quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ah oke.quote:
Kijk maar naar heel Nederlandquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds wanneer is een dierenarts zo simpel?
Jaaa zijn ergernis was merkbaarquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
Max vind haar net zo kut als ik dat vind
Ik ken enkel intelligente dierenartsenquote:
Leuke, vrolijke jongen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bijna blind maar toch van de kruk komen. +1 voor de moeite
Ah.quote:
Ik mis de beestjes met OOGJESquote:
Als verwaand een stem intonatie heeft dan is dit hetquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Afgeronduhhh
Blijveeehh
Meid praat normaal
Mag jouw droomvrouw thuis wild bereiden?quote:
Max was gister en ook vandaag een beetje moodyquote:
Neequote:Op vrijdag 26 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag jouw droomvrouw thuis wild bereiden?
Iets voor Coco ja?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Compact en donkerblond
1.60m
Dertiger
@:coco
Zekerquote:
Inclusief compact ja?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker
Precies dit rijtje geeft hij aan
We wachten even afquote:
Misschien omdat hij het niet had verwachtquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
waarom doet hij zo raar over -8 als je zelf half blind bent
Jaquote:
dus alleen qua lengte. Bij compact denk ik aan een propje. Net zo breed als langquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen lange Romee Strijd
Gewoon lekker klein voor in je broekzak
@:coco
Marieke is niet een latjequote:Op vrijdag 26 april 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus alleen qua lengte. Bij compact denk ik aan een propje. Net zo breed als lang
Fijne avondquote:
Spanning neemt toequote:
Ik ook @Pisces29quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus alleen qua lengte. Bij compact denk ik aan een propje. Net zo breed als lang
quote:
Hmm ik heb wel een haat-liefde verhouding met de apps.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
wat een hekel aan de apps hebben die first daters vaak @:mizzezamy en ik hebben hier geen last van
Marieke is geen lat en klein. Perfect voor Coco.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ook @:Pisces29
Gewoon klein dus? Ik dacht dat @:Coco wel van een beetje stevig hield?
Valt best mee, vanavond niemand gezien waarmee ik zou daten. Gisteren ook niet. Ja sommige zien er leuk uit, maarja dat alleen heb je niks aan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
@:sapstengel juicht weer 3x per aflevering
Klinkt goed. Beetje mijn type ook wel.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marieke is geen lat en klein. Perfect voor Coco.
Coco had al de dibbs. Oei.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Klinkt goed. Beetje mijn type ook wel.
Niet super slank en niet lang.
Dibbs?quote:
7 kinderen dan?quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zou wel een beetje afknappen als iemand 7 katten heeft, ook als het 7 honden zouden zijn.
Ik ook, tenzij goed vrijstaand huis met grond.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zou wel een beetje afknappen als iemand 7 katten heeft, ook als het 7 honden zouden zijn.
Dat je iets of iemand al hebt geclaimdquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Dibbs?
Wat jij beschreef bedoel ik hé.
Niet deze Marieke.
Ze eet hem zo op maar kan er niet van genietenquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Deze getinte lesbienne heeft denk ik een penis-fobie
Ellie Lust lust haar welquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Die linker is wel iemand voor de politie.
Jaquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Die linker is wel iemand voor de politie.
@3rr0rquote:
Ja en ook van die websites over bepaalde onderwerpen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Fandom
Zit je dan op discord met een groepje ofzo?
Ah okequote:Op vrijdag 26 april 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en ook van die websites over bepaalde onderwerpen.
Hoezo?quote:
Oh ja weinig enthousiasmequote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Deze getinte lesbienne heeft denk ik een penis-fobie
En heel lang wachten totdat zij het eerst zeiquote:
Dit doen ze expres voor het weekendquote:
Dus nog wel lang First Dates op tv.quote:Op maandag 29 april 2024 17:03 schreef RipCity het volgende:
RAIZUH RAIZUH dus geen barman meer
https://www.ed.nl/show/ba(...)rikje-over~afce501c/
quote:zegt Abeln, die in de winter van 2024-2025 voor het laatst in First Dates te zien zal zijn.
Victor past perfect bij veel kandidaten die zenuwachtig zijn.quote:Op maandag 29 april 2024 17:50 schreef DKUp het volgende:
In 2025 krijgen we dus gewoon nog First Dates
Max kan het makkelijk. Ik denk alleen dat ze hem te sarcastisch vinden.
Ja, als je zenuwachtig bent is sarcastische Max misschien niet zo handigquote:Op maandag 29 april 2024 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Victor past perfect bij veel kandidaten die zenuwachtig zijn.Wat dat betreft snap ik wel dat ze geen Max zoeken.
En ze zoeken meer eyecandy, denk ik.
Ja viel me ook op dat je je nog gewoon kan opgeven. Dus er komt nog genoeg voer en wij zijn de beroerdste commentatoren niet om onze verfijnde analytische blik op los te latenquote:Op maandag 29 april 2024 17:50 schreef DKUp het volgende:
In 2025 krijgen we dus gewoon nog First Dates
Max kan het makkelijk. Ik denk alleen dat ze hem te sarcastisch vinden.
Dat heb ik Vrijdag gemistquote:Op maandag 29 april 2024 19:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heihei
Benieuwd wie de nieuwe barman zal zijn, maar dat zal pas denk ik eind 2024/begin 2025 te zien zijn.
Victor gaat wegquote:Op maandag 29 april 2024 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat heb ik Vrijdag gemistMax gaat weg ?!
Een week nog maar?quote:Op maandag 29 april 2024 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Seizoen afgelopen dus? Weekje herhalingen en dan weg.
is dat haar fout?quote:Op maandag 29 april 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oude bar is wel lekker ruimtelijk
Gepropt halletje met Denies altijd
WoW spelen natuurlijk. Over paar weken Cataclysm classic.quote:Op maandag 29 april 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
maar dit was dus first dates. Wat gaan we dan doen?
quote:Op maandag 29 april 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
Is ineens iedereen aanwezig, krijgen we een herhaling. Nu ben ik woedend.quote:
Als je niets meer kan herinneren maakt het toch niet zo uit?quote:Op maandag 29 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Is ineens iedereen aanwezig, krijgen we een herhaling. Nu ben ik woedend.
Ik herken alle kandidatenquote:Op maandag 29 april 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niets meer kan herinneren maakt het toch niet zo uit?
Alle mensen lopen dit topic ook uitquote:Op maandag 29 april 2024 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
O, ja dan ist wel minder leuk ja
hoe zie je dat?quote:Op maandag 29 april 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle mensen lopen dit topic ook uitdat was m’n punt.
quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
ik deed dan ellebogenquote:Op maandag 29 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de voetballers doen een voetje
Die heb ik nooit tijdens Corona gedaan. Jammer.
Elleboogje en boks hier en soms een Japanse stijl buiging. De laatste vond ik wel cool-achtig.quote:Op maandag 29 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de voetballers doen een voetje
Die heb ik nooit tijdens Corona gedaan. Jammer.
haha dat laatste zou ik heel awkward vindenquote:Op maandag 29 april 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Elleboogje en boks hier en soms een Japanse stijl buiging. De laatste vond ik wel cool-achtig.
Inclusief een leuk Japans geluidje?quote:Op maandag 29 april 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Elleboogje en boks hier en soms een Japanse stijl buiging. De laatste vond ik wel cool-achtig.
Klopt ja, maar als je het “ownt” had het wel wat.quote:Op maandag 29 april 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
haha dat laatste zou ik heel awkward vinden
Haha, helaas!quote:Op maandag 29 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief een leuk Japans geluidje?
Hij leeft voor z’n planten. Waar leef jij voor?quote:Op maandag 29 april 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een enorme sukkel deze gozer. Op zondag naar je werk om te kijken naar de planten, want in het weekend groeien ze door!
ik heb nietsquote:Op maandag 29 april 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij leeft voor z’n planten. Waar leef jij voor?
zij leeft voor de badeendjesquote:Op maandag 29 april 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij leeft voor z’n planten. Waar leef jij voor?
Loopzequote:
Mannen vinden die g of Vlaams leukquote:Op maandag 29 april 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah complimenten voor de zachte G, dat hoor ik graag
wat bedoel je precies lomp? herken dat zelf niet heel ergquote:Op maandag 29 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde jongen is echt erg zenuwachtig
Zegt de meest lompe dingen
Behalve deze Myrtequote:Op maandag 29 april 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen vinden die g of Vlaams leuk
Vrouwen helemaal niet
“Oh je spaart badeendjes, je moet ergens je tijd insteken.”quote:Op maandag 29 april 2024 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat bedoel je precies lomp? herken dat zelf niet heel erg
leuk hoor terwijl je het niet leuk vind tja is ook niet heel eerlijk natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Oh je spaart badeendjes, je moet ergens je tijd insteken.”
Of hij kan gewoon niks vlots bedenken en is lief genoeg om het niet af te kraken.
Ze heeft zo’n lieve uitstraling dat mensen wel snel proberen om het niet hard te brengen, denk ik.quote:Op maandag 29 april 2024 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
leuk hoor terwijl je het niet leuk vind tja is ook niet heel eerlijk natuurlijk
Wat gaaf!quote:Op maandag 29 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Branchevereniging kalkzandsteenindustrie
ik ben branchevereniging directeur putjesschepper op zeequote:Op maandag 29 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Branchevereniging kalkzandsteenindustrie
Als ze dan ook nog over een pleeggezin begint helemaal denk ik.quote:Op maandag 29 april 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft zo’n lieve uitstraling dat mensen wel snel proberen om het niet hard te brengen, denk ik.
quote:Op maandag 29 april 2024 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als ze dan ook nog over een pleeggezin begint helemaal denk ik.
Hopelijk gaat ze er nog wat meer over vertellen tijdens de datequote:
ik zie het geen match zijnquote:Op maandag 29 april 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze er nog wat meer over vertellen tijdens de date
Kaahroooohnaaahquote:Op maandag 29 april 2024 20:06 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom zit er een glasplaat tussen die mensen op de krukken?
Echt?quote:Op maandag 29 april 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
Klaar met eten
Kind uit pleeggezin vindt zichzelf te knap
Vereniging van steentjes aaien
Nee, wel knap.quote:Op maandag 29 april 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?
En die bruinharige met shag stem vind je wel sympathiek?
Ik had haar stem nog niet gehoord. En hoe langer ze in beeld is hoe minder knap ze word.quote:Op maandag 29 april 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker deze. Sorry was ff weg en kijk net weer.
Die mega arrogante ogen, manier van het gezicht draaien, haakneus, shag stem, het was vrij snel duidelijk.quote:Op maandag 29 april 2024 20:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat kostte mij 2 seconden om te vinden, maar ik ben wellicht oppervlakkig dan.
Zeer goeie make-up en goed haarquote:Op maandag 29 april 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eens. Ik vind haar ook niet heel knap eigenlijk.
Afknappen op uitstraling vind ik eigenlijk alles behalve oppervlakkig.quote:Op maandag 29 april 2024 20:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat kostte mij 2 seconden om te vinden, maar ik ben wellicht oppervlakkig dan.
Ja, teveel make-up naar mijn smaak.quote:
nu op zoek naar de nieuwe barMENSquote:Op maandag 29 april 2024 20:25 schreef Masberum het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)-te-maken.html#nujij
[ afbeelding ]
Edit: ow was al gemeld lees ik nu ver terug
er zijn nog veel vrijgezellen blijkbaarquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Zag het net op instagram inderdaad. En als ze een nieuwe zoeken stopt het dus in ieder geval nog niet.
Met een success rate van 1 op de 400 gaat dit programma ook niet helpenquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
er zijn nog veel vrijgezellen blijkbaar
Ja want de Brabanders voelen alleen connectie met Brabandersquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Boven de rivieren andere gedachtengangtzal wel
Vooral in het westen welquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Boven de rivieren andere gedachtengangtzal wel
wel wat kleingeestig vind ikquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja want de Brabanders voelen alleen connectie met Brabanders
Jep.quote:
Dit is dan ook wel wat kleingeestigquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne zachte g
Elke vrouw uit de randstad skipt
Neuh, ik vind ABN spreken gewoon een stukje fatsoen. Hecht ik wel waarde aan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel wat kleingeestig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |