SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
quote:Op woensdag 24 april 2024 21:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nu die band inleveren bij Henderson of Berghuis....
Meer ruimte voor een dieptepassquote:Op woensdag 24 april 2024 21:40 schreef Heeinz het volgende:
Zou het qua aanvalsspel nog verschil maken trouwens?
Nul komma fucking nulquote:Op woensdag 24 april 2024 21:41 schreef peaceman het volgende:
Duurste aankoop ooit en wat heeft hij Ajax gebracht? Toch zeer pover allemaal.
Wat was dit weer slecht zeg. Terechte rode kaart natuurlijk. Goede ingreep van de VAR. Oliedom.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop zó dat Bergwijn opdondert deze zomer. Gatverdamme. Slechste aankoop allertijden.
Wie anders?quote:
Ik heb die hele aankoop nooit begrepen, zeker niet toen Tadic nog linksbuiten stond.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop zó dat Bergwijn opdondert deze zomer. Gatverdamme. Slechste aankoop allertijden.
Na zijn eerste paar wedstrijden dacht ik ook dat hij er 40 zou makenquote:Op woensdag 24 april 2024 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In het begin alleen. Toen leek hij even te goed voor de Eredivisie, grappig genoeg.
Zal wel weer te vroeg gebracht zijnquote:Op woensdag 24 april 2024 21:43 schreef Black-Death het volgende:
De enige die nog regelmatig scoort wordt gewisseld![]()
Schiet mij maar lek
Inderdaad, heel raar..quote:Op woensdag 24 april 2024 21:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb die hele aankoop nooit begrepen, zeker niet toen Tadic nog linksbuiten stond.
Wordt gesuggereerd dat hij niet fit is.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:43 schreef Black-Death het volgende:
De enige die nog regelmatig scoort wordt gewisseld![]()
Schiet mij maar lek
Elke keer denk je nu is er toch genoeg fout gegaan... Maar nee hoor, ze verzinnen wel iets nieuws om te verkloten...quote:Op woensdag 24 april 2024 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Het is ook gewoon elke keer hetzelfde. Wat positiviteit, zin om de wedstrijd te kijken en binnen 45 minuten weer over de zeik haha
Een Tadic, Chivu of Zlatan hadden hem afgemaakt...quote:Op woensdag 24 april 2024 22:02 schreef peaceman het volgende:
Neem aan dat de andere spelers ook wel tegen Bergwijn zeggen dat het domme lul is.
Tadic... kon een eikel zijn, maar dat was een aanvoerder!quote:Op woensdag 24 april 2024 22:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Een Tadic, Chivu of Zlatan hadden hem afgemaakt...
Dat waag ik te betwijfelen. VAR zal wel de schuld krijgenquote:Op woensdag 24 april 2024 22:02 schreef peaceman het volgende:
Neem aan dat de andere spelers ook wel tegen Bergwijn zeggen dat het domme lul is.
Var had gelijk, dus dat is echt onzin.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. VAR zal wel de schuld krijgen
Er gaat niemand scoren.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:08 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat er een wonder voor nodig is om een goal te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |