En wat gaat ze allemaal rennen op de OS? (Kan Bol nog aan de 400 meter vlak meedoen?quote:Op maandag 1 juli 2024 06:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Ach, het was te verwachten. Dat wordt in de finale in Parijs straks nog een 49 als het zo doorgaat.
En dan hopen we maar dat Bol in de 51 loopt want straks mis je nog zilver ook doordat andere Amerikanen ook opeens schroeien.
Trouwens:
This season alone, Sydney McLaughlin-Levrone has run:
200m - 22.07s
400m - 48.75s (WL)
100mH - 12.71s
400mH - 50.65 WR
Ze is ook wel een waanzinnig talent, wat we er verder ook maar van vinden.
400mH en 4x400m vrouwen waarschijnlijk, denk dat ze 4x400 mixed overslaatquote:Op maandag 1 juli 2024 08:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En wat gaat ze allemaal rennen op de OS? (Kan Bol nog aan de 400 meter vlak meedoen?)
Geen geldig startpistool ACHquote:Op maandag 1 juli 2024 06:24 schreef TheArt het volgende:
Ja, gênant natuurlijk weer. Goede nieuws is dan wel weer dan de mannen 4x100 ploeg geplaatst lijkt te zijn. De tijd van Botswana na die geruchten en verwijderde tweets lijkt inderdaad niet te tellen.
[ x ]
De gendarmerie?quote:
Wel weer sneller dan vorig jaar op hetzelfde kampioenschap :×quote:Op maandag 1 juli 2024 12:18 schreef DeeBee het volgende:
22.80 voor ONZE Femke, trager dan indoor, definitief einde tijdperk
quote:Op maandag 1 juli 2024 06:24 schreef TheArt het volgende:
Ja, gênant natuurlijk weer. Goede nieuws is dan wel weer dan de mannen 4x100 ploeg geplaatst lijkt te zijn. De tijd van Botswana na die geruchten en verwijderde tweets lijkt inderdaad niet te tellen.
[ x ]
https://www.letsrun.com/n(...)4-us-olympic-trials/quote:“I would love to dip under 50 at some point,” McLaughlin-Levrone said. “I don’t know if that’s this year, I don’t know if that’s next year, whatever.”
Als niemand zich nog afmeldt:quote:Op maandag 1 juli 2024 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is deelnemersveld bij meerkamp (m/v) eigenlijk al definitief bekend @:Mexicanobakker?
Wil kijken of ik iets van forecast kan maken.
World Ranking moet wel nog geüpdatet worden. Dat gebeurt normaal morgen.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als niemand zich nog afmeldt:
Erm/Oiglane/Tilga (EST)
Baldwin/H Williams/Ziemek (USA)
Lepage/Warner (CAN)
Mayer/Gletty (FRA)
Kaul/Neugebauer/Eitel (GER)
Skotheim/Rooth (NOR)
Victor (GRE)
Roosen/Taam (NED)
Owens-Delerme (PUR)
Ehammer (SUI)
Golubovic/Moloney (AUS)
Mullings (BAH)
Ureña (ESP)
Thiam/Vidts (BEL)
Oosterwegel/Vetter/Dokter (NED)
Lazraq-Khlass (FRA)
Johntson-Thompson/O'Dowda (GBR)
Sulek (POL)
Kälin (SUI)
Krizsán/Nemes (HUN)
Grimm/Schäfer (GER)
Newton-Smith/West (AUS)
Vanninen (FIN)
Gerevini (ITA)
Voronina (UZB)
O'Connor (IRL)
Mayr (AUT)
Hall/Hawkins/Brooks (USA)
Nederland meerkampland met na de VS het grootste aantal deelnemers
Volgens mij zijn er geen relevante meerkampen meer geweest.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
World Ranking moet wel nog geüpdatet worden. Dat gebeurt normaal morgen.
En toch is Taam er net buiten gevallen. Hij is 25e, met 1 punt achterstand op de nummer 24. Er moet dus iemand afzeggen voor hem om deel te nemen.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen relevante meerkampen meer geweest.
Dit is het geworden:quote:Op maandag 1 juli 2024 17:53 schreef Felagund het volgende:
Zijn er nog andere (relevante) Nederlanders die zich via de wereldranglijst zullen kwalificieren?
Ah ja, het Braziliaanse kampioenschap, daar had ik geen rekening mee gehouden nee. Vrij zuur, Santana heeft er natuurlijk minder te zoeken dan Taam. Al is hij wel de enige atleet uit Zuid-Amerika (maar er zijn er wel 2 uit centraal en 5 uit noord)quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
En toch is Taam er net buiten gevallen. Hij is 25e, met 1 punt achterstand op de nummer 24. Er moet dus iemand afzeggen voor hem om deel te nemen.
Die neemt haar favoriete uitspraak "ik weet het niet" wel heel letterlijk.quote:
Gudaf Tseday gaat de triple 1500/5000/10000 lopen, dus dan kan je hopen dat ze voor de 10 km misschien iets vermoeid is. Maar dat maakt die concurrentie verder ook niet minder.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:33 schreef Riofan83 het volgende:
Zij weet het nog niet, maar ik wel.
Op maandag 5 augustus de finale van de 5.000 meter (voorrondes zaterdag 3 augustus).
Op vrijdag 9 augustus de finale van de 10.000 meter (geen voorrondes).
Op zondag 11 augustus de marathon.
Op de 5.000 meter zijn haar winstkansen niet zo groot met de Keniaanse Faith Kipyegon. Die zou ze nog wel eens kunnen skippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |