Daarom blijf ik wel trainen. Geen zin in het worden van Stig's Fat Cousin.quote:
Was wel grappig wanneer je 1.60 meter lang was geweest.quote:Op maandag 29 april 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom blijf ik wel trainen. Geen zin in het worden van Stig's Fat Cousin.
Een elektrisch winkelkarretje? Dat ken ik niet, maar klinkt als iets wat ik wilquote:Op maandag 29 april 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jij al een fattie bent dan ben ik van het formaat dat bij Walmart zo'n elektrisch winkelkarretje neemt.
quote:Op maandag 29 april 2024 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was wel grappig wanneer je 1.60 meter lang was geweest.
Midget Stig.quote:
Zegquote:
Ga je dan rijden op een skelter?quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een elektrisch winkelkarretje? Dat ken ik niet, maar klinkt als iets wat ik wil
Over jou heen als je zo doorgaat!quote:Op maandag 29 april 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ga je dan rijden op een skelter?
Ja, dat ziet er wel handig uit!quote:
Zal ik achter je aanrennen?quote:Op maandag 29 april 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er wel handig uit!
Maar ik ga toch maar lopen met het wagentje, anders word ik nog dikker!
Dan ren je me snel voorbij denk ik, aangezien ik meestal op slakkentempo loopquote:Op maandag 29 april 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik achter je aanrennen?
Met de passen die Stig neemt loopt hij iedereen sowieso al snel voorbij. Met die stelten van hem.quote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ren je me snel voorbij denk ik, aangezien ik meestal op slakkentempo loop
quote:Op maandag 29 april 2024 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Met de passen die Stig neemt loopt hij iedereen sowieso al snel voorbij. Met die stelten van hem.
En:quote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ren je me snel voorbij denk ik, aangezien ik meestal op slakkentempo loop
Is wel hoe het meestal gaatquote:Op maandag 29 april 2024 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Met de passen die Stig neemt loopt hij iedereen sowieso al snel voorbij. Met die stelten van hem.
Hier ook veel vogelgeluiden hoor, rond 5 uur 's ochtends beginnen ze alquote:Op maandag 29 april 2024 21:35 schreef SemperLibertas het volgende:
Hier niks dan rust. Vogelgeluiden, niet meer dan dat, tegen een achtergrond van volledige duisternis. Laissez-moi seul.
Dankje xquote:Op maandag 29 april 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier ook veel vogelgeluiden hoor, rond 5 uur 's ochtends beginnen ze al![]()
Geniet ervan, voor je het weet zit je weer in een klas met 30 gillende kinderen
Gelukkig niet. Ik ben persoonlijk meer van de hotels.quote:
Kinderenquote:Op maandag 29 april 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier ook veel vogelgeluiden hoor, rond 5 uur 's ochtends beginnen ze al![]()
Geniet ervan, voor je het weet zit je weer in een klas met 30 gillende kinderen
Brave kinderen die mijn grasveld maaien of de zonnepanelen poetsen.quote:Op maandag 29 april 2024 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kinderen
Gillende kinderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |