SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Krek, ik was je aan het trollen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:45 schreef Crack_ het volgende:
Dingen over laten komen zoals je ze bedoeld en dingen horen/begrijpen zoals ze bedoeld zijn, bewust zijn van aannames en invullingen en deze achterwege laten etc, blijft lastig
Ben je nu geïrriteerd? je gebruikt namelijk geen smileyquote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wel vaak moeite met geschreven communicatie. Ik vat dat vaak negatief op , als in dat de verzender geïrriteerd is. Maar ja ik gebruik ook veel smileys en dat doet niet iedereen
Neequote:Op donderdag 25 april 2024 16:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je nu geïrriteerd? je gebruikt namelijk geen smiley
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wel vaak moeite met geschreven communicatie. Ik vat dat vaak negatief op , als in dat de verzender geïrriteerd is. Maar ja ik gebruik ook veel smileys en dat doet niet iedereen
In die Thaise facebook-groepen waar je altijd aan het rellen bent bedoel je?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:51 schreef bitterbal het volgende:
ZOnder smileys ben ik ook bang dat ik onaardig overkom
wist ik welquote:
in het donker afspreken zodat we beiden niks zien en niks zeggen? Dat kan wel, ik ben er vanavond om 18.00quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef McGrath het volgende:
@:crack_ geen idee, gewoon geen verbale en non verbale communicatie meer
nou daar vinden ze mij gewoon te botquote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In die Thaise facebook-groepen waar je altijd aan het rellen bent bedoel je?
Want?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de bangalijst erbij pakken, brb.
Huh jij gebruikt toch juist best weinig smileys?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh jij gebruikt toch juist best weinig smileys?
Ik weet niet, ik lees een groot deel van jouw berichten altijd neutral, monotoon en emotieloosquote:
Een vibe checkquote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist ik wel
[..]
in het donker afspreken zodat we beiden niks zien en niks zeggen? Dat kan wel, ik ben er vanavond om 18.00
k vind juist dat ik heel veel smileys gebruik maar vaak zoquote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik lees een groot deel van jouw berichten altijd neutral, monotoon en emotieloosNiet slecht bedoeld overigens, gewoon een observatie. En kan ook aan mij liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |