Zegquote:
Ga je dan rijden op een skelter?quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een elektrisch winkelkarretje? Dat ken ik niet, maar klinkt als iets wat ik wil
Over jou heen als je zo doorgaat!quote:Op maandag 29 april 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ga je dan rijden op een skelter?
Ja, dat ziet er wel handig uit!quote:
Zal ik achter je aanrennen?quote:Op maandag 29 april 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er wel handig uit!
Maar ik ga toch maar lopen met het wagentje, anders word ik nog dikker!
Dan ren je me snel voorbij denk ik, aangezien ik meestal op slakkentempo loopquote:Op maandag 29 april 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik achter je aanrennen?
Met de passen die Stig neemt loopt hij iedereen sowieso al snel voorbij. Met die stelten van hem.quote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ren je me snel voorbij denk ik, aangezien ik meestal op slakkentempo loop
quote:Op maandag 29 april 2024 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Met de passen die Stig neemt loopt hij iedereen sowieso al snel voorbij. Met die stelten van hem.
En:quote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ren je me snel voorbij denk ik, aangezien ik meestal op slakkentempo loop
Is wel hoe het meestal gaatquote:Op maandag 29 april 2024 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Met de passen die Stig neemt loopt hij iedereen sowieso al snel voorbij. Met die stelten van hem.
Hier ook veel vogelgeluiden hoor, rond 5 uur 's ochtends beginnen ze alquote:Op maandag 29 april 2024 21:35 schreef SemperLibertas het volgende:
Hier niks dan rust. Vogelgeluiden, niet meer dan dat, tegen een achtergrond van volledige duisternis. Laissez-moi seul.
Dankje xquote:Op maandag 29 april 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier ook veel vogelgeluiden hoor, rond 5 uur 's ochtends beginnen ze al![]()
Geniet ervan, voor je het weet zit je weer in een klas met 30 gillende kinderen
Gelukkig niet. Ik ben persoonlijk meer van de hotels.quote:
Kinderenquote:Op maandag 29 april 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier ook veel vogelgeluiden hoor, rond 5 uur 's ochtends beginnen ze al![]()
Geniet ervan, voor je het weet zit je weer in een klas met 30 gillende kinderen
Brave kinderen die mijn grasveld maaien of de zonnepanelen poetsen.quote:Op maandag 29 april 2024 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kinderen
Gillende kinderen![]()
Sallyquote:
LoLkequote:
Er zijn geen brave kinderenquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Brave kinderen die mijn grasveld maaien of de zonnepanelen poetsen.
Jawel, ik was vroeger ook lief.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn geen brave kinderen
Ik ook, te ergquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, ik was vroeger ook lief.
Werd je ook in je wangetjes geknepen?quote:
Dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Werd je ook in je wangetjes geknepen?
Komt nog wel.quote:
Mogen ze in de helm knijpen!quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogen ze in de helm knijpen!
Dat ze in je helm knepen?!quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is bij mij al zo vaak gebeurt als kind zijnde.
Ja, niet door volwassenen hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ze in je helm knepen?!
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, niet door volwassenen hoor.
Serieus, ik had op de basisschool een meisje in de klas die dat leuk vond.quote:
Lord toch... wat zeg je nu...?quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Serieus, ik had op de basisschool een meisje in de klas die dat leuk vond.
Ja, weet ik het. Ik liep er bij weg.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Lord toch... wat zeg je nu...?![]()
Of mss beter... Meisje... wat deed je toen?!![]()
En zij achter jou aan zeker?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, weet ik het. Ik liep er bij weg.
Op de basisschool vond niemand mij leukquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Serieus, ik had op de basisschool een meisje in de klas die dat leuk vond.
Nee, ze deed het ook bij anderen. Vreemd kind.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En zij achter jou aan zeker?
[..]
Op de basisschool vond niemand mij leuk
Hah, echt niet. De hele basisschool en de mavo waren 12 jaar regelrecht de hel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ze deed het ook bij anderen. Vreemd kind.
Je was vast wel populair in de klas.
Waarom vonden ze je dan niet leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hah, echt niet. De hele basisschool en de mavo waren 12 jaar regelrecht de hel.
Als je al een beetje anders bent, en je weinig durft te verweren, ben je zo de lul. En helaas was ik dat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom vonden ze je dan niet leuk.
Awww... dat is niet lief.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je al een beetje anders bent, en je weinig durft te verweren, ben je zo de lul. En helaas was ik dat.
Geloof me, soms denk ik daar wel eens aan. Maar dan denk ik dat ik het in veel gevallen beter heb getroffen dan zijquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Awww... dat is niet lief.![]()
![]()
Laten we ze opzoeken en over het circuit sleuren!
Blij dat je er wel positief tegenover staat. In beide gevallen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geloof me, soms denk ik daar wel eens aan. Maar dan denk ik dat ik het in veel gevallen beter heb getroffen dan zij
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blij dat je er wel positief tegenover staat. In beide gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |