SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 09-05-2024 06:20:52 ]Hotapnyc
Terecht wel, ik vond hun act leuker dan die van de vossen (?). Daar deed de helft nmm niet mee. Of ze beter waren dan K3? Meer gelijk spel.quote:
verrek ja, een behoorlijk deel niet te lezenquote:Op maandag 29 april 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zouden ze weg hebben moeten blurren? Zie cap van de mail die Robert stuurde, de blur gaat ook over de randen van het scherm heen. Keek net even terug, je ziet dat de muiscursor ook onder de blur verdwijnt.
edit: lijkt bij de mail van Beau ook het geval, alleen daar wat beter gedaan. Beide mails hebben als titel een 'Re:'. Denk dat ze niet willen dat we het script hun reactie lezen?
Ja joh, die jureerbare opdrachten zijn zeer kut en hartstikke nep allemaal. Tot nu is alleen Rudolph van Veen oprecht geweest in zijn beoordeling.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:47 schreef Giggio het volgende:
wat een F*k uitslag van die playbackshow
de vossen hadden de 0 moeten hebben, Edu en John deden amper iets of niets
Weggooien was het juiste geweest.. maar dan verstoppen nee dat niet dusquote:Op maandag 29 april 2024 23:10 schreef Soury het volgende:
Als Robert gewoon eerlijk was geweest was het allemaal niet zo'n drama geweest. Beau heeft het hem gevraagd en daar loog hij glashard over. Ik snap dan wel dat het een principe kwestie gaat worden. Robert heeft dat bewust gedaan en hij zag het niet als vuil anders kon het wel in de vuilnisbak ipv bovenop de keukenkastjes. Rare snuiter
Ja, nee, dat snap ik nadat ze alles heeft teruggekeken en haar familie haar alles verteld heeft over Beau.quote:Op zondag 28 april 2024 18:00 schreef spapaars het volgende:
Melanie schenkt klare wijn over status met Beau.
https://lovereality.nl/me(...)ver-status-met-beau/
Nee hoor. Niks geen principekwestie. Beau was op zoek naar meer bewijs. Zijn besluit stond al vast, want hij is een schijnheilige, kleinzerige matennaaier.quote:Op maandag 29 april 2024 23:10 schreef Soury het volgende:
Als Robert gewoon eerlijk was geweest was het allemaal niet zo'n drama geweest. Beau heeft het hem gevraagd en daar loog hij glashard over. Ik snap dan wel dat het een principe kwestie gaat worden.
Nooit uitgezonden? Ik baal daar van hoor, we zien zoveel niet zonder streams!quote:
Arme Co wordt hier gewoon even vals beschuldigtquote:Op maandag 29 april 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herhaal.. 'Wat een gedoe'
Ja, is de eerdere correspondentie tussen de teams en de febo. In een eerdere aflevering (weet niet meer welke) was het niet geblurred en zag je de berichten van de febo. Maar dat ging over knullige dingen zoals het bevestigen van de kleding die ze moesten dragen tijdens een spel enz.quote:Op maandag 29 april 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zouden ze weg hebben moeten blurren? Zie cap van de mail die Robert stuurde, de blur gaat ook over de randen van het scherm heen. Keek net even terug, je ziet dat de muiscursor ook onder de blur verdwijnt.
edit: lijkt bij de mail van Beau ook het geval, alleen daar wat beter gedaan. Beide mails hebben als titel een 'Re:'. Denk dat ze niet willen dat we het script hun reactie lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |