Dat is ook zo ja. Mijn gevoel zegt dat ze op de marathon de grootste kans heeft op goud.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:09 schreef kilon het volgende:
[..]
Gudaf Tseday gaat de triple 1500/5000/10000 lopen, dus dan kan je hopen dat ze voor de 10 km misschien iets vermoeid is. Maar dat maakt die concurrentie verder ook niet minder.
Een medaille voor Hassan, bij welke afstand dan ook, zou al mooi zijn denk ik. Tenzij ze afgelopen jaar verstoppertje heeft lopen spelen natuurlijk.
quote:Einde in mineur: Jonathan Borlée mist Olympische Spelen door blessure en zet zo vervroegd punt achter straffe carrière
De atletiekcarrière van Jonathan Borlée (36) zit erop. De 400-meter loper kan niet deelnemen aan de Olympische Spelen door een blessure aan de hamstrings. Het missen van de Spelen betekent ook het einde van de carrière van Borlée.
Hassan is een parodie op een professioneel atleet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef kilon het volgende:
Hassan maakt pas op 30 of 31 juli bekend welke nummer(s) ze gaat lopen. Ik weet niet wie ze hiermee voor de gek wil houden, maar dit lijkt me niet erg productief.
Eindelijk het record van Kostadinova eraanquote:
Faraday01 in SPT / Het Atletiektopic #62 Parijs in zichtquote:Op zondag 7 juli 2024 19:09 schreef Redefine het volgende:
En ook Schilder met een NREen verslaat en passant Jackson en Gong.
Ah, wel daar. Gezien de eerdere reacties dacht ik dat iedereen reageerde binnen dit topicquote:Op zondag 7 juli 2024 19:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Faraday01 in SPT / Het Atletiektopic #62 Parijs in zicht
Het blijft wat verwarrend ja, ik dacht eerst ook dat ik in het algemene atletiek-topic postte.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah, wel daar. Gezien de eerdere reacties dacht ik dat iedereen reageerde binnen dit topic
Wat een rare Facebookpost, daar ontbreken er nogal wat zo te zienquote:
Wij danken Ehammer die zich toelegt op het verspringen. Wat ik snap, dat is itt de tienkamp een medaillekans.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
En toch is Taam er net buiten gevallen. Hij is 25e, met 1 punt achterstand op de nummer 24. Er moet dus iemand afzeggen voor hem om deel te nemen.
Vooral de estafettesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een rare Facebookpost, daar ontbreken er nogal wat zo te zien
Is ergens al een volledige lijst te vinden?
Staat 47 atleten terwijl er op die lijst 46 staan, dus ze hebben haar vergeten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:17 schreef franklop het volgende:
Ik mis daar Lisanne de Witte overigens op de lijst. Terwijl ze wel happy op Instagram is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |