SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Krek, ik was je aan het trollen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:45 schreef Crack_ het volgende:
Dingen over laten komen zoals je ze bedoeld en dingen horen/begrijpen zoals ze bedoeld zijn, bewust zijn van aannames en invullingen en deze achterwege laten etc, blijft lastig
Ben je nu geïrriteerd? je gebruikt namelijk geen smileyquote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wel vaak moeite met geschreven communicatie. Ik vat dat vaak negatief op , als in dat de verzender geïrriteerd is. Maar ja ik gebruik ook veel smileys en dat doet niet iedereen
Neequote:Op donderdag 25 april 2024 16:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je nu geïrriteerd? je gebruikt namelijk geen smiley
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wel vaak moeite met geschreven communicatie. Ik vat dat vaak negatief op , als in dat de verzender geïrriteerd is. Maar ja ik gebruik ook veel smileys en dat doet niet iedereen
In die Thaise facebook-groepen waar je altijd aan het rellen bent bedoel je?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:51 schreef bitterbal het volgende:
ZOnder smileys ben ik ook bang dat ik onaardig overkom
wist ik welquote:
in het donker afspreken zodat we beiden niks zien en niks zeggen? Dat kan wel, ik ben er vanavond om 18.00quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef McGrath het volgende:
@:crack_ geen idee, gewoon geen verbale en non verbale communicatie meer
nou daar vinden ze mij gewoon te botquote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In die Thaise facebook-groepen waar je altijd aan het rellen bent bedoel je?
Want?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de bangalijst erbij pakken, brb.
Huh jij gebruikt toch juist best weinig smileys?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh jij gebruikt toch juist best weinig smileys?
Ik weet niet, ik lees een groot deel van jouw berichten altijd neutral, monotoon en emotieloosquote:
Een vibe checkquote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist ik wel
[..]
in het donker afspreken zodat we beiden niks zien en niks zeggen? Dat kan wel, ik ben er vanavond om 18.00
k vind juist dat ik heel veel smileys gebruik maar vaak zoquote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik lees een groot deel van jouw berichten altijd neutral, monotoon en emotieloosNiet slecht bedoeld overigens, gewoon een observatie. En kan ook aan mij liggen
dat kan niet want dat is communicatiequote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb al 18 souvenirtjes voor dud0r
Vandaag was het warm en weepyquote:Op donderdag 25 april 2024 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kan niet want dat is communicatie
[..]hoe is het daar?
Je komt er elke dagquote:Op donderdag 25 april 2024 16:59 schreef bitterbal het volgende:
oke dacht ga hoeslakens bestellen bij de blauwe doos. Kan je ze alleen laten bezorgen bij grote bestellingen
Ik las warm en creepy en maakte me zorgenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vandaag was het warm en weepy
Zijn naar Akihabara gegaan voor beeldjes en dingen
Dus extra koffer gehaald ook
En geluncht in een maid café
ja maar als ik avond dienst heb kan ik het kopen voor de dient want mag het niet het personeelsgebied meenemenquote:
Lekker eten daar?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vandaag was het warm en weepy
Zijn naar Akihabara gegaan voor beeldjes en dingen
Dus extra koffer gehaald ook
En geluncht in een maid café
Valt wel mee toch? Mijn buurvrouw gebruikt echt altijd veel smileys, echt veel te veel. 3x dezelfde achter een zin e.d.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
hmm ja denk soms dat jullie het ook teveel vindenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Mijn buurvrouw gebruikt echt altijd veel smileys, echt veel te veel. 3x dezelfde achter een zin e.d.![]()
Zo van: "Ah wie cool!!![]()
![]()
Bis dann!
![]()
![]()
"
Liet Gergi een keer een langer berichtje van haar lezen. Zijn reactie: Wtf! Smiley overload!
Is mij in ieder geval nooit opgevallen dat je er veel gebruiktquote:Op donderdag 25 april 2024 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja denk soms dat jullie het ook teveel vinden
oke nou gelukkig maarquote:Op donderdag 25 april 2024 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is mij in ieder geval nooit opgevallen dat je er veel gebruikt
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 25 april 2024 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een fervent reiziger en biljetjesverzamelaar?
Kopen en in je kluis? Je krijgt toch ook gewoon een bon?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik avond dienst heb kan ik het kopen voor de dient want mag het niet het personeelsgebied meenemen
ja mag nietquote:Op donderdag 25 april 2024 17:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Kopen en in je kluis? Je krijgt toch ook gewoon een bon?
ja? Ik had begrepen dat je gekochte artikelen niet het personeelsgebied in mag nemenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit mag gewoon, als je maar bon hebt
kan je hier beter niet doen denk ikquote:Op donderdag 25 april 2024 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Oh trouwens, wat ik vandaag weer zag.. Bij ons kun je bij het postkantoor ook een bankrekening hebben, maar dan moet je je bankzaken (als je dat niet online kan) op het postkantoor regelen. Dus sta daar achter een oud vrouwtje die 60'000 CHF (ongeveer 60'000 EUR) kwam opnemen. Vervolgens werd haar gevraagd het even na te tellen aan de andere balie terwijl ze andere mensen verder hielpen. Staat dat oude vrouwtje daar open en bloot al die biljetten te tellen![]()
Je zal maar net de verkeerde daar in de rij hebben staan, dan was ze wellicht overvallen onderweg naar huis (of thuis)
Mwa, heel kawaii etenquote:
SPOILER: hier, voedsel foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Denk dat je dat beter nergens kan doen. Was echt verbaasd dat het zo gingquote:Op donderdag 25 april 2024 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je hier beter niet doen denk ik
ohja wacht dat klopt, maar je kunt het in de kluisjes in het klantengebied stoppenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? Ik had begrepen dat je gekochte artikelen niet het personeelsgebied in mag nemen
quote:Op donderdag 25 april 2024 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mwa, heel kawaii eten
Allemaal in de vorm van diertjes enzo
In de avond was lekker etenSPOILER: hier, voedsel foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar een dienst na 2100 mag je die niet meer pakkenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja wacht dat klopt, maar je kunt het in de kluisjes in het klantengebied stoppen
Ohhhhh wat leuk !quote:Op donderdag 25 april 2024 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mwa, heel kawaii eten
In de avond was lekker eten
WÅT EEN KØTBEDR¾Fquote:Op donderdag 25 april 2024 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een dienst na 2100 mag je die niet meer pakken
nee dan is het klantengebied dicht, en dan ben je zelf een klant dus dat kan inderdaad nietquote:Op donderdag 25 april 2024 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een dienst na 2100 mag je die niet meer pakken
Nee niet echt maar goed is ook niet zo belangrijk. k heb woensdag een dagdienst en dan kan ik misschien wel een click en collect order aanmaken.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dan is het klantengebied dicht, en dan ben je zelf een klant dus dat kan inderdaad niet
Je kunt ook aan de beveiligers vragen of zij het bij willen houden, weet niet of je een beetje een band met die mensen hebt. Dan willen ze dat wel doen voor een keer![]()
En anders wordt het inderdaad wel beetje lastig, wat stom
Sächzeg Taaausend Frongken bietequote:Op donderdag 25 april 2024 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Oh trouwens, wat ik vandaag weer zag.. Bij ons kun je bij het postkantoor ook een bankrekening hebben, maar dan moet je je bankzaken (als je dat niet online kan) op het postkantoor regelen. Dus sta daar achter een oud vrouwtje die 60'000 CHF (ongeveer 60'000 EUR) kwam opnemen. Vervolgens werd haar gevraagd het even na te tellen aan de andere balie terwijl ze andere mensen verder hielpen. Staat dat oude vrouwtje daar open en bloot al die biljetten te tellen![]()
Je zal maar net de verkeerde daar in de rij hebben staan, dan was ze wellicht overvallen onderweg naar huis (of thuis)
WÅRMMØTSquote:Op donderdag 25 april 2024 17:26 schreef bitterbal het volgende:
oh wat fijn dat ik op mijn dekentje zit
Op of onder?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:26 schreef bitterbal het volgende:
oh wat fijn dat ik op mijn dekentje zit
daar hou je niet zo van, de avonddiensten? wel lekker geld verdienenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet echt maar goed is ook niet zo belangrijk. k heb woensdag een dagdienst en dan kan ik misschien wel een click en collect order aanmaken.
heb komende tijd vrijwel alleen maar van die avond diensten
Krijg geen toeslag meerquote:Op donderdag 25 april 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar hou je niet zo van, de avonddiensten? wel lekker geld verdienen
ohquote:Op donderdag 25 april 2024 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg geen toeslag meer
die heb ik zelfs nooit gehad
ja dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij zit er echt een mega groot verschil tussen hoeveel de medewerkers verdienen die drie jaar geleden begonnen zijn bij ikea vs de medewerkers die er een jaar werkenopzich prima, denk ik
Is dat niet gewoon verplicht?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg geen toeslag meer
die heb ik zelfs nooit gehad
quote:Op donderdag 25 april 2024 17:39 schreef Ama het volgende:
@:karzai kijk wat ik wat van mijn pa mee krijg.
[ afbeelding ]
Houdt die wel van vol en pikant ja?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:42 schreef Ama het volgende:
Denk dat Solo dat ook wel lekker gaat vinden.
quote:Op donderdag 25 april 2024 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mwa, heel kawaii eten
In de avond was lekker etenJeeeeezSPOILER: hier, voedsel foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik houd mijn mening altijd maar voor me hier.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet niet of ik daar een mening over hebjij?
ehm?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik houd mijn mening altijd maar voor me hier.
Zo’n grote doos?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Lol oke, overdreven maar lief. Iemand was zn beker vergeten op mijn werk, diegene woont vlakbij mij dus die vroeg 'heyy kun jij die meenemen, dan kom ik hem bij je ophalen'
geen probleem natuurlijk, dat kost mij geen enkele moeite. Toch merci gekregengoeie deal
Mijn klanten zijn directeur-bestuurders en administratief medewerkers van scholen/schoolbesturen.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
wat voor klanten heb jij eigenlijk? is dat heel zakelijk of meer zakelijk maar wel formeel of ja hoe?
Ik 8 kilo, zelfde reden. En moet meer armspieren kwekenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga 10 kilo afvallen. Niet te doen dat klimmen met die extra ballast.
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kattenplaatje. Alweer bedtijd?
Dan maar lekker slapen.quote:
nee dat niet, even klagen brbquote:
je bent het zat? zet hem opquote:Op donderdag 25 april 2024 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga 10 kilo afvallen. Niet te doen dat klimmen met die extra ballast.
oh interessantquote:Op donderdag 25 april 2024 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn klanten zijn directeur-bestuurders en administratief medewerkers van scholen/schoolbesturen.
zet hem opquote:Op donderdag 25 april 2024 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik 8 kilo, zelfde reden. En moet meer armspieren kweken
Weer even iets teveel mijn eetpatroon losgelaten. Maar weer even wat strenger zijn en geen snacks in huis halen.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dat niet, even klagen brb
[..]
je bent het zat? zet hem op
[..]
oh interessant
Fijne vakantie, vriend.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:17 schreef Haags het volgende:
Ik vier het begin van mijn vakantie met een pizza. Hoezee!
Wordt PSV vandaag al kampioen??quote:Op donderdag 25 april 2024 18:17 schreef Haags het volgende:
Ik vier het begin van mijn vakantie met een pizza. Hoezee!
De sleutel ligt in Deventerquote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wordt PSV vandaag al kampioen??
Ja, Feyenoord komt niet verder dan een gelijkspel vanavond.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wordt PSV vandaag al kampioen??
Jij ook maat.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijne vakantie, vriend.
Ik moet nog even buffelen morgen. Misschien ook maar een pizza halen.
Ja of wij winnen gewoon.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord komt niet verder dan een gelijkspel vanavond.
Iedereen gaat er al vanuit dat PSV gaat winnen.quote:
Als wij winnen hoeft PSV alleen maar gelijk te spelen.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen gaat er al vanuit dat PSV gaat winnen.
JAquote:Op donderdag 25 april 2024 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen gaat er al vanuit dat PSV gaat winnen.
Niet de tiramisu erdoor gooien he!quote:Op donderdag 25 april 2024 18:27 schreef Karzai het volgende:
spaghetti aglio e olio, ga ik zo maken
[ afbeelding ]
Oma weet wel wat voor die groene plant denk ikquote:Op donderdag 25 april 2024 18:27 schreef Karzai het volgende:
spaghetti aglio e olio, ga ik zo maken
[ afbeelding ]
Doe normie sjapquote:Op donderdag 25 april 2024 18:27 schreef McGrath het volgende:
Natuurlijk gaat Feyenoord dit wel winnen, doe niet zo gek
Het is jou en psv gegund.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb mijn shirtje al aan en ga in de centrale huiskamer zitten
BOERÛHHHH
volgende week toch pasquote:Op donderdag 25 april 2024 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb mijn shirtje al aan en ga in de centrale huiskamer zitten
BOERÛHHHH
Liefdingquote:Op donderdag 25 april 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je mij vertellen van wie dit moet? groetjes crack
Mis ik wel in mijn dorp. Een turkse snackbar en een turkse supermarkt.quote:
wat dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Ik heb mezelf een cadeautje gegeven.
Oké. Misschien is het een beetje een groter cadeautje geworden dan ik in eerste instantie in gedachten had. Iets als een leuk boek of zo.
In my defense, ik wil al iets meer dan 20 jaar zoiets hebben.![]()
Aan de andere kant. De unit is overkill voor dingen die ik de komende paar jaar van plan ben.![]()
Maar hij gaat waarschijnlijk meer dan 10 jaar mee. Ik heb hen op de groei gekocht voor als ik later groot ben.![]()
Ja, ik ben blijkbaar iemand die, als hij ook maar iets enigszins prijzigs koopt voor zichzelf, nog een halve dag stuitert tussen blijdschap en paniek.
GA JIJ OOK NOG VERTELLEN WATquote:Op donderdag 25 april 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Misschien is het een beetje een groter cadeautje geworden dan ik in eerste instantie in gedachten had. Iets als een leuk boek of zo.
Aan de andere kant. De unit is overkill voor dingen die ik de komende paar jaar van plan ben.![]()
Maar hij gaat waarschijnlijk meer dan 10 jaar mee. Ik heb hen op de groei gekocht voor als ik later groot ben.![]()
Ja, ik ben blijkbaar iemand die, als hij ook maar iets enigszins prijzigs koopt voor zichzelf, nog een halve dag stuitert tussen blijdschap en paniek.
VERTEL NOU VERTEL NOU WAT ISSETTTTTquote:Op donderdag 25 april 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Mark Ruttequote:Op donderdag 25 april 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je mij vertellen van wie dit moet? groetjes crack
Echt iets giga turbo zestienklepper overkills. Een private submarine die echt de Maas in kan of zo.quote:
oh wow dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 25 april 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt iets giga turbo zestienklepper overkills. Een private submarine die echt de Maas in kan of zo.
die maakt mij niksquote:
ja kak, nu durft zwab niet meer te zeggen wat ie heeft want dat is wellicht minder dan dit en nu is alles verpestquote:
Ow. Sozquote:Op donderdag 25 april 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
ja kak, nu durft zwab niet meer te zeggen wat ie heeft want dat is wellicht minder dan dit en nu is alles verpest
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:50 schreef Modus het volgende:
Zo'n broodtrommel lunchbox die je op meerdere hoogtes kan instellen?
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GA JIJ OOK NOG VERTELLEN WAT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hou het neit meer, de spanning!!
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VERTEL NOU VERTEL NOU WAT ISSETTTTT![]()
![]()
Oh kak ik was nog aan het stuiteren en afgeleid en naar huis aan het lopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh kak ik was nog aan het stuiteren en afgeleid en naar huis aan het lopen.uhmmm🤔SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh kak ik was nog aan het stuiteren en afgeleid en naar huis aan het lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh kak ik was nog aan het stuiteren en afgeleid en naar huis aan het lopen.Veeeeeeet!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh kak ik was nog aan het stuiteren en afgeleid en naar huis aan het lopen.Wie of wat wordt er gevoed en waarmee?? En wat erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh kak ik was nog aan het stuiteren en afgeleid en naar huis aan het lopen.Ik hoop dat jij er blij mee bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh kak ik was nog aan het stuiteren en afgeleid en naar huis aan het lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee joh. non stop denken aan eten is ook toegestaanquote:Op donderdag 25 april 2024 18:59 schreef McGrath het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ik voor deze sc wel een nerd hobby nodig heb
Ik ben nu zelfs aan het etenquote:Op donderdag 25 april 2024 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. non stop denken aan eten is ook toegestaan
Gefixt.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. non stop denken aan eten is ook toegestaan
Heb ik ook nietquote:Op donderdag 25 april 2024 18:59 schreef McGrath het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ik voor deze sc wel een nerd hobby nodig heb
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
oke ik ben ingestort, ik ga vroeg slapen. Zeg ik nu
Jij bent gecanceld voor reizen met deze treinquote:
pfftt cancelcultuurquote:Op donderdag 25 april 2024 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent gecanceld voor reizen met deze trein
Gelukkig is de veel leukere gezelligere trein er nogquote:Op donderdag 25 april 2024 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent gecanceld voor reizen met deze trein
Welke?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is de veel leukere gezelligere trein er nog
Nee nog veel saaier dan dat.quote:
Nee. Of, nou ja, niet op een nuttige manier in ieder geval.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:56 schreef bitterbal het volgende:
kan je er 3 3d printers op aansluiten ?
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Veeeeeeet!!!!!Whehe. Dat is oké en verwachtte ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een labvoeding is een apparaat waar je labradors mee van eten voorziet een hele precieze spanning en / of stroom ergens op kan zetten.
En bijvoorbeeld de synthesizer onderdelen die ik bouw, hebben vaak meerdere verschillende spanningen nodig.
Deze is ook met de computer aan te sturen, en super precies. Tot op het punt dat je zelfs aparte draadjes in je schakeling kan stoppen om de spanning die hij geeft daar ter plekke te meten.
Tot nu toe was rommelen met schakelingen een beetje frustrerend als ik niet toevallig een adaptertje met de juiste spanning had oid.
Ik overwoog eerst een prima Chinese unit te halen. Maar toen ik deze met bijna 500 euro echte korting kon krijgen, ehh. Tja.De grap is, er is een soort van gauss curve van hoeveel aandacht er aan het uiterlijk van een product besteed wordt in deze sector. De goedkope units zijn flauwe doosjes omdat er geen budget voor design is. De middenmoot ziet er spiffy uit. En dan heb je de professionele bakken waar mensen geen reet geven om het uiterlijk en het weer saaie dozen worden.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de kleur niet zo mooi, hadden ze geen andere uitvoeringen?
🐙
Ik vind helemaal mooi, straks weer lekker met de auto als het werken op de externe locatie klaar is.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die voor de extra zakken chips
Jij mag niet mee
oh vetquote:Op donderdag 25 april 2024 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee nog veel saaier dan dat.
[..]
Nee. Of, nou ja, niet op een nuttige manier in ieder geval.
[..]
Whehe. Dat is oké en verwachtte ik ook wel.
Een labvoeding is een apparaat waar je labradors mee van eten voorziet een hele precieze spanning en / of stroom ergens op kan zetten.
En bijvoorbeeld de synthesizer onderdelen die ik bouw, hebben vaak meerdere verschillende spanningen nodig.
Deze is ook met de computer aan te sturen, en super precies. Tot op het punt dat je zelfs aparte draadjes in je schakeling kan stoppen om de spanning die hij geeft daar ter plekke te meten.
Tot nu toe was rommelen met schakelingen een beetje frustrerend als ik niet toevallig een adaptertje met de juiste spanning had oid.
Ik overwoog eerst een prima Chinese unit te halen. Maar toen ik deze met bijna 500 euro echte korting kon krijgen, ehh. Tja.
[..]
De grap is, er is een soort van gauss curve van hoeveel aandacht er aan het uiterlijk van een product besteed wordt in deze sector. De goedkope units zijn flauwe doosjes omdat er geen budget voor design is. De middenmoot ziet er spiffy uit. En dan heb je de professionele bakken waar mensen geen reet geven om het uiterlijk en het weer saaie dozen worden.
Ik heb gewoon twee bedrijven op het oog momenteel die beiden praktisch onbereikbaar zijn per autoquote:Op donderdag 25 april 2024 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind helemaal mooi, straks weer lekker met de auto als het werken op de externe locatie klaar is.
echte korting, beste kortingquote:Op donderdag 25 april 2024 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee nog veel saaier dan dat.
[..]
Nee. Of, nou ja, niet op een nuttige manier in ieder geval.
[..]
Whehe. Dat is oké en verwachtte ik ook wel.
Ik overwoog eerst een prima Chinese unit te halen. Maar toen ik deze met bijna 500 euro echte korting kon krijgen, ehh. Tja.
[..]
De grap is, er is een soort van gauss curve van hoeveel aandacht er aan het uiterlijk van een product besteed wordt in deze sector. De goedkope units zijn flauwe doosjes omdat er geen budget voor design is. De middenmoot ziet er spiffy uit. En dan heb je de professionele bakken waar mensen geen reet geven om het uiterlijk en het weer saaie dozen worden.
Midden in de stad?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon twee bedrijven op het oog momenteel die beiden praktisch onbereikbaar zijn per auto
dat eiland in amsterdam ofzo, dat is én midden in de stad én eiland. Himmal kakquote:
Jep. Eén is naast een station, dus dat is nog wel te overzien, de ander is eigenlijk pure ellende.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
Balenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Eén is naast een station, dus dat is nog wel te overzien, de ander is eigenlijk pure ellende.
Gelukkig kan ik nu nog even genieten van 10 minuten fietsenquote:
Geinig biljetquote:Op donderdag 25 april 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]En voor wie niet weet wat een Gauss-curve is
![]()
[ afbeelding ]
Oh ja.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh, is het nu show your stuf uurtje?
Nou dan mag ik ook nu.
Deze gekocht met alle attributen.
En druk aan het oefenen ermee, gaat al best aardig maar dit is moeilijk.
Het schijnt dat vrouwen de beste TIG lassers kunnen zijn.
[ afbeelding ]
ja vroegah nog weleens mee terug van vakantie genomen.quote:
quote:
Ja ik probeer me er zo min mogelijk aan te ergeren, maar dit was wel eventjes rottig. Die trein komt langs m'n huis, maar rijdt daar uiteraard voorbij. Dan moet ik dus nog met de bus, maar die viel zoals gewoonlijk weer eens uit. Dus lekker lopen door de regen, terwijl het eigenlijk geen haarwasdag wasquote:
Ja alleen een beetje jammer dat je tegenwoordig voor ¤99 moet bestellen als je gratis verzending wil.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:Ama https://antiduur.nl/product/mms-peanut-16-x-82-gram-2/
Anti duur. Goede naam voor een website.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:Ama https://antiduur.nl/product/mms-peanut-16-x-82-gram-2/
Oh is het alweer zoveel gewordenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja alleen een beetje jammer dat je tegenwoordig voor ¤99 moet bestellen als je gratis verzending wil.
Hardlopers zijn ook hardpoepers.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:51 schreef McGrath het volgende:
Ik keek bij 'hardlopers' en dacht: waarom is toiletreiniger zo specifiek iets voor hardlopers?
hoe gaat het met de tuin?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echte korting, beste korting
maar nice! Zo te horen zul je er veel plezier van hebben![]()
nice dus hoe dan ook voor niet-spannend design gaan en dan hopen dat het niet de goedkope units zijn
Oh zie dat ze de Lindt mint ook niet meer hebbenquote:
Dat vind ik ook echt ontzettend vervelend zeg.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zie dat ze de Lindt mint ook niet meer hebben
Nou daardoor wilde ik er laatst wel weer eens bestellenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt ontzettend vervelend zeg.
Boycotten die handel.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou daardoor wilde ik er laatst wel weer eens bestellen
Ja daar kwam ik ook achter dat TikTok echt veel gebruikt. Had toen paar dagen zonder WiFi gekeken, bijna hele bundel meteen op.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
Oke ik wist wel dat m'n vriend vaak zei "ik ga even TikTokjes kijken in bed", maar hij komt er net achter dat die app 170GB verbruikt heeft in de afgelopen 12 maanden_! Tering
Sexyquote:Op donderdag 25 april 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
van die typische dimmy latex laarzen dat je denkt: "GOEIEDAG HEE, KAN 'T IETSJE MINDER?"
bol.ch een optie?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Heb alweer een lijstje boeken dat ik wil kopen als ik in Nederland ben. Inclusief de tip van @:bomenverzamelingMaar duurt nog even voor ik er weer ben
In een latex pakje?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meteen zin in Vlinder nu
NU...
rawr
Heb er al best een tijdje niet besteld, kwam ook wel omdat ze even die pop-up winkel hadden waar ik bijna wekelijks kwamquote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vlinder draagt geen laarzen gelukkig...
totaal niet sexy
Bofkont ben je ook he.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles wat ze draagt staat meteen.
Heel gek
Gewoon even heen en weer vliegen johquote:Op donderdag 25 april 2024 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Heb alweer een lijstje boeken dat ik wil kopen als ik in Nederland ben. Inclusief de tip van @:bomenverzamelingMaar duurt nog even voor ik er weer ben
misschien denkt etto alleen aan regenlaarzenquote:
Ja al die data naar de Chinese overheid sturen kost nou eenmaal een hoopquote:Op donderdag 25 april 2024 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
Oke ik wist wel dat m'n vriend vaak zei "ik ga even TikTokjes kijken in bed", maar hij komt er net achter dat die app 170GB verbruikt heeft in de afgelopen 12 maanden_! Tering
Ja of dat die app toch wel heeeeel erg verslavend is.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik ook achter dat TikTok echt veel gebruikt. Had toen paar dagen zonder WiFi gekeken, bijna hele bundel meteen op.
"Gergi, ben even naar de boekenwinkel!"quote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon even heen en weer vliegen joh
In de VS waren ze bezig met een verbod meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja of dat die app toch wel heeeeel erg verslavend is.
Doen!quote:Op donderdag 25 april 2024 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Gergi, ben even naar de boekenwinkel!"
Ja en in sommige staten al verboden toch? Omdat kinderen domme dingen deden.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de VS waren ze bezig met een verbod meen ik me te herinneren.
Onder het mom van Chinese spyware.
vlinder heeft dat allemaal niet nodig, ze is mooi genoegquote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien denkt etto alleen aan regenlaarzen
Ohquote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien denkt etto alleen aan regenlaarzen
PARDONquote:Op donderdag 25 april 2024 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh
* kwiwi zet regenlaarzen weer in de kast
Maar jou staat allesquote:Op donderdag 25 april 2024 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh
* kwiwi zet regenlaarzen weer in de kast
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de VS waren ze bezig met een verbod meen ik me te herinneren.
Onder het mom van Chinese spyware.
Dat klopt.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja of dat die app toch wel heeeeel erg verslavend is.
Up of down.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
Zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en in sommige staten al verboden toch? Omdat kinderen domme dingen deden.
China helemaal druk met datacenters bouwen voor de gigantische datastream van de vriend van Rocknijntje.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Up of down.
170GB data naar China verstuurd.
daar heb je ook geen regenlaarzen nodigquote:
Ik maak me meer zorgen om de hoeveelheid plastic, fast fashion, en virussen die China de lucht in slingert.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn jullie bang van China? Willekeurige maar wel oprechte vraag
Zelf weet ik het niet zo goed.
Nee. Ik ben bang voor mijn eigen overheidquote:Op donderdag 25 april 2024 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
En ditquote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de hoeveelheid plastic, fast fashion, en virussen die China de lucht in slingert.
Dus ik ben eerder bang van wat er uit China komt dan wat er in komt
Goed punt wel eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de hoeveelheid plastic, fast fashion, en virussen die China de lucht in slingert.
Dus ik ben eerder bang van wat er uit China komt dan wat er in komt
bang is niet het juiste woord..quote:Op donderdag 25 april 2024 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
nee, eigenlijk totaal nietquote:Op donderdag 25 april 2024 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
neequote:Op donderdag 25 april 2024 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
Niet zo heel bang dat ze op een rode knop drukken of een echte wereldoorlog beginnen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
Bang is niet het goede woord, eerder wantrouwenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
China is, net als het Westen, in een neerwaartse spiraal.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
dalek hebben Poetler en china heel afrika aan een touwtje en dan hebben we wel een probleem denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zo heel bang dat ze op een rode knop drukken of een echte wereldoorlog beginnen.
Vrees wel dat het land steeds meer problemen gaat opleveren op allerlei vlakken. Politiek in de weg gaat zitten en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |