SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 09-05-2024 06:20:52 ]Hotapnyc
Terecht wel, ik vond hun act leuker dan die van de vossen (?). Daar deed de helft nmm niet mee. Of ze beter waren dan K3? Meer gelijk spel.quote:
verrek ja, een behoorlijk deel niet te lezenquote:Op maandag 29 april 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zouden ze weg hebben moeten blurren? Zie cap van de mail die Robert stuurde, de blur gaat ook over de randen van het scherm heen. Keek net even terug, je ziet dat de muiscursor ook onder de blur verdwijnt.
edit: lijkt bij de mail van Beau ook het geval, alleen daar wat beter gedaan. Beide mails hebben als titel een 'Re:'. Denk dat ze niet willen dat we het script hun reactie lezen?
Ja joh, die jureerbare opdrachten zijn zeer kut en hartstikke nep allemaal. Tot nu is alleen Rudolph van Veen oprecht geweest in zijn beoordeling.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:47 schreef Giggio het volgende:
wat een F*k uitslag van die playbackshow
de vossen hadden de 0 moeten hebben, Edu en John deden amper iets of niets
Weggooien was het juiste geweest.. maar dan verstoppen nee dat niet dusquote:Op maandag 29 april 2024 23:10 schreef Soury het volgende:
Als Robert gewoon eerlijk was geweest was het allemaal niet zo'n drama geweest. Beau heeft het hem gevraagd en daar loog hij glashard over. Ik snap dan wel dat het een principe kwestie gaat worden. Robert heeft dat bewust gedaan en hij zag het niet als vuil anders kon het wel in de vuilnisbak ipv bovenop de keukenkastjes. Rare snuiter
Ja, nee, dat snap ik nadat ze alles heeft teruggekeken en haar familie haar alles verteld heeft over Beau.quote:Op zondag 28 april 2024 18:00 schreef spapaars het volgende:
Melanie schenkt klare wijn over status met Beau.
https://lovereality.nl/me(...)ver-status-met-beau/
Nee hoor. Niks geen principekwestie. Beau was op zoek naar meer bewijs. Zijn besluit stond al vast, want hij is een schijnheilige, kleinzerige matennaaier.quote:Op maandag 29 april 2024 23:10 schreef Soury het volgende:
Als Robert gewoon eerlijk was geweest was het allemaal niet zo'n drama geweest. Beau heeft het hem gevraagd en daar loog hij glashard over. Ik snap dan wel dat het een principe kwestie gaat worden.
Nooit uitgezonden? Ik baal daar van hoor, we zien zoveel niet zonder streams!quote:
Arme Co wordt hier gewoon even vals beschuldigtquote:Op maandag 29 april 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herhaal.. 'Wat een gedoe'
Ja, is de eerdere correspondentie tussen de teams en de febo. In een eerdere aflevering (weet niet meer welke) was het niet geblurred en zag je de berichten van de febo. Maar dat ging over knullige dingen zoals het bevestigen van de kleding die ze moesten dragen tijdens een spel enz.quote:Op maandag 29 april 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zouden ze weg hebben moeten blurren? Zie cap van de mail die Robert stuurde, de blur gaat ook over de randen van het scherm heen. Keek net even terug, je ziet dat de muiscursor ook onder de blur verdwijnt.
edit: lijkt bij de mail van Beau ook het geval, alleen daar wat beter gedaan. Beide mails hebben als titel een 'Re:'. Denk dat ze niet willen dat we het script hun reactie lezen?
Gerrit is zijn Utopia training niet vergeten. Hij maakte er een mooie show van met liegbeest Robertquote:Op maandag 29 april 2024 22:00 schreef freaky40 het volgende:
Nieuw verhaallijntje incoming; Gerrit en Kaine. Verder wel weer een leuke aflevering met veel soap verhaallijntjes, dat vind ik toch leuker dan al die spellen; het samenleving aspect in deze show.
Wát? Of was dat voor die chocoladereep? Want ik vond het raar dat ze daarvoor geen gele kaarten uitdelen. Maar zal wel niet, anders hadden Robert en Sam er nu twee (wat vooral voor Robert ook gemoeten had) en waren zij nu thuis.quote:
Serena: eens!quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:52 schreef TowtjeMar het volgende:
Blijft Ed nou toch in het programma als hij deze maand niet wint? Niet het idee dat ik iets gemist heb, natuurlijk de streams; maar hij zei het nog “ik stop altijd te laat”
Vind dat febo zijn dochter de kans moet geven zijn plek in te nemen, komt ze verrassend langs, mogen ze een uurtje overleggen. Weer iets nieuws voor in de aflevering!
Serena mag deze cycle winnen van mij. Ik gun haar veel beter dan in dit programma blijven zitten. Het is me overduidelijk dat zij het gewoon 100% verdient.
Kainé en Jonathan gun ik het ook, maar ik zie het voor hen niet gebeuren met de huidige dynamiek.
De febo en ik zien Sam, wiens enthousiasme over Bo afdroop in teleurstelling en zich nu in lijn met de ‘minder mooie’ ex voelt staan. Ik ga Bo steeds beter begrijpen, toch moeten hij en anderen de testo niet als excuus gaan gebruiken. Dat bank moment met Chelsea blijft hatelijk
Goed voor een ingewikkelde uitdaging Taalquote:Op woensdag 1 mei 2024 16:29 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
*Lodewijk
Zelfde aantal letters, hahahaha
Waaruit blijkt dat?quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:52 schreef TowtjeMar het volgende:
Serena mag deze cycle winnen van mij. Ik gun haar veel beter dan in dit programma blijven zitten. Het is me overduidelijk dat zij het gewoon 100% verdient.
Hmhm. Ik snap je punten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat?
Ik vind het maar een lompe hork die ook glashard kan liegen en meedoet met het verstoppen van andermans spullen. Toen Rick meerdere malen vroeg waar zijn waterfles was, bleef ze gewoon liegen in zijn gezicht. Ze bespringt mensen ook zomaar. Lodewijk had nog net geen liesbreuk opgelopen. Oké, dit laatste was een grapje, maar de rest meen ik wel. Bovendien zeurt ze net als Mary vaak over eten als het wat minder gaat qua punten en wordt een luxe maaltijd met een laatste plaats in de ranking belangrijker geacht dan een simpele maaltijd met een hogere ranking.
Ik moet wel zeggen dat als ik een ranking moet maken er nog wel heel veel onder Serena staan, maar ze zit niet in mijn top 3 gunfactor om deze cyclus met 100.000 naar huis te gaan.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:52 schreef TowtjeMar het volgende:
ja joh, die jeugd van tegenwoordig denken dat ze alles maar kunnen manifesteren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe durft ze, beetje zitten manifesteren
Slaat echt nergens op om hem voor het blok te zetten: nu weg of definitief blijven. De meest logische oplossing is nog een dag of 2 blijven om de finale mee te kunnen maken.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Soms wil je dat sommige deelnemers het geld pakken, dan zijn ze er tenminste uit. Dat is het rottige aan dit format, het komt zelden voor dat je iemand de hoofdprijs gunt elke maand, Erik vorige maand was de eerste eigenlijk. Nu mag die Beau of Sam opdonderen.
John wordt wel voor het blok gezet hoor, vertrekken definitief of blijven, geen tussenoplossing mogelijk deze keer, en uiteraard zien we dat morgen want zo maken we TV....Vraag me wel af of dit niet te overzien was, er is toch ook een moeder die voor zijn zoon kan zorgen, waarom moet hij daar zijn. Als dat al tricky was vooraf hij daar in stapte had ik me niet opgegeven. Vind John wel een leuke deelnemer, maakt wel TV
Tooske deed het wel aardig, maar een beetje te...veel...pauzes...tussen..haar...speluitleg.
Ik vroeg me ook al af waar dat woord op sloeg....volgens mij bedoelden ze imagineren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja joh, die jeugd van tegenwoordig denken dat ze alles maar kunnen manifesteren.
Manifesteren is een heel hip woord tegenwoordig. Om van te kotsen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 02:17 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar dat woord op sloeg....volgens mij bedoelden ze imagineren.
Wel triest dat ze daar met z'n allen niet op kunnen komen.
Zolang mensen het blijven terugkijken komt het goed. Iedereen weet dat je niet thuisblijft om 19:45 uur op een zomerdag voor een reality programma...quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:45 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 11,5 Kijkcijfer: 513.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 22
Lineaire kijkcijfers van gisterenavond: 373.000 kijkers, je ziet gelijk dat mooi weer effect heeft. Dat wordt nog wat in de zomermaanden en met een sportzomer voor de boeg......
Volgende TT moet zijn.. “Waar we verder manifesteren”quote:Op donderdag 2 mei 2024 03:00 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Manifesteren is een heel hip woord tegenwoordig. Om van te kotsen.
We zitten op nummertje 86. Eer het topic vol is, zijn we dat woord, hopelijk, allang vergeten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:46 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Volgende TT moet zijn.. “Waar we verder manifesteren”
Er moet iemand TV blijven maken nu John weg is, en Mary doet dat met verve, een waar 'RLS' talentje van de Febo op haar leeftijd nog.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:05 schreef Charmian het volgende:
Oeh Davey gaat vanavond uit z'n panty tegen zuigende mary.
Voor sommigen is het puur een soort dansje met drukke armen in de lucht, voor anderen het publiceren van een E-book. En Chelsea bedoelde denk ik timing tijdens de opdracht…? Heel apart hoe hij daarop los gingquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:27 schreef Soury het volgende:
Wat wordt er dan bedoeld met "manifesteren"? Omdat Bo er ook boos om werd.
Ik kots haar er zo langzamerhand uit met d'r 'het is maar een spel' en gezuig. Oprotten met dat mens.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er moet iemand TV blijven maken nu John weg is, en Mary doet dat met verve, een waar 'RLS' talentje van de Febo op haar leeftijd nog.
Modewoordje voor zoiets als 'als je iets in gedachten maar vaak genoeg laat gebeuren heb je kans dat het ook echt gebeurt'..quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:27 schreef Soury het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:27 schreef Soury het volgende:
Manifesteren is het realiseren van een doel. Gewoonlijk door het te visualiseren, maar kan ook door het te noteren, een afbeelding op een moodboard te pinnen, of door eraan te denken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:33 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Voor sommigen is het puur een soort dansje met drukke armen in de lucht, voor anderen het publiceren van een E-book. En Chelsea bedoelde denk ik timing tijdens de opdracht…? Heel apart hoe hij daarop los ging
Manifestaties… Velen jongeren willen ze zo graag, vooral het succes en geld dat het kan opleveren.. Tactische productiviteit is nodig, al is het via clickbait of clout. Ze weten het en toch is er geen manifestatie zonder focus én motivatie.
Ik zie het bij vele vrienden. Heb respect voor consistente content creators en creatievelingen die doorzetten. Zal bijzonder, maar niet onmogelijk moeten zijn er een voor de volgende cyclus te vinden.
Klopt, zo kan je het ook benaderen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:32 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Manifesteren is het realiseren van een doel. Gewoonlijk door het te visualiseren, maar kan ook door het te noteren, een afbeelding op een moodboard te pinnen, of door eraan te denken.
Je probeert een bepaald doel bewust aan te trekken
In dit geval probeerde Chelsey aan te trekken dat team Haaien (?) zou winnen.
Bo is kinderachtig en overcompenserend, dus die stelt zich aan. Stoer en kwaad in het bijzijn van anderen. Onzeker lachend en oogcontact vermijdend als Chelsea naast m staat.
Wat meer onenigheid en relatieproblematiek werkt wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 3,2 Marktaandeel: 12,6 Kijkcijfer: 528.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 16. Volgens mij zijn de cijfers nog nooit zo hoog geweest, zeker qua marktaandeel niet.![]()
Lineaire kijkcijfers lijken ook weer wat op te krabbelen want het werd weer wat slechter weer gisterenavond, 440.000 kijkers. Heeft dus echt wel invloed. De komende afleveringen de knok outs en finale dus ik denk dat de stijgende trend een vervolg gaat krijgen.
Die moet blijven om edu en cs te ergeren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gladjakker beau had ook wel goed geweest.
Hij speelt smerige spelletjes met de vrouwen, aantrekken en afstoten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die moet blijven om edu en cs te ergeren.
Tsja en toch was hij duidelijk tegen haar, dat ze dat niet wilde horen...en ze is nu weg. En degenen die later zijn binnengekomen kunnen het weten hoe hij is. Ik vind het geen reden om hem weg te sturen. Edu vind ik een grotere gluipert.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij speelt smerige spelletjes met de vrouwen, aantrekken en afstoten.
Melanie trapte daar helemaal in en werd steeds aanhankelijker.
Hahaha, deep diven in haar hoofd ook elke keer.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:30 schreef Charmian het volgende:
Haha al die hypocrietjes tegen Sam in het voorstukje, net alsof zij geen rugstekers zijn
Wie is cs?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die moet blijven om edu en cs te ergeren.
Maar misschien de rest van de loods wel. Er wordt door het eigen bondje maar 1 naar de finale gestemd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:59 schreef Cirilico het volgende:
Ik hoop dat Sam snapt dat als haar volgende bondje wint, dat Lodewijk en Beau haar niet de finale in stemmen. En nu is het ook maar de vraag of het team haar dat gunt.
Cum suis. Betekent: en de zijnenquote:
De vraag bij alle kandidaten is hoelang wil je het volhouden? Beau zit er al vanaf het begin en grijpt weer langs de ton. In principe kan dat eindeloos doorgaan zo. Elke maand dat een ander wint is weer 1 op 16.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos dat Davey er uit moet, voor die Beau is het mooi geweest, maar misschien komt er nog een plottwist en vertrekt hij alsnog op eigen initiatief. Maar Sam daarentegen is ook een idioot wijf. Het kneuzenbondje mag de finale spelen, ik gun het alleen Mary om de finale te spelen en te winnen, die 2 andere meiden zijn er nog te kort om nu al het geld te pakken. Dus die andere muts mag dan wel gaan spelen, het liefst heb ik die weg dus mag ze hem wel winnen ook want Mary wil ik nog niet kwijt eigenlijk, moeder overste.
Ja die mag van mij wel weg, vind het geen fijne man.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja en toch was hij duidelijk tegen haar, dat ze dat niet wilde horen...en ze is nu weg. En degenen die later zijn binnengekomen kunnen het weten hoe hij is. Ik vind het geen reden om hem weg te sturen. Edu vind ik een grotere gluipert.
Ik vond het heerlijk hoe ze deed. Lekker haar eigen gang gaan en niet doen wat de rest wil.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:59 schreef Cirilico het volgende:
Wat een matennaaier die Sam. Komt telkens terug op haar woord. Op haar kan je niet bouwen. Kennelijk heeft ze ook niks geleerd van toen met Donna. Zogenaamd haar grootste fout en hypocriet janken toen en nu herhaalt ze dezelfde schijnvertoning.
Knap dat Beau het elke keer weer voor elkaar krijgt om anderen zo in zijn voordeel te manipuleren. En tsja, bij Sam is dat net wat makkelijker. Dan kan Beau doen alsof ie daar niet mee bezig is, maar daar trappen we niet. Ik hoop dat Sam snapt dat als haar volgende bondje wint, dat Lodewijk en Beau haar niet de finale in stemmen. En nu is het ook maar de vraag of het team haar dat gunt.
Ik vond Davey weinig toevoegen maar ik vind het wel sneu voor hem. Ik ga echt stuk als de haaien volgende maand verliezen en Sam naar huis wordt gestuurd.Egoïstisch mens. En dan niet het lef hebben om een balletje te trekken, terwijl zij die hele trekking veroorzaakt heeft. Kansloos. Gauw naar huis ermee.
Ik kan gelukkig nog wel juichen voor de gieren.dat wordt hopelijk een Mary vs Serena met een winst voor Mary.
Ik ook hoor, vond het geweldig. En wie was nu hypcoriet? Davy wilde zo graag Beau was en stond te janken als een klein kind toen hij zijn stem had uitgebracht en dacht dat Beau zou vertrekkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 02:19 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Wie is cs?
Ik vond het wel grappig allemaal eigenlijk. Niet dat ik Beau zo mag, maar de reacties van iedereen.. en aan Davey had je als kijker toch niks.
Met 'het team' bedoelde ik de rest van de loods. Want het ziet er nu juist naar uit dat een groot deel van de loods boos is op haar. Dus daar zou ik niet per se op rekenen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 02:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar misschien de rest van de loods wel. Er wordt door het eigen bondje maar 1 naar de finale gestemd.
[..]
Cum suis. Betekent: en de zijnen
Maar deed ze wat ze zelf wilde of deed ze wat Beau wilde?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk hoe ze deed. Lekker haar eigen gang gaan en niet doen wat de rest wil.
Ik hou der van. Leuke draai in het spel
Al met al, rechtsom of linksom ik vond het een heerlijk besluit en heb er vreselijk om moeten lachen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar deed ze wat ze zelf wilde of deed ze wat Beau wilde?Want ze wist de halve cyclus al wat zij wilde. Al een paar cycli eigenlijk. Als nota bene Nick je moet aanspreken op jouw karakter, dan zegt dat heel wat.
Ze liet zich meevoeren met de druk van Beau (en ze is niet integer). Maar goed.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al met al, rechtsom of linksom ik vond het een heerlijk besluit en heb er vreselijk om moeten lachen.
Iedereeen boos Het merendeel wilde dat ze op Beau ging er was er maar een die wilde dat ze niet op Beau ging en dat was Beau
Dus..... heeft ze zich niet laten meevoeren met de druk van de groep. Op zich heel wat. Want dat gaat ze vast terug krijgen en dat weet ze.
O ik heb geen hekel aan Beau. aan niemand eigenlijk. Maar van mij mag Mary wel weg en ben Davy mocht van mij ook wel gaan. Zit niet veel in in die jongen. En Eduardo en Rob mogen van mij ook wel wegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze liet zich meevoeren met de druk van Beau (en ze is niet integer). Maar goed.
Ik snap dat je ervan genoot. Zou ik normaal ook doen als ik geen grafhekel had aan Beau.![]()
En zo zien we dat alles anders loopt dan verwacht LDquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:47 schreef Cirilico het volgende:
Wat trouwens wel grappig is, is dat Davey vorige maand bewust Beau uit het finalespel hield en dat nu dankzij Beau hij naar huis moet.
En Sam zei op haar eerste dag van haar eerste maand "Mannen als Beau zijn de reden dat ik op vrouwen val". Hij was volgens haar niet te vertrouwen en bespeelde de boel. En kijk nu eens aan. Geheel in haar eentje heeft ze hem in het spel gehouden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet dat Sam op vrouwen viel trouwens
Ja ik vond het een vreemd mannetje, ben ook helemaal niet rauwig dat hij er uit isquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:55 schreef spapaars het volgende:
Davey was behoorlijk onstabiel met zijn huilbuien, dus sluit niet uit dat de productie hem eruit heeft gewerkt, want niets is wat het lijkt, vooral als het om spontaniteit gaat.
Hebben we wel gezien dat in het andere kokertje de naam van Beau zat?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:55 schreef spapaars het volgende:
Davey was behoorlijk onstabiel met zijn huilbuien, dus sluit niet uit dat de productie hem eruit heeft gewerkt, want niets is wat het lijkt, vooral als het om spontaniteit gaat.
Opdonderen met die Mod Edit, scheldnamen is niet nodig de deelnemers hebben een naamquote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk hoe ze deed. Lekker haar eigen gang gaan en niet doen wat de rest wil.
Ik hou der van. Leuke draai in het spel
Doe eens even normaal man dat gescheld op deelnemers is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Opdonderen met die Mod Edit Scheldnaam verwijderd
Dan doe ik wat ik doen moetquote:
Ja, als even als een tussenshot.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Hebben we wel gezien dat in het andere kokertje de naam van Beau zat?
Dit maakt voor mij het programma zo leuk, laat ze maar rollebollend de loods door gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:21 schreef spapaars het volgende:
Wat ook beter kan.
laat het winnende team onderling erom spelen, en niet kiezen wie de finale mag spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |