Het conflict is er al, het is alleen nog in een relatief koude fase. Verhitting lijkt onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:12 schreef byah het volgende:
China gaat steeds meer kleur bekennen. We zijn hard op weg naar een veel groter conflict.
wat zijn dit voor niets zeggende one-liners?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:12 schreef byah het volgende:
China gaat steeds meer kleur bekennen. We zijn hard op weg naar een veel groter conflict.
Je ziet juist dat China in ieder geval richting Taiwan, zich weer rustiger gedraagt dan zeg een jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:12 schreef byah het volgende:
Finnen zijn echt prachtig volk. Wat een geniale reactie op een openlijk dreigement.quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:02 schreef Delenlill het volgende:
[ x ]
Niet alleen een gemakkelijker doelwit voor Finland. Maar ook voor Oekraïne natuurlijk.
Heb je weer iets gevonden wat in je straatje past? Oekraïne wilde inderdaad niet bij nato. Zelfs na de annexatie van de Krim niet. Weet je wanneer ze zoiets hadden van "goh, wel een goed idee"? Na de volledige invasie.quote:
Ontzettend mooi land ook, maar ze spreken er niet echt Engels en als ze dat al doen is dat met zo'n moddervet accent dat het bijna niet te verstaan is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Finnen zijn echt prachtig volk. Wat een geniale reactie op een openlijk dreigement.
Dat valt best mee. De ouderen misschien, maar mijn ervaring is dat de meesten prima engels kunnenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ontzettend mooi land ook, maar ze spreken er niet echt Engels en als ze dat al doen is dat met zo'n moddervet accent dat het bijna niet te verstaan is.
Perkelequote:
Viel mij best tegen, maar ik zat ook wel een bumfuck nowherequote:Op vrijdag 26 april 2024 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt best mee. De ouderen misschien, maar mijn ervaring is dat de meeste prima engels kunnen
Dat verklaart idd veelquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Viel mij best tegen, maar ik zat ook wel een bumfuck nowhere
Klopt, er zaten er twee bij mij in het guild in WoW Classic, communiceren was in het begin totaal niet mogelijk, hooguit een paar woordjes in het Duits. Maar na enkele maanden ging het wel steeds beter, ze leerden Engels gaandeweg en uiteindelijk konden we prima communiceren op Discord. Ze leren in ieder geval vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ontzettend mooi land ook, maar ze spreken er niet echt Engels en als ze dat al doen is dat met zo'n moddervet accent dat het bijna niet te verstaan is.
Keep on dreaming.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
Over Finnen gesproken. Als ik later groot ben ga ik met Sanna Marin trouwen.
Coole dame. Was zij ook niet die na de verkiezingswinst doodleuk de stad in ging om te zuipen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
Niet reeds een Finse vriendin hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb al een Zeeuwse.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet reeds een Finse vriendin hebben
Geen idee. Weet wel dat de streng conservatieve kant van het Finse politieke spectrum wel eens heeft geprobeerd #Fophef te veroorzaken nadat er een filmpje boven was komen drijven waarop te zien was dat ze aan feesten en zuipen was.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Coole dame. Was zij ook niet die na de verkiezingswinst doodleuk de stad in ging om te zuipen?
Humble brag hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet reeds een Finse vriendin hebben
Ja een jonge intelligente vrouwelijke premier gaat natuurlijk vol in tegen de wens van zulke figurenquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat de streng conservatieve kant van het Finse politieke spectrum wel eens heeft geprobeerd #Fophef te veroorzaken nadat er een filmpje boven was komen drijven waarop te zien was dat ze aan feesten en zuipen was.
quote:
En naast jong en intelligent ook nog eens mooi. Dat kan natuurlijk niet, die hoort in de keuken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja een jonge intelligente vrouwelijke premier gaat natuurlijk vol in tegen de wens van zulke figuren
Dat lijkt me ook. Ik denk dat Poetin heeft besloten dat iemand de schuld moet krijgen van dit fiasco. En uiteraard is dat niet Poetin zelf.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:04 schreef oheng het volgende:
Interessant punt dat Constatin aanstipt: de minister Ivanov die dreigt te worden veroordeeld tot 15 jaar cel heeft iets meer dan 10.000 eurodollar gestolen. Wat natuurlijk absoluut peanuts is in een land als rusland. Zijn theorie is dan ook dat er een oorlog gaande is in de top van rusland. Iets wat we ook hebben kunnen zien in de vele "zelfmoorden" onder olichargen e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2024 16:47:22 ]
Dus dat bericht van Reuters klopt niet?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb je weer iets gevonden wat in je straatje past? Oekraïne wilde inderdaad niet bij nato. Zelfs na de annexatie van de Krim niet. Weet je wanneer ze zoiets hadden van "goh, wel een goed idee"? Na de volledige invasie.
Maar dit is je inmiddels meer dan 3 keer verteld door mij alleen al en zolang jij deze langspeelplaat blijft afdraaien doe ik dat ook. De rest van de bullshit in die tweet is ook al tot in den treure onderuit gehaald.
Valt wel mee. Je moet alleen wel denken aan afweer tegen die dingen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:20 schreef LethalNinja het volgende:
Tja die drones, die veranderen alles. Nog even en je bent wel gek als je voor honderden miljoenen in een dure tank of boot stopt. Een drone van een paar tientjes blaast hem zo op.
Geen idee wat er precies aan de hand is. Maar we zien sinds het begin van de oorlog al een lange lijst van mysterieuze zelfmoorden en ongevallen. Dus een interne strijd is plausibel. Voorbeeld.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Ik denk dat Poetin heeft besloten dat iemand de schuld moet krijgen van dit fiasco. En uiteraard is dat niet Poetin zelf.
Interne strijd is noodzakelijk in een dictatuur. Zonder dat verliest de leider uiteindelijk de macht.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Geen idee wat er precies aan de hand is. Maar we zien sinds het begin van de oorlog al een lange lijst van mysterieuze zelfmoorden en ongevallen. Dus een interne strijd is plausibel. Voorbeeld.
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Genoeg voorbeelden in de afgelopen jaar. Gelukkig van dure Russische schepen die lieten zien hoe gevaarlijk drones zijn. Het is ook niet zo dat er één drone op een voertuig afvliegt. Het zijn hele zwermen. Nu vaak ook steeds slimmer. En zelfs zo'n hele zwerm is dan nog goedkoper dan één peper duur schip.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Valt wel mee. Je moet alleen wel denken aan afweer tegen die dingen.
Dat is oud nieuws. De premier heeft al gezegd niks te sturen.quote:
Kan gewoon met een kanon.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:59 schreef LethalNinja het volgende:
andere manieren om drones kapot te maken staan nog steeds in de kinderschoenen (helaas).
Het bericht van Reuters klopt wel. Maar de onzin die die gast er bij bedenkt niet. Zijn hele verhaal gaat niet over het bericht van Reuters. En zoals al eerder vermeld is hij een propagandist van Rusland.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dus dat bericht van Reuters klopt niet?
Ja, zult iets tegen die dingen in de buurt moeten hebben. Maar om een Gepard nou af te doen als techniek die in de kinderschoenen staat.....quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:14 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het kan zo gewoon dat er dagelijks tientallen voertuigen door drones vernietigd worden.
Maar een gepard schiet ook niet zoveel fpvs uit de lucht. Anders zouden we dat toch ook gewoon zien.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, zult iets tegen die dingen in de buurt moeten hebben. Maar om een Gepard nou af te doen als techniek die in de kinderschoenen staat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |