OMAJGOT BEN ZO ONRUSTIGquote:Op maandag 29 april 2024 17:28 schreef Em31 het volgende:
Kroatië en Zwitserland hebben in ieder geval na de eerste repetitie niet iedereen meteen weggeblazen, dus nu is het aan Joost morgen.#spannend
Dit biedt perspectiefquote:Op maandag 29 april 2024 17:28 schreef Em31 het volgende:
Kroatië en Zwitserland hebben in ieder geval na de eerste repetitie niet iedereen meteen weggeblazen, dus nu is het aan Joost morgen.#spannend
6 in totaal met Joost erbij.quote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar met hoeveel mensen mag iemand op het podium staan?
Mag Joost bv 8 dansers bij zich hebben?
6 personen in totaal max, maakt niet uit of het dansers, menselijke standbeelden, Joost, Mark Rutte of de Dalai Lama is.quote:
Het is me niet opgevallen, maar een aantal anderen zoals Cornald, Twan etc. ook niet gezien dus het kan nog een verrassing zijn.quote:Op maandag 29 april 2024 19:48 schreef blackswangreen het volgende:
Zijn er eigenlijk nog dansers gesignaleerd in die Nederlandse delegatie? Of blijft het bij Joost, Stuntje en Appie op het podium?
Neequote:Op maandag 29 april 2024 20:28 schreef TLC het volgende:
Is dat ergens live te streamen als Joost morgen aan de beurt is ?
Misschien zaten er danseressen in een paar van die 20 koffers.quote:Op maandag 29 april 2024 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is me niet opgevallen, maar een aantal anderen zoals Cornald, Twan etc. ook niet gezien dus het kan nog een verrassing zijn.
Ik hoop hetquote:Op maandag 29 april 2024 20:32 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Misschien zaten er danseressen in een paar van die 20 koffers.
N U D E S I N B I Oquote:Op maandag 29 april 2024 16:21 schreef Dave het volgende:
[..]
De scheurjurk is terug. Zelfs met 2 scheuren. Al die naaktheid!!1! Vind je EBU dit goed? Dat dit allemaal maar kan!1!!. ()
Op tickets besparen. Slimquote:Op maandag 29 april 2024 20:32 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Misschien zaten er danseressen in een paar van die 20 koffers.
Max 6 man op het podium inclusief Joost, maar je mag met de led's wel extra personen creërenquote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar met hoeveel mensen mag iemand op het podium staan?
Mag Joost bv 8 dansers bij zich hebben?
Cornald is er, las ik op zijn Twitter.quote:Op maandag 29 april 2024 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is me niet opgevallen, maar een aantal anderen zoals Cornald, Twan etc. ook niet gezien dus het kan nog een verrassing zijn.
Ja dat zag ik ook, dus kan zijn dat daar nog anderen bij waren, eventueel die dansers.quote:Op maandag 29 april 2024 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornald is er, las ik op zijn Twitter.
(In een bericht dat interessant leek te beginnen over Joost, maar eindigde in een aansporing naar een boomerprogramma te gaan kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |