SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Krek, ik was je aan het trollen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:45 schreef Crack_ het volgende:
Dingen over laten komen zoals je ze bedoeld en dingen horen/begrijpen zoals ze bedoeld zijn, bewust zijn van aannames en invullingen en deze achterwege laten etc, blijft lastig
Ben je nu geïrriteerd? je gebruikt namelijk geen smileyquote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wel vaak moeite met geschreven communicatie. Ik vat dat vaak negatief op , als in dat de verzender geïrriteerd is. Maar ja ik gebruik ook veel smileys en dat doet niet iedereen
Neequote:Op donderdag 25 april 2024 16:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je nu geïrriteerd? je gebruikt namelijk geen smiley
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wel vaak moeite met geschreven communicatie. Ik vat dat vaak negatief op , als in dat de verzender geïrriteerd is. Maar ja ik gebruik ook veel smileys en dat doet niet iedereen
In die Thaise facebook-groepen waar je altijd aan het rellen bent bedoel je?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:51 schreef bitterbal het volgende:
ZOnder smileys ben ik ook bang dat ik onaardig overkom
wist ik welquote:
in het donker afspreken zodat we beiden niks zien en niks zeggen? Dat kan wel, ik ben er vanavond om 18.00quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef McGrath het volgende:
@:crack_ geen idee, gewoon geen verbale en non verbale communicatie meer
nou daar vinden ze mij gewoon te botquote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In die Thaise facebook-groepen waar je altijd aan het rellen bent bedoel je?
Want?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de bangalijst erbij pakken, brb.
Huh jij gebruikt toch juist best weinig smileys?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh jij gebruikt toch juist best weinig smileys?
Ik weet niet, ik lees een groot deel van jouw berichten altijd neutral, monotoon en emotieloosquote:
Een vibe checkquote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist ik wel
[..]
in het donker afspreken zodat we beiden niks zien en niks zeggen? Dat kan wel, ik ben er vanavond om 18.00
k vind juist dat ik heel veel smileys gebruik maar vaak zoquote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik lees een groot deel van jouw berichten altijd neutral, monotoon en emotieloosNiet slecht bedoeld overigens, gewoon een observatie. En kan ook aan mij liggen
dat kan niet want dat is communicatiequote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb al 18 souvenirtjes voor dud0r
Vandaag was het warm en weepyquote:Op donderdag 25 april 2024 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kan niet want dat is communicatie
[..]hoe is het daar?
Je komt er elke dagquote:Op donderdag 25 april 2024 16:59 schreef bitterbal het volgende:
oke dacht ga hoeslakens bestellen bij de blauwe doos. Kan je ze alleen laten bezorgen bij grote bestellingen
Ik las warm en creepy en maakte me zorgenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vandaag was het warm en weepy
Zijn naar Akihabara gegaan voor beeldjes en dingen
Dus extra koffer gehaald ook
En geluncht in een maid café
ja maar als ik avond dienst heb kan ik het kopen voor de dient want mag het niet het personeelsgebied meenemenquote:
Lekker eten daar?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vandaag was het warm en weepy
Zijn naar Akihabara gegaan voor beeldjes en dingen
Dus extra koffer gehaald ook
En geluncht in een maid café
Valt wel mee toch? Mijn buurvrouw gebruikt echt altijd veel smileys, echt veel te veel. 3x dezelfde achter een zin e.d.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
hmm ja denk soms dat jullie het ook teveel vindenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Mijn buurvrouw gebruikt echt altijd veel smileys, echt veel te veel. 3x dezelfde achter een zin e.d.![]()
Zo van: "Ah wie cool!!![]()
![]()
Bis dann!
![]()
![]()
"
Liet Gergi een keer een langer berichtje van haar lezen. Zijn reactie: Wtf! Smiley overload!
Is mij in ieder geval nooit opgevallen dat je er veel gebruiktquote:Op donderdag 25 april 2024 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja denk soms dat jullie het ook teveel vinden
oke nou gelukkig maarquote:Op donderdag 25 april 2024 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is mij in ieder geval nooit opgevallen dat je er veel gebruikt
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 25 april 2024 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een fervent reiziger en biljetjesverzamelaar?
Kopen en in je kluis? Je krijgt toch ook gewoon een bon?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik avond dienst heb kan ik het kopen voor de dient want mag het niet het personeelsgebied meenemen
ja mag nietquote:Op donderdag 25 april 2024 17:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Kopen en in je kluis? Je krijgt toch ook gewoon een bon?
ja? Ik had begrepen dat je gekochte artikelen niet het personeelsgebied in mag nemenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit mag gewoon, als je maar bon hebt
kan je hier beter niet doen denk ikquote:Op donderdag 25 april 2024 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Oh trouwens, wat ik vandaag weer zag.. Bij ons kun je bij het postkantoor ook een bankrekening hebben, maar dan moet je je bankzaken (als je dat niet online kan) op het postkantoor regelen. Dus sta daar achter een oud vrouwtje die 60'000 CHF (ongeveer 60'000 EUR) kwam opnemen. Vervolgens werd haar gevraagd het even na te tellen aan de andere balie terwijl ze andere mensen verder hielpen. Staat dat oude vrouwtje daar open en bloot al die biljetten te tellen![]()
Je zal maar net de verkeerde daar in de rij hebben staan, dan was ze wellicht overvallen onderweg naar huis (of thuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |