Het conflict is er al, het is alleen nog in een relatief koude fase. Verhitting lijkt onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:12 schreef byah het volgende:
China gaat steeds meer kleur bekennen. We zijn hard op weg naar een veel groter conflict.
wat zijn dit voor niets zeggende one-liners?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:12 schreef byah het volgende:
China gaat steeds meer kleur bekennen. We zijn hard op weg naar een veel groter conflict.
Je ziet juist dat China in ieder geval richting Taiwan, zich weer rustiger gedraagt dan zeg een jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:12 schreef byah het volgende:
Finnen zijn echt prachtig volk. Wat een geniale reactie op een openlijk dreigement.quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:02 schreef Delenlill het volgende:
[ x ]
Niet alleen een gemakkelijker doelwit voor Finland. Maar ook voor Oekraïne natuurlijk.
Heb je weer iets gevonden wat in je straatje past? Oekraïne wilde inderdaad niet bij nato. Zelfs na de annexatie van de Krim niet. Weet je wanneer ze zoiets hadden van "goh, wel een goed idee"? Na de volledige invasie.quote:
Ontzettend mooi land ook, maar ze spreken er niet echt Engels en als ze dat al doen is dat met zo'n moddervet accent dat het bijna niet te verstaan is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Finnen zijn echt prachtig volk. Wat een geniale reactie op een openlijk dreigement.
Dat valt best mee. De ouderen misschien, maar mijn ervaring is dat de meesten prima engels kunnenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ontzettend mooi land ook, maar ze spreken er niet echt Engels en als ze dat al doen is dat met zo'n moddervet accent dat het bijna niet te verstaan is.
Perkelequote:
Viel mij best tegen, maar ik zat ook wel een bumfuck nowherequote:Op vrijdag 26 april 2024 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt best mee. De ouderen misschien, maar mijn ervaring is dat de meeste prima engels kunnen
Dat verklaart idd veelquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Viel mij best tegen, maar ik zat ook wel een bumfuck nowhere
Klopt, er zaten er twee bij mij in het guild in WoW Classic, communiceren was in het begin totaal niet mogelijk, hooguit een paar woordjes in het Duits. Maar na enkele maanden ging het wel steeds beter, ze leerden Engels gaandeweg en uiteindelijk konden we prima communiceren op Discord. Ze leren in ieder geval vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ontzettend mooi land ook, maar ze spreken er niet echt Engels en als ze dat al doen is dat met zo'n moddervet accent dat het bijna niet te verstaan is.
Keep on dreaming.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
Over Finnen gesproken. Als ik later groot ben ga ik met Sanna Marin trouwen.
Coole dame. Was zij ook niet die na de verkiezingswinst doodleuk de stad in ging om te zuipen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
Niet reeds een Finse vriendin hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb al een Zeeuwse.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet reeds een Finse vriendin hebben
Geen idee. Weet wel dat de streng conservatieve kant van het Finse politieke spectrum wel eens heeft geprobeerd #Fophef te veroorzaken nadat er een filmpje boven was komen drijven waarop te zien was dat ze aan feesten en zuipen was.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Coole dame. Was zij ook niet die na de verkiezingswinst doodleuk de stad in ging om te zuipen?
Humble brag hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet reeds een Finse vriendin hebben
Ja een jonge intelligente vrouwelijke premier gaat natuurlijk vol in tegen de wens van zulke figurenquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat de streng conservatieve kant van het Finse politieke spectrum wel eens heeft geprobeerd #Fophef te veroorzaken nadat er een filmpje boven was komen drijven waarop te zien was dat ze aan feesten en zuipen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |