Klopt, had alleen gisteravond een paar uur problemen.quote:Op zondag 28 april 2024 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben er even achteraan gegaan en als het goed is werkt alles sinds vanmorgen vroeg weer goed. 🤞🏼🧡
Aran, kom er maar in!quote:
Ongelofelijk, over twee weken zitten we al te discussiëren of het Rotterdam of Maastricht moet worden.quote:
Ergens ook wel weer bizar dat het dan weer voorbij is. Ik heb er echt een heel raar onderbuikgevoel bij dat ie vandeweek iedereen wegblaast en dat we gaan winnenquote:
Leeuwarden of Den Boschquote:Op zondag 28 april 2024 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, over twee weken zitten we al te discussiëren of het Rotterdam of Maastricht moet worden.
Nou Em, niet op de zaken vooruitlopen hè..quote:Op zondag 28 april 2024 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, over twee weken zitten we al te discussiëren of het Rotterdam of Maastricht moet worden.
Ik zie het echt niet gebeuren tot iemand het roept en dan stap ik meteen op de trein.quote:Op zondag 28 april 2024 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ergens ook wel weer bizar dat het dan weer voorbij is. Ik heb er echt een heel raar onderbuikgevoel bij dat ie vandeweek iedereen wegblaast en dat we gaan winnen
We kunnen daar nu alvast mee beginnenquote:Op zondag 28 april 2024 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tijdens een Koningsdag feestje werd de volgende staging ge-oppert: Dat Joost met een soort van kabel de lucht in wordt gehezen en over het publiek gaat en dan in het publiek word geplaatst en een moisepit creëert tijdens het hak gedeelte (en de rest van de crew op het podium blijft hakken)...quote:Op zondag 28 april 2024 16:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik merk dat ik steeds onrustiger wordt naar dinsdag toe
Alles gaat opeens in een sneltrein. Voor mijn gevoel kennen we pas net het nummer van Frankrijkquote:Op zondag 28 april 2024 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nog wel het mooiste vind aan dit jaar.quote:Op zondag 28 april 2024 17:22 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Het leeft inderdaad enorm in het land haha
Vind ik ook het leukst! Volgens mij vindt Joost dat ook het mooist. Hij heeft in ieder geval een paar keer in interviews aangegeven dat het voor hem nieuw is dat de radio zijn muziek draait en dat hij random op straat iemand Europapa hoort neuriën en dat dan iemand is die niet tot zijn "normale" fans behoort. Plus dat het Songfestival écht leeft en iedereen er zin in lijkt te hebben, heerlijk!quote:Op zondag 28 april 2024 17:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nog wel het mooiste vind aan dit jaar.
Dat Joost zo`n enorme gunfactor heeft en bijna iedereen hem lijkt te omarmen (op een paar zure pruimen na misschien).
Gover heeft met zijn maanlanding wel verwachtingen gecreëerd zo te lezenquote:Op zondag 28 april 2024 17:22 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Tijdens een Koningsdag feestje werd de volgende staging ge-oppert: Dat Joost met een soort van kabel de lucht in wordt gehezen en over het publiek gaat en dan in het publiek word geplaatst en een moisepit creëert tijdens het hak gedeelte (en de rest van de crew op het podium blijft hakken)...
Het leeft inderdaad enorm in het land haha
Nee volgens mij is dit een memequote:Op zondag 28 april 2024 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat er misschien nog een story achteraan zou komen met de rest van de tekst maar daar is iets mis gegaan denk ik? 😅 (bij hem, niet bij jou)
geen hond die dit snapt, behalve wat puisterige pubersquote:Op zondag 28 april 2024 19:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dit een meme
[ afbeelding ]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Me%20when%20the
Ik voel mij soms ook te oud hiervoor...![]()
Oh. Ja nee dit gaat echt vér boven m'n hoofd.quote:Op zondag 28 april 2024 19:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dit een meme
[ afbeelding ]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Me%20when%20the
Ik voel mij soms ook te oud hiervoor...![]()
Ja, dat dacht ik ook, maar er kwam niks.quote:Op zondag 28 april 2024 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat er misschien nog een story achteraan zou komen met de rest van de tekst maar daar is iets mis gegaan denk ik? 😅 (bij hem, niet bij jou)
quote:Op zondag 28 april 2024 19:43 schreef GeorgeM het volgende:
Weer naar 14% [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |