SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Waar Amerika een hoop van hun soft power steeds meer lijkt te verwaarlozen gobblet China het overal op.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
China gaat ook geen oorlog beginnen, hooguit reageren als het wordt aangevallen. Maar nu zijn ze gewoon bezig met wereldovername op economisch gebied door overal wazige wurgcontracten af te sluiten
De helft hier op FOK!quote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat is een 'simp'? @:datismijnmening
Jij bent een schoolvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja we hebben die VOC-mentaliteit niet meer, toch?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar Amerika een hoop van hun soft power steeds meer lijkt te verwaarlozen gobblet China het overal op.
En Europa is er bij I guess.
De vraag is, wie is de grootste chad van de KSC?quote:
Wow, patser.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmm, 'maagd'...
ja dat gaat dus niet meer lukken
Etto heeft rizzquote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmm, 'maagd'...
ja dat gaat dus niet meer lukken
dat is een land in Afrikaquote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vraag is, wie is de grootste chad van de KSC?
Losquote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand die slijmt bij een vrouw of haar verdedigd maar kansloos is om als romantische partner gezien te wordenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wtf is dat.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel grappig om te fucken met dat algoritme. Door gewoon steeds aan te geven dat je niet geïnteresseerd bent in een bepaalde ad. Na een tijdje slaat Facebook op hol en gaat het met hagel schietenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom ik het zelf niet zo goed weet is omdat ik dat wantrouwen inderdaad wel herken, maar betwijfel of dat echt impact zal hebben op mij. Misschien is het enorm naïef, maar ik ben helemaal niet interessant voor zeEn een keer een targeted ad boeit me niet zo veel. Maar die maffiapraktijken en al dat mysterieuze, geheime gedoe en dat ze andersdenkenden martelen of vermoorden, al dat geneuzel met spionage, hmmm. Toch wel een beetje yikes.
verdedigtquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand die slijmt bij een vrouw of haar verdedigd maar kansloos is om als romantische partner gezien te worden
Maak me weer wakker als ze bij zijn met wat een submissive and breedable oomfie is.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan nog wel even doorgaan hoor, of gaan we te snel met alle nieuwe woorden?
Oh jij gelooft ook niet dat vrouwen en mannen vrienden kunnen zijn zeker.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand die slijmt bij een vrouw of haar verdedigd maar kansloos is om als romantische partner gezien te worden
KAP MET DIE ACHTERLIJKE TERMENquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Etto Vlinder regelmatig rawdogged dus geen simp is
Beetje white knightenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
verdedigt
dat is een ding ja?
Solo ook happy.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef Karzai het volgende:
0-7gefeliciteerd met het kampioenschap @:bomenverzameling
Jezus wat kut dat ik dit allemaal begrijpquote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maak me weer wakker als ze bij zijn met wat een submissive and breedable oomfie is.
Jawel hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jij gelooft ook niet dat vrouwen en mannen vrienden kunnen zijn zeker.
Ik snap er juist geen bal vanquote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus wat kut dat ik dit allemaal begrijp
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan nog wel even doorgaan hoor, of gaan we te snel met alle nieuwe woorden?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus wat kut dat ik dit allemaal begrijp
Iewquote:Op donderdag 25 april 2024 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is mijn foto.
Oehlalalaquote:Op donderdag 25 april 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks. Moet even open doen want Vlinder belt net aan
O haiquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik ga jou zó slopen he...quote:Op donderdag 25 april 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks. Moet even open doen want Vlinder belt net aan
Ik krijg gewoon nooit ads, nog veel makkelijkerquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel grappig om te fucken met dat algoritme. Door gewoon steeds aan te geven dat je niet geïnteresseerd bent in een bepaalde ad. Na een tijdje slaat Facebook op hol en gaat het met hagel schieten
Ik kreeg ook ineens ads in het Turks, iets met Russisch daten, een spermabank, islamitische kleding...
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Etto Vlinder regelmatig rawdogged dus geen simp is
quote:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Rizzquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat is rizz?
echt... praat NORMAAL![]()
![]()
Als ik op vakantie ga krijg ik daar gewoon Nederlandse ads, maar dan ineens weken of maanden later ads in de taal van dat landquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel grappig om te fucken met dat algoritme. Door gewoon steeds aan te geven dat je niet geïnteresseerd bent in een bepaalde ad. Na een tijdje slaat Facebook op hol en gaat het met hagel schieten
Ik kreeg ook ineens ads in het Turks, iets met Russisch daten, een spermabank, islamitische kleding...
Hahahaha.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maak me weer wakker als ze bij zijn met wat een submissive and breedable oomfie is.
Nee, dat ga jij nietquote:
Oh maar dat weet ik al.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Of even iedereen laten uitvogelen of ze dom, sub of switch zijn.
Vlinder sloopt jou ookquote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar eerst is Vlinder aan de beurt
Die B hoort er niet meer tussen hoor tegenwoordigquote:
Als je je ooit weleens nutteloos voelt door de hele dag op Fok! te zitten: Er zijn dus mensen druk met de hele dag dit soort tekeningetjes te maken.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=What%20a%20Chad
[ afbeelding ]
Stop, straks raken ze van streekquote:
Andere SCquote:Op donderdag 25 april 2024 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Of even iedereen laten uitvogelen of ze dom, sub of switch zijn.
Oh ja. Konings geneuzelquote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef Ama het volgende:
Gelukkig gisteren al oranje vreten gekocht want het was vandaag al bijna op in de supermarkt.
Jammer wel.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die B hoort er niet meer tussen hoor tegenwoordig
Lok die nou nietquote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn grote vriend @:CharlesKinbote is een breedable sub hung femboy twink.
Als het je bedoeling was om welke informatie dan ook over te brengen, is dat jammerlijk mislukt.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn grote vriend @:CharlesKinbote is een breedable sub hung femboy twink.
Oh ja , shit. Mn cap ligt nog op het werkquote:Op donderdag 25 april 2024 20:31 schreef Elvi het volgende:
De oranje tompoezen zijn echt bussin'. No cap.
Hahaha wat kut dit.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:31 schreef Elvi het volgende:
Ik draag eigenlijk nooit een cap, gewoon de haren los laten zwierenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja , shit. Mn cap ligt nog op het werk
Ik heb geen haren dus ik moet mijn naakte hoofd soms beschermen tegen het nederlandse weerquote:Op donderdag 25 april 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk nooit een cap, gewoon de haren los laten zwieren
je bent zelf een achterlijk groot telecombedrijfquote:Op donderdag 25 april 2024 20:33 schreef Ama het volgende:
Oei was ineens uitgelogd bij KPN. Gelukkig reageerde mijn vader net op tijd.
doe mij maar een argentijnse bbqquote:Op donderdag 25 april 2024 20:31 schreef Elvi het volgende:
Vind het altijd leuk om met de leerlingen te spreken in hun taal.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stop, straks raken ze van streek![]()
De lat ligt niet heel hoog tbhquote:Op donderdag 25 april 2024 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is de meest normale van het stel daar.
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een achterlijk groot telecombedrijf
Wig?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben echt shook over hoe mid dit allemaal is. Maar mijn kennis van hippe taal? Wig.
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het altijd leuk om met de leerlingen te spreken in hun taal.
je kan ze ook uitnodigen voor een feestjequote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef Ama het volgende:
Ik zag reclame voor het songfestival. Ik ga nu al los. Ik ga denk ik oordopjes uitdelen aan mijn buren.
hoiquote:Op donderdag 25 april 2024 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik weet niet wat ik erger vind, internet-slang zoals dit of Nederlandse afko's zoals havercappu, lawa, kowa, gefeli, gecondo, esma, poma. Al gebruik ik beiden ironisch![]()
het is pama, niet pomaquote:Op donderdag 25 april 2024 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik weet niet wat ik erger vind, internet-slang zoals dit of Nederlandse afko's zoals havercappu, lawa, kowa, gefeli, gecondo, esma, poma. Al gebruik ik beiden ironisch![]()
De dimmystad afko's zijn nog 100x ergerquote:Op donderdag 25 april 2024 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Kindveilig.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik probeer zo'n ronde batterij uit z'n verpakking te krijgen. Waarom zijn die dingen zo onmogelijk verpakt dan
Denk dat ze mij niet meer willen kennen na die avond.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan ze ook uitnodigen voor een feestje
Spijt dat ik het gevraagd hebquote:Op donderdag 25 april 2024 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Iets wat zo goed is dat je wig (pruik) wegvliegt
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De lat ligt niet heel hoog tbh
Dit klinkt als iets wat Los zou zeggen op het hoogtepunt van een discussiequote:
Los schrreeuwt als een silverback op zijn hoogtepunt stel ik me zo voor.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat Los zou zeggen op het hoogtepunt van een discussie
Shit dan is hij misschien toch de GigaChad.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Los schrreeuwt als een silverback op zijn hoogtepunt stel ik me zo voor.
Misschien. Als we US niet hadden zeker!quote:Op donderdag 25 april 2024 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Shit dan is hij misschien toch de GigaChad.
Nee, GigaChad is altijd rustig.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Shit dan is hij misschien toch de GigaChad.
Kat-onveiligquote:
Slaat nog even op zijn borst om zijn mannelijkheid te benadrukken.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Los schrreeuwt als een silverback op zijn hoogtepunt stel ik me zo voor.
Ik ben blij dat mijn vrienden dat soort dingen niet zeggen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een vriend die een tijd lang zo erg into Twitch was dat hij in het echt ook continu shit als Kappa en MonkaGiga en Omegalul zegtIk kan het bij hem wel hebben maar wat enorm stom eigenlijk hahaha.
Is je vriend @Poepz0rquote:Op donderdag 25 april 2024 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een vriend die een tijd lang zo erg into Twitch was dat hij in het echt ook continu shit als Kappa en MonkaGiga en Omegalul zegtIk kan het bij hem wel hebben maar wat enorm stom eigenlijk hahaha.
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen volgt de les over Soyjaks en het huiswerk voor volgende week is het doornemen van de tradwife.
fouilleren is nog steeds erg lastig blijkbaarquote:Op donderdag 25 april 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
PSV stilgelegd want vuurwerk op het veldJe verwacht het niet
Ik las laatst dat ze fakkels in een condoom anaal en vaginaal naar binnen smokkelen sinds het verbodquote:Op donderdag 25 april 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
PSV stilgelegd want vuurwerk op het veldJe verwacht het niet
Zie nu de Frank Face pas. Dat is een meme die echt al 15 jaar rond gaat en aanpast. Mooi.quote:
Natuurlijk! Hier is een zin voor “etto”: “De etto van de zonsondergang kleurde de lucht prachtig.” Als je nog meer hulp nodig hebt, laat het me weten! 😊quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze fakkels in een condoom anaal en vaginaal naar binnen smokkelen sinds het verbodWhat the fuck is voetbal
Hmm. Nee ik zou dat niet anders dan louter ironisch kunnen doen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
Het gaat om de gedachtequote:
Dan ben je ook kwaad, als je net moeite hebt genomen om twee fakkels je aars in te schuivenquote:
Ik denk dat het dat bij hem ook ooit was, maar het inmiddels al jaren complete gewenning isquote:Op donderdag 25 april 2024 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Nee ik zou dat niet anders dan louter ironisch kunnen doen.
alles voor de club liefdequote:Op donderdag 25 april 2024 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan ben je ook kwaad, als je net moeite hebt genomen om twee fakkels je aars in te schuiven
Ja stop er maar mee ookquote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze fakkels in een condoom anaal en vaginaal naar binnen smokkelen sinds het verbodWhat the fuck is voetbal
Hallo meneer enablerquote:Op donderdag 25 april 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:Ama https://antiduur.nl/product/mms-peanut-16-x-82-gram-2/
Ik geloof dat wel want de hele harde kern is gayquote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik spreek gelukkig niet vaak genoeg mensen irl om daar een gewoonte van te maken.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat bij hem ook ooit was, maar het inmiddels al jaren complete gewenning is
Hoi zusjequote:
Als ze denken dat dit iets met clubliefde te maken heeft zijn ze echt niet goed bij hun hoofd natuurlijk. Laat ze maar lekker gepakt worden en een stadionverbod krijgen.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik spreek gelukkig niet vaak genoeg mensen irl om daar een gewoonte van te maken.
Dank jequote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef Karzai het volgende:
0-7gefeliciteerd met het kampioenschap @:bomenverzameling
Er kunnen zomaar maanden verstrijken voor ik iemand irl spreek die niet m'n moeder, therapeut, of een collega is.quote:
lijkt me dat je niet zo lekker loopt met een fakkel in je reetquote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nee lijkt me ook niet. Maar goed.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me dat je niet zo lekker loopt met een fakkel in je reet
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er kunnen zomaar maanden verstrijken voor ik iemand irl spreek die niet m'n moeder, therapeut, of een collega is.
Ja ik dacht dus ook dat het een grapje was, maar nu is ie niet meer leukquote:Op donderdag 25 april 2024 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik bedoelde het eigenlijk als grapje en toen was de realiteit even een koude plens water.
Kut die wil ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja deze ook nog https://nl.pepper.com/aan(...)amandelnougat-309926
En @:Ama
Met wie moet je anders praten dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er kunnen zomaar maanden verstrijken voor ik iemand irl spreek die niet m'n moeder, therapeut, of een collega is.
quote:
Met ons?quote:
Feestje vanavond?quote:
Ga nieuwe mensen leren kenen danquote:Op donderdag 25 april 2024 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee jullie zijn gewoon namen op het kleine internet op mn telefoon of het grote internet op mn pc.quote:
Nice. Veel plezierquote:
Ohquote:Op donderdag 25 april 2024 21:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee jullie zijn gewoon namen op het kleine internet op mn telefoon of het grote internet op mn pc.
Maar voel je je een 1'tje of een 0'tje?quote:
Eentjes en nullenquote:
dat hangt van de dag en tijd afquote:Op donderdag 25 april 2024 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar voel je je een 1'tje of een 0'tje?
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken iemand die non-binair en programmeur is en dat is grappig
owwwwwquote:Op donderdag 25 april 2024 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Gewoon thuis via facetime
Dat je je geen man of vrouw voelt of juist beiden welquote:
Dat je 1'en en 0'en niet snaptquote:
Wowquote:Op donderdag 25 april 2024 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die iets te veel in z'n eigen zieligheid is gaan geloven.
quote:
Of is dat juist bi-binair?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je je geen man of vrouw voelt of juist beiden wel
3, 2, 1... fightquote:Op donderdag 25 april 2024 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die iets te veel in z'n eigen zieligheid is gaan geloven.
Ik ben #team doe niet zo godverdomme moeilijk over zoiets triviaals en leef je leven gewoon lekker zoals normale mensenquote:
Dat is echt zoveel kutter dan het klinktquote:Op donderdag 25 april 2024 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga nieuwe mensen leren kenen dan
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lelijke haarkleur en geen persoonlijkheid
Beiden niet is eigenlijk agender en beiden wel bigenderquote:
Hoezo? Als je een klik hebt met die mensen? Dan is dat toch gewoon leuk?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is echt zoveel kutter dan het klinkt
Zij staan er ook zo in inderdaadquote:Op donderdag 25 april 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben #team doe niet zo godverdomme moeilijk over zoiets triviaals en leef je leven gewoon lekker zoals normale mensen
Did you just assume their gender?quote:
Trust me I know. Is ook onderdeel van mijn therapiequote:Op donderdag 25 april 2024 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is echt zoveel kutter dan het klinkt
cancel cancelquote:Op donderdag 25 april 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Did you just assume their gender?
Neen vriend Koens.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
maar non-binair is dus niet hetzelfde als gender-fluide
er zijn er verdomde veel echtquote:Op donderdag 25 april 2024 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
De enige van jullie die ik echt heb gezien is Crack. Ik weet dat zij echt is.
De rest, geen idee. Misschien wel Chinese bots.
Neenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Ze doen er behoorlijk moeilijk over dan voor iemand die in dat team zou moeten zitten.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zij staan er ook zo in inderdaad
Had je toen je mooiste marktkleding aan?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh nee wacht
Ik heb ook Rocknijntje 5 seconden gezien in Amsterdam op een bioscoopmeet.
quote:
team @iedereenleeftzoalsiewilmaarverwachtnietdatikallesonthouquote:
Non-binair is geloof ik de parapluterm waar de andere begrippen die net genoemd werden onder vallen en verder kiest de persoon zelf dus vaak het label wat ie het fijnst vindt. Maar er zit dus best wat overlap in de termen/labels.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
nietquote:Op donderdag 25 april 2024 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat niet de reactie van een bot is?
Ja vastquote:Op donderdag 25 april 2024 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha geloof dat het die was, jaquote:Op donderdag 25 april 2024 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je toen je mooiste marktkleding aan?
Vahle?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:10 schreef Ama het volgende:
Solo kan bijna alles met Noa maar die rat moet mij gewoon echt niet.
Ik heb altijd gedacht dat jij een bot bent.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Potverdikke nu ben ik me een partijtje beledigdquote:Op donderdag 25 april 2024 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Non-binair is geloof ik de parapluterm waar de andere begrippen die net genoemd werden onder vallen en verder kiest de persoon zelf dus vaak het label wat ie het fijnst vindt. Maar er zit dus best wat overlap in de termen/labels.
Maar ik weet er ook niet álles van, dus excuus als ik iemand beledig
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Did you just assume their gender?
Je vrouw heeft me ooit heel kort gezien bij Paganfest of Heidenfest waar we beiden met onze exen waren en elkaar toevallig tegenkwamenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier heb ik geen herinnering vanquote:Op donderdag 25 april 2024 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh nee wacht
Ik heb ook Rocknijntje 5 seconden gezien in Amsterdam op een bioscoopmeet.
Nee hij is vernoemd naar Noa Lang. Je zal begrijpen dat ik hem geen naam heb gegeven.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als dat een probleem is, jammer dan
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Potverdikke nu ben ik me een partijtje beledigd![]()
![]()
beledigd zijn is een keuzequote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Potverdikke nu ben ik me een partijtje beledigd![]()
![]()
Nog meer open deuren om open te trappen?quote:
Oh ik dacht dat het een meisjesrat wasquote:Op donderdag 25 april 2024 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hij is vernoemd naar Noa Lang. Je zal begrijpen dat ik hem geen naam heb gegeven.
puntmutsenuurtjequote:Op donderdag 25 april 2024 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Mijn haat voor labeltjes die mensen zichzelf aanmeten is echt gigantisch
Als ik daarover ga ranten, ga je nog denken dat ik FvD'er oid ben.
Op een studie of dergelijke waarbij je allemaal daar in je uppie aankomt en het voor beide partijen beter is om mensen te leren kennen is het zoveel makkelijker dan nu random mensen te leren kennen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Trust me I know. Is ook onderdeel van mijn therapie
Doe eensquote:Op donderdag 25 april 2024 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Nee Draco is toch ook geen chick.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een meisjesrat was
Makkelijk praten blanke cishet zevenvinkerquote:Op donderdag 25 april 2024 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Dat ging toch over huidskleur ipv mentale problemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Je zal begrijpen dat ik niet weet wie dat isquote:Op donderdag 25 april 2024 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hij is vernoemd naar Noa Lang. Je zal begrijpen dat ik hem geen naam heb gegeven.
Hahahaha ik associeer die meet/première voor echt 90% met die droeftoeter Ferryquote:Op donderdag 25 april 2024 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je toen je mooiste marktkleding aan?
Nou zo warm is het niet, zou die deuren lekker dicht latenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog meer open deuren om open te trappen?
cis, ook zo'n termquote:Op donderdag 25 april 2024 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Makkelijk praten blanke cishet zevenvinker
Er mag hier ook nietsquote:
Voetballer bij PSV.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je zal begrijpen dat ik niet weet wie dat is
Ja, het is frisquote:Op donderdag 25 april 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zo warm is het niet, zou die deuren lekker dicht laten
'sup ? Waarom ben je nog zo laat wakker?quote:
Ze bevestigt zojuist het verhaal.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je vrouw heeft me ooit heel kort gezien bij Paganfest of Heidenfest waar we beiden met onze exen waren en elkaar toevallig tegenkwamen![]()
[..]
Hier heb ik geen herinnering vanMaar kan kloppen
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ging toch over huidskleur ipv mentale problemen?Maar puur omdat het al nodig is om de toevoeging te plaatsen: dus niet allemaal, betekent alweer dat je zelf ook doorhebt dat het dus niet helemaal klopt wat je zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan vind ik het niet gek dat ik hem niet kenquote:
quote:
heb net genetflixed en morgen vrijquote:Op donderdag 25 april 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'sup ? Waarom ben je nog zo laat wakker?
spijkers. Laag water.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar puur omdat het al nodig is om de toevoeging te plaatsen: dus niet allemaal, betekent alweer dat je zelf ook doorhebt dat het dus niet helemaal klopt wat je zegt
Alles goed met u?quote:
Water is niet goed voor spijkers hoor, daar gaan ze van roestenquote:
Woooow, ze weet het nog, dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 25 april 2024 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze bevestigt zojuist het verhaal.
Je was toen met Stefan. Met zijn hoedje, lol.
Iedereen die trans is heeft per definitie een mentale stoornis.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar puur omdat het al nodig is om de toevoeging te plaatsen: dus niet allemaal, betekent alweer dat je zelf ook doorhebt dat het dus niet helemaal klopt wat je zegt
Maar iedereen die niet trans is toch ook?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen die trans is heeft per definitie een mentale stoornis.
Nee hoezo?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar iedereen die niet trans is toch ook?
Je had me als een meisje op deze wereld kunnen zetten met voor de rest 100% dezelfde persoonlijkheid en ik had daar echt geen nacht minder om geslapen. Het leven is net zo mooi als je het zelf maakt, we hebben allemaal wel eens dingen die een beetje tegen werken. Daar heb je maar mee te dealen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Makkelijk praten blanke cishet zevenvinker
ditquote:Op donderdag 25 april 2024 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Allemaal een steekje los op deze wereld
Lol, wat staat hier?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
blanke cishet zevenvinker
Nee, ik weet dat guurrechtse figuren altijd zulke dooddoeners erin gooien om hele andere redenen. Is altijd zo vervelend als je net hetzelfde standpunt deelt, ook al is de argumentatie totaal andersquote:Op donderdag 25 april 2024 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Verlegen is niet hetzelfde als introversiequote:Op donderdag 25 april 2024 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had me als een meisje op deze wereld kunnen zetten met voor de rest 100% dezelfde persoonlijkheid en ik had daar echt geen nacht minder om geslapen. Het leven is net zo mooi als je het zelf maakt, we hebben allemaal wel eens dingen die een beetje tegen werken. Daar heb je maar mee te dealen.
Ik was gigantisch verlegen als kind en ook tot ver op de middelbare school ben ik niet de meest sociale geweest, uiteindelijk heb ik zelf besloten om daar wat aan te veranderen. Zal altijd introvert blijven, maar ik ben nu wel meer dan tevreden met waar ik sta. Als ik mezelf vooral heel zielig had gevonden en allemaal andere dingen was gaan aanwijzen, was ik daar misschien nooit uit gekomen.
Alsnog veel plezierquote:Op donderdag 25 april 2024 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Gewoon thuis via facetime
Blanke siswet zevenvinkerquote:
Dan doe ik met je meequote:Op donderdag 25 april 2024 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet rum nemen dan snap ik het misschien
quote:
quote:
Ik vecht niet met meisjesquote:Op donderdag 25 april 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verlegen is niet hetzelfde als introversie
Fight me.
Ik ben introvert maar niet per se verlegenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verlegen is niet hetzelfde als introversie
Fight me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |