Victor past perfect bij veel kandidaten die zenuwachtig zijn.quote:Op maandag 29 april 2024 17:50 schreef DKUp het volgende:
In 2025 krijgen we dus gewoon nog First Dates
Max kan het makkelijk. Ik denk alleen dat ze hem te sarcastisch vinden.
Ja, als je zenuwachtig bent is sarcastische Max misschien niet zo handigquote:Op maandag 29 april 2024 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Victor past perfect bij veel kandidaten die zenuwachtig zijn.Wat dat betreft snap ik wel dat ze geen Max zoeken.
En ze zoeken meer eyecandy, denk ik.
Ja viel me ook op dat je je nog gewoon kan opgeven. Dus er komt nog genoeg voer en wij zijn de beroerdste commentatoren niet om onze verfijnde analytische blik op los te latenquote:Op maandag 29 april 2024 17:50 schreef DKUp het volgende:
In 2025 krijgen we dus gewoon nog First Dates
Max kan het makkelijk. Ik denk alleen dat ze hem te sarcastisch vinden.
Dat heb ik Vrijdag gemistquote:Op maandag 29 april 2024 19:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heihei
Benieuwd wie de nieuwe barman zal zijn, maar dat zal pas denk ik eind 2024/begin 2025 te zien zijn.
Victor gaat wegquote:Op maandag 29 april 2024 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat heb ik Vrijdag gemistMax gaat weg ?!
Een week nog maar?quote:Op maandag 29 april 2024 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Seizoen afgelopen dus? Weekje herhalingen en dan weg.
is dat haar fout?quote:Op maandag 29 april 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oude bar is wel lekker ruimtelijk
Gepropt halletje met Denies altijd
WoW spelen natuurlijk. Over paar weken Cataclysm classic.quote:Op maandag 29 april 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
maar dit was dus first dates. Wat gaan we dan doen?
quote:Op maandag 29 april 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
Is ineens iedereen aanwezig, krijgen we een herhaling. Nu ben ik woedend.quote:
Als je niets meer kan herinneren maakt het toch niet zo uit?quote:Op maandag 29 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Is ineens iedereen aanwezig, krijgen we een herhaling. Nu ben ik woedend.
Ik herken alle kandidatenquote:Op maandag 29 april 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niets meer kan herinneren maakt het toch niet zo uit?
Alle mensen lopen dit topic ook uitquote:Op maandag 29 april 2024 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
O, ja dan ist wel minder leuk ja
hoe zie je dat?quote:Op maandag 29 april 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle mensen lopen dit topic ook uitdat was m’n punt.
quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
ik deed dan ellebogenquote:Op maandag 29 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de voetballers doen een voetje
Die heb ik nooit tijdens Corona gedaan. Jammer.
Elleboogje en boks hier en soms een Japanse stijl buiging. De laatste vond ik wel cool-achtig.quote:Op maandag 29 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de voetballers doen een voetje
Die heb ik nooit tijdens Corona gedaan. Jammer.
haha dat laatste zou ik heel awkward vindenquote:Op maandag 29 april 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Elleboogje en boks hier en soms een Japanse stijl buiging. De laatste vond ik wel cool-achtig.
Inclusief een leuk Japans geluidje?quote:Op maandag 29 april 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Elleboogje en boks hier en soms een Japanse stijl buiging. De laatste vond ik wel cool-achtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |