Dat uiteraard zeer zeker.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is Arne van harte gegund.
Feyenoord dat één van de hoogste afkoopsommen voor een trainer ooit krijgt voor Arne Slot uit Bergentheim.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:48 schreef Caland het volgende:
15 miljoen voor een trainer
Ik moet nog even wennen aan deze nieuwe realiteit
En naar Huiberts en Eenhoorn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ook gaarne een bloemetje naar Frank Arnesen sturen.![]()
![]()
Laatst nog even door Bergentheim gereden om dicht bij Arne te zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord dat één van de hoogste afkoopsommen voor een trainer ooit krijgt voor Arne Slot uit Bergentheim.
Het slaat eigenlijk helemaal nergens op als je er over nadenkt.
Was je toch maar mooi bijna in Drenthe!quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laatst nog even door Bergentheim gereden om dicht bij Arne te zijn.
Zijn er al open bustours door Bergentheim eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laatst nog even door Bergentheim gereden om dicht bij Arne te zijn.
Nog niet maar dat gaat natuurlijk niet lang meer duren. Door de straat van zijn ouderlijk huis waar het Feyenoord stickertje nog op de ramen zit. Langs de voetbalclub waar de magie is geboren. Het grasveldje verderop waar Arne het voetballen heeft geleerd. Het bos waar Arne strategisch soldaatje speelde.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er al open bustours door Bergentheim eigenlijk?
Even normaal doen graag.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was je toch maar mooi bijna in Drenthe!
Coevorden is best leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was je toch maar mooi bijna in Drenthe!
Slot is niet zo achterlijk als farmer Erikquote:
Ach, de basis is nu een stuk beter en er zal uiteindelijk veel meer geld zijn wat doorgaans verstandig wordt uitgegeven (de afgelopen jaren).quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:03 schreef Slobeend het volgende:
Arend. Heeft Feyenoord op een ongekende manier naar z'n hand gezet.
Erg bevreesd voor wat er hierna gaat komen.
Begrijpelijk wel. Een van de meest complete verdedigers van de afgelopen jaren in de Eredivisie. Hancko mee zou ik ook niet gek vinden.quote:
Dan kijk je weinig Liverpool.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Een van de meest complete verdedigers van de afgelopen jaren in de Eredivisie. Hancko mee zou ik ook niet gek vinden.
Hahahaquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Een van de meest complete verdedigers van de afgelopen jaren in de Eredivisie. Hancko mee zou ik ook niet gek vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |