SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
quote:Op woensdag 24 april 2024 21:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nu die band inleveren bij Henderson of Berghuis....
Meer ruimte voor een dieptepassquote:Op woensdag 24 april 2024 21:40 schreef Heeinz het volgende:
Zou het qua aanvalsspel nog verschil maken trouwens?
Nul komma fucking nulquote:Op woensdag 24 april 2024 21:41 schreef peaceman het volgende:
Duurste aankoop ooit en wat heeft hij Ajax gebracht? Toch zeer pover allemaal.
Wat was dit weer slecht zeg. Terechte rode kaart natuurlijk. Goede ingreep van de VAR. Oliedom.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop zó dat Bergwijn opdondert deze zomer. Gatverdamme. Slechste aankoop allertijden.
Wie anders?quote:
Ik heb die hele aankoop nooit begrepen, zeker niet toen Tadic nog linksbuiten stond.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop zó dat Bergwijn opdondert deze zomer. Gatverdamme. Slechste aankoop allertijden.
Na zijn eerste paar wedstrijden dacht ik ook dat hij er 40 zou makenquote:Op woensdag 24 april 2024 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In het begin alleen. Toen leek hij even te goed voor de Eredivisie, grappig genoeg.
Zal wel weer te vroeg gebracht zijnquote:Op woensdag 24 april 2024 21:43 schreef Black-Death het volgende:
De enige die nog regelmatig scoort wordt gewisseld![]()
Schiet mij maar lek
Inderdaad, heel raar..quote:Op woensdag 24 april 2024 21:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb die hele aankoop nooit begrepen, zeker niet toen Tadic nog linksbuiten stond.
Wordt gesuggereerd dat hij niet fit is.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:43 schreef Black-Death het volgende:
De enige die nog regelmatig scoort wordt gewisseld![]()
Schiet mij maar lek
Elke keer denk je nu is er toch genoeg fout gegaan... Maar nee hoor, ze verzinnen wel iets nieuws om te verkloten...quote:Op woensdag 24 april 2024 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Het is ook gewoon elke keer hetzelfde. Wat positiviteit, zin om de wedstrijd te kijken en binnen 45 minuten weer over de zeik haha
Een Tadic, Chivu of Zlatan hadden hem afgemaakt...quote:Op woensdag 24 april 2024 22:02 schreef peaceman het volgende:
Neem aan dat de andere spelers ook wel tegen Bergwijn zeggen dat het domme lul is.
Tadic... kon een eikel zijn, maar dat was een aanvoerder!quote:Op woensdag 24 april 2024 22:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Een Tadic, Chivu of Zlatan hadden hem afgemaakt...
Dat waag ik te betwijfelen. VAR zal wel de schuld krijgenquote:Op woensdag 24 april 2024 22:02 schreef peaceman het volgende:
Neem aan dat de andere spelers ook wel tegen Bergwijn zeggen dat het domme lul is.
Var had gelijk, dus dat is echt onzin.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. VAR zal wel de schuld krijgen
Er gaat niemand scoren.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:08 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat er een wonder voor nodig is om een goal te maken
Die doet letterlijk, ja, niks daarquote:Op woensdag 24 april 2024 22:13 schreef Black-Death het volgende:
Ach Rensch waarom zou je uberhaupt het duel aangan joh
Wat een stelletje luie flikkers allemaal
Jij kopschopt ook in het dagelijks leven zeker?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:13 schreef RipCity het volgende:
Coach uit Engeland zit vast te genieten!
Denk je aan zelfmoord, bel 113.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:17 schreef Wotte het volgende:
Ik weet niet of ik dit nog langer aan kan![]()
https://mindkorrelatie.nl/quote:Op woensdag 24 april 2024 22:17 schreef Wotte het volgende:
Laten we er maar samen een einde aan maken dan, mijn hemel wat een dramaquote:Op woensdag 24 april 2024 22:17 schreef Wotte het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:17 schreef Wotte het volgende:
Ja tot die overtreding speelden we ze helemaal kapotquote:Op woensdag 24 april 2024 22:19 schreef peaceman het volgende:
Tja Bergwijn laat zijn team in de steek en is zogenaamd een hele goede speler. Wat verwachten we van de rest dan? Ze proberen het echt wel, maar zijn murf gebeukt door zoveel stompzinnigheid van een medespeler.
Wienerschnitzel geniet van deze opmerkingquote:Op woensdag 24 april 2024 22:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij kopschopt ook in het dagelijks leven zeker?
Dat niet, maar je stond wel voor.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja tot die overtreding speelden we ze helemaal kapot
Ik weet inmiddels niet meer wat een zwaardere tijd is om jood te zijnquote:Op woensdag 24 april 2024 22:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hitler’s secret sex life op History Channel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels niet meer wat een zwaardere tijd is om jood te zijnnou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat vooral. Die houding. Gatverdammequote:
Ja idd.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat vooral. Die houding. Gatverdamme
Alleen Godts probeert nog eens wat
@GGMM heeft daar ook een pittige mening over.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:24 schreef RipCity het volgende:
Alex Kroes heeft nog nooit wat betekent voor Ajax maar naieve ajax-fans zien in hem al weer de nieuwe godenzoon papa
Is wel typisch Nederlands tegenwoordig om de nieuwe messias te zien. Jammer genoeg blijken het tot nog toe altijd idioten te zijnquote:Op woensdag 24 april 2024 22:24 schreef RipCity het volgende:
Alex Kroes heeft nog nooit wat betekent voor Ajax maar naieve ajax-fans zien in hem al weer de nieuwe godenzoon papa
Waar moest die heen met zn hand? Werd er tegenaan geschoten terwijl die al viel (toch?).quote:
Hoe harder je een messias nodig hebt, hoe sneller je hem meent te zien.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is wel typisch Nederlands tegenwoordig om de nieuwe messias te zien. Jammer genoeg blijken het tot nog toe altijd idioten te zijn
Laat me nou gewoonquote:Op woensdag 24 april 2024 22:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waar moest die heen met zn hand? Werd er tegenaan geschoten terwijl die al viel (toch?).
Gaaj heeft er 1 binnengeschoten laatst en is ook meteen weer opgestaan uit de dood voor de fans.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:27 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Hoe harder je een messias nodig hebt, hoe sneller je hem meent te zien.
Gaaie doet tenminste zijn best.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaaj heeft er 1 binnengeschoten laatst en is ook meteen weer opgestaan uit de dood voor de fans.
past die wel bij Feyenoord danquote:Op woensdag 24 april 2024 22:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gaaie doet tenminste zijn best.
Is niet heel goed, maar wel zijn best..
Je hebt miljoenen sessies nodig om dit te herstellen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Al die jongens zijn mentaal gebroken. Hartverscheurend.
Ze moeten gewoon werken voor hun geld. Lamme kloten.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Al die jongens zijn mentaal gebroken. Hartverscheurend.
Zo werd André Bahia ook ooit een held in de Kuipquote:Op woensdag 24 april 2024 22:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt miljoenen sessies nodig om dit te herstellen.
Als er iets is wat 2023/24 heeft bewezen, is het dat gespendeerde zakken met geld niets zeggen lieverd.quote:
Zo is dat.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als er iets is wat 2023/24 heeft bewezen, is het dat gespendeerde zakken met geld niets zeggen lieverd.
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
This aged badlyquote:Op woensdag 24 april 2024 22:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt dat wel wat.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als er iets is wat 2023/24 heeft bewezen, is het dat gespendeerde zakken met geld niets zeggen lieverd.
Ik geloof niet dat deze spelers er niets van kunnen. Met een aantal gerichte versterkingen en een goede trainer is het gewoon weer top-3.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt dat wel wat.
Dat Ajax op tamelijk bizarre wijze miljoenen heeft verdampt aan rotzooi is weer iets anders, maar uiteindelijk heb je geld nodig om hier weer uit te komen.
Wel eredivisie?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat deze spelers er niets van kunnen. Met een aantal gerichte versterkingen en een goede trainer is het gewoon weer top-3.
11 nieuwe spelers, een nieuwe coach en 150m, dan ben je een heel eindquote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat deze spelers er niets van kunnen. Met een aantal gerichte versterkingen en een goede trainer is het gewoon weer top-3.
Mee eens. In elk geval moet die ondergrens omhoog kunnen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeiden we bij Feyenoord ook tussen 2006 en 2011.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat deze spelers er echt zo weinig van kunnen. Het is dat Ajax nog wat individuele klasse voorin had (en Taylor die niet zo slecht is als gezegd wordt) anders waren ze ergens onderaan geëindigd.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Apotheosequote:Op woensdag 24 april 2024 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En nog lang niet voorbij![]()
Playoffs genot
Of met een zeer beperkte trainerquote:Op woensdag 24 april 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Dat die Akpom telkens de voorkeur krijgt boven een Rijkhoff lijkt me ook alleen maar met een mogelijke transfer te maken te hebben
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien zit er nog een puntje in.
Die zou ik zeker nog niet afschrijven.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:49 schreef Wotte het volgende:
Gaaei is wellicht een ruwe diamant. Zeg ik, en ik, heb meermaals bewezen er daadwerkelijk kijk op te hebben.
Daar denkt Akpom anders overquote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Het zou heerlijk zijn als we geen playoffs zouden hoeven spelen.
We hebben 'm ook voor veel te veel geld gekochtquote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Akpom gaan we echt puur door zijn statistieken voor veel te veel geld verkopen deze zomer
Die statistieken is niets mis mee.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Akpom gaan we echt puur door zijn statistieken voor veel te veel geld verkopen deze zomer
Laten we niet overdrijvenquote:Op woensdag 24 april 2024 22:51 schreef Heeinz het volgende:
Lach me dood als Sutalo hem nu erin kopt
Al is het alleen maar omdat ik wel klaar met dit seizoen ben.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Het zou heerlijk zijn als we geen playoffs zouden hoeven spelen.
Die overigens best een redelijke wedstrijd speelt vandaag. (Wat ook wat zegt over de verwachtingen over hem)quote:Op woensdag 24 april 2024 22:51 schreef Heeinz het volgende:
Lach me dood als Sutalo hem nu erin kopt
Ja, dat was ook mijn motivatie.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat ik wel klaar met dit seizoen ben.
Tien doelpuntenquote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet slecht voor een voetballer die aan de bal nog slechter is dan Inzaghi en Haaland bij elkaar.quote:
Ik denk dat je er hoogstens 7 miljoen voor krijgt.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet slecht voor een voetballer die aan de bal nog slechter is dan Inzaghi en Haaland bij elkaar.
In de eredivisie, dat neemt echt niemand serieus.quote:
Misschien wil Blackburn of een Millwall er 7,5 voor neerleggen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er hoogstens 7 miljoen voor krijgt.
Ik sluit niet uit dat Ten Hag daar volgend jaar trainer is dus je weet nooit.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien wil Blackburn of een Millwall er 7,5 voor neerleggen.
Die vertrek naar de Championship voor een miljoen of 12 plus bonussen. Schrijf die alvast maar op.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de eredivisie, dat neemt echt niemand serieus.
quote:Op woensdag 24 april 2024 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Rensch en Taylor, de twee slechtste spelers van de selectie, waren betrokken bij de twee Ajax-goals. Dat geeft maar weer aan hoe dramatisch de rest was. Een wedstrijd om snel te vergeten dus.
Ja dat heet een slowmotionquote:Op woensdag 24 april 2024 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Dit viel mee. Geen enorme intensiteit. Ongelukkig.
Denk dat die draaiende beweging die hij maakt om de bal mee te slepen hem redt hier. Geen enkele intentie voor de tegenstander, raakt eerst de bal en dan pas ongelukkig de speler.quote:
Het parodie-topic?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:29 schreef Wotte het volgende:
@:PSVCL is ook welkom in het door supporters van andere clubs meest frequent bezochte topic.
Ben hier bijna nooit aanwezig..pas wanneer ajax weer de titelconrrucenrt zal ik vaker langskomen.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:29 schreef Wotte het volgende:
@:PSVCL is ook welkom in het door supporters van andere clubs meest frequent bezochte topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 24 april 2024 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd voor bewezen methodes voor de scouting ipv heel veel geld uitgevenWie zitten er eigenlijk werkelijk in de Ajax scouting? Het enige dat ik weet is dat het een primitief clubje is die eens in de zoveel tijd lekken naar de media dat ze genegeerd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.transfermarkt.nl/afc-ajax/mitarbeiter/verein/610quote:Op woensdag 24 april 2024 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie zitten er eigenlijk werkelijk in de Ajax scouting? Het enige dat ik weet is dat het een primitief clubje is die eens in de zoveel tijd lekken naar de media dat ze genegeerd worden.
Nee joh, hier is hoogstens 20% daadwerkelijk Ajacied. De rest komt zich vernachelen over de val die kwam na de hoogmoed.quote:
Hahaha, al sinds 2004 zit die Arroyo er ook. Goed, man.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.nl/afc-ajax/mitarbeiter/verein/610
De onvermijdelijke Arroyo die er 100 jaar rondloopt en Van der Zee die alle rapporten pakt van een seniele opa die oa PSV vroeger heeft opgezadeld met waardeloze Brazilianen uit de Favela .
Wel blij dat Steen Olsen er niet meer zit met zijn ''Ik heb Zlatan ontdekt-act''
Vriend @De_Pel wat hebben ze je in Amsterdam toch aangedaan? Dat je zo'n hartstochtelijke hekel hebt aan die club uit Amsterdam.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:08 schreef De_Pel het volgende:
Jongens jongens jongens dit kan toch echt niet meer
Kom je verdomme nog goed weg ook, na een enkelbrekertje van gaai en gelukkie in de laatste minuut
Heeft Feyenoord jullie al een joker toegeschoven, moet je nog maar hopen dat je niet een paar extra potjes mag spelen in Almere
Het liefst had ik hem uit de voetballerij zien verdwijnen. Vervelend dat we nog langer vastzitten aan zijn permanente gejank en gebabbel.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:33 schreef chufi het volgende:
Oh ff ter info ... Xavi gaat het dit jaar niet worden ... niet dat ik m überhaupt geschickt zou vinden, maar das wat anders
Als je van Barca houdt is dit wel kut ja .. ... Maar dit krijgt nog wel een wending .. Barca kennendequote:Op donderdag 25 april 2024 00:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het liefst had ik hem uit de voetballerij zien verdwijnen. Vervelend dat we nog langer vastzitten aan zijn permanente gejank en gebabbel.
Ik zie ook geen enkele prikkelende reden voor Xavi om naar Amsterdam te gaan. Je hele hebben en houwen meesjouwen om een derde te gaan verdienen in Amsterdam.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:33 schreef chufi het volgende:
Oh ff ter info ... Xavi gaat het dit jaar niet worden ... niet dat ik m überhaupt geschickt zou vinden, maar das wat anders
Is Michel Beukers al in de Arena gespot?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.nl/afc-ajax/mitarbeiter/verein/610
De onvermijdelijke Arroyo die er 100 jaar rondloopt en Van der Zee die alle rapporten pakt van een seniele opa die oa PSV vroeger heeft opgezadeld met waardeloze Brazilianen uit de Favela .
Wel blij dat Steen Olsen er niet meer zit met zijn ''Ik heb Zlatan ontdekt-act''
Oefenwedstrijden;quote:Op donderdag 25 april 2024 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe vaak hebben ze nu 2-2 gespeeld dit seizoen?
Dat rijtje tegenstanders ookquote:Op donderdag 25 april 2024 09:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden;
Den Bosch
Competitie;
Excelsior
Almere City
PEC Zwolle
NEC
Fortuna Sittard
Sparta
Excelsior
Europees;
Bodo/Glimt
NOU INDERDAAD.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen blij zijn als jullie Europees halen
Dank voor deze toelichting.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal wel gewoon nec worden denk ikquote:Op donderdag 25 april 2024 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dank voor deze toelichting.
Gaat playoffs worden vrees ik. Zul je zien dat Utrecht straks met plek 5 er vandoor gaat. Stonden we nog samen mee onderin onder steijngod periode.
Het enige wat mij blij maakt als het om Ajax gaat is dat het bijna voorbij is dit seizoen en je krijgt uiteindelijk wat je verdient in een competitie, dat is voor dit Ajax niet heel veel.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Europees maakt het wel wat aantrekkelijker voor nodige inkomende transfers.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige wat mij blij maakt als het om Ajax gaat is dat het bijna voorbij is dit seizoen en je krijgt uiteindelijk wat je verdient in een competitie, dat is voor dit Ajax niet heel veel.
Dat dus. Europees voetbal is wel echt noodzakelijk. En zonder playoffs aubquote:Op donderdag 25 april 2024 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Europees maakt het wel wat aantrekkelijker voor nodige inkomende transfers.
en met een beetje geluk is die 5de plek ook nog eens meteen groepsfase EL wat nog meer wedstrijden scheelt en duidelijkheid verschaft.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat dus. Europees voetbal is wel echt noodzakelijk. En zonder playoffs aub
En dan ben je nog gespaard aangaande twee overduidelijke rode kaartenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:05 schreef StevenHyde het volgende:
Niet alleen voor transfers maar vooral vanwege sponsorcontracten waarbij clausules zitten omtrent Europees voetbal. Verder verdient een club als Nec het veel meer om een jaartje Europees te gaan, dan dat wij daar recht op hebben. Maargoed, koop je niks voor..
Valt ook wel op dat we de laatste maanden veel rode kaarten hebben gepakt. Als we dat niet doen, dat scheelt ook alwel een hoop. Een uur met tien man voetballen terwijl de selectie het hele jaar al niet fit is en 9/10 keer geen normale tweede helft op de mat kan leggen helpt ook niet mee.
Toch vond ik Bergwijn een gele kaart, idem als Gaaei.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan ben je nog gespaard aangaande twee overduidelijke rode kaarten
Stukje medelijden
Zeker, Feyenoord uit en gisteren moesten ook rood zijn. Medelijden niet. Want zijn ook wel momenten geweest dat je de var niet mee had. Bijv Pec thuis waar je een handbalgoal tegen krijgt. Maargoed, niet relevant verder.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan ben je nog gespaard aangaande twee overduidelijke rode kaarten
Stukje medelijden
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch vond ik Bergwijn een gele kaart, idem als Gaaei.
Gisteren was met Bergwijn rood en de wissel van Brobbey meteen de complete angel uit het team. Alsof je naar een wedstrijd zat te kijken waarbij Excelsior met 0-4 voor stond. Ik heb zelden zo'n inspiratieloos voetbal gezien als dat van Ajax dit seizoen. Allemachtig. De komende drie wedstrijden gaan ze 100% GEEN 9 punten pakken.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:05 schreef StevenHyde het volgende:
Een uur met tien man voetballen terwijl de selectie het hele jaar al niet fit is en 9/10 keer geen normale tweede helft op de mat kan leggen helpt ook niet mee.
Gaaei was donker rood.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In zekere zin wel mee eens dat dat wel een beetje voetbalovertredingen zijn en 9 van de 10 keer lompigheid.quote:
Godts ben ik erg fan van, terwijl hij veel fout doet ook. Maar die gaat tenminste nog een dribbel actie maken en wil de bal nog hebben. Anders was er gister de 2e helft helemaal niks meer gebeurd.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gisteren was met Bergwijn rood en de wissel van Brobbey meteen de complete angel uit het team. Alsof je naar een wedstrijd zat te kijken waarbij Excelsior met 0-4 voor stond. Ik heb zelden zo'n inspiratieloos voetbal gezien als dat van Ajax dit seizoen. Allemachtig. De komende drie wedstrijden gaan ze 100% GEEN 9 punten pakken.
Als Volendam zondag verliest van Sparta, hebben ze 5 mei tegen Ajax in principe de laatste kans om de nacompetitie te ontlopen. Dat wordt weer smullenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
Almere win je niet. Vitesse is even afwachten of die gaan doorselecteren of wat ze met de basis 11 doen deze laatste potten. Volendam echt het slechtste team vd competitie. Daar zijn we echt verplicht te winnen. Maargoed, al 100x niet geleverd dus zie de bui alweer hangen.
Kan me voorstellen dat je er na 34 eredivisie wedstrijden dit seizoen er wel klaar mee benquote:Op donderdag 25 april 2024 10:42 schreef Bugno3 het volgende:
Ik lees nergens een reactie over de wissel van Brobbey. Liep ook frisjes van het veld af. Net als Bergwijn geen zin meer?
Denk toch dat het met lichte pijntjes te maken had. Zeker als je dan met 10 man komt te staan gaat de intensiteit omhoog.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:42 schreef Bugno3 het volgende:
Ik lees nergens een reactie over de wissel van Brobbey. Liep ook frisjes van het veld af. Net als Bergwijn geen zin meer?
Hier nog zo eenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik dacht echt dat die vijfde plek wel veiliggesteld zou worden.
In de winterstop dacht ik echt dat we Twente en AZ nog gingen aanvallen.
Ik ben zo'n naïeve idioot
quote:Op donderdag 25 april 2024 10:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
Op zich wel logisch, want in het verleden hebben we vaker een 2e seizoenshelft gehad waarin we nog e.e.a. repareerden na een achterstand. Alleen dit jaar zit het geen moment erin dat we verbetering gaan zien.quote:
Nee klopt. Je denkt gewoon dat ze het wel enigszins op de rit krijgen. Grappig dat je dan wint van Twente, maar als je dan dat lijstje ziet met tegenstanders waar je 2-2 tegen speelt. Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Op zich wel logisch, want in het verleden hebben we vaker een 2e seizoenshelft gehad waarin we nog e.e.a. repareerden na een achterstand. Alleen dit jaar zit het geen moment erin dat we verbetering gaan zien.
Zal wat schelen inderdaad maar als het geen CL is moeten we daar ook niet teveel waarde aan hechten.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Europees maakt het wel wat aantrekkelijker voor nodige inkomende transfers.
Eens, maar bij Bergwijn is dat ook een optelsom van z'n gedragingen de afgelopen wedstrijden waar hij wel mee weg kwam. Gaaei, je kan hem geven, het was iig geen opzet, meer onkunde.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, met 10 man spelen of 11 waarvan Bergwijn er 1 is maakt ook niet veel uitquote:Op donderdag 25 april 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, maar bij Bergwijn is dat ook een optelsom van z'n gedragingen de afgelopen wedstrijden waar hij wel mee weg kwam. Gaaei, je kan hem geven, het was iig geen opzet, meer onkunde.
De wedstrijden lijken ook 180 minuten te duren.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:16 schreef Houniet het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel alsof dit seizoen al 3 jaar duurt. Mijn god zeg, het begon al met het shirt..
Misschien kunnen ze dat ook met onze tegendoelpunten doen. Niet geven, omdat het geen opzet is, maar meer onkundequote:Op donderdag 25 april 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, maar bij Bergwijn is dat ook een optelsom van z'n gedragingen de afgelopen wedstrijden waar hij wel mee weg kwam. Gaaei, je kan hem geven, het was iig geen opzet, meer onkunde.
Hij levert te weinig, daar ben ik het wel mee eens maar hij maakt het je nu ook nog eens extra moeilijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, met 10 man spelen of 11 waarvan Bergwijn er 1 is maakt ook niet veel uit
Als je zo'n Rensch neemt, die betrokken is bij 2 doelpunten denk je goh die kan aardig voetballen, maar als je hem dan weer bij die 1-2 ziet vraag ik me echt af wanneer zo'n jongen dat een keer gaat begrijpen, waarschijnlijk nooit.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat ook met onze tegendoelpunten doen. Niet geven, omdat het geen opzet is, maar meer onkunde
Dat die jongen niet kan verdedigen is toch al een tijdje bekend, dat heeft weinig met begrijpen te maken.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je zo'n Rensch neemt, die betrokken is bij 2 doelpunten denk je goh die kan aardig voetballen, maar als je hem dan weer bij die 1-2 ziet vraag ik me echt af wanneer zo'n jongen dat een keer gaat begrijpen, waarschijnlijk nooit.
Alleen al daarom hoop ik op rechtstreekse plaatsing voor de EL. Het seizoen kan me niet snel genoeg afgelopen zijn en de zomerstop kan me niet lang genoeg duren. Ik ben echt even helemaal klaar met ze.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:16 schreef Houniet het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel alsof dit seizoen al 3 jaar duurt. Mijn god zeg, het begon al met het shirt..
Die heeft echt een concentratieprobleem. Als je dan die herhaling vanuit camera in de goal ziet bij die 1-2. Dan zie je echt pas op het moment dat die bal in de 5 meter komt pas dat hij door heeft dat de bal bij hem komt en hij een kopduel moet aangaan. Lijkt echt al mis te gaan bij anticiperen op de situatie en dan heb je het nog niet eens over juist timen bij een kopduel. Of idd technische beperking bij verdedigen.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat die jongen niet kan verdedigen is toch al een tijdje bekend, dat heeft weinig met begrijpen te maken.
Ja dat zeg ik, hij kan niet verdedigen.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die heeft echt een concentratieprobleem. Als je dan die herhaling vanuit camera in de goal ziet bij die 1-2. Dan zie je echt pas op het moment dat die bal in de 5 meter komt pas dat hij door heeft dat de bal bij hem komt en hij een kopduel moet aangaan. Lijkt echt al mis te gaan bij anticiperen op de situatie en dan heb je het nog niet eens over juist timen bij een kopduel. Of idd technische beperking bij verdedigen.
Wat weer voortkomt uit motivatie.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, hij kan niet verdedigen.
Dat mag je ook een concentratieprobleem noemen hoor
Dus Rensch heeft al jarenlang geen motivatie? Bijzonder.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat weer voortkomt uit motivatie.
Daar heeft het weinig mee te maken lijkt me en niet kunnen verdedigen vind ik net zo'n dooddoener, je hoeft geen verdediger te zijn om te weten waar je tegenstander zich bevindt, zeker als je ziet dat er in het centrum voor je geen enkele staat.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus Rensch heeft al jarenlang geen motivatie? Bijzonder.
Daar heb je feeling voor of niet. Rensch laat al jarenlang zien geen enkele feeling voor het pure verdedigen te hebben maar dat heeft dan blijkbaar weer te maken met motivatie.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heeft het weinig mee te maken lijkt me en niet kunnen verdedigen vind ik net zo'n dooddoener, je hoeft geen verdediger te zijn om te weten waar je tegenstander zich bevindt, zeker als je ziet dat er in het centrum voor je geen enkele staat.
Ander lichtpuntje, zelfs na zo'n seizoen zijn we in staat gebleken niet te gaan rellen en de Arena te bestormen. Blijkt maar weer dat de Ajax aanhang zich wel fatsoenlijk kan gedragen in tegenstelling tot onze pyromanen uit Rotterdam.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
We kunnen echt 100 kut dingen opnoemen dit seizoen. Stel je moet 3 dingen noemen waar je wel over te spreken bent. Wat is dat dan? Succes![]()
Moest goed nadenken, maar:
- Brobbey zich wel heeft ontwikkeld. En wat series achter elkaar heeft gespeeld waarin hij 90 minuten maakte. Hoop dat Ajax iemand kan vinden die het lichaam van Brobbey begrijpt en hem nog meer kan prepareren voor wedstrijdniveau/belasting.
- Hato. Zo'n jonge speler die echt alles heeft gespeelt in een onsamenhangend zooitje. Al wel weken steeds matiger aan het worden. Maar is denk ik wel verklaarbaar na zo'n lang seizoen. Dat hakt er mentaal en fysiek wel in bij zo'n speler. Maar iig een speler uit de jeugd die door is gestroomd en veel waarde lijkt te hebben.
- Dat we relatief snel Steijn hebben kunnen lozen. Want de selectie was helemaal klaar met hem en dan had je nog wat weken meer zitten aanmodderen en dan die serie richting de winterstop minder punten gehaald en dan was het nu sowieso wel klaar geweest voor Europees voetbal.
Erg mijn best gedaan om 3 lichtpunten te vinden.
Dan ben ik toch bij een andere klassieker geweest dit seizoenquote:Op donderdag 25 april 2024 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ander lichtpuntje, zelfs na zo'n seizoen zijn we in staat gebleken niet te gaan rellen en de Arena te bestormen. Blijkt maar weer dat de Ajax aanhang zich wel fatsoenlijk kan gedragen in tegenstelling tot onze pyromanen uit Rotterdam.
Zo vriendelijk was het allemaal niet anders afgelopen najaar.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ander lichtpuntje, zelfs na zo'n seizoen zijn we in staat gebleken niet te gaan rellen en de Arena te bestormen. Blijkt maar weer dat de Ajax aanhang zich wel fatsoenlijk kan gedragen in tegenstelling tot onze pyromanen uit Rotterdam.
quote:Op donderdag 25 april 2024 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo vriendelijk was het allemaal niet anders afgelopen najaar.
Nee hij komt gewoon tekort, ik heb lang een zwak voor hem gehad want aan de bal kan hij hele aardige dingen laten zien maar voetbal is meer dan alleen de bal hebben en dit soort abc'tjes hoor je zeker na seizoen zoveel in Ajax 1 gewoon te weten, nou ja eigenlijk voor je uberhaupt in Ajax1 komt.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je feeling voor of niet. Rensch laat al jarenlang zien geen enkele feeling voor het pure verdedigen te hebben maar dat heeft dan blijkbaar weer te maken met motivatie.
Ja dan zijn we het volgens mij wel eens met elkaar.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hij komt gewoon tekort, ik heb lang een zwak voor hem gehad want aan de bal kan hij hele aardige dingen laten zien maar voetbal is meer dan alleen de bal hebben en dit soort abc'tjes hoor je zeker na seizoen zoveel in Ajax 1 gewoon te weten, nou ja eigenlijk voor je uberhaupt in Ajax1 komt.
Toen hij af en toe Mazraoui verving was hij veelbelovend, al is het ook makkelijker voetballen als die die andere 9 veldspelers er wat van kunnen en ook de manier van voetballen, drukzetten etc. paste beter.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan zijn we het volgens mij wel eens met elkaar.
In de jeugd was het ook erg goed. Net als Taylor. Talent van het jaar geworden meen ik nog. Maargoed, daar heeft ie tuurlijk altijd in balbezit gespeeld. Ik vind het overigens wat betreft type speler ook wel een copy van Nous. Die vond ik in de omschakeling ook niet altijd even urgent. En had ook vaak blessures.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen hij af en toe Mazraoui verving was hij veelbelovend, al is het ook makkelijker voetballen als die die andere 9 veldspelers er wat van kunnen en ook de manier van voetballen, drukzetten etc. paste beter.
Je ziet vaak bij jeugdspelers dat ze vergeten te verdedigen omdat het uiteindelijk toch wel goed komt maar dan verwacht je wel een ontwikkeling. Taylor is ook helemaal verguisd maar die lijkt het nu een beetje begrepen te hebben, ik zeg lijkt want dat kan ook zo weer omslaan.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In de jeugd was het ook erg goed. Net als Taylor. Talent van het jaar geworden meen ik nog. Maargoed, daar heeft ie tuurlijk altijd in balbezit gespeeld. Ik vind het overigens wat betreft type speler ook wel een copy van Nous. Die vond ik in de omschakeling ook niet altijd even urgent. En had ook vaak blessures.
Ze moeten die jongen dan ook eens doorschuiven naar zes.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je feeling voor of niet. Rensch laat al jarenlang zien geen enkele feeling voor het pure verdedigen te hebben maar dat heeft dan blijkbaar weer te maken met motivatie.
Ja lijkt me een uitstekend idee voor iemand die met enige regelmaat als simpel backie al geen idee heeft hoe hij moet verdedigen of waar de rest staat.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze moeten die jongen dan ook eens doorschuiven naar zes.
Ik herken dit gevoel man. Na een paar redelijke wedstrijden waarin je goed wegkomt ga je plots geloven dat het allemaal nog wel goedkomt.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
Doe maar niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze moeten die jongen dan ook eens doorschuiven naar zes.
Precies en dat gevoel heb ik ook bij Hato en Sutalo, verdedigen is wellicht het makkelijkst trainbare wat er is maar als je zo met ruimtes en duels omgaat heb je ook veel te weinig kwaliteit voor het vak.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdedigen is in principe het controleren van de ruimte. Sta je als team positioneel niet goed en het collectief druk zetten is niet consequent, zonder automatismen van wie schuift waar in en wie vangt welke zone op. Dan kom je in ondertal of wordt je gedwongen tot keuzes.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies en dat gevoel heb ik ook bij Hato en Sutalo, verdedigen is wellicht het makkelijkst trainbare wat er is maar als je zo met ruimtes en duels omgaat heb je ook veel te weinig kwaliteit voor het vak.
Klopt, maar in feite kan je altijd doodleuk 1 op 1 lange bal spelen zoals Advocaat altijd doet (en Steijn sowieso probeerde), dat kan Ajax ook al niet. Zelfs FC Volendam kan dat enigszins. Dat zijn gewoon heel simpele taken en afspraken die je in principe iedere speler kan laten doen. Vanaf het moment dat dat niet eens lukt mag je je absoluut afvragen of sommige spelers wel van het niveau Eredivisie zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verdedigen is in principe het controleren van de ruimte. Sta je als team positioneel niet goed en het collectief druk zetten is niet consequent, zonder automatismen van wie schuift waar in en wie vangt welke zone op. Dan kom je in ondertal of wordt je gedwongen tot keuzes.
Dan ziet het er al heel snel knullig uit terwijl de kwaliteiten er misschien wel zijn. Kan natuurlijk ook gewoon dat ze er geen kut van kunnen.
Ik denk niet dat je dit seizoen als maatstaf moet nemen of spelers er wat van kunnen of niet en het moet ook in de clubcultuur zitten natuurlijk, Volendam is gewend om zo te spelen, Ajax niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, maar in feite kan je altijd doodleuk 1 op 1 lange bal spelen zoals Advocaat altijd doet (en Steijn sowieso probeerde), dat kan Ajax ook al niet. Zelfs FC Volendam kan dat enigszins. Dat zijn gewoon heel simpele taken en afspraken die je in principe iedere speler kan laten doen. Vanaf het moment dat dat niet eens lukt mag je je absoluut afvragen of sommige spelers wel van het niveau Eredivisie zijn.
Moah als je als Sutalo 25 in je rug hebt, 20 voor je neus en tien aan beide zijden. En die Gaaei stoomt op en voor je lopen ze als een kip zonder kop.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, maar in feite kan je altijd doodleuk 1 op 1 lange bal spelen zoals Advocaat altijd doet (en Steijn sowieso probeerde), dat kan Ajax ook al niet. Zelfs FC Volendam kan dat enigszins. Dat zijn gewoon heel simpele taken en afspraken die je in principe iedere speler kan laten doen. Vanaf het moment dat dat niet eens lukt mag je je absoluut afvragen of sommige spelers wel van het niveau Eredivisie zijn.
Ik ben het eens met je opsomming. Onder Van 't Schip is er tenminste een opleving geweest waardoor je nu nog voor Europees voetbal speelt. Je zou Kaplan nog als lichtpuntje kunnen noemen, dat kwam redelijk onverwacht.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
We kunnen echt 100 kut dingen opnoemen dit seizoen. Stel je moet 3 dingen noemen waar je wel over te spreken bent. Wat is dat dan? Succes![]()
Moest goed nadenken, maar:
- Brobbey zich wel heeft ontwikkeld. En wat series achter elkaar heeft gespeeld waarin hij 90 minuten maakte. Hoop dat Ajax iemand kan vinden die het lichaam van Brobbey begrijpt en hem nog meer kan prepareren voor wedstrijdniveau/belasting.
- Hato. Zo'n jonge speler die echt alles heeft gespeelt in een onsamenhangend zooitje. Al wel weken steeds matiger aan het worden. Maar is denk ik wel verklaarbaar na zo'n lang seizoen. Dat hakt er mentaal en fysiek wel in bij zo'n speler. Maar iig een speler uit de jeugd die door is gestroomd en veel waarde lijkt te hebben.
- Dat we relatief snel Steijn hebben kunnen lozen. Want de selectie was helemaal klaar met hem en dan had je nog wat weken meer zitten aanmodderen en dan die serie richting de winterstop minder punten gehaald en dan was het nu sowieso wel klaar geweest voor Europees voetbal.
Erg mijn best gedaan om 3 lichtpunten te vinden.
Het zijn ook keuzes die je maakt en situaties herkennen, Gaaei die heel de tijd naar voren rent bijvoorbeeld, of Hato die in de 1 op 1 een stap naar achteren zet. Dat heeft weinig met de tactiek te maken: dat zijn slechte individuele momenten die een gebrek aan feeling aantonen.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moah als je als Sutalo 25 in je rug hebt, 20 voor je neus en tien aan beide zijden. En die Gaaei stoomt op en voor je lopen ze als een kip zonder kop.
Dan wordt het heel lastig verdedigen.
Gisteren moest Gaaei ook wel de hele tijd aanvallen aangezien de 2-2 tegen het machtige excelsior er nog uitgeslepen moest worden.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn ook keuzes die je maakt en situaties herkennen, Gaaei die heel de tijd naar voren rent bijvoorbeeld, of Hato die in de 1 op 1 een stap naar achteren zet. Dat heeft weinig met de tactiek te maken: dat zijn slechte individuele momenten die een gebrek aan feeling aantonen.
We staan 12 punten van het rechterrijtje af...quote:Op donderdag 25 april 2024 13:40 schreef AmenhotepIV het volgende:
Je mag van geluk spreken dat grote clubs als Heerenveen, Vitesse en Utreg het laten afweten dit jaar, en dat andere concurrenten als Go Ahead, NEC en Sparta niet constant genoeg zijn.
Dankzij de gelukkige punten (4) tegen directe concurrent Go Ahead wordt er nog in het linker rijtje gespeeld.
Eens, niet aan gedacht maar daar ben ik ook zeker over te spreken.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:29 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je opsomming. Onder Van 't Schip is er tenminste een opleving geweest waardoor je nu nog voor Europees voetbal speelt. Je zou Kaplan nog als lichtpuntje kunnen noemen, dat kwam redelijk onverwacht.
Dus zelfs jouw auto heeft meer verstand van voetbal dan jij?quote:Op donderdag 25 april 2024 14:02 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben er inmiddels wel achter waarom Ajax al 2 jaar kut met peren presteert.
Toen kocht ik mijn nieuwe auto, met kenteken P-xxx-SV... het is me nu opeens allemaal duidelijk.
Ik moet dus een nieuwe auto gaan kopen. Even accountje maken op Gofundme.
Ik moest serieus lachen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zijn toch 7 boeken over en 8 films over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |