 schreef Solotovski het volgende:
Het is ook allemaal zo kneuterig
Mooie televisie
Vind ik niet tellenquote:
https://www.rtl.nl/boulev(...)gin-maxima-en-koningquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:27 schreef TommyL0204 het volgende:
Och wat mis ik Lucky tv. Nu al 10 mooie momenten daarvoor geweest
quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had die tompoucen gewoon in het publiek gegooid
„Vangen!“quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had die tompoucen gewoon in het publiek gegooid
Straks het obligate koekhappen nogquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:29 schreef Breekfast het volgende:
Het is ook echt elk jaar weer hetzelfde: dans-acts, sport demonstraties... er moet toch wel een keer wat anders te verzinnen zijn?
Wc werpenquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:29 schreef Breekfast het volgende:
Het is ook echt elk jaar weer hetzelfde: dans-acts, sport demonstraties... er moet toch wel een keer wat anders te verzinnen zijn?
ja zit ik ook op te wachtenquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:29 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Straks het obligate koekhappen nog
Sjoelen komt nogquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:29 schreef Breekfast het volgende:
Boris Dietrich?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:30 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand Amalia nog gaat vragen of ze inderdaad wat met die Boris heeft.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:30 schreef RipCity het volgende:
Zit die man in het blauw aan de diarree?
yup tijd voor peukjequote:Op zaterdag 27 april 2024 11:30 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, ze gaan nu een paar minuten babbelen met de lokale organisaties. Effe doen alsof het hun boeit
WC's gooien bijvoorbeeld. Gek dat dat nooit is teruggekeerd op het programmaquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:29 schreef Breekfast het volgende:
Oranje tompouce valt verkeerdquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:30 schreef RipCity het volgende:
Zit die man in het blauw aan de diarree?
Ook leuk voor WimLex zelf!quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:30 schreef FvanS het volgende:
Tof initiatief, nu kunnen FOK!kers ook eens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |