Dat uiteraard zeer zeker.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is Arne van harte gegund.
Feyenoord dat één van de hoogste afkoopsommen voor een trainer ooit krijgt voor Arne Slot uit Bergentheim.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:48 schreef Caland het volgende:
15 miljoen voor een trainer
Ik moet nog even wennen aan deze nieuwe realiteit
En naar Huiberts en Eenhoorn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ook gaarne een bloemetje naar Frank Arnesen sturen.![]()
![]()
Laatst nog even door Bergentheim gereden om dicht bij Arne te zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord dat één van de hoogste afkoopsommen voor een trainer ooit krijgt voor Arne Slot uit Bergentheim.
Het slaat eigenlijk helemaal nergens op als je er over nadenkt.
Was je toch maar mooi bijna in Drenthe!quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laatst nog even door Bergentheim gereden om dicht bij Arne te zijn.
Zijn er al open bustours door Bergentheim eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laatst nog even door Bergentheim gereden om dicht bij Arne te zijn.
Nog niet maar dat gaat natuurlijk niet lang meer duren. Door de straat van zijn ouderlijk huis waar het Feyenoord stickertje nog op de ramen zit. Langs de voetbalclub waar de magie is geboren. Het grasveldje verderop waar Arne het voetballen heeft geleerd. Het bos waar Arne strategisch soldaatje speelde.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er al open bustours door Bergentheim eigenlijk?
Even normaal doen graag.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was je toch maar mooi bijna in Drenthe!
Coevorden is best leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was je toch maar mooi bijna in Drenthe!
Slot is niet zo achterlijk als farmer Erikquote:
Ach, de basis is nu een stuk beter en er zal uiteindelijk veel meer geld zijn wat doorgaans verstandig wordt uitgegeven (de afgelopen jaren).quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:03 schreef Slobeend het volgende:
Arend. Heeft Feyenoord op een ongekende manier naar z'n hand gezet.
Erg bevreesd voor wat er hierna gaat komen.
Begrijpelijk wel. Een van de meest complete verdedigers van de afgelopen jaren in de Eredivisie. Hancko mee zou ik ook niet gek vinden.quote:
Dan kijk je weinig Liverpool.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Een van de meest complete verdedigers van de afgelopen jaren in de Eredivisie. Hancko mee zou ik ook niet gek vinden.
Hahahaquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Een van de meest complete verdedigers van de afgelopen jaren in de Eredivisie. Hancko mee zou ik ook niet gek vinden.
Zelfs Driessen en Verweij lachen Veerman uit bij de gedachte van hem bij Liverpool.quote:
Zelfs Hancko de verdediger is volgens Transfermarkt meer waard van Pirlo Veerman.quote:
Hoe kom je dan bij die 2? Goeie spelers hoor maar lijkt me niet wat Liverpool momenteel nodig heeft.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna wekelijks. Hoeft ook niet voor de basis.
Omdat trainers bijna altijd spelers meenemen die ze kennen. Trainersziekte. En die twee kunnen dat niveau (uiteindelijk) wel aan. Clubs halen niet alleen spelers die louter basis spelen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je dan bij die 2? Goeie spelers hoor maar lijkt me niet wat Liverpool momenteel nodig heeft.
Van Dijk zal hij toch ook wel kennen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat trainers bijna altijd spelers meenemen die ze kennen. Trainersziekte. En die twee kunnen dat niveau (uiteindelijk) wel aan. Clubs halen niet alleen spelers die louter basis spelen.
Lees jij mijn post wel?quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Dijk zal hij toch ook wel kennen?
Klopt, maar dat is niet zo relevant. Het gebeurt vaak zat. Die spelers kunnen het niveau halen en daarom zou ik het niet gek vinden als het gebeurt. Oa door de trainersziekte. Dat is het enige wat ik zeg. Niets over dat deze spelers basis zouden staan of dat het de broodnodige aankopen zijn oid.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel, dat zal allemaal wel maar dan kan ik het nog wel onnodig en dus onverstandig vinden.
Al zou PSV de treble winnen dan nog vinden ze in de randstadmedia iets om op PSV te kunnen kankeren. Neem dat dus niet seriues.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs Driessen en Verweij lachen Veerman uit bij de gedachte van hem bij Liverpool.
[..]
Zelfs Hancko de verdediger is volgens Transfermarkt meer waard van Pirlo Veerman.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Al zou PSV de treble winnen dan nog vinden ze in de randstadmedia iets om op PSV te kunnen kankeren. Neem dat dus niet seriues.
De enige speler die Slot uit NL mee zou nemen is Bakayoko. De rest komt allemaal te kort. (Veerman is niet gemaakt voor de PL maar voor de Spaanse of Italiaanse competitie)
Pirlo Veerman is de ideale vervanger van Kroos.
Wieffer zou ik dan nog eerder wat in zien, maar we weten het snel genoeg.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet zo relevant. Het gebeurt vaak zat. Die spelers kunnen het niveau halen en daarom zou ik het niet gek vinden als het gebeurt. Oa door de trainersziekte. Dat is het enige wat ik zeg. Niets over dat deze spelers basis zouden staan of dat het de broodnodige aankopen zijn oid.
Veerman als vervanger van Kroos. Tijd voor een dwangbuis Mootje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Al zou PSV de treble winnen dan nog vinden ze in de randstadmedia iets om op PSV te kunnen kankeren. Neem dat dus niet seriues.
De enige speler die Slot uit NL mee zou nemen is Bakayoko. De rest komt allemaal te kort. (Veerman is niet gemaakt voor de PL maar voor de Spaanse of Italiaanse competitie)
Pirlo Veerman is de ideale vervanger van Kroos.
Ik zou als ik een speler was denk ik toch mijn eigen pad kiezen. Anders krijg je toch weer het beeld zoals dat meisje Antony dat je alleen speelt omdat je het lievelingetje van je trainer bent.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet zo relevant. Het gebeurt vaak zat. Die spelers kunnen het niveau halen en daarom zou ik het niet gek vinden als het gebeurt. Oa door de trainersziekte. Dat is het enige wat ik zeg. Niets over dat deze spelers basis zouden staan of dat het de broodnodige aankopen zijn oid.
Eens, maar helaas gebeurt het maar zelden dat spelers rationele keuzes maken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik zou als ik een speler was denk ik toch mijn eigen pad kiezen. Anders krijg je toch weer het beeld zoals dat meisje Antony dat je alleen speelt omdat je het lievelingetje van je trainer bent.
Jij hebt nog niet door dat hij elke doorsneevoetballer die een PSV shirt aan heeft omhoog praat?quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Veerman als vervanger van Kroos. Tijd voor een dwangbuis Mootje.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:52 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dus Arne, Sipke, Reijnen en die head of performance
Hancko is niveau Hoffenheim of Gladbach. Ik begrijp er echt geen fluit van.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat trainers bijna altijd spelers meenemen die ze kennen. Trainersziekte. En die twee kunnen dat niveau (uiteindelijk) wel aan. Clubs halen niet alleen spelers die louter basis spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |