Maar het is toch ook oliedom, voor hetzelfde geld wordt ie gestaakt.quote:
jankerd, heerlijke pyro manquote:Op donderdag 25 april 2024 20:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dom tokkievolk. Ongelooflijk stom.
Stel je niet zo aan man😅quote:Op donderdag 25 april 2024 20:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jouw clubje.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Denk niet dat de KNVB daar nog wat van kan vinden na de uitruk van de brandweer vorig weekend.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
Wel goed gefouilleerd daar zo te zien…
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:45 schreef Zorro het volgende:
Dat fouilleren is ook nog niet echt een succes wel?
Iedereen en zijn moeder kan iets naar binnen smokkelen bij een (voetbal)evenement.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:45 schreef Zorro het volgende:
Dat fouilleren is ook nog niet echt een succes wel?
Nee, dit soort shit moet echt stoppen, geen dingen omdraaien.quote:
Vannacht weer lekker 1 van die Gillis-parken op stelten zetten als een gezellige inteelt-Brabo.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:45 schreef hhh38 het volgende:
Niet heel slim van deze mensen uit de brainportregio.
HTC ligt in Eindhoven. Of wil je het nog old-skool tot Waalre rekenen?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:45 schreef eenjongen... het volgende:
Toch mooi dat je de slimste mensen van Nederland in Veldhoven hebt en de domste in Eindhoven
Al besproken.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Binnen gesmokkeld via de anus.
Gr gr,
Jeroen Dijsselbloem
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:46 schreef Faraday01 het volgende:
Stoppen met uitpubliek en 10 jaar meldplicht voor deze asocialen, zo moeilijk is dat niet.
JAAA @Dj_Day-Vquote:Op donderdag 25 april 2024 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat, leuk om te zien dat je er weer eens bent
@:kingroland kijk eens wie er is!
Kennelijk 3 gelijktijdig!quote:Op donderdag 25 april 2024 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Erg vervelend dat deze fans die fakkels allemaal in hun anus hebben gestopt vammiddag
Of 2 minuten gewacht met je kut fakkelquote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef trein2000 het volgende:
Geen Extra Tijd. Had dan gewoon afgefloten man.
Nee, elke week dit soort gedoe op de tribunes en wangedrag tolereren want voetbal en dit heurt er bij. Blijkbaar kan het niet goedschiks dus dan moet het kwaadschiksquote:
Bedanktquote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAA @:dj_day-vGGMM en ik willen jou alvast feliciteren met de titel
Oh en voor de rest hebben wij allemaal jou gemist
Nou, die 119 doelpunten in 1 seizoen, dat hangt er nog wel om.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef Zorro het volgende:
Geen extra tijd. Dan zal je zien dat PSV straks net een doelpunt te kort komt om kampioen te worden.
Steek dat ding überhaupt niet af. Maar als het dan gebeurt mag je er als knvb/scheidsrechter/organisatie ook best pragmatisch mee omgaan natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:48 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Of 2 minuten gewacht met je kut fakkel
Jetro Willems kreeg een vuistslag van een eigen supporter, vorig jaar. Bij Ajax v Feyenoord werd de boel toch echt door eigen fans getorpedeerd.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee, elke week dit soort gedoe op de tribunes en wangedrag tolereren want voetbal en dit heurt er bij. Blijkbaar kan het niet goedschiks dus dan moet het kwaadschiks
Ik heb als Brabander niets tegen psv. Dit is een breder probleem dat aangepakt moet worden. In heel Nederland en bij elke overtreding van de wet.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:48 schreef Meister1984 het volgende:
Alle jankerds pakken weer hun momentje om te gallen nu😅
Nou wat dacht je van supporters die vaak al een stadionverbod hebben die toch weer de boel verzieken 10 jaar meldplicht geven bij elke wedstrijd van de betreffende club.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jetro Willems kreeg een vuistslag van een eigen supporter, vorig jaar. Bij Ajax v Feyenoord werd de boel toch echt door eigen fans getorpedeerd.
Wat stel je voor? Nooit meer voetbalsupporters toelaten, überhaupt?
Jammer dat @DombohetOlifantje1 het probeert te verstieren.quote:
Regel intrekken dat de wedstrijd stilgelegd moet worden. Tokkies kan je het beste negeren.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb als Brabander niets tegen psv. Dit is een breder probleem dat aangepakt moet worden. In heel Nederland en bij elke overtreding van de wet.
Ik geloof niet dat een Feyenoord supporter enig recht heeft om wat te zeggen over supportersgedrag. Als het ergens stikt van de debielen dan is het wel in de Kuip.quote:
Wat maak je het ineens persoonlijkquote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat @:dombohetolifantje1 het probeert te verstieren.
mistwedstrijd uit de jaren 60 all-overquote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Regel intrekken dat de wedstrijd stilgelegd moet worden. Tokkies kan je het beste negeren.
Kaltstellen, niks negeren.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Regel intrekken dat de wedstrijd stilgelegd moet worden. Tokkies kan je het beste negeren.
Jij begon.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat maak je het ineens persoonlijk
Triggered.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een Feyenoord supporter enig recht heeft om wat te zeggen over supportersgedrag. Als het ergens stikt van de debielen dan is het wel in de Kuip.
Beste middenvelder, de twee beste keepers, een spits die beter is dan Mbappe. En de VoetbalGod zelf als trainer.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
PSV is wel heel makkelijk kampioen geworden.
Ondanks dat Feyenoord volgens veel mensen een betere selectie en een geniale trainer heeft
Kijk, dat is alvast een zinnigere oplossing dan uitfans verbieden.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van supporters die vaak al een stadionverbod hebben die toch weer de boel verzieken 10 jaar meldplicht geven bij elke wedstrijd van de betreffende club.
Ach laat die jongen met rust, dit is geen leuke tijd voor hem.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat @:dombohetolifantje1 het probeert te verstieren.
wow. boze meneer gespotquote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een Feyenoord supporter enig recht heeft om wat te zeggen over supportersgedrag. Als het ergens stikt van de debielen dan is het wel in de Kuip.
Als je tijd over hebt graag een studie over het fenomeen @onlogischquote:Op donderdag 25 april 2024 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor mijn studie ga ik de komende weken in het kader van ''Met Frank Paauw aan de macht, is zelfs je moeder nog verdacht" een klein onderzoekje doen naar dit geweldige subject.
Hoort een post die als 'grapje' betiteld wordt geen likes te ontvangen?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
Mijn grapje in het Feyenoordtopic wordt NIET goed ontvangen
Gelukkig is het hier wél ween warm bad
Ik zeg toch dat hij niet goed ontvangen wordt?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoort een post die als 'grapje' betiteld wordt geen likes te ontvangen?
Alsof je geen kritiek kan hebben op je eigen supporters.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan heeft Feyenoord volgens veel feyenoorders een beter selectie én een betere trainerquote:Op donderdag 25 april 2024 21:10 schreef VEM2012 het volgende:
Als je net naar PSV hebt zitten kijken schrik je toch wel van het niveauverschil. Alsof je eerst naar Real Madrid hebt gekeken en nu naar Sliema Wanderers zit te kijken.
Maar dat is mijn vraag toch niet?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij niet goed ontvangen wordt?
Badderharing is nog steeds in de ja maar hullie doen het ook retoriek blijven hangenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is een jijbak van jewelste, inderdaad. Toch scoor je er geen punten mee.
Ze staan minder ver achter in expected points!quote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan heeft Feyenoord volgens veel feyenoorders een beter selectie én een betere trainer
Ah, toen dat in het nadeel van Feyenoord was liep iedereen te zeiken op PietjePukquote:Op donderdag 25 april 2024 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze staan minder ver achter in expected points!
Tsja, als je verstand van voetbal hebt, dan word je geen Feyenoorder. Dat is meer iets voor masochisten.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan heeft Feyenoord volgens veel feyenoorders een beter selectie én een betere trainer
Klopt, maar de VAR werkt altijd in het voordeel van de grote club.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt, maar de VAR werkt altijd in het voordeel van Feyenoord en ajax
Wat een goeie zeg!quote:Op donderdag 25 april 2024 21:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, als je verstand van voetbal hebt, dan word je geen Feyenoorder. Dat is meer iets voor masochisten.
Dat @Caland hier mee kwam was echt heel triest en ik heb nu ook minder vertrouwen in hem als user.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze staan minder ver achter in expected points!
Ze hebben ajax ook geholpen door de bekerfinale te winnen, dan mogen ze dit ook wel even doen.quote:
En op een tijdstip dat ik toch nog niet wakker ben. Mooi werk.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:33 schreef Zorro het volgende:
Mooi, de echte kampioenswedstrijd gaat thuis gespeeld worden
Wacht, dat is serieusquote:Op donderdag 25 april 2024 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat @:caland hier mee kwam was echt heel triest en ik heb nu ook minder vertrouwen in hem als user.
Weer teruggelezen en gelachen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat @:caland hier mee kwam was echt heel triest en ik heb nu ook minder vertrouwen in hem als user.
Wow dit is echt waarquote:Op donderdag 25 april 2024 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan hij kennelijk prima zelf.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:51 schreef onlogisch het volgende:
Het is wachten totdat iemand @:Caland de genadeklap toedient.
Ik zou het niet correct vinden om caland vanwege zijn tijdelijke fysieke ongemakken anders te behandelen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jammer dat jullie een tijdelijk fysiek gehandicapte flink natrappen.
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
Ondertussen verstopt Caland zich weer achter de boekenkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op donderdag 25 april 2024 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Laat Caland met rust.@Buitendam en ik moesten glimlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Heerenveen uit notabene hun angstgegner lolquote:Op donderdag 25 april 2024 22:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie nu pas de uitslag van PSV, wtf
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maakt Van Wonderen het seizoen nog af bij Heerenveen?
Het hele NEC-sprookje dondert in elkaar.quote:Op zondag 28 april 2024 12:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Sandler geblesseerd eraf, goh, dat verwacht je ook niet.
23 wedstrijden gespeeld van de 31. En dat noemt men fitquote:Op zondag 28 april 2024 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
De Sandlerhype kan ook weer de koelkast in.
Snapte ook de interesse van Ajax en PSV niet, natuurlijk kan hij qua niveau prima mee met de top 3 maar op een centrale verdediger die altijd geblesseerd is kan je niet bouwen.quote:Op zondag 28 april 2024 12:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Sandler geblesseerd eraf, goh, dat verwacht je ook niet.
Ajax versloeg NEC op eigen kracht. Waar heb je het over ?quote:Op zondag 28 april 2024 13:36 schreef Zorro het volgende:
Ach NEC
het zit ajax weer eens niet tegen.
Ik ben nog het meest kwaad op Twente met hun verlies tegen ze. Ik heb vanaf nu officieel een hekel aan Twente. Wat de rest van Nederlands sowieso al had.
Nee johquote:Op zondag 28 april 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
natuurlijk kan hij qua niveau prima mee met de top 3
Hij kan ook niet verdedigen.quote:Op zondag 28 april 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Snapte ook de interesse van Ajax en PSV niet, natuurlijk kan hij qua niveau prima mee met de top 3 maar op een centrale verdediger die altijd geblesseerd is kan je niet bouwen.
Over Twentequote:Op zondag 28 april 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax versloeg NEC op eigen kracht. Waar heb je het over ?
Daar lijken René en Willie mij ook wat te oud voor.quote:Op zondag 28 april 2024 13:49 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat vd Kerkhof binnen afzienbare tijd een Europese finale fluit.
Daar heb je een punt!quote:Op zondag 28 april 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar lijken René en Willie mij ook wat te oud voor.
Het walgelijk slechte Ajax gaat helaas gewoon 5e worden.quote:Op zondag 28 april 2024 14:13 schreef Caland het volgende:
Wonderploeg NEC weet ook weer waar het staat
Sommige mensen zijn helaas niet in staat hun eigen zielige haat opzij te zetten om het grotere geheel te bekijkenquote:Op zondag 28 april 2024 14:18 schreef RipCity het volgende:
Hoe leuk het ook is om Ajax te zien afgaan moet je natuurlijk gewoon hopen dat zij Europese plek pakken en niet een NEC wat er meteen uitligt tegen fc seiviski uit Bulgarije of iets dergelijks
Gewoon.quote:Op zondag 28 april 2024 14:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het walgelijk slechte Ajax gaat helaas gewoon 5e worden.
Dat soort mensen hebben een extreem klein piemeltje.quote:Op zondag 28 april 2024 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn helaas niet in staat hun eigen zielige haat opzij te zetten om het grotere geheel te bekijken
Want dit ajax gaat wel zo'n wedstrijd winnen?quote:Op zondag 28 april 2024 14:18 schreef RipCity het volgende:
Hoe leuk het ook is om Ajax te zien afgaan moet je natuurlijk gewoon hopen dat zij Europese plek pakken en niet een NEC wat er meteen uitligt tegen fc seiviski uit Bulgarije of iets dergelijks
Ik wil Ajax in het Conference Cupje zodat ze eenvoudig punten kunnen pakkenquote:Op zondag 28 april 2024 14:18 schreef RipCity het volgende:
Wat een grote piemel heb jijquote:Op zondag 28 april 2024 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil Ajax in het Conference Cupje zodat ze eenvoudig punten kunnen pakken
Dan kunnen we het Feyenoord topic wel opdoeken.quote:Op zondag 28 april 2024 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn helaas niet in staat hun eigen zielige haat opzij te zetten om het grotere geheel te bekijken
Sow.quote:Op zondag 28 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kunnen we het Feyenoord topic wel opdoeken.
Geniet er lekker vanquote:Op zondag 28 april 2024 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben er al uit, het wordt inderdaad thee
Wel degelijkquote:Op zondag 28 april 2024 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent niet echt op dreef de afgelopen periode.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
VBL ON TOUR.quote:Op zondag 28 april 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schakel om 15:00 over naar Tottenham - Azzenal.
Akkoord.quote:Op zondag 28 april 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schakel om 15:00 over naar Tottenham - Azzenal.
Ik zou de eerste goal nog eens kijken....quote:Op zondag 28 april 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Snapte ook de interesse van Ajax en PSV niet, natuurlijk kan hij qua niveau prima mee met de top 3 maar op een centrale verdediger die altijd geblesseerd is kan je niet bouwen.
Volendam moet al bezig zijn met het samenstellen van hun spelerskern voor het komende seizoen. Het is cruciaal om een mix van robuuste spelers te vinden die niet terugschrikken voor een duel, en indien mogelijk, enkele technische genieën toe te voegen. Denk aan sterke spitsen die de bal goed vasthouden, snelle vleugelspelers en verdedigers die niet bang zijn om stevig in te grijpen (zoals Douglas). Hoewel de Eerste Divisie bekend staat om zijn strijdlust, kan het toevoegen van spelers met technische vaardigheden ervoor zorgen dat Volendam mee kan doen aan de top. Het is essentieel om spelers te hebben die bereid zijn om alles te geven, zelfs als dat betekent dat ze het gras opvreten of door de modder gaan. Alleen dan kunnen ze volgend seizoen bovenaan meedoen. Het doet pijn om dit te moeten zeggen, maar het is de harde realiteit waar Volendam nu mee te maken heeft.quote:Op zondag 28 april 2024 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volendam moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
Waarom zou het Voldendam kunnen schelen wat Twente doet?quote:Op zondag 28 april 2024 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volendam moet al bezig zijn met het samenstellen van hun spelerskern voor het komende seizoen. Het is cruciaal om een mix van robuuste spelers te vinden die niet terugschrikken voor een duel, en indien mogelijk, enkele technische genieën toe te voegen. Denk aan sterke spitsen die de bal goed vasthouden, snelle vleugelspelers en verdedigers die niet bang zijn om stevig in te grijpen (zoals Douglas). Hoewel de Eerste Divisie bekend staat om zijn strijdlust, kan het toevoegen van spelers met technische vaardigheden ervoor zorgen dat FC Twente mee kan doen aan de top. Het is essentieel om spelers te hebben die bereid zijn om alles te geven, zelfs als dat betekent dat ze het gras opvreten of door de modder gaan. Alleen dan kunnen ze volgend seizoen bovenaan meedoen. Het doet pijn om dit te moeten zeggen, maar het is de harde realiteit waar Volendam nu mee te maken heeft.
Voldendamquote:Op zondag 28 april 2024 14:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou het Voldendam kunnen schelen wat Twente doet?
Dat is nieuwe spellingquote:
Alweer? Ik moet een thermoskan hier neer gaan zetten.quote:Op zondag 28 april 2024 14:51 schreef Coco het volgende:
Voor een aantal users is het tijd voor een koppie thee.
Net vers kopje thee gemaakt!quote:Op zondag 28 april 2024 14:51 schreef Coco het volgende:
Voor een aantal users is het tijd voor een koppie thee.
quote:Op zondag 28 april 2024 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Users die thee drinken kunnen net zo goed siroop pakken.
Drink gewoon water joh.
Wat is dit voor een rare vergelijking?quote:Op zondag 28 april 2024 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
huhquote:Op zondag 28 april 2024 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had je een vraag gesteldquote:Op zondag 28 april 2024 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wat meer energie van Utrecht nu. Jemig wat was het slecht.
Dat klinkt lekkerquote:Op zondag 28 april 2024 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boswachtersthee! Van De Droom van Utrecht.
Jaquote:Op zondag 28 april 2024 15:03 schreef Zoon_John het volgende:
De eredivisie is laatste tijd saai. Duitse competitie vind ik mooier. Maar kijken jullie vooral omdat jullie Nederlands zijn? Of kijken jullie ook liever andere competities?
Dacht dat ik in de SC zat, moest gauw wijzigen zodat ik on topic zou zijn.quote:Op zondag 28 april 2024 15:05 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 73% gewijzigd door Zoon_John op 28-04-2024 15:04:31 ]
Precies daar wordt iig niet elk jaar dezelfde club kampioen.quote:Op zondag 28 april 2024 15:03 schreef Zoon_John het volgende:
De eredivisie is laatste tijd saai. Duitse competitie vind ik mooier.
Dat was niet zo'n succes bij Utrecht.quote:Op zondag 28 april 2024 15:17 schreef tong80 het volgende:
Seuntjens is veel te goed voor RKC. Hoort minimaal in de subtop te spelen.
Kan altijd gebeuren. Van der Sar en Bergkamp maakten het niet in Italië. Rush en Greaves ook niet trouwens.quote:Op zondag 28 april 2024 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet zo'n succes bij Utrecht.
Ok opa.quote:Op zondag 28 april 2024 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren. Van der Sar en Bergkamp maakten het niet in Italië. Rush en Greaves ook niet trouwens.
Hij is al 32 en heeft eigenlijk alleen een hele goede trap, prima voor de RKC’s van deze wereldquote:Op zondag 28 april 2024 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren. Van der Sar en Bergkamp maakten het niet in Italië. Rush en Greaves ook niet trouwens.
Kijk je uit voor mondhoeken ? Straks krijg je ze niet meer naar beneden.quote:Op zondag 28 april 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Toch een lichte glimlach door Bergkamp te vergelijken met Mats Seuntjes.
Wist niet dat ie al 32 was. Da's bijna net zo oud als Jezus werd. Dus hang me er niet aan op.quote:Op zondag 28 april 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is al 32 en heeft eigenlijk alleen een hele goede trap, prima voor de RKC’s van deze wereld
Al heeft Ajax er ook ééntje gehaald afgelopen zomer (lol)
Hou oud was Cruijff ook alweer in 83 ? Die deed het toen ook niet slecht bij een subtopper.quote:Op zondag 28 april 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
Al heeft Ajax er ook ééntje gehaald afgelopen zomer (lol)
Wellicht hapt Stijn wel als er neerbuigend wordt gepraat over zijn idool.quote:Op zondag 28 april 2024 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
Caland die meteen weer over Ajax begint en Tong die Cruijff erbij haalt.
Ik heb bingo.
En jij die weer vanaf de zijlijn toekijkt en alleen veilig hapt als de wormen al opgevreten zijn.quote:Op zondag 28 april 2024 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
Caland die meteen weer over Ajax begint en Tong die Cruijff erbij haalt.
Ik heb bingo.
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 april 2024 15:29 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens. Ik gaat legge. Bijkomen van deze briljante wedstrijden. Tot morgen.
Het is half 4 s middags.quote:Op zondag 28 april 2024 15:29 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens. Ik gaat legge. Bijkomen van deze briljante wedstrijden. Tot morgen.
Had je suiker in de thee. Trusten.quote:Op zondag 28 april 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
Het is natuurlijk wel een ontzettend stom 'argument' dat elke voetballer hogerop kan omdat Bergkamp 30 jaar geleden bij Inter mislukte
Probeer dan op z'n minst bij de inhoud te blijven.
Pelle werd ook door Koeman van het strand geplukt!quote:Op zondag 28 april 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
Het is natuurlijk wel een ontzettend stom 'argument' dat elke voetballer hogerop kan omdat Bergkamp 30 jaar geleden bij Inter mislukte
Probeer dan op z'n minst bij de inhoud te blijven.
Ik had water, frozen-assassin en die ene transformergast (niet Netsplitter) hadden theequote:
Thee een warm drankje noemen.quote:Op zondag 28 april 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een warm drankje met smaakje vergelijken met water.
Dombo kijk eens, ja dom?
quote:Op zondag 28 april 2024 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Excelsior heeft een groot probleem.
quote:Op zondag 28 april 2024 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Utrechtse aanval richting top-3 loopt weer wat vertraging op.
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op zondag 28 april 2024 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Thee een warm drankje noemen.
Wat ben jij voor een idioot?
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op zondag 28 april 2024 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Utrechtse aanval richting top-3 loopt weer wat vertraging op.
Excelsior - NECquote:
Ze staan nu een punt achter. Bijna hetzelfde doelsaldo en hele vergelijkbare tegenstanders. Wordt interessantquote:Op zondag 28 april 2024 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excelsior - NEC
Heracles - Excelsior
Feyenoord - Excelsior
Heracles - RKC
RKC - Zwolle
PSV - RKC
Ik zou gokken op RKC ja.
Vitesse gun je een volledig terechte degradatie.quote:Op zondag 28 april 2024 18:32 schreef RamboDirk het volgende:
Vitesse gun je een betrouwbare geldschieter, bijvoorbeeld een Peter Gillis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |