Zijne Majesteit voor jouquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:22 schreef RipCity het volgende:
Haha wimlex wil die dragqueen niet aankijken en heel snel weg
GMTAquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:23 schreef PeterKelder het volgende:
Het verplichte dansgroepje mag hun ding ook weer doen
Heerlijk met kromme tenen kijken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:23 schreef TommyL0204 het volgende:
Elk jaar ook een cringefest he, en toch elk jaar weer kijken
Ik wacht op de lokale specialiteitquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:23 schreef PeterKelder het volgende:
Het verplichte dansgroepje mag hun ding ook weer doen
Vreselijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:24 schreef Arcee het volgende:
Ik vind deze hele optocht awkward as fuck.
Geen idee. ze keek naar een modeshow, wellicht vond ze het niks.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Waarom moest Maxima huilen? Amalia is wel een schat denk ik. Zo'n zorgzaam persoon.
Denk hooikoorts, ik loop ook continu te tranen nu buiten.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Waarom moest Maxima huilen? Amalia is wel een schat denk ik. Zo'n zorgzaam persoon.
tja je weet gewoon al dat die hele koninklijke familie denkt, laat dit thank god zsm maar weer voorbij zijn,quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:24 schreef Arcee het volgende:
Ik vind deze hele optocht awkward as fuck.
Kosterworst of een rare koek kan natuurlijk ookquote:
100%quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:25 schreef littlemindy het volgende:
Zouden die meiden nou ook niet denken: Hoe lang duurt dit nog?
quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:25 schreef FvanS het volgende:
[..]
Geen idee. ze keek naar een modeshow, wellicht vond ze het niks.
jaaa heeerlijk om dat soort momenten te zienquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:26 schreef PeterKelder het volgende:
"Bent u hier als eens geweest?"
- "Zeker!" *pijnlijke stilte*![]()
Oranje tompouce, dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |