Kaahroooohnaaahquote:Op maandag 29 april 2024 20:06 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom zit er een glasplaat tussen die mensen op de krukken?
Echt?quote:Op maandag 29 april 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
Klaar met eten
Kind uit pleeggezin vindt zichzelf te knap
Vereniging van steentjes aaien
Nee, wel knap.quote:Op maandag 29 april 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?
En die bruinharige met shag stem vind je wel sympathiek?
Eens. Ik vind haar ook niet heel knap eigenlijk.quote:
Ik had haar stem nog niet gehoord. En hoe langer ze in beeld is hoe minder knap ze word.quote:Op maandag 29 april 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker deze. Sorry was ff weg en kijk net weer.
Die mega arrogante ogen, manier van het gezicht draaien, haakneus, shag stem, het was vrij snel duidelijk.quote:Op maandag 29 april 2024 20:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat kostte mij 2 seconden om te vinden, maar ik ben wellicht oppervlakkig dan.
Zeer goeie make-up en goed haarquote:Op maandag 29 april 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eens. Ik vind haar ook niet heel knap eigenlijk.
Afknappen op uitstraling vind ik eigenlijk alles behalve oppervlakkig.quote:Op maandag 29 april 2024 20:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat kostte mij 2 seconden om te vinden, maar ik ben wellicht oppervlakkig dan.
Ja, teveel make-up naar mijn smaak.quote:
nu op zoek naar de nieuwe barMENSquote:Op maandag 29 april 2024 20:25 schreef Masberum het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)-te-maken.html#nujij
[ afbeelding ]
Edit: ow was al gemeld lees ik nu ver terug
er zijn nog veel vrijgezellen blijkbaarquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Zag het net op instagram inderdaad. En als ze een nieuwe zoeken stopt het dus in ieder geval nog niet.
Met een success rate van 1 op de 400 gaat dit programma ook niet helpenquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
er zijn nog veel vrijgezellen blijkbaar
Ja want de Brabanders voelen alleen connectie met Brabandersquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Boven de rivieren andere gedachtengangtzal wel
Vooral in het westen welquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Boven de rivieren andere gedachtengangtzal wel
wel wat kleingeestig vind ikquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja want de Brabanders voelen alleen connectie met Brabanders
Jep.quote:
Dit is dan ook wel wat kleingeestigquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne zachte g
Elke vrouw uit de randstad skipt
Neuh, ik vind ABN spreken gewoon een stukje fatsoen. Hecht ik wel waarde aan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel wat kleingeestig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |