SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Waar Amerika een hoop van hun soft power steeds meer lijkt te verwaarlozen gobblet China het overal op.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
China gaat ook geen oorlog beginnen, hooguit reageren als het wordt aangevallen. Maar nu zijn ze gewoon bezig met wereldovername op economisch gebied door overal wazige wurgcontracten af te sluiten
De helft hier op FOK!quote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat is een 'simp'? @:datismijnmening
Jij bent een schoolvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja we hebben die VOC-mentaliteit niet meer, toch?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar Amerika een hoop van hun soft power steeds meer lijkt te verwaarlozen gobblet China het overal op.
En Europa is er bij I guess.
De vraag is, wie is de grootste chad van de KSC?quote:
Wow, patser.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmm, 'maagd'...
ja dat gaat dus niet meer lukken
Etto heeft rizzquote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmm, 'maagd'...
ja dat gaat dus niet meer lukken
dat is een land in Afrikaquote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vraag is, wie is de grootste chad van de KSC?
Losquote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand die slijmt bij een vrouw of haar verdedigd maar kansloos is om als romantische partner gezien te wordenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wtf is dat.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel grappig om te fucken met dat algoritme. Door gewoon steeds aan te geven dat je niet geïnteresseerd bent in een bepaalde ad. Na een tijdje slaat Facebook op hol en gaat het met hagel schietenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom ik het zelf niet zo goed weet is omdat ik dat wantrouwen inderdaad wel herken, maar betwijfel of dat echt impact zal hebben op mij. Misschien is het enorm naïef, maar ik ben helemaal niet interessant voor zeEn een keer een targeted ad boeit me niet zo veel. Maar die maffiapraktijken en al dat mysterieuze, geheime gedoe en dat ze andersdenkenden martelen of vermoorden, al dat geneuzel met spionage, hmmm. Toch wel een beetje yikes.
verdedigtquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand die slijmt bij een vrouw of haar verdedigd maar kansloos is om als romantische partner gezien te worden
Maak me weer wakker als ze bij zijn met wat een submissive and breedable oomfie is.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan nog wel even doorgaan hoor, of gaan we te snel met alle nieuwe woorden?
Oh jij gelooft ook niet dat vrouwen en mannen vrienden kunnen zijn zeker.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand die slijmt bij een vrouw of haar verdedigd maar kansloos is om als romantische partner gezien te worden
KAP MET DIE ACHTERLIJKE TERMENquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Etto Vlinder regelmatig rawdogged dus geen simp is
Beetje white knightenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
verdedigt
dat is een ding ja?
Solo ook happy.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef Karzai het volgende:
0-7gefeliciteerd met het kampioenschap @:bomenverzameling
Jezus wat kut dat ik dit allemaal begrijpquote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maak me weer wakker als ze bij zijn met wat een submissive and breedable oomfie is.
Jawel hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jij gelooft ook niet dat vrouwen en mannen vrienden kunnen zijn zeker.
Ik snap er juist geen bal vanquote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus wat kut dat ik dit allemaal begrijp
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan nog wel even doorgaan hoor, of gaan we te snel met alle nieuwe woorden?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus wat kut dat ik dit allemaal begrijp
Iewquote:Op donderdag 25 april 2024 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is mijn foto.
Oehlalalaquote:Op donderdag 25 april 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks. Moet even open doen want Vlinder belt net aan
O haiquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik ga jou zó slopen he...quote:Op donderdag 25 april 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks. Moet even open doen want Vlinder belt net aan
Ik krijg gewoon nooit ads, nog veel makkelijkerquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel grappig om te fucken met dat algoritme. Door gewoon steeds aan te geven dat je niet geïnteresseerd bent in een bepaalde ad. Na een tijdje slaat Facebook op hol en gaat het met hagel schieten
Ik kreeg ook ineens ads in het Turks, iets met Russisch daten, een spermabank, islamitische kleding...
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Etto Vlinder regelmatig rawdogged dus geen simp is
quote:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Rizzquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat is rizz?
echt... praat NORMAAL![]()
![]()
Als ik op vakantie ga krijg ik daar gewoon Nederlandse ads, maar dan ineens weken of maanden later ads in de taal van dat landquote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel grappig om te fucken met dat algoritme. Door gewoon steeds aan te geven dat je niet geïnteresseerd bent in een bepaalde ad. Na een tijdje slaat Facebook op hol en gaat het met hagel schieten
Ik kreeg ook ineens ads in het Turks, iets met Russisch daten, een spermabank, islamitische kleding...
Hahahaha.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maak me weer wakker als ze bij zijn met wat een submissive and breedable oomfie is.
Nee, dat ga jij nietquote:
Oh maar dat weet ik al.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Of even iedereen laten uitvogelen of ze dom, sub of switch zijn.
Vlinder sloopt jou ookquote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar eerst is Vlinder aan de beurt
Die B hoort er niet meer tussen hoor tegenwoordigquote:
Als je je ooit weleens nutteloos voelt door de hele dag op Fok! te zitten: Er zijn dus mensen druk met de hele dag dit soort tekeningetjes te maken.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=What%20a%20Chad
[ afbeelding ]
Stop, straks raken ze van streekquote:
Andere SCquote:Op donderdag 25 april 2024 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Of even iedereen laten uitvogelen of ze dom, sub of switch zijn.
Oh ja. Konings geneuzelquote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef Ama het volgende:
Gelukkig gisteren al oranje vreten gekocht want het was vandaag al bijna op in de supermarkt.
Jammer wel.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die B hoort er niet meer tussen hoor tegenwoordig
Lok die nou nietquote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn grote vriend @:CharlesKinbote is een breedable sub hung femboy twink.
Als het je bedoeling was om welke informatie dan ook over te brengen, is dat jammerlijk mislukt.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn grote vriend @:CharlesKinbote is een breedable sub hung femboy twink.
Oh ja , shit. Mn cap ligt nog op het werkquote:Op donderdag 25 april 2024 20:31 schreef Elvi het volgende:
De oranje tompoezen zijn echt bussin'. No cap.
Hahaha wat kut dit.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:31 schreef Elvi het volgende:
Ik draag eigenlijk nooit een cap, gewoon de haren los laten zwierenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja , shit. Mn cap ligt nog op het werk
Ik heb geen haren dus ik moet mijn naakte hoofd soms beschermen tegen het nederlandse weerquote:Op donderdag 25 april 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk nooit een cap, gewoon de haren los laten zwieren
je bent zelf een achterlijk groot telecombedrijfquote:Op donderdag 25 april 2024 20:33 schreef Ama het volgende:
Oei was ineens uitgelogd bij KPN. Gelukkig reageerde mijn vader net op tijd.
doe mij maar een argentijnse bbqquote:Op donderdag 25 april 2024 20:31 schreef Elvi het volgende:
Vind het altijd leuk om met de leerlingen te spreken in hun taal.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stop, straks raken ze van streek![]()
De lat ligt niet heel hoog tbhquote:Op donderdag 25 april 2024 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is de meest normale van het stel daar.
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een achterlijk groot telecombedrijf
Wig?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben echt shook over hoe mid dit allemaal is. Maar mijn kennis van hippe taal? Wig.
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het altijd leuk om met de leerlingen te spreken in hun taal.
je kan ze ook uitnodigen voor een feestjequote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef Ama het volgende:
Ik zag reclame voor het songfestival. Ik ga nu al los. Ik ga denk ik oordopjes uitdelen aan mijn buren.
hoiquote:Op donderdag 25 april 2024 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik weet niet wat ik erger vind, internet-slang zoals dit of Nederlandse afko's zoals havercappu, lawa, kowa, gefeli, gecondo, esma, poma. Al gebruik ik beiden ironisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |