SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Waar Amerika een hoop van hun soft power steeds meer lijkt te verwaarlozen gobblet China het overal op.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
China gaat ook geen oorlog beginnen, hooguit reageren als het wordt aangevallen. Maar nu zijn ze gewoon bezig met wereldovername op economisch gebied door overal wazige wurgcontracten af te sluiten
De helft hier op FOK!quote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat is een 'simp'? @:datismijnmening
Jij bent een schoolvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja we hebben die VOC-mentaliteit niet meer, toch?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar Amerika een hoop van hun soft power steeds meer lijkt te verwaarlozen gobblet China het overal op.
En Europa is er bij I guess.
De vraag is, wie is de grootste chad van de KSC?quote:
Wow, patser.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmm, 'maagd'...
ja dat gaat dus niet meer lukken
Etto heeft rizzquote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmm, 'maagd'...
ja dat gaat dus niet meer lukken
dat is een land in Afrikaquote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vraag is, wie is de grootste chad van de KSC?
Losquote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand die slijmt bij een vrouw of haar verdedigd maar kansloos is om als romantische partner gezien te wordenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wtf is dat.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel grappig om te fucken met dat algoritme. Door gewoon steeds aan te geven dat je niet geïnteresseerd bent in een bepaalde ad. Na een tijdje slaat Facebook op hol en gaat het met hagel schietenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom ik het zelf niet zo goed weet is omdat ik dat wantrouwen inderdaad wel herken, maar betwijfel of dat echt impact zal hebben op mij. Misschien is het enorm naïef, maar ik ben helemaal niet interessant voor zeEn een keer een targeted ad boeit me niet zo veel. Maar die maffiapraktijken en al dat mysterieuze, geheime gedoe en dat ze andersdenkenden martelen of vermoorden, al dat geneuzel met spionage, hmmm. Toch wel een beetje yikes.
verdedigtquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand die slijmt bij een vrouw of haar verdedigd maar kansloos is om als romantische partner gezien te worden
Maak me weer wakker als ze bij zijn met wat een submissive and breedable oomfie is.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan nog wel even doorgaan hoor, of gaan we te snel met alle nieuwe woorden?
Oh jij gelooft ook niet dat vrouwen en mannen vrienden kunnen zijn zeker.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand die slijmt bij een vrouw of haar verdedigd maar kansloos is om als romantische partner gezien te worden
KAP MET DIE ACHTERLIJKE TERMENquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Etto Vlinder regelmatig rawdogged dus geen simp is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |